abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115836954
De Slankreeks

Vorige topics: Topicreeks: Gezond Slank

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
Ja doei.
pi_115836983
Jillian level 3...

Ik weet nog niet wat ik er van moet vinden. Ja, de oefeningen zijn vrij zwaar, maar ik vind ze niet allemaal even fijn. Ik overweeg om weer met level 1 te beginnen en dan alles met Nathalie mee te gaan doen, wederom 10 dagen, en dan weer 10 dagen level 2, zoveel mogelijk met Nathalie mee en dan overweeg ik level 3 nog een keer. Veel knie-oefeningen als je met Anita meedoet en laat mijn linkerknie nou net nog altijd relatief geblesseerd zijn van m'n val van vorig jaar (voel het alleen als ik op m'n knie zit of leun) dus dat is allemaal net niet lekker.
Ja doei.
pi_115837109
6.5 km met moeite. Geen bodybalance en kort rondje, maar alleen lang rondje. Had overal pijntjes, dus 1x 2 minuten gelopen halverwege. Nu even uitzweten, dan douchen en avondeten!

Eindstand:
O: 2 nectarines en bakje overnight oats
L: salade met pompoen, pijnboompitten en tomaat, boterham kip, glas karnemelk
T: bakje optimel yoghurt, handje amandelen
B: 2x20 minuten fietsen
T: banaan met sesampasta (bij gebrek aan pindakaas!)
S: 6,5 km hardlopen in iets minder dan 45 minuten
D: 2 gebakken eieren op brood, met rauwe worteltjes en komkommer met dressing

1800 kcals, tevreden! Vanaf volgende week ga ik echt weer fatsoenlijke avondmaaltijden eten :').
pi_115837446
Ik ben trouwens tegenwoordig best wel blij met mezelf, voor het eerst sinds ik me kan herinneren eigenlijk. :@. Ik zie wel dat het allemaal best wat strakker kan, maar als ik in de spiegel kijk ben ik best wel blij. Niet alleen om m'n figuur, maar ook gewoon m'n haar en huid en kleding en zo. Of klink ik nu arrogant? :+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_115837643
Hier al een paar dagen geen Jillian -O- deels door de hitte maar nog meer doordat ik na maanden eindelijk weer ongesteld ben en dan is sporten niet echt ideaal.
Donderdag hopelijk weer :)
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 20:51:49 #6
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_115837733
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 20:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben trouwens tegenwoordig best wel blij met mezelf, voor het eerst sinds ik me kan herinneren eigenlijk. :@. Ik zie wel dat het allemaal best wat strakker kan, maar als ik in de spiegel kijk ben ik best wel blij. Niet alleen om m'n figuur, maar ook gewoon m'n haar en huid en kleding en zo. Of klink ik nu arrogant? :+.
, Nee, realistisch.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  Vis een optie? dinsdag 21 augustus 2012 @ 20:52:36 #7
70532 loveli
N
pi_115837768
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 20:51 schreef Tinkepink het volgende:
Nee, realistisch.
^^

Toen je pas meldde dat je samen met baard wat ging afvallen, vroeg ik me af waarom.
crap in = crap out
pi_115838109
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 20:49 schreef Sarabi het volgende:
Hier al een paar dagen geen Jillian -O- deels door de hitte maar nog meer doordat ik na maanden eindelijk weer ongesteld ben en dan is sporten niet echt ideaal.
Na maanden?
pi_115838532
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 20:52 schreef loveli het volgende:

[..]

^^

Toen je pas meldde dat je samen met baard wat ging afvallen, vroeg ik me af waarom.
Nou ja, het kan best wat strakker. Maar ik heb mezelf best lang lelijk gevonden, en dat doe ik niet meer. *O*.
pi_115838533
Meneer was trouwens jarig op vakantie en dat vieren we met een week of twee. Ik wil een amerikaans thema gaan doen. Met brownies, cheesecake, lemon bars en nachos, chips en groentes met dips, mini hamburgertjes. Iemand nog andere passende hapjes?
  Vis een optie? dinsdag 21 augustus 2012 @ 21:10:20 #11
70532 loveli
N
pi_115838537
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 21:00 schreef LieLie het volgende:
Na maanden?
Verandering van anti-conceptie, toch?
crap in = crap out
pi_115838584
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 21:00 schreef LieLie het volgende:

[..]

Na maanden?
Ik slik altijd de pil door maar door stress had ik niet in de gaten dat het nu wel al erg lang geleden was.
Is verder niet erg maar heb er nu dan wel een paar dagen last van.
pi_115838695
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 21:11 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik slik altijd de pil door maar door stress had ik niet in de gaten dat het nu wel al erg lang geleden was.
Is verder niet erg maar heb er nu dan wel een paar dagen last van.
Ah, zo.
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 21:14:34 #14
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_115838735
Sod it. Komt niks uit mn handen. Dus wordt early night, wekker eerder en morgen wat langer door. Dit wordt niks meer vanavond.

Tot morgen :W
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  Vis een optie? dinsdag 21 augustus 2012 @ 21:16:05 #15
70532 loveli
N
pi_115838800
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 21:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Sod it. Komt niks uit mn handen. Dus wordt early night, wekker eerder en morgen wat langer door. Dit wordt niks meer vanavond.

Tot morgen :W
Op de korte termijn: goed bezig ^O^

Lange termijn: wanneer krijg je de rekening?
crap in = crap out
pi_115838838
Jillian begrijp ik nog, maar wie zijn Nathalie en Anita? Doen die weer 2 verschillende niveaus binnen de levels?
pi_115838842
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 20:49 schreef Sarabi het volgende:
Wannneer zou jij door mogen aan level 3? Ben benieuwd wat jij er van vindt.
Ja doei.
pi_115838877
quote:
11s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 21:16 schreef Laureline het volgende:
Jillian begrijp ik nog, maar wie zijn Nathalie en Anita? Doen die weer 2 verschillende niveaus binnen de levels?
Yup! Dat zijn de immer-lachende-nooit-zwetende dames achter Jillian. Anita doet de 'makkelijke' versie, Nathalie de moeilijke.
Ja doei.
pi_115838925
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 21:10 schreef LieLie het volgende:
Meneer was trouwens jarig op vakantie en dat vieren we met een week of twee. Ik wil een amerikaans thema gaan doen. Met brownies, cheesecake, lemon bars en nachos, chips en groentes met dips, mini hamburgertjes. Iemand nog andere passende hapjes?
Vriendlief denkt bij amerikaans thema meteen aan epic mealtime!
Wellicht een idee :')

Daglijstje
O: dubbele boterham pindakaas
T: appel
L: dubbele boterham hummus limoenkoriander, dubbele boterham vlees
T: bakje tomaten, halve liter vifit light
T: glas groene ijsthee
D: andijviestamp met spekjes, paar glaasjes rose
T: mininepsolero
T: chocorijstwafel

Carbs I know
pi_115839101
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 21:18 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Vriendlief denkt bij amerikaans thema meteen aan epic mealtime!
Wellicht een idee :')
Dat youtube-kanaal? Ik kan het op mijn ipad niet zien, maar de titels klinken erg amerikaans :P
pi_115839406
Lijstjestijd:

O: Geroosterde boterham met boter en frambozenjam :9
T: ei
L: salade - gemengde sla, geraspte gele wortel, halve trostomaat, handje walnoten, tonijn en olijfolie/azijn/z&p
T: kwark en amandel
D: kip en 1/2 avocado
T: snickertaart
S: fitness & cardio
T: rijst en kip
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 21:28:52 #22
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_115839440
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 21:16 schreef loveli het volgende:

[..]

Op de korte termijn: goed bezig ^O^

Lange termijn: wanneer krijg je de rekening?
Geen idee. Maar ik probeer zoveel mogelijk af te krijgen zodat ik met beperkte stress op vakantie rondloop. De weersverwachtingen zijn wel beroerd voor 'ons' gebied -O-.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_115839515
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 21:16 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Wannneer zou jij door mogen aan level 3? Ben benieuwd wat jij er van vindt.
Morgen eigenlijk maar ik loop nu een paar dagen achter dus waarschijnlijk ergens in het weekend :)
Ik ben ook erg benieuwd....
pi_115839598
DaD, is jullie renuurtje al voorbij? Ze komen hier weer tot rust :P
pi_115839607
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 21:10 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Nou ja, het kan best wat strakker. Maar ik heb mezelf best lang lelijk gevonden, en dat doe ik niet meer. *O*.
*O*
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_115840147
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 21:31 schreef LieLie het volgende:
DaD, is jullie renuurtje al voorbij? Ze komen hier weer tot rust :P
Ze had hier een rendag. Een heel ondeugende, zelfs. Ik ben kapot. :'). Nu ligt ze lekker bij me op de bank. O+.
pi_115841406
DaD, misschien een vreemde vraag, maar ben jij gepest op de middelbare school? :@

Merk bij meerdere dames maar ook bij mij zelf hier dat dat waarschijnlijk meewerkt aan wat onzekerheidsgevoel.
En dat je dan probeert te voldoen aan een onrealistisch ideaalbeeld en veel dingen onnodig bagatelliseert.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_115841524
Wel dikke ^O^ dat je het loslaat!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Vis een optie? dinsdag 21 augustus 2012 @ 22:12:24 #29
70532 loveli
N
pi_115841617
Wat dacht je van photoshop?
crap in = crap out
pi_115841627
Nee, ik ben nooit gepest, had altijd vriendinnen om me heen en ik zat nooit zonder vriendje. Maar toch hè. :+.
pi_115841935
Theory busted :+

Al zal het voor velen niet echt constructief geweest zijn natuurlijk :)

En photoshop natuurlijk ook niet... :D
pi_115842139
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 22:08 schreef V1z0R het volgende:
DaD, misschien een vreemde vraag, maar ben jij gepest op de middelbare school? :@

Merk bij meerdere dames maar ook bij mij zelf hier dat dat waarschijnlijk meewerkt aan wat onzekerheidsgevoel.
En dat je dan probeert te voldoen aan een onrealistisch ideaalbeeld en veel dingen onnodig bagatelliseert.
Herkenbaar. :* Gelukkig hier goed overheen gegroeid.

DAD, wat fijn dat jij je zo lekker in je vel voelt *O*
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 22:24:54 #33
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_115842433
DaD, wat ben je weer arrogant :{w
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_115842482
Lijstje:

O: speltboterham met zelfgemaakte eiersalade van 1 ei, komkommer, bieslook, honing en een beetje yofresh mayo. Thee met melk.
L: couscous met tomaat, komkommer, feta, platte peterselie, knoflook, citroen en olie
T: raw brownie
T: watermeloen en 1 zoet pepertje met roomkaas
D: gebakken aardappels, sperzieboontjes met ontbijtspek en een varkensfiletlapje, beetje saus.
T: waterijsje
S: uurtje yoga
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 22:27:55 #35
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_115842633
Lekker lijstje An... hopelijk wel grote porties??

Heb net blauwe bessen uit de vriezer gehaald en in mijn kwark en vla gegooid, dat over een half uurtje mar eens opeten :9
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_115842737
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 22:27 schreef uniekhoorn het volgende:

Heb net blauwe bessen uit de vriezer gehaald en in mijn kwark en vla gegooid, dat over een half uurtje mar eens opeten :9
Voor mijn doen wel ja. Duurde twee uur voordat ik minder vol zat en yoga kon doen :')

Trouwens Uniek, zo laat nog eten? Morgen vrij?
pi_115842836
ola! thnx voor de complimentjes. heb inderdaad vaker deze lengte gehad, veel vaker. ik ben van het haar sparen en dan minimaal 10 cm eraf (tussendoor wel naar de kapper meestal, nu niet echt). het is nog niet helemaal wat ik in gedachten had alleen, maar goed, komt over een paar maanden wel weer.

hier een bijzondere en beetje verdrietige avond gehad. even in spoiler ivm privacy.

*poef*

[ Bericht 43% gewijzigd door kwakz0r op 21-08-2012 22:51:15 ]
Kwak
pi_115842875
Eigenlijk wel stom omdat het eigenlijk een luxeprobleem is :D
Een topic met mooie intelligente mensen die het zelf soms maar moeilijk inzien...

/allrighty then
pi_115842955
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 22:27 schreef uniekhoorn het volgende:

Inclusief scootmobiel? :P
pi_115843059
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 22:31 schreef V1z0R het volgende:
Eigenlijk wel stom omdat het eigenlijk een luxeprobleem is :D
Een topic met mooie intelligente mensen die het zelf soms maar moeilijk inzien...

/allrighty then
O+
pi_115843840
Even een blij liedje:
O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_115845899
goed, ik ga maar slapen. bedankt loveli voor je luisterend oor :*
Kwak
  Vis een optie? dinsdag 21 augustus 2012 @ 23:22:29 #43
70532 loveli
N
pi_115846012
:*
crap in = crap out
pi_115847294
2k-cheer trouwens! *O*
pi_115851905
Ik eet voor 15-20 per week of zo. Soms koop ik dagen niets. Ruig doen in de supermarkt is voor mij 20 euro :')

Nu mag ik bijvoorbeeld alle broodjes enz mee naar huis nemen. Dat 'ruil' ik bijv weer voor avond eten met huisgenootjes.. Kan ook alleen maar normaal koken en niet uit pakjes. At ook nooit vlees :P

Bijv salade met genoeg proteïne: courgette grillen, blikje tonijn, basilicum blaadjes, witte bonen, geroosterde pijnboompitten. Kost niets, erg lekker.

Als ik mega luxe kook ben ik max 8 euro pp kwijt incl wijn. Maar goed ik vond het ook een beetje een sport om zo goedkoop mogelijk zo lekker mogelijk eten te maken. En vooral lekker!

Beetje random ingehaakt op het vorige topic, ik ga maar slapen..
Worry is a misuse of imagination
pi_115853295
Ben net thuis, mooie avond gehad met een bijzondere afsluiting.. Zie op tegen morgen, de wekker gaat al weer over 5 uur!
  woensdag 22 augustus 2012 @ 03:40:17 #47
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_115854321
Raadselachtig mc!

Wakker liggen vanaf 01:00... Geen rust in m'n kop -O-. Normaal lig ik wakker vanaf half 3 tot een uur of 4. Dus hopelijk val ik over een half uurtje weer in slaap ofzo.
  woensdag 22 augustus 2012 @ 07:40:45 #48
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_115855267
Viel tegen. Nu weer op kantoor :').
pi_115855309
Vind het niet heel raar dat je slecht slaapt XM. Prop je er iig wel genoeg goede voedingsstoffen in?
Doe wat je niet durft.
pi_115855390
Morning!

MC, vertel!
Billy die salade klinkt ook lekker zonder de tonijn, thanks voor de tip.

Hier vandaag weer een dagje onderweg, heb nu al te weinig eten bij me dus ben benieuwd!
pi_115855435
Planning:
O: 150 gr fruitsalade (appel, druiven,mango) en 150 gr yoghurt met 20 gr muesli (AH to go ontbijtje :D )
L: ik hoop een pasta'tje
T: koffie met iets lekkers
D: stuk vis met misschien wel die salade van prob.

En B van hot naar her lopen en hopelijk nog S bodypump...
pi_115855770
De kittens zijn vannacht voor het eerst alleen in de kamer gebleven. Er was niks stuk of weg. We zijn zo trots ;( :+

Kan niet echt veel lijstje maken nog geloof ik, maar zoiets wordt het:

O: drie finse rondes met magere leverpastei
L: drie volk boterhammen met ? (geen beleg op gedaan, koop ik hier. Kaas of ham misschien?
D: ? Meneer kookt deze week. Had het over een pastaschotel.
B: woon-werk-fietsen
S: misschien sportschool?

Niet heel veel, moet ook even weer wat in huis halen als tussendoortjes. Maar een balansweekje na de vakantie is ook nog geen ramp ;)
pi_115855802
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 08:02 schreef Perruche het volgende:
Morning!

MC, vertel!
Billy die salade klinkt ook lekker zonder de tonijn, thanks voor de tip.

Hier vandaag weer een dagje onderweg, heb nu al te weinig eten bij me dus ben benieuwd!
Ik gebruik cannelli bonen of Lima bonen. Courgette snij ik beetje julienne met de kaasschaaf
pi_115856206
Mogguh! :s)

O1: volkoren cracker met frambozenjam
O2: bakje yoghurt/vruchtenyoghurt (70/30) met muesli
T: appel
L: 2 volkoren boterhammen pindakaas
T: volkoren boterham gelderse worst, meloen
D: weet ik nog niet, eet bij iemand

Morgen weer sporten, misschien eindelijk weer eens een lesje bodypump pakken! :7
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_115856308
planning voor vandaag is onduidelijk, want uit lunchen en uit eten vanavond!
  woensdag 22 augustus 2012 @ 09:20:48 #56
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_115856377
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 07:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Viel tegen. Nu weer op kantoor :').
Kan niemand de missende stukken in de subsidieaanvraag aanvullen? Ik vind het een beetje raar dat jij daar op het laatste moment in je eentje mee bezig bent :@ . Ben jij de eindverantwoordeljike? Ook qua planning?
  woensdag 22 augustus 2012 @ 09:22:10 #57
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_115856402
Vinden jullie het raar dat ik kattenverhalen net zo interessant vind als baby/kinderverhalen in een Slank (en uiterlijk) gerelateerd topic? :@

Het is voor mij in ieder geval de reden dat ik nooit iets over mijn kinderen vertel, wegens niet relevant en voor jullie niet interessant.
pi_115856449
Ik heb me gekleed op 25 graden maar het lijkt eerder 15 te worden... Bummer!
  Vis een optie? woensdag 22 augustus 2012 @ 09:26:46 #59
70532 loveli
N
pi_115856477
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 09:22 schreef Tinkepink het volgende:
Vinden jullie het raar dat ik kattenverhalen net zo interessant vind als baby/kinderverhalen in een Slank (en uiterlijk) gerelateerd topic? :@
*raam open zet*
/aurum
crap in = crap out
  woensdag 22 augustus 2012 @ 09:27:34 #60
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_115856495
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 09:26 schreef loveli het volgende:

[..]

*raam open zet*
/aurum
Ik snap 'm niet :@
Moet ik maar uit het raam springen?
  woensdag 22 augustus 2012 @ 09:27:50 #61
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_115856502
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 09:20 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Kan niemand de missende stukken in de subsidieaanvraag aanvullen? Ik vind het een beetje raar dat jij daar op het laatste moment in je eentje mee bezig bent :@ . Ben jij de eindverantwoordeljike? Ook qua planning?
Het is het beleidsplan voor mijn afdeling.. dus ja, ben eindverantwoordelijk. En ik had begrepen dat het er 'in september' moest zijn. Maar het moet in september af en ingeleverd en goedgekeurd zijn. Probleem.
  woensdag 22 augustus 2012 @ 09:28:38 #62
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_115856515
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 09:27 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Het is het beleidsplan voor mijn afdeling.. dus ja, ben eindverantwoordelijk. En ik had begrepen dat het er 'in september' moest zijn. Maar het moet in september af en ingeleverd en goedgekeurd zijn. Probleem.
Eindverantwoordelijke betekent niet dat je ook alles zelf moet doen. Kan je niet wat delegeren, zodat de druk wat minder wordt en zelf de eindcontrole doen?
pi_115856524
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 09:27 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

ik snap hem ook niet, maar ik ben het met je eens.

Verder moet ik vandaag hard werken, over 2 weken begint het vak waar ik verantwoordelijk voor ben. Tot nu toe hebben 105 studenten zich aangemeld!
pi_115856544
:D nee hoor tink, maar ach er wordt hier zoveel geslowchat. Al vind ik kinderen wel nog leuker dan katten :P

Waar blijft de koffieman...
pi_115856585
Ik negeer alle kattenverhalen gewoon, want ik vind katten stom.
Honden ook overigens.
En goudvissen ook.
Neusapen vind ik wel leuk. En ringstaartlemuren ook. Maar dan wel in het wel wild. :P

Kinderen zijn wel leuk. Nouja, sommige. Ik denk dat de kinderen van Tink ook best leuk zijn. :)
Doe wat je niet durft.
pi_115856588
quote:

Het is voor mij in ieder geval de reden dat ik nooit iets over mijn kinderen vertel, wegens niet relevant en voor jullie niet interessant.
Ik vind de katten-, baby- en kinderverhalen een stuk interessanter dan gepraat over eiwitten en zo.

Ik weet ook niet zo goed wat ik hier nog doe. :+.
pi_115856611
Ik vind het niet raar hoor Tink, al de kattenperikelen.........het heeft ook mijn verminderde interesse. Ik had er laatst ook bijna wat van gezegd toen iemand een post had met daarin alleen een heel enthousiast: 'oh, poes heeft het nu wel op de bak gedaan!'

Maar toen dacht ik: ach ja, ik kan er ook gewoon overheen scrollen. :P

Oh en af en toe een kattenfoto van een schattig kitten, of van een wijdverspreide Dude vind ik wel leuk. Ik denk dat het meer om de hoeveelheid kattenpraat gaat.
pi_115856614
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 09:31 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ik vind de katten-, baby- en kinderverhalen een stuk interessanter dan gepraat over eiwitten en zo.

Dan zou ik specifieke F&F en OUD topics opzoeken. :D
Doe wat je niet durft.
pi_115856627
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 09:32 schreef conleche het volgende:
Ik vind het niet raar hoor Tink, al de kattenperikelen.........het heeft ook mijn verminderde interesse, ik had er laatst ook bijna wat van gezegd toen iemand een post had, met daarin alleen een heel enthousiast: 'oh, poes heeft het nu wel op de bak gedaan!'

Maar toen dacht ik: ach ja, ik kan er ook gewoon overheen scrollen. :P
ik was van plan om een linkje naar F&F te posten, maar dat vond ik zo kinderachtig van mezelf.

Zo, nu fok! uit, en werken met die hap!
  Vis een optie? woensdag 22 augustus 2012 @ 09:35:06 #70
70532 loveli
N
pi_115856660
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 09:27 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Nee, de kat.
crap in = crap out
pi_115856699
quote:
11s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 09:32 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Dan zou ik specifieke F&F en OUD topics opzoeken. :D
Ik zou graag in OUD meeposten, maar dat is een beetje raar als je nog geen kind hebt.

Hoe dan ook, ik zal het niet meer over ons nieuwe kitten hebben.
  Vis een optie? woensdag 22 augustus 2012 @ 09:39:08 #72
70532 loveli
N
pi_115856738
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 09:35 schreef loveli het volgende:

[..]

Nee, de kat.
[Gezond Slank] #1888 - Koffie
crap in = crap out
pi_115856783
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 09:37 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ik zou graag in OUD meeposten, maar dat is een beetje raar als je nog geen kind hebt.

Als het beestje iets heeeeeel leuks doet wil ik het nog wel weten hoor! :P
  Vis een optie? woensdag 22 augustus 2012 @ 09:42:15 #74
70532 loveli
N
pi_115856802
quote:
Mooi en tevreden zijn, las ik onlangs.
crap in = crap out
  woensdag 22 augustus 2012 @ 09:42:23 #75
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_115856804
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 09:37 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Rammeltopic.
  Vis een optie? woensdag 22 augustus 2012 @ 09:42:39 #76
70532 loveli
N
pi_115856812
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 09:41 schreef conleche het volgende:
Als het beestje iets heeeeeel leuks doet wil ik het nog wel weten hoor! :P
Of als Dude afvalt.
crap in = crap out
pi_115856824
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 09:42 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Rammeltopic.
Doe ik. :).
  woensdag 22 augustus 2012 @ 09:43:39 #78
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_115856829
Af en toe mag best natuurlijk. Maar ik kreeg het idee in F&F te zitten. Kan jullie natuurlijk gaan pesten met WGR en POL en SHO gerelateerde posts, maar daar doe ik jullie ook geen plezier mee :+
  woensdag 22 augustus 2012 @ 09:44:39 #79
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_115856852
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 09:43 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Doe ik. :).
Overigens, als ik iemand een kind gun is het jou en de ander rammelaars hier in het topic waarvan ik weet dat ze graag een kind willen.
pi_115856856
Als je net een kat hebt ben je daar nogal veel mee bezig, dus lijkt het mij ook logisch dat je daar even een poosje wat meer over post. Wordt vanzelf minder.
pi_115856892
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 09:44 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Overigens, als ik iemand een kind gun is het jou en de ander rammelaars hier in het topic waarvan ik weet dat ze graag een kind willen.
Dank je. Ik de anderen ook, natuurlijk. :).

Het zit me een beetje hoog, ik zit alweer te janken. :').
  woensdag 22 augustus 2012 @ 09:47:32 #82
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_115856905
quote:

Lees je er toch overheen :Y. Ik lees ook genoeg niet-interessants en er zullen vast ook mensen zijn die over posts van mij heen lezen. Boeiend, ik ben m'n ei weer even kwijt :P.
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? woensdag 22 augustus 2012 @ 09:47:39 #83
70532 loveli
N
pi_115856908
:*
crap in = crap out
  woensdag 22 augustus 2012 @ 09:48:08 #84
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_115856918
quote:

[..]

Omdat het zo gezellig is O+. En je zo lekker kunt woggen hier O+.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 22 augustus 2012 @ 09:48:57 #85
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_115856932
Ik wilde nog gaan vragen hoe het met de kittens van Viz gaat, maar laat maar, geloof ik :'). Viz, dm? :P.
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? woensdag 22 augustus 2012 @ 09:49:21 #86
70532 loveli
N
pi_115856940
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 09:47 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Lees je er toch overheen :Y. Ik lees ook genoeg niet-interessants en er zullen vast ook mensen zijn die over posts van mij heen lezen. Boeiend, ik ben m'n ei weer even kwijt :P.
Ja maar.. het is toch leuker dat het voor 'ons' leuk is dan voor 'mij'? Een beetje rekening met elkaar houden kan best.

Op mezelf betrekkend: volgende keer zal ik geen 'pics' roepen of over chino's zeiken.
crap in = crap out
pi_115856976
Rammelende eierstokken, daar kan ik me nu echt niets bij voorstellen..

Wil je wederhelft nog niet, dad? Of is het nog te vroeg?

* Perruche nieuwegierig Aagje.

O+ koffie!
pi_115856989
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 09:31 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik negeer alle kattenverhalen gewoon, want ik vind katten stom.
Honden ook overigens.
En goudvissen ook.
Neusapen vind ik wel leuk. En ringstaartlemuren ook. Maar dan wel in het wel wild. :P

Kinderen zijn wel leuk. Nouja, sommige. Ik denk dat de kinderen van Tink ook best leuk zijn. :)
*) Ben jij de 15e trouwens ook bij Henk? Ik heb jouw gids nog!
pi_115857006
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 09:43 schreef Tinkepink het volgende:
Af en toe mag best natuurlijk. Maar ik kreeg het idee in F&F te zitten. Kan jullie natuurlijk gaan pesten met WGR en POL en SHO gerelateerde posts, maar daar doe ik jullie ook geen plezier mee :+
Mij wel, met alle drie de onderwerpen trouwens.

Over SHO gesproken, Javier Guzman stond aan mijn toonbank. Hij had vast een kater :') want hij deed enorm chagrijnig
pi_115857046
quote:
1s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 09:52 schreef Probability het volgende:

[..]

Mij wel, met alle drie de onderwerpen trouwens.

Over SHO gesproken, Javier Guzman stond aan mijn toonbank. Hij had vast een kater :') want hij deed enorm chagrijnig
Doet hij niet altijd een bietje chagrijnig? :+ Ik las in SHO ( :7 ) dat hij mee gaat doen aan Strictly come dancing! _O-
pi_115857052
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 09:51 schreef Perruche het volgende:

O+ koffie!
M'n wederhelft vindt het te vroeg. :+.
  woensdag 22 augustus 2012 @ 09:55:32 #92
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_115857065
Tsja, zolang het niet overheerst, stoor ik me niet zo aan de 'prietpraat'. Het gaat me pas irriteren als het hele topics gaat bepalen. Ik heb niks met van die quasi-grappige plaatjes van neusapen en panda's en weet ik wat, maar daar scroll ik overheen. Toen het een tijdlang alleen maar ging over krachttraining en 'ijzer trekken' en weet ik wat, vond ik het wel annoying :P. Het is de hoeveelheid die leidend is :). Oh, en kinderpraat vind ik ook niet zo erg, zolang het maar over eigen kinderen is. De kinderen van de zus van de buurman van de tante van je nicht interesseren me geen bal.
pi_115857087
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 09:51 schreef Goodbye het volgende:

[..]

*) Ben jij de 15e trouwens ook bij Henk? Ik heb jouw gids nog!
Ik kom 's middags even langs. Doe ik een cola'tje en bitterballen. Daarna ga ik heel veel rust pakken en pasta eten, want de volgende dag is het Urbanathlontijd! :D
Doe wat je niet durft.
pi_115857091
Ik hou enorm van katten maar vind de hoeveelheid kattenposts ook wel veel :P vanaf nu iedere kattenposts met foto!

Ontopic: ik ben aangekomen door m'n nieuwe bijbaantje, ik eet er te veel :D
pi_115857110
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 09:51 schreef Perruche het volgende:

O+ koffie!
Zou jij niet nog eens op kraamvisite komen? ;)

Verder ontopic: ik moet naar de winkel. Iemand nog een makkelijk/ snel recept met veel groente en wellicht iets met vis?
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_115857156
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 09:54 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Doet hij niet altijd een bietje chagrijnig? :+ Ik las in SHO ( :7 ) dat hij mee gaat doen aan Strictly come dancing! _O-
Nou ik dacht eerst: knappe man! Heb ik er ooit eens mee gezoend? Eh gepraat?
O ik vraag hem te wachten op z'n bestelling en hij loopt al weg zonder iets te zeggen. (als in dat ik dan achter hem aan moet rennen maar dat kan niet want sta bij de kassa en druk)

Dus ik grap: jeetje zeker een bekende Nederlander wat een attitude :D

Dus collega's: ja dat is Javier Guzman, die komt hier wel vaker.
pi_115857183
quote:
14s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 09:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Tsja, zolang het niet overheerst, stoor ik me niet zo aan de 'prietpraat'. Het gaat me pas irriteren als het hele topics gaat bepalen. Ik heb niks met van die quasi-grappige plaatjes van neusapen en panda's en weet ik wat, maar daar scroll ik overheen. Toen het een tijdlang alleen maar ging over krachttraining en 'ijzer trekken' en weet ik wat, vond ik het wel annoying :P. Het is de hoeveelheid die leidend is :). Oh, en kinderpraat vind ik ook niet zo erg, zolang het maar over eigen kinderen is. De kinderen van de zus van de buurman van de tante van je nicht interesseren me geen bal.
Nou, de kinderen van de buren van onze buren zijn anders wel echt fucking irritant en onopgevoed. De buren van de buren.

En over chino's kan niet genoeg gezeken worden li! :o

Mogge.

De zon schijnt, strakblauwe lucht en over een uurtje of 3 á 4 vertrek ik naar het prachtige Clacton on Sea voor mijn hoteloverenachting om morgen de Ferry te kunnen halen, op tijd. Zo ontbijten en lunch neem ik mee voor onderweg: wat broodjes, beleg en véél water: is zo'n 4,5 uur rijden maar doe er wel langer over met alle (plas)pauzes die ik ga nemen :').

Lijstje vandaag wordt dus:

O: yoghurt met banaan, walnoten en honing
T: 2 knackebrodjes met paté
L: 2 harde broodjes met *beleg*
T: cashewnoten en amandelen
T: biertje bij aankomst
D: Indiaas wellicht? Eens zien wat ze daar hebben

En dan heel vroeg slapen want de wekker gaat om kwart over 6 weer.
Ja doei.
  woensdag 22 augustus 2012 @ 10:01:35 #98
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_115857207
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 09:49 schreef loveli het volgende:

[..]

Ja maar.. het is toch leuker dat het voor 'ons' leuk is dan voor 'mij'? Een beetje rekening met elkaar houden kan best.

Op mezelf betrekkend: volgende keer zal ik geen 'pics' roepen of over chino's zeiken.
Ik weet niet altijd wat voor jullie leuk is om te lezen :P. Bovendien moet iedereen z'n ei wel eens kwijt, geloof ik :).
Niet meer actief op Fok!
pi_115857233
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 09:56 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Ik kom 's middags even langs. Doe ik een cola'tje en bitterballen. Daarna ga ik heel veel rust pakken en pasta eten, want de volgende dag is het Urbanathlontijd! :D
Gezellig dat je nog wel ff komt. En in bitterballen zit ijzer, vast goed voor de Urbanathlon! B-) En dan neem ik je gids dus mee!
pi_115857234
Ik heb drie chino's gekocht en ze staan fantastisch! Echt.
pi_115857244
Wat is er de 15e bij Henk?
pi_115857258
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 10:03 schreef Probability het volgende:
Wat is er de 15e bij Henk?
ESF meet in R'dam
pi_115857259
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 09:54 schreef Goodbye het volgende:

[..]

O en wut? Wat is dat :D?
pi_115857264
quote:
1s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 10:04 schreef Probability het volgende:

[..]

O en wut? Wat is dat :D?
Dancing with the stars! :D
pi_115857276
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 10:04 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Dancing with the stars! :D
Hahahahaha
  woensdag 22 augustus 2012 @ 10:05:33 #106
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_115857280
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 09:56 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

colaatjes zijn lekker :P.

Woei, Urbanathlon!
Niet meer actief op Fok!
pi_115857293
Ik heb al een paar keer het compliment gekregen dat ik extreem geduldig ben bij lastige klanten. Wel leuk :P
pi_115857330
quote:
1s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 10:05 schreef Probability het volgende:

[..]

Hahahahaha
Ja precies, volgens mij moet je ook vrolijk kijken tijdens dat dansen, dus dat wordt nog een opgaaf. :+
  Vis een optie? woensdag 22 augustus 2012 @ 10:08:08 #109
70532 loveli
N
pi_115857333
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 10:06 schreef Probability het volgende:
Ik heb al een paar keer het compliment gekregen dat ik extreem geduldig ben bij lastige klanten. Wel leuk :P
Dat verandert nog wel :')

Over geduld gesproken.. De monteur die m'n combiketel zou komen nakijken ('we zetten u als eerste adres op de lijst'), is er nog steeds niet }:| Heb inmiddels wel m'n gootsteen ontstopt/zwanehals schoongemaakt.
crap in = crap out
pi_115857340
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 10:01 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik weet niet altijd wat voor jullie leuk is om te lezen :P. Bovendien moet iedereen z'n ei wel eens kwijt, geloof ik :).
Jezus Vik, je begrijpt best wat er wordt bedoeld toch? Als 5 mensen een nieuw kitten hebben en elke scheet ervan wordt gepost, dan is het te veel. Als je af en toe een leuke, verzorgde post maakt met een anekdote over de kat, eventueel gelardeerd met een foto, dan is dat leuk om te lezen, maar niet als er alleen gemeld wordt dat de kat het op de bak heeft gedaan. (Ik weet niet meer wie dat postte, sorry dat ik het nu al twee x noem, maar ik kreeg er bijna de slappe lach om namelijk :P )

En dit geldt voor élk onderwerp. Alles kán interessant zijn, maar denk even over een post na. Ik heb het nu over zijn algemeen hè. Iedereen post wel eens iets wat niet interessant is voor een ander, maar als het gaat opvallen, dan is de verhouding dus zoek.
  woensdag 22 augustus 2012 @ 10:09:58 #111
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_115857370
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 10:08 schreef conleche het volgende:

[..]

Jezus Vik, je begrijpt best wat er wordt bedoeld toch? Als 5 mensen een nieuw kitten hebben en elke scheet ervan wordt gepost, dan is het te veel. Als je af en toe een leuke, verzorgde post maakt met een anekdote over de kat, eventueel gelardeerd met een foto, dan is dat leuk om te lezen, maar niet als er alleen gemeld wordt dat de kat het op de bak heeft gedaan. (Ik weet niet meer wie dat postte, sorry dat ik het nu al twee x noem, maar ik kreeg er bijna de slappe lach om namelijk :P )

En dit geldt voor élk onderwerp. Alles kán interessant zijn, maar denk even over een post na. Ik heb het nu over zijn algemeen hè. Iedereen post wel eens iets wat niet interessant is voor een ander, maar als het gaat opvallen, dan is de verhouding dus zoek.
Wist niet dat je kwaad werd :@.

And it wasn't me :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_115857409
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 10:08 schreef loveli het volgende:

[..]

Dat verandert nog wel :')

Over geduld gesproken.. De monteur die m'n combiketel zou komen nakijken ('we zetten u als eerste adres op de lijst'), is er nog steeds niet }:| Heb inmiddels wel m'n gootsteen ontstopt/zwanehals schoongemaakt.
Ik krijg betaald per uur hoor :D
pi_115857417
quote:
11s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 10:09 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Oh, ik ben m'n ei alweer kwijt! :+

*;
pi_115857439
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 10:05 schreef Viking84 het volgende:

[..]

colaatjes zijn lekker :P.

Woei, Urbanathlon!
Ah, tnx for fixing! :) Nu zal ik het nooit meer verkeerd schrijven. :P
Hoop ik.

En ik begin wat zenuwachtig te worden voor de Urbanathlon. :D
Sporten ging gister ook niet zoals ik wilde, had nog iets te veel warmte in mn lichaam geloof ik. :{
Doe wat je niet durft.
pi_115857444
quote:
11s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 10:09 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ze is niet kwaad ze probeert het je keer op keer uit te leggen. Vraag mij oprecht af of je doet alsof je het niet door hebt en aan het stangen bent of het echt niet door hebt :o?!
pi_115857474
Hier moest wel iets van een knipoog bij want ik bedoel het niet rot. Maar post mobiel onder de zonnebank :P
  Vis een optie? woensdag 22 augustus 2012 @ 10:16:27 #117
70532 loveli
N
pi_115857490
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 10:15 schreef Probability het volgende:
Hier moest wel iets van een knipoog bij want ik bedoel het niet rot. Maar post mobiel onder de zonnebank :P
_O_ _O-
crap in = crap out
  woensdag 22 augustus 2012 @ 10:16:32 #118
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_115857494
quote:
1s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 10:14 schreef Probability het volgende:

[..]

Ze is niet kwaad ze probeert het je keer op keer uit te leggen. Vraag mij oprecht af of je doet alsof je het niet door hebt en aan het stangen bent of het echt niet door hebt :o?!
Als ik hier post, denk ik echt niet elke keer na: oh, is dit voor een ander wel interessant om te lezen? Jij wel dan? Je kunt onmogelijk altijd voor iedereen boeiend zijn.
Niet meer actief op Fok!
pi_115857499
Zullen we voortaan voor elke post maar een poll doen om te kijken of het onderwerp wel interessant genoeg is voor minstens 80% van de lezers?
  woensdag 22 augustus 2012 @ 10:17:05 #120
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_115857507
Oh, ik ben inmiddels wel gewend aan kutopmerkingen hier :P

* Viking84 heeft eelt op ziel gekweekt :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_115857551
Voor mensen die zwanger willen worden:

http://videosift.com/vide(...)ction_types=og.likes

:')
Ja doei.
  woensdag 22 augustus 2012 @ 10:20:29 #122
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_115857568
Wat co dus zei. Het gaat niet om het onderwerp, maar om de hoeveelheid.
pi_115857575
bwuh misselijk en totaal geen zin in eten... Moet zo wel wat gaan eten, maar ik gruwel overal van :')
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_115857578
En nu wordt hier weer een vergrootglas op gelegd. Vicieuze cirkel. :+
pi_115857595
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 10:21 schreef Goodbye het volgende:
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 10:20 schreef Skoap het volgende:
bwuh misselijk en totaal geen zin in eten... Moet zo wel wat gaan eten, maar ik gruwel overal van :')
Verkapte ik ben zwanger post!!! :o
Ja doei.
pi_115857612
_O- al bijna 32 weken inderdaad :D
Life is what happens while you are busy making other plans...
  woensdag 22 augustus 2012 @ 10:22:23 #127
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_115857616
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 10:21 schreef Goodbye het volgende:
Alle onderwerpen komen eens in de zoveel tijd terug: chino's, schoenen, jurkjes, zwanger worden, de kosten van boodschappen, politiek :P.

Voortaan quote ik wel een oude post van mezelf, scheelt weer :+.
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? woensdag 22 augustus 2012 @ 10:22:43 #128
70532 loveli
N
pi_115857622
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 10:20 schreef Skoap het volgende:
Iets met gember?
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 22 augustus 2012 @ 10:25:50 #129
70532 loveli
N
pi_115857693
Over schoenen gesproken, sinds een week of 5 loop ik vooral op slippers of kisten, ivm blessure kleine teen (verrekt/gescheurd bandje). En als ik te ver loop wordt 'ie weer dik. Urbanathlon, yay :')
crap in = crap out
pi_115857730
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 10:22 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Alle onderwerpen komen eens in de zoveel tijd terug: chino's, schoenen, jurkjes, zwanger worden, de kosten van boodschappen, politiek :P.

Terugkerende onderwerpen is wel weer iets anders dan een onderwerp wat "overbelicht" wordt. Zoals bijv. de focus op KT waar XM het over had. Ah well, wat maakt het uit. :+
pi_115857886
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 10:20 schreef Tinkepink het volgende:
Wat co dus zei. Het gaat niet om het onderwerp, maar om de hoeveelheid.
En dit dus.
Ja doei.
pi_115857959
Gisteren
O: gekookt eitje 2 kaas/eiwitcrackers met roomkaas
L: 3 minigehaktballetjes, zoetzure komkommer (mijn nieuwe verslaving: komkommer raspen, witte balsamico, zout, thaise peper en zoetstof), mosterdmayo, tomaten/ui salade met basilicum en olijfolie
T: gekookt ei
D: Paëlla met gamba's, mosselen en inktvis :9 op de Parade
T: 3 cocktails (aardbeicaiphrinhas)
T: zure mat, schuimblok, salmiakdropje

Vandaag:

O: gekookt eitje, 1 kaas/eiwitcracker met roomboter
L: kippenpoot, koude snijboontjes met wat mayo, zure komkommer
T: tomaten/ui salade met olijfolie en kaascrackers uit de magnetron
T: banaan
S: hardlopen
T: wodka
D: karbonaadje, Chinese wokgroenten
pi_115858035
quote:
14s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 09:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
ik denk dat het dat inderdaad is, de hoeveelheid. Een post hier en daar, geen enkel probleem...hele pagina's lang, een probleem.
pi_115858095
Goed idee co, gekookt eitje! *gooit in pan*

En er gaat nog banaan mee vandaag. Lijstje wordt steeds beter, al was het niet slecht..
Ja doei.
pi_115858132
En die Co die steeds maar naar De Parade gaat, ook zo storend! :(
pi_115858136
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 10:40 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

ik denk dat het dat inderdaad is, de hoeveelheid. Een post hier en daar, geen enkel probleem...hele pagina's lang, een probleem.
ah, ik ben spuit elf!

Ander onderwerp dan maar. Ik heb fijne spierpijn na de sportschool van gister. Niet teveel, niet te weinig. Ben benieuwd wanneer ik resultaat ga zien. Dat ik gister 2 koekjes heb gegeten, en 2 blokjes pure choco helpt natuurlijk niet.
pi_115858156
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 10:42 schreef motorbloempje het volgende:
Goed idee co, gekookt eitje! *gooit in pan*

En er gaat nog banaan mee vandaag. Lijstje wordt steeds beter, al was het niet slecht..
Ik vind dat jij qua voedingswaarde enzo de laatste tijd echt gewoon bijna perfecte lijstjes hebt. Plus al dat gesport dan nog. Dus ik zou je niet druk maken om een dagje iets minder. :D
pi_115858168
Maar als het ergens pagina's lang over gaat, is dat omdat er blijkbaar reacties op komen. Dus vinden mensen het, lijkt mij, interessant genoeg om erover te praten. Dat jij (om het even wie) dat niet interessant vindt, tsja. Begin je ergens anders over.

Maar whatever. Over een maand hebben we toch weer precies deze discussie. :+. Hopelijk is het voor die tijd wel alweer een keer over biologisch vlees gegaan.
pi_115858391
Of de kiloknaller! B-)

Co, wat heb je gezien op de Parade?
Heb je Liefde is een slachtveld al gezien? Die was namelijk behoorlijk hilarisch. >:O
Doe wat je niet durft.
pi_115858542
Ik heb Grootheidswaanzin gezien en dat was nogal stom, ze hadden wat feitjes opgezocht over de overbevolking en dan wat 'oplossingen' bedacht. Ben ook in het Mineac theatertje geweest, ook niet echt heel bijzonder. Daarna nog bij een bandje gekeken, dat was wel ok. Vorig jaar stond Jungle by Night er en dat was echt geweldig. We waren wederom te laat voor wat andere dingen die we wel wilden zien :P Maar ach, het was evenzogoed wel gezellig. Liefde is een slachtveld was er niet meer denk ik? Kan me niet herinneren dat dat tot de keuzes behoorde.
pi_115858649
Ah, ze staan van 23 - 26 augustus in Amsterdam op de Parade.
Als je nog een keer gaat: zeker gaan zien! :)

Maar de Parade an sich is gewoon al heel erg leuk. Beetje rondhangen, wijntjes drinken, je verbazen over alles en iedereen. Ik vind het altijd wel goed vermaak. *)
Alhoewel ik 1 keer in Amsterdam ben geweest (toen Ad Visser er wat deed, man, wat viel dat tegen zeg. :D) en ik het daar echt veeeeeeeeeeel te druk vond. :D
Doe wat je niet durft.
pi_115858843
wie heeft er ontbijt tips voor me? Ik vind het maar lastig, als ik om 8 uur ontbijt heb ik om 10 uur al weer een rammelende maag. Ik ontbijt of met havermout met melk en banaan, of met yoghurt met fruit en muesli.

Brood vind ik lekker, maar ik hou 's morgens niet van hartig beleg, dus dan wordt het hagelslag of jam ofzo..
  woensdag 22 augustus 2012 @ 11:09:49 #143
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_115858889
Ik wist niet dat de Parade nog bezig was! :o Leuk!!

Ik heb vandaag voor de derde (!!!) dag op rij gesport. Na 2 maanden NIET. Dus ik klop mijzelf maar eens op de schouder.

Lijstje:

O - 2 gekookte eitjes + grote kop koffie
S - Zumba
T - magere kwark met amandelen + blikje redbull (ik weet: sleeeeecht :@ )
L - velderwtjes met komkommer, tomaat en rode ui
S - uurtje zwemmen met m'n zoontje straks
T - handje amandelen, gekookt eitje
D - salade met tomaat, grote witte bonen, paprika, avocado en baslicum
T - witte wijn

Heeft iemand nog tips voor ontbijt of lunch waar niet zo veel carbs inzitten, maar die tòch makkelijk mee te nemen is naar het werk bijvoorbeeld? Ik vind dat echt lastig namelijk. Dank alvast. Alle tips zijn welkom. :)
  woensdag 22 augustus 2012 @ 11:10:28 #144
105888 renzell
pi_115858912
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 11:08 schreef Jagärtrut het volgende:
wie heeft er ontbijt tips voor me? Ik vind het maar lastig, als ik om 8 uur ontbijt heb ik om 10 uur al weer een rammelende maag. Ik ontbijt of met havermout met melk en banaan, of met yoghurt met fruit en muesli.

Brood vind ik lekker, maar ik hou 's morgens niet van hartig beleg, dus dan wordt het hagelslag of jam ofzo..
Omeletje bijvoorbeeld?
pi_115858938
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 11:09 schreef renzell het volgende:
Ik wist niet dat de Parade nog bezig was! :o Leuk!!

Ik heb vandaag voor de derde (!!!) dag op rij gesport. Na 2 maanden NIET. Dus ik klop mijzelf maar eens op de schouder.

Lijstje:

O - 2 gekookte eitjes + grote kop koffie
S - Zumba
T - magere kwark met amandelen + blikje redbull (ik weet: sleeeeecht :@ )
L - velderwtjes met komkommer, tomaat en rode ui
S - uurtje zwemmen met m'n zoontje straks
T - handje amandelen, gekookt eitje
D - salade met tomaat, grote witte bonen, paprika, avocado en baslicum
T - witte wijn

Heeft iemand nog tips voor ontbijt of lunch waar niet zo veel carbs inzitten, maar die tòch makkelijk mee te nemen is naar het werk bijvoorbeeld? Ik vind dat echt lastig namelijk. Dank alvast. Alle tips zijn welkom. :)
ik vind het wel vrij weinig, eigenlijk.
pi_115858972
quote:

Ik had er gister ook last van. Ik had yoghurt met fruit en (in dit geval) lucky charms en ik rammelde 2 uur later weer echt van de honger.
Vandaag heb ik een combinatie van turkse yoghurt, magere kwark en vijgenyoghurt met muesli (en een stuk meer dan gister) en nu lijk ik het redelijk uit te houden.
Ergo: meer yoghurt/kwark een optie?
Doe wat je niet durft.
  woensdag 22 augustus 2012 @ 11:13:15 #147
105888 renzell
pi_115859003
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 11:11 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

ik vind het wel vrij weinig, eigenlijk.
Als je de hoeveelheden ziet die ik dan vervolgens naar binnen werk met lunch en avondeten, dan zeg je dat niet meer, geloof me. :')
  woensdag 22 augustus 2012 @ 11:13:32 #148
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_115859016
Hoi!

Panda's O+

Thuis! Gisteravond na Schiphol nog even film gekeken met vrienden, gezelligheid *O* Nu thuis en heb geen brood in huis :') :D Vakantie was tof O+ Nu nog paar daagjes vrij!

</random gebabbel> :P Ik stoor me niet zo snel, minder interessante topics betekenen doordeweeks dat ik dan minder wog :+

^^Authentieke Maria-smileypost oO<
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_115859018
quote:

Probeer eens geen carbs te eten bij het ontbijt. Dus alleen een grote bak volle kwark. Desnoods met wat zoetstof.
pi_115859089
Toch maar weer ontopic dus? Beetje afwisseling qua onderwerp moet kunnen vind ik, maar zolang andere onderwerpen niet de boventoon voeren kan ik er niet zo mee zitten. Ik vind niet alles interessant, maar dan lees ik dat toch niet? Problem solved..
Vanavond even MTBen in het bos, heb er zin in!
  woensdag 22 augustus 2012 @ 11:16:34 #151
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_115859104
On topic: ik heb op vakantie veel gelopen en niet erg op mn eten gelet, dus er zijn o.a. scones en witbrood ingegaan, en cream tea c_/ en cola. En 2x pannekoekjes bij het ontbijt :9 Verder wel geprobeerd af en toe gezonde keuzes te maken, en nu weer in het gareel, zeg maar!
pi_115859170
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 11:13 schreef conleche het volgende:

[..]

Probeer eens geen carbs te eten bij het ontbijt. Dus alleen een grote bak volle kwark. Desnoods met wat zoetstof.
ik vind kwark echt vies. echt vies! bijna net zo vies als tomaten...
  woensdag 22 augustus 2012 @ 11:20:15 #153
105888 renzell
pi_115859218
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 11:18 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

:D

Gekookte eitjes dan! Twee stuks. Met een lekkere plak kaas erbij en wat komkommer oid. :) Doe ik ook vaak. Ja, normaal gaat daar nog tomaat bij dan, maar dat lust je dus niet. :P
pi_115859259
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 11:18 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Oh, nou dan doe je volle yoghurt en een eitje bv. Ik bedoel eigenlijk gewoon iets eiwitrijks. Ik krijg altijd snel trek als ik koolhydraten eet in de morgen. Misschien dat het voor jou ook zo werkt. Omelet met kaas is ook een optie. Jij eet nu veel zoet als ontbijt en je hebt trek. Dus verander dat en kijk of het verschil maakt. :)
pi_115859285
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 11:20 schreef renzell het volgende:

[..]

Gekookte eitjes dan! Twee stuks. Met een lekkere plak kaas erbij en wat komkommer oid. :) Doe ik ook vaak. Ja, normaal gaat daar nog tomaat bij dan, maar dat lust je dus niet. :P
Had jij gisteren mijn eiwit/kaascracker tip gelezen?
  woensdag 22 augustus 2012 @ 11:23:36 #156
105888 renzell
pi_115859331
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 11:22 schreef conleche het volgende:

[..]

Had jij gisteren mijn eiwit/kaascracker tip gelezen?
Nee!
  woensdag 22 augustus 2012 @ 11:24:18 #157
105888 renzell
pi_115859352
Ga ik nu even naar kijken. Thanks.
pi_115859355
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 11:23 schreef renzell het volgende:

[..]

Nee!
Dat wordt zoeken dan!
pi_115859386
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 11:21 schreef conleche het volgende:

[..]

Oh, nou dan doe je volle yoghurt en een eitje bv. Ik bedoel eigenlijk gewoon iets eiwitrijks. Ik krijg altijd snel trek als ik koolhydraten eet in de morgen. Misschien dat het voor jou ook zo werkt. Omelet met kaas is ook een optie. Jij eet nu veel zoet als ontbijt en je hebt trek. Dus verander dat en kijk of het verschil maakt. :)
ik ga het proberen. misschien yoghurt met wat frambozen, en een gekookt eitje on the side.
pi_115859514
quote:
6s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 11:24 schreef conleche het volgende:

[..]

Dat wordt zoeken dan!
_O-
pi_115859533
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 11:25 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

ik ga het proberen. misschien yoghurt met wat frambozen, en een gekookt eitje on the side.
Eet jij je ontbijt thuis of op je werk? Omeletje ofzo is misschien ook lekker als je thuis ontbijt!
  Vis een optie? woensdag 22 augustus 2012 @ 11:30:37 #162
70532 loveli
N
pi_115859577
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 11:29 schreef Goodbye het volgende:
Eet jij je ontbijt thuis of op je werk? Omeletje ofzo is misschien ook lekker als je thuis ontbijt!
Kan ook mee naar werk, dun bakken en oprollen als pannekoek.
crap in = crap out
pi_115859621
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 11:30 schreef loveli het volgende:

[..]

Kan ook mee naar werk, dun bakken en oprollen als pannekoek.
Ze zit volgens mij alleen in een kantoor, dan kan dat idd wel. Ik durf dat niet met mijn collega's. Bakjes kwark en gekookte eitjes wekken al genoeg verbazing hier :P .
pi_115859681
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 11:29 schreef Goodbye het volgende:

[..]

thuis, meestal. Maar het moet weinig tijd kosten, wil graag snel de deur uit zijn...
  woensdag 22 augustus 2012 @ 11:41:01 #165
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_115859918
Ik eet tegenwoordig of
- brood met boter (2 sneetjes)
- of een kom havermout aangemaakt met water + kwark/yoghurt en soms een appel + specerijen
- of een kom kwark/yoghurt

Het minste trek krijg ik van (spelt)brood met boter. Eet ik het met broodbeleg, dan verander ik in een hongerige leeuw.
pi_115859965
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 11:33 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

thuis, meestal. Maar het moet weinig tijd kosten, wil graag snel de deur uit zijn...
Omeletje is niet echt veel meer tijd dan yoghurt + gekookt eitje. Dus als je dat lekker vindt, is dat misschien mooi voor de afwisseling?
pi_115860060
2 gekookte eitjes zijn 150 kcals ofzo, das toch geen ontbijt? Zeker niet als je erop moet gaan sporten.

Je lijstje is qua hoeveelheden misschien veel renzell, maar erwtjes, komkommer en magere kwark hebben niet veel kcals.

Anyway, je kan posts op een forum negeren, doorscrollen en verder gaan met je leven, zoals ik net ook met het overgrote deel van de discussie heb gedaan. Gaat makkelijk ^O^
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
pi_115860076
Mogguh! Ik heb mijn rondje tandarts weer gehad en pijn aan mijn mond. Maar de kroon zit :)
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_115860181
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 10:45 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik vind dat jij qua voedingswaarde enzo de laatste tijd echt gewoon bijna perfecte lijstjes hebt. Plus al dat gesport dan nog. Dus ik zou je niet druk maken om een dagje iets minder. :D
Leuk om te lezen :) Ik doe m'n best in ieder geval, wat makkelijker gaat nu ik alle tijd van de wereld heb voor vanalles.

Zo kleren inpakken voor komende week. Veel rokken/jurkjes vanwege de temperatuur en hoef niet veel te lopen. Nu nog bedenken wat ik voor vandaag in de auto aan ga doen. De airco doet 't nog steeds niet, dus luchtig maar comfortabel maar er moet wel een paar comfy gympen onder passen voor tijdens 't rijden :P
Ja doei.
pi_115860211
Kwark vies? Tomaten vies? :o :D
Naja, smaken verschillen... *nog hapje kwark neemt* :9
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 11:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hoi!

Panda's O+

Thuis! Gisteravond na Schiphol nog even film gekeken met vrienden, gezelligheid *O* Nu thuis en heb geen brood in huis :') :D Vakantie was tof O+ Nu nog paar daagjes vrij!

</random gebabbel> :P Ik stoor me niet zo snel, minder interessante topics betekenen doordeweeks dat ik dan minder wog :+

^^Authentieke Maria-smileypost oO<
O+

Kat, kat, chino, PICS!?!?!, crocks, ijzer tillen, IJZER TILLEN!
PANDA'S!
BRUINE BONEN!
EIWITTEN!

:7
pi_115860226
Pics van je eiwitten!
Ja doei.
pi_115860240
:o viespeuk!
pi_115860250
:7
Ja doei.
pi_115860257
O~)
Ja doei.
  woensdag 22 augustus 2012 @ 12:05:47 #175
105888 renzell
pi_115860670
quote:
6s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 11:24 schreef conleche het volgende:

[..]

Dat wordt zoeken dan!
Hell yeah. Gevonden!

"Low carb ontbijt: ik doe meestal ook een gekookt eitje en daarbij wat vleeswaren of een stukje koude kip. Of eiwit/kaascrackers met beleg. Die eiwit kaascrackers, dat is gewoon een stijfgeslagen eitwit met geraspte kaas erdoor op 150 graden gebakken in de oven. 1 eiwit is goed voor 5 kleine ronde crackers."

Sounds nice. Ga ik eens proberen. :Y
  woensdag 22 augustus 2012 @ 12:15:30 #176
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_115861007
Ik wil graag een foto van een kat en een panda, in een chino, op crocks die al bruine bonen etend ijzer aan het tillen zijn.
pi_115861079
quote:
6s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 12:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik wil graag een foto van een kat en een panda, in een chino, op crocks die al bruine bonen etend ijzer aan het tillen zijn.
Wat zijn dat dan?
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_115861143
quote:
6s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 12:05 schreef renzell het volgende:

[..]

Hell yeah. Gevonden!

"Low carb ontbijt: ik doe meestal ook een gekookt eitje en daarbij wat vleeswaren of een stukje koude kip. Of eiwit/kaascrackers met beleg. Die eiwit kaascrackers, dat is gewoon een stijfgeslagen eitwit met geraspte kaas erdoor op 150 graden gebakken in de oven. 1 eiwit is goed voor 5 kleine ronde crackers."

Sounds nice. Ga ik eens proberen. :Y
Datzelfde mengsel kan je ook in een groot rond uitspreiden en dan heb je een prima pizzabodem.
  Vis een optie? woensdag 22 augustus 2012 @ 12:23:32 #179
70532 loveli
N
pi_115861284
quote:
12s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 12:17 schreef Ml-etje het volgende:
Wat zijn dat dan?
}:|
crap in = crap out
pi_115863082
Oh ja nog een kaascracker tip. Leg een mooi uitgesneden plak oude kaas op een bakpapiertje. Op vol vermogen in de magnetron voor ± een minuut en je hebt een prima cracker. Bijkomend voordeel: veel van het vet uit de kaas blijft op het bakpapiertje achter en krijg je dus niet binnen. Ik zat eerst altijd te kutten met hoopjes geraspte kaas in een koekenpan, maar dit werkt veel sneller. Leuk als garnering op een gerecht trouwens ook.
pi_115863349
quote:
6s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 12:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
jij bent toch onze google expert?

upgedate lijstje:

O: 3 volkorenboterhammen, 1 volkorenbeschuit met extra pure hagelslag
T: halve galia meloen
T: gekookt ei
L: thais buffet. rijst, kip met pindasaus, gewokte groentes, 1 stuk kroepoek, wat phad tai.
T: yoghurt
D: uit eten
pi_115863480
o hai, ik denk dat de kattenposts gingen opvallen toen ineens drie slankies tegelijk een kitten hadden en daar, net als verse mama's, veel over wilden praten. dat doe je dan niet alleen in een kattentopic maar ook met elkaar als je al samen in een topic zit. ik had het "sentiment" wel door met de TT "niet zo katten" hoor :') maar had niet zoveel zin om me aangesproken te voelen :P

er is altijd wel iets om liever anders te willen: ik scroll ook door als het over gamen gaat, of over panda's, en gisteravond postte ik bijvoorbeeld iets wat heel belangrijk voor me was om op dat moment even over te praten met iemand, en dat zonk weg in een discussie over iets wat ik me niet kan herinneren en niet interessant vond. die dingen gebeuren nu eenmaal. gelukkig was loveli op dm een luisterend en helpend oor O+ en the world is at peace once more.
Kwak
pi_115863498
Na het perfecte zachtgekookte eitje op te hebben ga ik maar eens richting zuiden rijden! Tot later allemaal! :) :W
Ja doei.
pi_115864246
Kwakje. :*.
pi_115864408
Succes in Clacton, vreselijk daar :o

Vergeet ook niet een rondje door het meest vervallen dorpje van Engeland, Jaywick, te maken.
  woensdag 22 augustus 2012 @ 14:20:23 #186
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_115865788
Dieren moet je eten
  woensdag 22 augustus 2012 @ 14:40:22 #187
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_115866572
quote:
16s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 14:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Dieren moet je eten
:o
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 22 augustus 2012 @ 14:41:54 #188
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_115866629
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 14:40 schreef Viking84 het volgende:

[..]

:o
Nee, dat mag dan weer niet met dieren.

w/ harhar w/
pi_115866677
quote:
10s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 14:41 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Nee, dat mag dan weer niet met dieren.

w/ harhar w/
Maria! Dat is uit onverwachte hoek! _O-
pi_115866680
Ik heb een foto van onze poes in een Bastognekoekjesdoos, maar die durf ik nu niet meer te posten. ;(.
pi_115866780
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 14:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb een foto van onze poes in een Bastognekoekjesdoos, maar die durf ik nu niet meer te posten. ;(.
hup, posten.

Ik heb trouwens echt een hongerlap dag vandaag, ongeloofelijk. Heb al m'n tussendoortjes al op! :(
pi_115866791
quote:
Weeg het op een schaal van 1 tot 10 trek er 2 punten vanaf ter compensatie van de moederkloek flatteermarge. Is het dan nog steeds een voldoende? Go for it.

niet zo op jezelf betrekken die hele discussie hoor. Je snapt toch best dat het gaat om overkill? Af en toe iets leuks over dat katje posten kan prima
  Vis een optie? woensdag 22 augustus 2012 @ 14:46:15 #193
70532 loveli
N
pi_115866792
quote:
Had je Sigme op bezoek?
crap in = crap out
pi_115866831
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 14:46 schreef loveli het volgende:

[..]

Had je Sigme op bezoek?
_O- Ik heb er verdorie nu ook zin in. Ik ga maar aan m'n zure komkommer. Ook lekker. :')
  woensdag 22 augustus 2012 @ 14:47:45 #195
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_115866840
quote:

[..]

Had je Sigme op bezoek?
:')
pi_115866846
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 14:47 schreef conleche het volgende:

[..]

_O- Ik heb er verdorie nu ook zin in. Ik ga maar aan m'n zure komkommer. Ook lekker. :')
bokkepootjes zouden nog lekkerder zijn!
pi_115866852
-foei!-
pi_115866965
quote:

[..]

Had je Sigme op bezoek?
:D. Nee, maar ik moest wel aan d'r denken!

woensdag 22 augustus 2012 @ 14:51:37 #199
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_115866971
quote:
11s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 14:43 schreef conleche het volgende:

[..]

Maria! Dat is uit onverwachte hoek! _O-
Sorry :+ Slechte gedachtensprongetjes hoezee >:O

quote:
Bang dat Uniek haar wil opeten? :Y)
  woensdag 22 augustus 2012 @ 14:53:00 #200
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_115867021
Mime-cat is 'in a box' :D

Ik kan niet meer zo goed budgetteren, net terug van vakantie en geld overgeboekt vanaf spaarrekening om openstaande rekening te dokken en dan toch een nieuw boek bestellen :') Maar: "The Art of Brave" O+ O+
pi_115867037
Belangrijk nieuws!!!!!
Er zijn weer kruidnoten te koop!!!!!!!! *O* *O* *O* *O* *O*
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)idnoten-in-te-slaan/
Doe wat je niet durft.
pi_115867083
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 14:51 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Edit: welnee, ik heb die foto niet verplaatst of verwijderd. Stomme Photobucket.
Aaaaaaawwwww!!! :D Ik zie overigens niet dat het een bastognedoos is, je had best kunnen beweren dat het een superdupervolkorenspeltcrackerdoos was. :+ Daar had ik dan nu waarschijnlijk geen zin in gehad.
  woensdag 22 augustus 2012 @ 14:55:21 #203
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_115867106
Of spritsen :9.
  woensdag 22 augustus 2012 @ 14:55:48 #204
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_115867121
Maria :D
Fijn dat je een goede vakantie hebt gehad!

Lijst:
O/L:dubbele boterham tonijn/gekookt ei/tomaat/ijsbersla/zout/peper/augurk, 2 beschuiten kaas, beker melk, cappuccino
B: 2 uur wandelen
T's: 4 dropjes, nectarine, pruim, appel, blokje choco, gekookt ei, 6 tucjes
D: Broccoli, rijst met zelfgemaakte satesaus, gegrilde kipfilet met champ en ui, ijsbersla salade met gekookt ei, tonijn en croutons, verse rode bieten
T: kwark/vla/blauwe bessen
  woensdag 22 augustus 2012 @ 14:56:36 #205
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_115867146
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 14:51 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

[..]

Ze is wel om op te vreten iig ~O>
  woensdag 22 augustus 2012 @ 14:58:13 #206
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_115867204
Ik vind het refereren aan bastognekoeken veel erger dan die foto eigenlijk . Nu heb ik zin in bastognekoeken.
  woensdag 22 augustus 2012 @ 14:58:44 #207
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_115867220
http://www.wtf.nl/grenzel(...)-vernielt-kunst.html

Hoe triest ook, ik moest wel gniffelen om het plaatje :@ :')

Nu weer aan het werk :W
pi_115867237
quote:
10s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 14:53 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Belangrijk nieuws!!!!!
Er zijn weer kruidnoten te koop!!!!!!!! *O* *O* *O* *O* *O*
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)idnoten-in-te-slaan/
Helemaal in Groningen? ;( Kruidnoten :9~
pi_115867244
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 14:51 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Cute! O+
  woensdag 22 augustus 2012 @ 15:00:06 #210
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_115867265
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 14:59 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Gouda liggen ze ook al.
pi_115867274
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 15:00 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Gouda liggen ze ook al.
Da's beter te doen! :7
  Vis een optie? woensdag 22 augustus 2012 @ 15:00:56 #212
70532 loveli
N
pi_115867297
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 14:59 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Wel slankverantwoord, als je op de fiets gaat.
crap in = crap out
  woensdag 22 augustus 2012 @ 15:03:01 #213
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_115867367
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 15:00 schreef loveli het volgende:

[..]

Wel slankverantwoord, als je op de fiets gaat.
valt mee
  woensdag 22 augustus 2012 @ 15:04:53 #214
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_115867423
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 14:51 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

[..]

We mogen niet meer over poesjes praten ;(.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 22 augustus 2012 @ 15:08:20 #215
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_115867522
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 15:04 schreef Viking84 het volgende:

[..]

We mogen niet meer over poesjes praten ;(.
Ga jij snel naar http://forum.fok.nl/forum/128
  woensdag 22 augustus 2012 @ 15:08:59 #216
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_115867547
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 15:08 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Ga jij snel naar http://forum.fok.nl/forum/128
Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.

;(.

Over 5 minuten ben ik vrij :9.
Niet meer actief op Fok!
pi_115867625
Wel apart, tot 15:13 uur werken!
  woensdag 22 augustus 2012 @ 15:11:29 #218
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_115867632
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 15:08 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.

;(.

Over 5 minuten ben ik vrij :9.
:o wat keurig dat je geen toegang hebt.

Jij bent vrij om 15:13 uur?
  woensdag 22 augustus 2012 @ 15:11:43 #219
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_115867641
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 15:11 schreef Novem het volgende:
Wel apart, tot 15:13 uur werken!
Ha :+
  woensdag 22 augustus 2012 @ 15:30:10 #220
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_115868221
Vraag 1 bij de stemwijzer: begrotingstekort mag niet meer dan 3% bedragen....
Uhmmmmmmmmmm, geeeeeeeeeeen idee, misschien beter van niet nee maar op lange termijn hoeft het niet slecht te zijn.
Dussssssssss... en zo zijn volgens mij alle stellingen gewoon heel dubbel.
Wat je ook stemt het komt waarschijnlijk allemaal op hetzelfde neer... Roeien met de riemen die je hebt :')
pi_115868491
stemwijzer is prut. kieskompas.nl is veel beter vind ik. of de stomwijzer.nl. of de speldwijzer.
Kwak
pi_115868522
De Stemwijzer zei dat ik op de :') PVV :') of op de :') Partij van de Dieren :') moet stemmen.
Derde optie was PvdA.
  Vis een optie? woensdag 22 augustus 2012 @ 15:40:45 #223
70532 loveli
N
pi_115868642
Verkiezingsprogramma's gelezen?
crap in = crap out
pi_115868749
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 15:40 schreef loveli het volgende:
Verkiezingsprogramma's gelezen?
Van de PVV wel.

Best leuke statements, maar als ik het goed heb laat de PVV zijn programma niet doorrekenen, dus ik heb daar niet veel vertrouwen in.
En Geert is een ass, dus ik wil niet eens op hem stemmen.

Van de Partij voor de Dieren heb ik nog niets gelezen.
  Vis een optie? woensdag 22 augustus 2012 @ 15:50:03 #225
70532 loveli
N
pi_115869000
Heb ze dit jaar (nog) niet doorgelezen, maar bij de vorige verkiezingen wel. Denk dat als meer mensen de programma's doorlazen, de kans vrij groot is dat ze een andere keus maken dan op basis van emotie en media.
crap in = crap out
  woensdag 22 augustus 2012 @ 15:59:29 #226
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_115869397
*O* heb een bullseye bij de kieswijzer :')
Ook knap
  Vis een optie? woensdag 22 augustus 2012 @ 16:10:15 #227
70532 loveli
N
pi_115869848
Met stemwijzer en stemmentracker klopte het, bij kieswijzer stond 'ie op 2.
crap in = crap out
pi_115869883
Oh hai! :s)

Maria, wb <3 <3 O+ O+

DaD, katje én bastognekoeken = dubbel win :Y

Ben vanmorgen naar m'n werk gegaan (terwijl ik eigenlijk alleen morgen even hoef ivm hoorzittingen en het pas 'echt' volgende week weer begint). Maar mijn mailbox is opgeruimd én mijn uitpuilende kast is helemaal netjes *O*

Verder weeg ik momenteel zo'n 74,5kg. Betekent dat ik zo'n 7kg ben bijgekomen met 29 weken. Gemiddeld kom je 'nu' een halve kilo per week aan. Als ik dat weet aan te houden eindig ik straks met +12,5kg. Kan ik wel tevreden mee zijn :)

Heb niet geregeld lijstjes gepost maar kan jullie wel melden dat ik tegenwoordig nog maar af en toe cola drink (koop ongeveer 1-2 blikjes per week, eentje voor de zaterdagavond en heel soms eentje voor tussendoor), nog maar een klein beetje snoep, iedere dag +/-3 stuks fruit eet, bijna iedere dag groente (indien niet, dan extra fruit), en al met al best goed bezig ben, vinnikzelf :s)

Sporten ga ik weer als ik bevallen ben. Voorlopig probeer ik maar zoveel mogelijk te wandelen enzo, dingen lopend te doen, veel te poetsen (want beweging) en dat soort dingetjes. Al is dat er de afgelopen dagen met de hitte niet helemaal van gekomen, maar dat geeft niet.
pi_115869959
Oh! En gisteren weer naar de tandarts voor controle. Laatste keer was alweer té lang geleden (ik schrok er een beetje van, was blijkbaar zo'n 2 jaar geleden :X ). Maar, alles was okidoki :)

Dat betekent dat ik nu al (per 28 augustus) 31 jaar lang geen gaatjes heb gehad *) *O*
pi_115869982
wauw coco, wat een goeie dingen allemaal *O*
Kwak
  woensdag 22 augustus 2012 @ 16:14:16 #231
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_115869996
Kijk mij bijna jarig zijn :{w
pi_115870301
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 16:14 schreef uniekhoorn het volgende:
Kijk mij bijna jarig zijn :{w
Ha! Goed he? :D

Vorig jaar meldde ik mij volgens mij gewoon op mijn verjaardag met een "IK BEN JARIG *O* *O*"-post. Vergeleken met dat was ik dit keer miss subtlety :+
pi_115870341
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 16:14 schreef kwakz0r het volgende:
wauw coco, wat een goeie dingen allemaal *O*
Heb de vakantie ook echt een beetje gebruikt om een goed/beter eet- en leefpatroon aan te wennen :) En poetspatroon : +;) Dit keer in ieder geval niet in een dip terechtgekomen maar juist lekker fris nu *O*
pi_115870362
Kreeg je vorig jaar niet al weken van te voren elke dag een cadeautje van Martijn? Volgens mij wisten we toen ook al een poosje wanneer je verjaardag zou zijn. :P. Dat rijmt!
pi_115870461
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 16:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
Kreeg je vorig jaar niet al weken van te voren elke dag een cadeautje van Martijn? Volgens mij wisten we toen ook al een poosje wanneer je verjaardag zou zijn. :P. Dat rijmt!
Jaaaa! Dat klopt :D

Dit jaar krijg ik geen cadeautje. Of eigenlijk heb ik mijn cadeautje al gehad (zei Martijn toevallig vanmorgen nog). Maar ik ben vergeten wat dat was :')
  woensdag 22 augustus 2012 @ 16:26:30 #236
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_115870486
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 16:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
Rijmgedichten, komt mooi uit met kruidnoten... Het is bijna weer winter, dat is kloten :')
  woensdag 22 augustus 2012 @ 16:26:36 #237
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_115870488
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 16:22 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Heb de vakantie ook echt een beetje gebruikt om een goed/beter eet- en leefpatroon aan te wennen :) En poetspatroon : +;) Dit keer in ieder geval niet in een dip terechtgekomen maar juist lekker fris nu *O*
Ik wil ook een poetspatroon! :D

O+

Fijn dat alles zo lekker gaat :7 En yay, bijna jarig! *O*
pi_115870553
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 16:26 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ik wil ook een poetspatroon! :D

O+

Fijn dat alles zo lekker gaat :7 En yay, bijna jarig! *O*
Wil je mijn Excel-schema met kleurtjes?

Groen voor prima
Geel voor acceptabel-maar-kan-beter
Rood voor luie-hond-je-hebt-veel-te-weinig-gedaan-meh

:s)

Plus, iedere dag stofzuigen is nog een soort S ook! :D
Zo houd ik mezelf voor :+
pi_115870661
Lijstje:

O: 150 yoghurt met 20 muesli, 150 fruitsalade
T: koffie met koekje
L: kabeljouw met wat aardappeltjes en groente
T: biertje
D: salade met feta en een stokbroodje
T: 250 gram vanilleyoghurt met rode bessen

Denk geen sport vandaag...
  woensdag 22 augustus 2012 @ 16:31:57 #240
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_115870677
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 16:28 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Wil je mijn Excel-schema met kleurtjes?

Groen voor prima
Geel voor acceptabel-maar-kan-beter
Rood voor luie-hond-je-hebt-veel-te-weinig-gedaan-meh

:s)

Plus, iedere dag stofzuigen is nog een soort S ook! :D
Zo houd ik mezelf voor :+
Rastafari-excelschema! :D Hm kan misschien geen kwaad, al ben ik bang dat mijn huisje momenteel meer de Spaanse vlag is :@ :')
pi_115870687
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 16:31 schreef Perruche het volgende:
Denk geen sport vandaag...
Stofzuigen! :D
pi_115870719
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 16:31 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Rastafari-excelschema! :D Hm kan misschien geen kwaad, al ben ik bang dat mijn huisje momenteel meer de Spaanse vlag is :@ :')
Zolang het geen China ofzo is :+
  Vis een optie? woensdag 22 augustus 2012 @ 16:35:57 #243
70532 loveli
N
pi_115870827
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 16:13 schreef Cocotrimonium het volgende:
Dat betekent dat ik nu al (per 28 augustus) 31 jaar lang geen gaatjes heb gehad *) *O*
_O_
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 22 augustus 2012 @ 16:37:06 #244
70532 loveli
N
pi_115870876
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 16:25 schreef Cocotrimonium het volgende:
Dit jaar krijg ik geen cadeautje. Of eigenlijk heb ik mijn cadeautje al gehad (zei Martijn toevallig vanmorgen nog). Maar ik ben vergeten wat dat was :')
Je buik, Coco.
crap in = crap out
  woensdag 22 augustus 2012 @ 16:42:35 #245
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_115871090
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 16:37 schreef loveli het volgende:

[..]

Je buik, Coco.
Ik weet niet waarom maar ik moest denken aan: "A hickey from Kenickie's like a Hallmark card...when you care enough to send the very best".

pi_115871539
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 16:37 schreef loveli het volgende:

[..]

Je buik, Coco.
:+

Nee, we hebben echt iets gekocht en toen heb ik erbij gezegd "dan is dat alvast voor mijn verjaardag!". Ik weet alleen niet meer wat het was :')

& lol Maria :D

En hierbij het foute plaatje voor 22 augustus 2012 :s)

Met lyrics als
quote:
He aint ya boyfriend
He aint ya husband
Just sumbody u can call when your body needs a fix
of
quote:
Tell me what kind of superman
Would make u feel good with his mouth
Toen ik een jaar of 16 was, waren mijn beste vriendin en ik gek van dit nummer. Zo groen als gras waren we, overigens. :+
pi_115871741
Je auto?
pi_115871823
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 16:59 schreef V1z0R het volgende:
Je auto?
Nee... Misschien het weekendje weg? Begin te vermoeden dat we mijn verjaardag al vaker als excuus hebben gebruikt :')
pi_115872281

Volgend jaar heb je er nog een dag bij, moederdag. En vaderdag kun je dan als excuus voor iets voor jullie beiden gebruiken :+
  woensdag 22 augustus 2012 @ 17:35:04 #250
105888 renzell
pi_115873250
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 12:18 schreef conleche het volgende:

[..]

Datzelfde mengsel kan je ook in een groot rond uitspreiden en dan heb je een prima pizzabodem.
Gaat zeker eens gebeuren! Al kan ik me nog weinig voorstellen bij de substantie die het dan wordt. :D
  woensdag 22 augustus 2012 @ 17:36:43 #251
105888 renzell
pi_115873315
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 13:16 schreef conleche het volgende:
Oh ja nog een kaascracker tip. Leg een mooi uitgesneden plak oude kaas op een bakpapiertje. Op vol vermogen in de magnetron voor ± een minuut en je hebt een prima cracker. Bijkomend voordeel: veel van het vet uit de kaas blijft op het bakpapiertje achter en krijg je dus niet binnen. Ik zat eerst altijd te kutten met hoopjes geraspte kaas in een koekenpan, maar dit werkt veel sneller. Leuk als garnering op een gerecht trouwens ook.
Is het zò simpel ja?! :o
  woensdag 22 augustus 2012 @ 17:38:23 #252
105888 renzell
pi_115873387
Het slechte nieuws: ik heb me tòch niet aan mijn lijstje gehouden vanwege onstilbare trek een half uur geleden. :') Het goede nieuws: ik heb groene aspergetips gewokt met een klein theelepeltje pesto en wat peper. :9 Prima snackje!
pi_115873389
Ik noemde dat vroeger altijd kaaskoekje, zo lekker!
pi_115873434
Jezis ik heb een biertje op, die zit er lekker in :')
pi_115873462
Oh ja, heeft iemand nog een goede tip voor een leuke tent om te lunchen in Amsterdam? Wel graag op loopafstand vanaf het station...
  woensdag 22 augustus 2012 @ 17:43:34 #256
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_115873587
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 17:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh ja, heeft iemand nog een goede tip voor een leuke tent om te lunchen in Amsterdam? Wel graag op loopafstand vanaf het station...
Bagels and Beans! *O* Is te lopen, weet alleen niet hoe lang je wilt lopen :+
pi_115873608
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 17:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
gewoon even bij vapiano? (bij de bibliotheek, op t dok) echt "leuk" is t niet, maar dichtbij station ken ik alleen vreselijke dingen.

:+ misshcien moet een amsterdammer je tips geven
Kwak
pi_115873666
't Hoeft niet heel dicht bij het station, maar ik heb geen zin om eerst een uur te gaan lopen, zeg maar.
pi_115873686
Ik zat te denken, maar ik lunch nooit in de stad en zeker niet in de buurt van het station. Maar misschien is lunchen helemaal boven bij de Bijenkorf wel leuk, dan kan je daar ook nog wel even koekeloeren. En da's maar 10 minuten lopen.
pi_115873810
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 17:43 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Bagels and Beans! *O* Is te lopen, weet alleen niet hoe lang je wilt lopen :+
Dat is een kwartiertje, zie ik. Geen probleem. Ik hou 'm in gedachten, maar sta nog steeds open voor andere suggesties. Bagels and Beans hebben we hier ook. :@.
pi_115874059
Je kan naar de zeedijk voor echt authentiek Chinees. Of naar de nieuwmarkt lekker bij de villa, lekkere broodjes en salades. of een straat verder zit een maleisiër, ook lekker maar weet niet of ze in de middag open zijn. Nieuwe hoogstraat zit een pie minister, ook lekker! Of je gaat naar restaurant Anna op het plein bij de oude kerk...
pi_115874101
Nieuwmarkt zit genoeg leuks! Dwaze zaken is vlakbij station, praktisch ertegenover, ook leuk! Biologisch :)
Be someone that makes you happy
pi_115874151
Buiten de deur lunchen O+ Ik kan daar zo van genieten. En ik kom natuurlijk ook echt overal. Elke keer wat nieuws proberen O+

Ohw en de raw brwonies zijn ook goedgekeurd door schoonpa. "Ze zijn niet lekker, ze zijn heerlijk" *O*
pi_115874158
Mooi topicnummer!
pi_115874200
Ik heb vandaag ook buiten de deur geluncht, maar ik ben een beetje verwend want dat doe ik elke dag :')
  woensdag 22 augustus 2012 @ 18:37:08 #266
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_115875365
Zo, thuis.. Pfff.

Bagels & Beans zit overal... Dat is toch niet echt speciaal? :@ verder ken ik Amsterdam echt niet goed genoeg voor zinnig advies.

Ik denk dat we pizza gaan eten vanavond :@. Duvel is ook nog onderweg naar huis.
  woensdag 22 augustus 2012 @ 18:58:19 #267
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_115876076
quote:
1s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 18:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zo, thuis.. Pfff.

Bagels & Beans zit overal... Dat is toch niet echt speciaal? :@ verder ken ik Amsterdam echt niet goed genoeg voor zinnig advies.

Ik denk dat we pizza gaan eten vanavond :@. Duvel is ook nog onderweg naar huis.
Oh nouja het is ook niet speciaal maar wel altijd lekker, vind ik :P Wist niet of het speciaal moest wezen. Moet zeggen dat ik verder in de buurt van CS niet veel tofs weet :P
pi_115876229
Iedereen bedankt voor de tips! Zo komen we er wel uit, denk ik. :). Misschien heeft m'n gezelschap ook wel al iets in gedachten, dat weet ik niet.
pi_115876325
Dat vind ik ook altijd zo stom in Amsterdam. Kom je aan met de trein is het eerste wat je als niet-kenner van de stad (zoals ik) tegenkomt dat stomme Damrak. Brr.
pi_115876367
Met mooi weer is de Jaren ook wel leuk, daar heb je een enorm terras aan het water.
Oh! En ik zie dat ze bij Hanneke's Boom ook een lunchkaart hebben, dat is indien mooi weer ook echt leuk.
pi_115876512
Ik heb trouwens een matje en dumbells gekocht, kan ik zo gaan doen: *O*
  woensdag 22 augustus 2012 @ 19:15:39 #272
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_115876741
Wij gaan in maart waarschijnlijk 15 dagen naar Egypte waarvan 7 dagen nijlcruise *O*
Nou ja, ik wil het en lief lijkt het leuk dus dan gaat het wel door :')
pi_115876887
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 19:05 schreef conleche het volgende:
Met mooi weer is de Jaren ook wel leuk, daar heb je een enorm terras aan het water.
Oh! En ik zie dat ze bij Hanneke's Boom ook een lunchkaart hebben, dat is indien mooi weer ook echt leuk.
Ohja, hannekes boom! Daar kom ik altijd langs als ik ga rennen, helemaal vergeten.
pi_115876889
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 19:15 schreef uniekhoorn het volgende:
Wij gaan in maart waarschijnlijk 15 dagen naar Egypte waarvan 7 dagen nijlcruise *O*
Oh, leuk, vakantie! *O*

/magikalweer?
pi_115876902
Ik heb een superlekker nieuw toetje; vanilleyoghurt met perzik. OMG :~
pi_115877033
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 19:20 schreef Perruche het volgende:
Op vakantie heb ik een paar keer 's ochtends ontbijt bij Starbucks gehad. Perzikyoghurtparfait met stukjes perzik en framboos spullie onderin, en granola erdoor. :9
pi_115877154
Nu eerst hardlopen, voor het eerst na de vakantie. Dat wordt niet grappig denk ik :')
pi_115877161
Sowieso die ontbijtjes in Amerika... Ik ga maar even een wafelijzer kopen denk ik. :9.
pi_115877168
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 19:24 schreef LieLie het volgende:

[..]

Op vakantie heb ik een paar keer 's ochtends ontbijt bij Starbucks gehad. Perzikyoghurtparfait met stukjes perzik en framboos spullie onderin, en granola erdoor. :9
In dit toetje (250 gr yoghurt en 3 perzikken) zitten 330 kcals... en in die van starbucks? :P
pi_115877231
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 19:28 schreef Perruche het volgende:

[..]

In dit toetje (250 gr yoghurt en 3 perzikken) zitten 330 kcals... en in die van starbucks? :P
Per serving (230 gram) 300 kcal.
pi_115877242
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 19:30 schreef LieLie het volgende:

[..]

Per serving (230 gram) 300 kcal.
:9 valt nog mee. Ik had vandaag een starbucks cantuccini koekje, 160 kcal :')
pi_115877260
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 19:30 schreef Perruche het volgende:

[..]

het is blijkbaar, dat had ik niet eens echt gezien: Fat-free peach yogurt with real fruit, topped with crunchy granola
pi_115877324
quote:
1s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 19:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Sowieso die ontbijtjes in Amerika... Ik ga maar even een wafelijzer kopen denk ik. :9.
Ik heb nog nooit in mijn leven zoveel wafels gegeten :P
pi_115877334
Eindstand:
O: 150 gr yoghurt met granola en 150 gr fruitsalade
T: koffie met bovengenoemd koekje
L: kabeljauw met wat aardappeltjes en groente, flesje bessensap
T: koffie
D: salade met feta, olijven, aardappeltjes en tomaat met dressing
T: 250 gr vanilleyoghurt met 3 perziken
S: bodypump

1800 kcal. En heel veel trappen gelopen vandaag *)
pi_115877597
Leuk uniek! *O*
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 19:20 schreef Perruche het volgende:
Welk merk? Dan kan ik hem misschien eens proberen :9.
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 19:30 schreef Perruche het volgende:

[..]

In een cantuccini-koekje in Italië zat 45 kcal :').
pi_115877632
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 19:41 schreef Vlierbloesem het volgende:
Leuk uniek! *O*

[..]

Welk merk? Dan kan ik hem misschien eens proberen :9.

[..]

In een cantuccini-koekje in Italië zat 45 kcal :').
Dat valt toch wel mee, 45? En het is gewoon verse perzik of nectarine (zonder velletje :') )met AH biologische vanille yoghurt. Maar het is echt een heerlijke combinatie!
pi_115877708
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 19:42 schreef Perruche het volgende:

[..]

Dat valt toch wel mee, 45? En het is gewoon verse perzik of nectarine (zonder velletje :') )met AH biologische vanille yoghurt. Maar het is echt een heerlijke combinatie!
Valt heel erg mee! Ik bedoelde dat ik het nogal een verschil vond met een Starbucks cantuccini-koekje :P.

Laatst zei iemand ook al dat de AH biologische vanille-yoghurt zo lekker is. Ga ik eens proberen! :9
pi_115877746
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 19:44 schreef Vlierbloesem het volgende:

[..]

Valt heel erg mee! Ik bedoelde dat ik het nogal een verschil vond met een Starbuck cantuccini-koekje :P.

Laatst zei iemand ook al dat de AH biologische vanille-yoghurt zo lekker is. Ga ik eens proberen! :9
Ah zo, ja :D Het was wel een heel groot koekje :P
En dat kan ik best zijn geweest, ik ben zo fan van die yohgurt. Wel als "traktatie" want er zit best veel suiker in!
pi_115877791
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 19:15 schreef uniekhoorn het volgende:
Super tof is dat. Ook gedaan. Luxor - Aswan? Moet je daarna ff paar dan de Alexandriewoestijn in O+
pi_115877819
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 19:45 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ah zo, ja :D Het was wel een heel groot koekje :P
En dat kan ik best zijn geweest, ik ben zo fan van die yohgurt. Wel als "traktatie" want er zit best veel suiker in!
Volgens mij jij en Nallie inderdaad :P. Ik heb zo'n vermoeden dat er in mijn lievelingstoetjes ook vrij veel suiker zal zitten :+.
pi_115877837
quote:
1s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 19:47 schreef An24 het volgende:

[..]

Super tof is dat. Ook gedaan. Luxor - Aswan? Moet je daarna ff paar dan de Alexandriewoestijn in O+
Ik vond de witte woestijn en de dakhla oasis mooier. Alhoewel zandduinen wel O+ zijn!
pi_115878012
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 19:47 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ik vond de witte woestijn en de dakhla oasis mooier. Alhoewel zandduinen wel O+ zijn!
Wij hebben een hele trip door Alexandrie gedaan. Witte woestijn, vulkaanwoestijn, Dakhla en duinen. Elke 400 km een totaal andere omgeving. Zo tof!
  woensdag 22 augustus 2012 @ 19:55:19 #293
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_115878080
An.. klinkt super.. Ik weet het nog niet :o
Lekker uitzoeken O+
  woensdag 22 augustus 2012 @ 20:01:21 #294
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_115878316
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 19:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dat vind ik ook altijd zo stom in Amsterdam. Kom je aan met de trein is het eerste wat je als niet-kenner van de stad (zoals ik) tegenkomt dat stomme Damrak. Brr.
dat!
Niet meer actief op Fok!
pi_115878348
quote:
1s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 20:01 schreef Viking84 het volgende:

[..]

dat!
Dat is om te zorgen dat mensen vooral niet verder gaan dan de prinsengraggggt. Zodat daarbuitenn mensen gewoon kunnen wonen *O*
  woensdag 22 augustus 2012 @ 20:08:54 #296
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_115878578
Mijn D : een moddervette schnitzel met in veel vet gebakken ui, prei en champignons, patat met mayo en iets salade achtigs met dressing. :') dus.
pi_115878670
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 19:55 schreef uniekhoorn het volgende:
An.. klinkt super.. Ik weet het nog niet :o
Lekker uitzoeken O+
Ohw.......als je nog gaat uitzoeken: de nachttrein van Luxor naar Cairo :+
pi_115878701
quote:
1s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 20:11 schreef An24 het volgende:

[..]

Ohw, als nog gaat uitzoeken: de nachttrein van Luxor naar Cairo :+
die inderdaad vermijden als je lekker wil slapen O+
pi_115878737
Er rijden ook nog trams, bussen en metro's in Amsterdam, dus dat maakt het ook wel te overzien! :Y
pi_115878748
quote:
14s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 20:11 schreef Perruche het volgende:

[..]

die inderdaad vermijden als je lekker wil slapen O+
Nee joh, daarna paar dagen strand, rust je ook uit ;)
  woensdag 22 augustus 2012 @ 20:39:46 #301
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_115879773
Badaboom-PISH! *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')