Jaartje.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:17 schreef littledrummergirl het volgende:
hoe lang houden jullie je bandje om?
tevens alleen een meisje met een wolvenshirt gezienquote:
is dat dat dubstepfestival op ndsm? Misschien ga ik daar ook heen, is om de hoek.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:41 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Zou dan wel weer kunnen ja. Of dan toch maar voor Lockdown gaan.
topquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:56 schreef Soulagement het volgende:
Bij deze nog een bedankje voor Memento-Mori voor het regelen van een extra kaartje! Vriendin die voor het eerst meeging dit jaar dankzij haar heeft het heel erg naar haar zin gehad!
Steekt hand op. Was eeerg verfrissendquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:42 schreef febster het volgende:
Wie is er eigenlijk nog naar het watergevecht geweest?
Check.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:42 schreef febster het volgende:
Ik gaquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:41 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Zou dan wel weer kunnen ja. Of dan toch maar voor Lockdown gaan.
Idem hier. Kwam Willy Wartaal en Vjeze Fur nog tegen (die een heel watersysteem aan had). Waren echt dikke waterballonnen die er soms werden gegooid.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Steekt hand op. Was eeerg verfrissend
Is hij al gelekt?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:45 schreef Ang3l het volgende:
Even aan het nagenieten met de nieuwe cd van The XX.
De stem van de zanger van The XX is echt zo extreem seksueel getint. Als warme druppels honing die van een lepel afdruipen op een zomerse zwoele dag....... Die man moet bij Giel Beelen een keer de geile goede morgen doen, dan kun je me echt opvegen!
En de zangeres past er perfect bij met haar mooie heldere stem. Sodeju.
Jepquote:
God, ik hoop echt dat je de nieuwe CD bedoelt...quote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
God, ik hoop echt dat je de nieuwe CD bedoelt...
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
God, ik hoop echt dat je de nieuwe CD bedoelt...
Ik ben ook wanhopig maar dit gaat mij te ver.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:59 schreef kciR het volgende:
Ik ging eens kijken of mensen nog LL kaartjes te koop hadden op Marktplaats, kom ik deze advertentie tegen. Ben benieuwd of hij haar gaat vinden.. (en nee, ik ben het niet)
http://contacten.marktpla(...)3D%3D&fta_ind=5&fs=1
Trouwens ook veel mensen die een bandje willen kopen.. Dat gaat mij toch iets te ver
Jup, precies waar wartaal stond was ik ook. Met die 2 dames op de schouders en camera ploegen die het niet droog hielden. Ik moet wel eerlijk bekennen dat het watergevecht in het toiletgebouw van camping 3 epischer wasquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:42 schreef febster het volgende:
Ik. Was heerlijk om ff nat te worden. De kunst was dan ook om voornamelijk op mensen te schieten met grote waterpistolen zodat je zelf nat werd ipv de ander.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:42 schreef febster het volgende:
Ik ging daar toen net even flessen vullen en kreeg een paar voltreffers over me heen. Was erg welkom op dat moment.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:23 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Jup, precies waar wartaal stond was ik ook. Met die 2 dames op de schouders en camera ploegen die het niet droog hielden. Ik moet wel eerlijk bekennen dat het watergevecht in het toiletgebouw van camping 3 epischer was
Dat hoorde ik van een vriendin ookquote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:23 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Jup, precies waar wartaal stond was ik ook. Met die 2 dames op de schouders en camera ploegen die het niet droog hielden. Ik moet wel eerlijk bekennen dat het watergevecht in het toiletgebouw van camping 3 epischer was
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:34 schreef Partingglass het volgende:
Bandje gaat bij mij het liefst zondagavond als ik van het terrein loop naar de camping af. Meestal is het pas maandags in de auto. Dit jaar was ik helaas de schaar vergeten en werd het pas thuis.
Dat vind ik dus echt geen gezichtquote:Op woensdag 22 augustus 2012 01:53 schreef Faazz het volgende:
Goede foto! Heb een soortgelijkeDit is ook een mooie:
http://i.fokzine.net/uplo(...)_-_bram_muller-3.jpg
Iemand had de riem van zijn rugtas vol festivalbandjes.
Ja, en het erge was dat het begon met mooie boogballetjes maar na enige tijd floten de ballonnen gewoon strak heen en weer, af en toen ineens zwaar spervuur...prachtigquote:Op woensdag 22 augustus 2012 01:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat hoorde ik van een vriendin ookLinkerkant vs rechterkant wasbakken en de crew met waterslangen?
toch jammer dat die dames niet deden wat iedereen wilde zienquote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:23 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Jup, erg verfrissend ja, maar wel HEEEL beheerst allemaalquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:42 schreef febster het volgende:
Aight! het lukte mij zojuist ookquote:Op woensdag 22 augustus 2012 01:58 schreef ondeugend het volgende:
Ik doe ze altijd thuis af.
Dit jaar ben ik te ruim getagd trouwens... met een klein beetje moeite kon ik hem zo van mijn pols afschuiven. Dus ik heb hem nog heel.
Yep, met m'n moppie erbij (ze is toch maar weer wel gegaan nadat ze 2 kaartjes bij Converse gewonnen had) Veronica Falls is echt zo een rammelbandje dat ik aan haar kan slijten.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
En volgens mij heb ik jou zaterdag nog gespot bij Veronica Falls met Richard.
Een vriend van mij kreeg hem aan de verkeerde arm, ik vervolgens ook, maar bij mij werd die er wel afgehaald en aan de goede arm gedaan.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:24 schreef Breuls het volgende:
Ik kreeg zondagavond een nieuw bandje, omdat de originele er scheef op zat. Vonden ze bij de ingang (ik was even naar de auto geweest) ineens belangrijk.
Gek genoeg vonden ze dat eerder die dag helemaal niet relevant.
Combi van 2006 en 2007, dus hij past wel bij de mijnequote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:15 schreef Jivis het volgende:
Ik vond de kleur van het bandje dit jaar niet zo mooi.
Ik wel. Ik houd hem nog ff om, maandag werken, dan gaat ie eraf.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:15 schreef Jivis het volgende:
Ik vond de kleur van het bandje dit jaar niet zo mooi.
D eoudste die ik omheb is van 2006 en het eerste wat mensne vragen is "Stinkt dat niet enorm?" ... uh, nee? je kutn ze toch gewoon wassen, net als je lijf?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:11 schreef indiaantje89 het volgende:
Eerste wat ik maandag gedaan had was het bandje afknippen. Die stonk echt verschrikkelijk. Maar bewaar hem wel maar doe hem niet om!
Heb dit jaar ook weinig uitgegeven tov andere jaren. Heel veel water gedronken en amper bier. De barren waren ook echt rustiger dan ooit tevoren. Zullen ze wel merken qua omzet.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:12 schreef N-E-R-D het volgende:
Vind het bandje dit jaar ook wel mooi en als je hem omdraait is hij nog mooier.
Dit jaar maar 78 euro aan muntjes uitgegevenword elk jaar minder bij mij.
Snap ik ook wel, maar heb ook niet de behoefte om met dat ding rond te gaan lopen. Ben daar niet echt een type voor. En echt alles stonk bij mij naar zweet, bah! Maarja toch maar overal zo goed mogelijk op proberen los te gaan ipv in de schaduw te gaan liggen. Dan hoort er met dit weer een beetje zweet ook bijquote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
D eoudste die ik omheb is van 2006 en het eerste wat mensne vragen is "Stinkt dat niet enorm?" ... uh, nee? je kutn ze toch gewoon wassen, net als je lijf?
Had niks meegenomen op een fles water na. Amper bier gedronken, weinig behoefte aan eten gehad door de hitte (eigenlijk gewoon te weinig gegeten), zat aan de drugs en het water was gratisquote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:20 schreef Inverted_World het volgende:
78 euro? neem je echt alles mee dan? en hoe doe je dat met eten?![]()
Ja ik ook zoiets denk ik. Was voor 90% aan eten denk ik. Paar colaatjes voor de suiker overdag en paar biertjes 's avonds, maar dat was t qua drinken wel.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:26 schreef Tourniquet het volgende:
Ik heb voor ¤110,50 aan munten opgemaakt, valt alles mee. En heb niet eens expres zuinig aan gedaan. Veel water gedronken inderdaad en daardoor minder aan drank uitgegeven. En minder trek door de warmte helpt ook mee.
Inderdaad, zaterdag bij Alpha DJ's had ik wel even paar pilsjes teveel op, wel heerlijk geslapen die nachtquote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:43 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Overdag niet veel, maar in de avond gewoon inhalen joh!
Same @ Superstijl. Als je voor de groep bier ging halen, bij de bar gewoon direct eentje naar binnen werken en dan met de rest terug.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:45 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Inderdaad, zaterdag bij Alpha DJ's had ik wel even paar pilsjes teveel op, wel heerlijk geslapen die nacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |