, Nee, realistisch.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben trouwens tegenwoordig best wel blij met mezelf, voor het eerst sinds ik me kan herinneren eigenlijk.. Ik zie wel dat het allemaal best wat strakker kan, maar als ik in de spiegel kijk ben ik best wel blij. Niet alleen om m'n figuur, maar ook gewoon m'n haar en huid en kleding en zo. Of klink ik nu arrogant?
.
^^quote:
Na maanden?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:49 schreef Sarabi het volgende:
Hier al een paar dagen geen Jilliandeels door de hitte maar nog meer doordat ik na maanden eindelijk weer ongesteld ben en dan is sporten niet echt ideaal.
Donderdag hopelijk weer
Nou ja, het kan best wat strakker. Maar ik heb mezelf best lang lelijk gevonden, en dat doe ik niet meer.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:52 schreef loveli het volgende:
[..]
^^
Toen je pas meldde dat je samen met baard wat ging afvallen, vroeg ik me af waarom.
Ik slik altijd de pil door maar door stress had ik niet in de gaten dat het nu wel al erg lang geleden was.quote:
Ah, zo.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:11 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik slik altijd de pil door maar door stress had ik niet in de gaten dat het nu wel al erg lang geleden was.
Is verder niet erg maar heb er nu dan wel een paar dagen last van.
Op de korte termijn: goed bezigquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Sod it. Komt niks uit mn handen. Dus wordt early night, wekker eerder en morgen wat langer door. Dit wordt niks meer vanavond.
Tot morgen
Wannneer zou jij door mogen aan level 3? Ben benieuwd wat jij er van vindt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:49 schreef Sarabi het volgende:
Hier al een paar dagen geen Jilliandeels door de hitte maar nog meer doordat ik na maanden eindelijk weer ongesteld ben en dan is sporten niet echt ideaal.
Donderdag hopelijk weer
Yup! Dat zijn de immer-lachende-nooit-zwetende dames achter Jillian. Anita doet de 'makkelijke' versie, Nathalie de moeilijke.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:16 schreef Laureline het volgende:
Jillian begrijp ik nog, maar wie zijn Nathalie en Anita? Doen die weer 2 verschillende niveaus binnen de levels?
Vriendlief denkt bij amerikaans thema meteen aan epic mealtime!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:10 schreef LieLie het volgende:
Meneer was trouwens jarig op vakantie en dat vieren we met een week of twee. Ik wil een amerikaans thema gaan doen. Met brownies, cheesecake, lemon bars en nachos, chips en groentes met dips, mini hamburgertjes. Iemand nog andere passende hapjes?
Dat youtube-kanaal? Ik kan het op mijn ipad niet zien, maar de titels klinken erg amerikaansquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:18 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Vriendlief denkt bij amerikaans thema meteen aan epic mealtime!
Wellicht een idee
Geen idee. Maar ik probeer zoveel mogelijk af te krijgen zodat ik met beperkte stress op vakantie rondloop. De weersverwachtingen zijn wel beroerd voor 'ons' gebiedquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:16 schreef loveli het volgende:
[..]
Op de korte termijn: goed bezig![]()
Lange termijn: wanneer krijg je de rekening?
Morgen eigenlijk maar ik loop nu een paar dagen achter dus waarschijnlijk ergens in het weekendquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Wannneer zou jij door mogen aan level 3? Ben benieuwd wat jij er van vindt.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nou ja, het kan best wat strakker. Maar ik heb mezelf best lang lelijk gevonden, en dat doe ik niet meer..
Ze had hier een rendag. Een heel ondeugende, zelfs. Ik ben kapot.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:31 schreef LieLie het volgende:
DaD, is jullie renuurtje al voorbij? Ze komen hier weer tot rust
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:08 schreef V1z0R het volgende:
DaD, misschien een vreemde vraag, maar ben jij gepest op de middelbare school?
Merk bij meerdere dames maar ook bij mij zelf hier dat dat waarschijnlijk meewerkt aan wat onzekerheidsgevoel.
En dat je dan probeert te voldoen aan een onrealistisch ideaalbeeld en veel dingen onnodig bagatelliseert.
Voor mijn doen wel ja. Duurde twee uur voordat ik minder vol zat en yoga kon doenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:27 schreef uniekhoorn het volgende:
Lekker lijstje An... hopelijk wel grote porties??
Heb net blauwe bessen uit de vriezer gehaald en in mijn kwark en vla gegooid, dat over een half uurtje mar eens opeten
Inclusief scootmobiel?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:27 schreef uniekhoorn het volgende:
Lekker lijstje An... hopelijk wel grote porties??
Heb net blauwe bessen uit de vriezer gehaald en in mijn kwark en vla gegooid, dat over een half uurtje mar eens opeten
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:31 schreef V1z0R het volgende:
Eigenlijk wel stom omdat het eigenlijk een luxeprobleem is
Een topic met mooie intelligente mensen die het zelf soms maar moeilijk inzien...
/allrighty then
Ik gebruik cannelli bonen of Lima bonen. Courgette snij ik beetje julienne met de kaasschaafquote:Op woensdag 22 augustus 2012 08:02 schreef Perruche het volgende:
Morning!
MC, vertel!
Billy die salade klinkt ook lekker zonder de tonijn, thanks voor de tip.
Hier vandaag weer een dagje onderweg, heb nu al te weinig eten bij me dus ben benieuwd!
Kan niemand de missende stukken in de subsidieaanvraag aanvullen? Ik vind het een beetje raar dat jij daar op het laatste moment in je eentje mee bezig bentquote:
*raam open zet*quote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:22 schreef Tinkepink het volgende:
Vinden jullie het raar dat ik kattenverhalen net zo interessant vind als baby/kinderverhalen in een Slank (en uiterlijk) gerelateerd topic?![]()
Het is het beleidsplan voor mijn afdeling.. dus ja, ben eindverantwoordelijk. En ik had begrepen dat het er 'in september' moest zijn. Maar het moet in september af en ingeleverd en goedgekeurd zijn. Probleem.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:20 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Kan niemand de missende stukken in de subsidieaanvraag aanvullen? Ik vind het een beetje raar dat jij daar op het laatste moment in je eentje mee bezig bent. Ben jij de eindverantwoordeljike? Ook qua planning?
Eindverantwoordelijke betekent niet dat je ook alles zelf moet doen. Kan je niet wat delegeren, zodat de druk wat minder wordt en zelf de eindcontrole doen?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Het is het beleidsplan voor mijn afdeling.. dus ja, ben eindverantwoordelijk. En ik had begrepen dat het er 'in september' moest zijn. Maar het moet in september af en ingeleverd en goedgekeurd zijn. Probleem.
ik snap hem ook niet, maar ik ben het met je eens.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:27 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik snap 'm niet
Moet ik maar uit het raam springen?
Ik vind de katten-, baby- en kinderverhalen een stuk interessanter dan gepraat over eiwitten en zo.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:22 schreef Tinkepink het volgende:
Vinden jullie het raar dat ik kattenverhalen net zo interessant vind als baby/kinderverhalen in een Slank (en uiterlijk) gerelateerd topic?![]()
Het is voor mij in ieder geval de reden dat ik nooit iets over mijn kinderen vertel, wegens niet relevant en voor jullie niet interessant.
Dan zou ik specifieke F&F en OUD topics opzoeken.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik vind de katten-, baby- en kinderverhalen een stuk interessanter dan gepraat over eiwitten en zo.
Ik weet ook niet zo goed wat ik hier nog doe..
ik was van plan om een linkje naar F&F te posten, maar dat vond ik zo kinderachtig van mezelf.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:32 schreef conleche het volgende:
Ik vind het niet raar hoor Tink, al de kattenperikelen.........het heeft ook mijn verminderde interesse, ik had er laatst ook bijna wat van gezegd toen iemand een post had, met daarin alleen een heel enthousiast: 'oh, poes heeft het nu wel op de bak gedaan!'
Maar toen dacht ik: ach ja, ik kan er ook gewoon overheen scrollen.
Nee, de kat.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:27 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik snap 'm niet
Moet ik maar uit het raam springen?
Ik zou graag in OUD meeposten, maar dat is een beetje raar als je nog geen kind hebt.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:32 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Dan zou ik specifieke F&F en OUD topics opzoeken.
Als het beestje iets heeeeeel leuks doet wil ik het nog wel weten hoor!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik zou graag in OUD meeposten, maar dat is een beetje raar als je nog geen kind hebt.
Hoe dan ook, ik zal het niet meer over ons nieuwe kitten hebben.
Mooi en tevreden zijn, las ik onlangs.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
Rammeltopic.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik zou graag in OUD meeposten, maar dat is een beetje raar als je nog geen kind hebt.
Hoe dan ook, ik zal het niet meer over ons nieuwe kitten hebben.
Of als Dude afvalt.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:41 schreef conleche het volgende:
Als het beestje iets heeeeeel leuks doet wil ik het nog wel weten hoor!
Overigens, als ik iemand een kind gun is het jou en de ander rammelaars hier in het topic waarvan ik weet dat ze graag een kind willen.quote:
Dank je. Ik de anderen ook, natuurlijk.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:44 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Overigens, als ik iemand een kind gun is het jou en de ander rammelaars hier in het topic waarvan ik weet dat ze graag een kind willen.
Lees je er toch overheenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:22 schreef Tinkepink het volgende:
Het is voor mij in ieder geval de reden dat ik nooit iets over mijn kinderen vertel, wegens niet relevant en voor jullie niet interessant.
Omdat het zo gezellig isquote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik vind de katten-, baby- en kinderverhalen een stuk interessanter dan gepraat over eiwitten en zo.
Ja maar.. het is toch leuker dat het voor 'ons' leuk is dan voor 'mij'? Een beetje rekening met elkaar houden kan best.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Lees je er toch overheen. Ik lees ook genoeg niet-interessants en er zullen vast ook mensen zijn die over posts van mij heen lezen. Boeiend, ik ben m'n ei weer even kwijt
.
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:31 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik negeer alle kattenverhalen gewoon, want ik vind katten stom.
Honden ook overigens.
En goudvissen ook.
Neusapen vind ik wel leuk. En ringstaartlemuren ook. Maar dan wel in het wel wild.
Kinderen zijn wel leuk. Nouja, sommige. Ik denk dat de kinderen van Tink ook best leuk zijn.
Mij wel, met alle drie de onderwerpen trouwens.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:43 schreef Tinkepink het volgende:
Af en toe mag best natuurlijk. Maar ik kreeg het idee in F&F te zitten. Kan jullie natuurlijk gaan pesten met WGR en POL en SHO gerelateerde posts, maar daar doe ik jullie ook geen plezier mee
Doet hij niet altijd een bietje chagrijnig?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:52 schreef Probability het volgende:
[..]
Mij wel, met alle drie de onderwerpen trouwens.
Over SHO gesproken, Javier Guzman stond aan mijn toonbank. Hij had vast een katerwant hij deed enorm chagrijnig
M'n wederhelft vindt het te vroeg.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:51 schreef Perruche het volgende:
Rammelende eierstokken, daar kan ik me nu echt niets bij voorstellen..
Wil je wederhelft nog niet, dad? Of is het nog te vroeg?
* Perruche nieuwegierig Aagje.koffie!
Ik kom 's middags even langs. Doe ik een cola'tje en bitterballen. Daarna ga ik heel veel rust pakken en pasta eten, want de volgende dag is het Urbanathlontijd!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:51 schreef Goodbye het volgende:
[..]Ben jij de 15e trouwens ook bij Henk? Ik heb jouw gids nog!
Zou jij niet nog eens op kraamvisite komen?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:51 schreef Perruche het volgende:
Rammelende eierstokken, daar kan ik me nu echt niets bij voorstellen..
Wil je wederhelft nog niet, dad? Of is het nog te vroeg?
* Perruche nieuwegierig Aagje.koffie!
Nou ik dacht eerst: knappe man! Heb ik er ooit eens mee gezoend? Eh gepraat?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:54 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Doet hij niet altijd een bietje chagrijnig?Ik las in SHO (
) dat hij mee gaat doen aan Strictly come dancing!
Nou, de kinderen van de buren van onze buren zijn anders wel echt fucking irritant en onopgevoed. De buren van de buren.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Tsja, zolang het niet overheerst, stoor ik me niet zo aan de 'prietpraat'. Het gaat me pas irriteren als het hele topics gaat bepalen. Ik heb niks met van die quasi-grappige plaatjes van neusapen en panda's en weet ik wat, maar daar scroll ik overheen. Toen het een tijdlang alleen maar ging over krachttraining en 'ijzer trekken' en weet ik wat, vond ik het wel annoying. Het is de hoeveelheid die leidend is
. Oh, en kinderpraat vind ik ook niet zo erg, zolang het maar over eigen kinderen is. De kinderen van de zus van de buurman van de tante van je nicht interesseren me geen bal.
Ik weet niet altijd wat voor jullie leuk is om te lezenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:49 schreef loveli het volgende:
[..]
Ja maar.. het is toch leuker dat het voor 'ons' leuk is dan voor 'mij'? Een beetje rekening met elkaar houden kan best.
Op mezelf betrekkend: volgende keer zal ik geen 'pics' roepen of over chino's zeiken.
Gezellig dat je nog wel ff komt. En in bitterballen zit ijzer, vast goed voor de Urbanathlon!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:56 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik kom 's middags even langs. Doe ik een cola'tje en bitterballen. Daarna ga ik heel veel rust pakken en pasta eten, want de volgende dag is het Urbanathlontijd!
ESF meet in R'damquote:
O en wut? Wat is datquote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:54 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Doet hij niet altijd een bietje chagrijnig?Ik las in SHO (
) dat hij mee gaat doen aan Strictly come dancing!
Dancing with the stars!quote:
colaatjes zijn lekkerquote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:56 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik kom 's middags even langs. Doe ik een cola'tje en bitterballen. Daarna ga ik heel veel rust pakken en pasta eten, want de volgende dag is het Urbanathlontijd!
Ja precies, volgens mij moet je ook vrolijk kijken tijdens dat dansen, dus dat wordt nog een opgaaf.quote:
Dat verandert nog welquote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:06 schreef Probability het volgende:
Ik heb al een paar keer het compliment gekregen dat ik extreem geduldig ben bij lastige klanten. Wel leuk
Jezus Vik, je begrijpt best wat er wordt bedoeld toch? Als 5 mensen een nieuw kitten hebben en elke scheet ervan wordt gepost, dan is het te veel. Als je af en toe een leuke, verzorgde post maakt met een anekdote over de kat, eventueel gelardeerd met een foto, dan is dat leuk om te lezen, maar niet als er alleen gemeld wordt dat de kat het op de bak heeft gedaan. (Ik weet niet meer wie dat postte, sorry dat ik het nu al twee x noem, maar ik kreeg er bijna de slappe lach om namelijkquote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik weet niet altijd wat voor jullie leuk is om te lezen. Bovendien moet iedereen z'n ei wel eens kwijt, geloof ik
.
Wist niet dat je kwaad werdquote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:08 schreef conleche het volgende:
[..]
Jezus Vik, je begrijpt best wat er wordt bedoeld toch? Als 5 mensen een nieuw kitten hebben en elke scheet ervan wordt gepost, dan is het te veel. Als je af en toe een leuke, verzorgde post maakt met een anekdote over de kat, eventueel gelardeerd met een foto, dan is dat leuk om te lezen, maar niet als er alleen gemeld wordt dat de kat het op de bak heeft gedaan. (Ik weet niet meer wie dat postte, sorry dat ik het nu al twee x noem, maar ik kreeg er bijna de slappe lach om namelijk)
En dit geldt voor élk onderwerp. Alles kán interessant zijn, maar denk even over een post na. Ik heb het nu over zijn algemeen hè. Iedereen post wel eens iets wat niet interessant is voor een ander, maar als het gaat opvallen, dan is de verhouding dus zoek.
Ik krijg betaald per uur hoorquote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:08 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat verandert nog wel
Over geduld gesproken.. De monteur die m'n combiketel zou komen nakijken ('we zetten u als eerste adres op de lijst'), is er nog steeds nietHeb inmiddels wel m'n gootsteen ontstopt/zwanehals schoongemaakt.
Oh, ik ben m'n ei alweer kwijt!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wist niet dat je kwaad werd.
And it wasn't me.
Ah, tnx for fixing!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
colaatjes zijn lekker.
Woei, Urbanathlon!
Ze is niet kwaad ze probeert het je keer op keer uit te leggen. Vraag mij oprecht af of je doet alsof je het niet door hebt en aan het stangen bent of het echt niet door hebtquote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wist niet dat je kwaad werd.
And it wasn't me.
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:15 schreef Probability het volgende:
Hier moest wel iets van een knipoog bij want ik bedoel het niet rot. Maar post mobiel onder de zonnebank
Als ik hier post, denk ik echt niet elke keer na: oh, is dit voor een ander wel interessant om te lezen? Jij wel dan? Je kunt onmogelijk altijd voor iedereen boeiend zijn.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:14 schreef Probability het volgende:
[..]
Ze is niet kwaad ze probeert het je keer op keer uit te leggen. Vraag mij oprecht af of je doet alsof je het niet door hebt en aan het stangen bent of het echt niet door hebt?!
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:21 schreef Goodbye het volgende:
En nu wordt hier weer een vergrootglas op gelegd. Vicieuze cirkel.
Verkapte ik ben zwanger post!!!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:20 schreef Skoap het volgende:
bwuh misselijk en totaal geen zin in eten... Moet zo wel wat gaan eten, maar ik gruwel overal van
Alle onderwerpen komen eens in de zoveel tijd terug: chino's, schoenen, jurkjes, zwanger worden, de kosten van boodschappen, politiekquote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:21 schreef Goodbye het volgende:
En nu wordt hier weer een vergrootglas op gelegd. Vicieuze cirkel.
Iets met gember?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:20 schreef Skoap het volgende:
bwuh misselijk en totaal geen zin in eten... Moet zo wel wat gaan eten, maar ik gruwel overal van
Terugkerende onderwerpen is wel weer iets anders dan een onderwerp wat "overbelicht" wordt. Zoals bijv. de focus op KT waar XM het over had. Ah well, wat maakt het uit.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Alle onderwerpen komen eens in de zoveel tijd terug: chino's, schoenen, jurkjes, zwanger worden, de kosten van boodschappen, politiek.
En dit dus.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:20 schreef Tinkepink het volgende:
Wat co dus zei. Het gaat niet om het onderwerp, maar om de hoeveelheid.
ik denk dat het dat inderdaad is, de hoeveelheid. Een post hier en daar, geen enkel probleem...hele pagina's lang, een probleem.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Tsja, zolang het niet overheerst, stoor ik me niet zo aan de 'prietpraat'. Het gaat me pas irriteren als het hele topics gaat bepalen. Ik heb niks met van die quasi-grappige plaatjes van neusapen en panda's en weet ik wat, maar daar scroll ik overheen. Toen het een tijdlang alleen maar ging over krachttraining en 'ijzer trekken' en weet ik wat, vond ik het wel annoying. Het is de hoeveelheid die leidend is
. Oh, en kinderpraat vind ik ook niet zo erg, zolang het maar over eigen kinderen is. De kinderen van de zus van de buurman van de tante van je nicht interesseren me geen bal.
ah, ik ben spuit elf!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:40 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik denk dat het dat inderdaad is, de hoeveelheid. Een post hier en daar, geen enkel probleem...hele pagina's lang, een probleem.
Ik vind dat jij qua voedingswaarde enzo de laatste tijd echt gewoon bijna perfecte lijstjes hebt. Plus al dat gesport dan nog. Dus ik zou je niet druk maken om een dagje iets minder.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:42 schreef motorbloempje het volgende:
Goed idee co, gekookt eitje! *gooit in pan*
En er gaat nog banaan mee vandaag. Lijstje wordt steeds beter, al was het niet slecht..
Omeletje bijvoorbeeld?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:08 schreef Jagärtrut het volgende:
wie heeft er ontbijt tips voor me? Ik vind het maar lastig, als ik om 8 uur ontbijt heb ik om 10 uur al weer een rammelende maag. Ik ontbijt of met havermout met melk en banaan, of met yoghurt met fruit en muesli.
Brood vind ik lekker, maar ik hou 's morgens niet van hartig beleg, dus dan wordt het hagelslag of jam ofzo..
ik vind het wel vrij weinig, eigenlijk.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:09 schreef renzell het volgende:
Ik wist niet dat de Parade nog bezig was!Leuk!!
Ik heb vandaag voor de derde (!!!) dag op rij gesport. Na 2 maanden NIET. Dus ik klop mijzelf maar eens op de schouder.
Lijstje:
O - 2 gekookte eitjes + grote kop koffie
S - Zumba
T - magere kwark met amandelen + blikje redbull (ik weet: sleeeeecht)
L - velderwtjes met komkommer, tomaat en rode ui
S - uurtje zwemmen met m'n zoontje straks
T - handje amandelen, gekookt eitje
D - salade met tomaat, grote witte bonen, paprika, avocado en baslicum
T - witte wijn
Heeft iemand nog tips voor ontbijt of lunch waar niet zo veel carbs inzitten, maar die tòch makkelijk mee te nemen is naar het werk bijvoorbeeld? Ik vind dat echt lastig namelijk. Dank alvast. Alle tips zijn welkom.
Ik had er gister ook last van. Ik had yoghurt met fruit en (in dit geval) lucky charms en ik rammelde 2 uur later weer echt van de honger.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:08 schreef Jagärtrut het volgende:
wie heeft er ontbijt tips voor me? Ik vind het maar lastig, als ik om 8 uur ontbijt heb ik om 10 uur al weer een rammelende maag. Ik ontbijt of met havermout met melk en banaan, of met yoghurt met fruit en muesli.
Brood vind ik lekker, maar ik hou 's morgens niet van hartig beleg, dus dan wordt het hagelslag of jam ofzo..
Als je de hoeveelheden ziet die ik dan vervolgens naar binnen werk met lunch en avondeten, dan zeg je dat niet meer, geloof me.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:11 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik vind het wel vrij weinig, eigenlijk.
Probeer eens geen carbs te eten bij het ontbijt. Dus alleen een grote bak volle kwark. Desnoods met wat zoetstof.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:08 schreef Jagärtrut het volgende:
ik vind kwark echt vies. echt vies! bijna net zo vies als tomaten...quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:13 schreef conleche het volgende:
[..]
Probeer eens geen carbs te eten bij het ontbijt. Dus alleen een grote bak volle kwark. Desnoods met wat zoetstof.
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:18 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik vind kwark echt vies. echt vies! bijna net zo vies als tomaten...
Oh, nou dan doe je volle yoghurt en een eitje bv. Ik bedoel eigenlijk gewoon iets eiwitrijks. Ik krijg altijd snel trek als ik koolhydraten eet in de morgen. Misschien dat het voor jou ook zo werkt. Omelet met kaas is ook een optie. Jij eet nu veel zoet als ontbijt en je hebt trek. Dus verander dat en kijk of het verschil maakt.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:18 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik vind kwark echt vies. echt vies! bijna net zo vies als tomaten...
Had jij gisteren mijn eiwit/kaascracker tip gelezen?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:20 schreef renzell het volgende:
[..]
Gekookte eitjes dan! Twee stuks. Met een lekkere plak kaas erbij en wat komkommer oid.Doe ik ook vaak. Ja, normaal gaat daar nog tomaat bij dan, maar dat lust je dus niet.
Nee!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:22 schreef conleche het volgende:
[..]
Had jij gisteren mijn eiwit/kaascracker tip gelezen?
ik ga het proberen. misschien yoghurt met wat frambozen, en een gekookt eitje on the side.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:21 schreef conleche het volgende:
[..]
Oh, nou dan doe je volle yoghurt en een eitje bv. Ik bedoel eigenlijk gewoon iets eiwitrijks. Ik krijg altijd snel trek als ik koolhydraten eet in de morgen. Misschien dat het voor jou ook zo werkt. Omelet met kaas is ook een optie. Jij eet nu veel zoet als ontbijt en je hebt trek. Dus verander dat en kijk of het verschil maakt.
quote:
Eet jij je ontbijt thuis of op je werk? Omeletje ofzo is misschien ook lekker als je thuis ontbijt!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:25 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik ga het proberen. misschien yoghurt met wat frambozen, en een gekookt eitje on the side.
Kan ook mee naar werk, dun bakken en oprollen als pannekoek.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:29 schreef Goodbye het volgende:
Eet jij je ontbijt thuis of op je werk? Omeletje ofzo is misschien ook lekker als je thuis ontbijt!
Ze zit volgens mij alleen in een kantoor, dan kan dat idd wel. Ik durf dat niet met mijn collega's. Bakjes kwark en gekookte eitjes wekken al genoeg verbazing hierquote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:30 schreef loveli het volgende:
[..]
Kan ook mee naar werk, dun bakken en oprollen als pannekoek.
thuis, meestal. Maar het moet weinig tijd kosten, wil graag snel de deur uit zijn...quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:29 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Eet jij je ontbijt thuis of op je werk? Omeletje ofzo is misschien ook lekker als je thuis ontbijt!
Omeletje is niet echt veel meer tijd dan yoghurt + gekookt eitje. Dus als je dat lekker vindt, is dat misschien mooi voor de afwisseling?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:33 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
thuis, meestal. Maar het moet weinig tijd kosten, wil graag snel de deur uit zijn...
Leuk om te lezenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:45 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik vind dat jij qua voedingswaarde enzo de laatste tijd echt gewoon bijna perfecte lijstjes hebt. Plus al dat gesport dan nog. Dus ik zou je niet druk maken om een dagje iets minder.
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hoi!
Panda's![]()
Thuis! Gisteravond na Schiphol nog even film gekeken met vrienden, gezelligheidNu thuis en heb geen brood in huis
![]()
Vakantie was tof
Nu nog paar daagjes vrij!
</random gebabbel>Ik stoor me niet zo snel, minder interessante topics betekenen doordeweeks dat ik dan minder wog
^^Authentieke Maria-smileypost![]()
Hell yeah. Gevonden!quote:
Wat zijn dat dan?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik wil graag een foto van een kat en een panda, in een chino, op crocks die al bruine bonen etend ijzer aan het tillen zijn.
Datzelfde mengsel kan je ook in een groot rond uitspreiden en dan heb je een prima pizzabodem.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:05 schreef renzell het volgende:
[..]
Hell yeah. Gevonden!
"Low carb ontbijt: ik doe meestal ook een gekookt eitje en daarbij wat vleeswaren of een stukje koude kip. Of eiwit/kaascrackers met beleg. Die eiwit kaascrackers, dat is gewoon een stijfgeslagen eitwit met geraspte kaas erdoor op 150 graden gebakken in de oven. 1 eiwit is goed voor 5 kleine ronde crackers."
Sounds nice. Ga ik eens proberen.
jij bent toch onze google expert?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik wil graag een foto van een kat en een panda, in een chino, op crocks die al bruine bonen etend ijzer aan het tillen zijn.
Maria! Dat is uit onverwachte hoek!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Nee, dat mag dan weer niet met dieren.
harhar
hup, posten.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb een foto van onze poes in een Bastognekoekjesdoos, maar die durf ik nu niet meer te posten..
Weeg het op een schaal van 1 tot 10 trek er 2 punten vanaf ter compensatie van de moederkloek flatteermarge. Is het dan nog steeds een voldoende? Go for it.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb een foto van onze poes in een Bastognekoekjesdoos, maar die durf ik nu niet meer te posten..
Had je Sigme op bezoek?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
quote:
bokkepootjes zouden nog lekkerder zijn!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:47 schreef conleche het volgende:
[..]Ik heb er verdorie nu ook zin in. Ik ga maar aan m'n zure komkommer. Ook lekker.
Sorryquote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:43 schreef conleche het volgende:
[..]
Maria! Dat is uit onverwachte hoek!
Bang dat Uniek haar wil opeten?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
Aaaaaaawwwww!!!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]. Nee, maar ik moest wel aan d'r denken!
[ afbeelding ]
Edit: welnee, ik heb die foto niet verplaatst of verwijderd. Stomme Photobucket.
Ze is wel om op te vreten iigquote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
SorrySlechte gedachtensprongetjes hoezee
[..]
Bang dat Uniek haar wil opeten?
Helemaal in Groningen?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:53 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Belangrijk nieuws!!!!!
Er zijn weer kruidnoten te koop!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)idnoten-in-te-slaan/
Cute!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]. Nee, maar ik moest wel aan d'r denken!
[ afbeelding ]
Gouda liggen ze ook al.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:59 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Helemaal in Groningen?Kruidnoten
Da's beter te doen!quote:
Wel slankverantwoord, als je op de fiets gaat.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:59 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Helemaal in Groningen?Kruidnoten
valt meequote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:00 schreef loveli het volgende:
[..]
Wel slankverantwoord, als je op de fiets gaat.
We mogen niet meer over poesjes pratenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
SorrySlechte gedachtensprongetjes hoezee
[..]
Bang dat Uniek haar wil opeten?
Ga jij snel naar http://forum.fok.nl/forum/128quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
We mogen niet meer over poesjes praten.
Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:08 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ga jij snel naar http://forum.fok.nl/forum/128
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl..
Over 5 minuten ben ik vrij.
Haquote:
Van de PVV wel.quote:
Ha! Goed he?quote:
Heb de vakantie ook echt een beetje gebruikt om een goed/beter eet- en leefpatroon aan te wennenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:14 schreef kwakz0r het volgende:
wauw coco, wat een goeie dingen allemaal
Jaaaa! Dat kloptquote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
Kreeg je vorig jaar niet al weken van te voren elke dag een cadeautje van Martijn? Volgens mij wisten we toen ook al een poosje wanneer je verjaardag zou zijn.. Dat rijmt!
Rijmgedichten, komt mooi uit met kruidnoten... Het is bijna weer winter, dat is klotenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
Kreeg je vorig jaar niet al weken van te voren elke dag een cadeautje van Martijn? Volgens mij wisten we toen ook al een poosje wanneer je verjaardag zou zijn.. Dat rijmt!
Ik wil ook een poetspatroon!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:22 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Heb de vakantie ook echt een beetje gebruikt om een goed/beter eet- en leefpatroon aan te wennenEn poetspatroon : +;) Dit keer in ieder geval niet in een dip terechtgekomen maar juist lekker fris nu
Wil je mijn Excel-schema met kleurtjes?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik wil ook een poetspatroon!![]()
Fijn dat alles zo lekker gaatEn yay, bijna jarig!
Rastafari-excelschema!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:28 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Wil je mijn Excel-schema met kleurtjes?
Groen voor prima
Geel voor acceptabel-maar-kan-beter
Rood voor luie-hond-je-hebt-veel-te-weinig-gedaan-meh
Plus, iedere dag stofzuigen is nog een soort S ook!
Zo houd ik mezelf voor
Zolang het geen China ofzo isquote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Rastafari-excelschema!Hm kan misschien geen kwaad, al ben ik bang dat mijn huisje momenteel meer de Spaanse vlag is
![]()
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:13 schreef Cocotrimonium het volgende:
Dat betekent dat ik nu al (per 28 augustus) 31 jaar lang geen gaatjes heb gehad![]()
Je buik, Coco.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:25 schreef Cocotrimonium het volgende:
Dit jaar krijg ik geen cadeautje. Of eigenlijk heb ik mijn cadeautje al gehad (zei Martijn toevallig vanmorgen nog). Maar ik ben vergeten wat dat was
Ik weet niet waarom maar ik moest denken aan: "A hickey from Kenickie's like a Hallmark card...when you care enough to send the very best".quote:
quote:
ofquote:He aint ya boyfriend
He aint ya husband
Just sumbody u can call when your body needs a fix
Toen ik een jaar of 16 was, waren mijn beste vriendin en ik gek van dit nummer. Zo groen als gras waren we, overigens.quote:Tell me what kind of superman
Would make u feel good with his mouth
Nee... Misschien het weekendje weg? Begin te vermoeden dat we mijn verjaardag al vaker als excuus hebben gebruiktquote:
Gaat zeker eens gebeuren! Al kan ik me nog weinig voorstellen bij de substantie die het dan wordt.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:18 schreef conleche het volgende:
[..]
Datzelfde mengsel kan je ook in een groot rond uitspreiden en dan heb je een prima pizzabodem.
Is het zò simpel ja?!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:16 schreef conleche het volgende:
Oh ja nog een kaascracker tip. Leg een mooi uitgesneden plak oude kaas op een bakpapiertje. Op vol vermogen in de magnetron voor ± een minuut en je hebt een prima cracker. Bijkomend voordeel: veel van het vet uit de kaas blijft op het bakpapiertje achter en krijg je dus niet binnen. Ik zat eerst altijd te kutten met hoopjes geraspte kaas in een koekenpan, maar dit werkt veel sneller. Leuk als garnering op een gerecht trouwens ook.
Bagels and Beans!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh ja, heeft iemand nog een goede tip voor een leuke tent om te lunchen in Amsterdam? Wel graag op loopafstand vanaf het station...
gewoon even bij vapiano? (bij de bibliotheek, op t dok) echt "leuk" is t niet, maar dichtbij station ken ik alleen vreselijke dingen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh ja, heeft iemand nog een goede tip voor een leuke tent om te lunchen in Amsterdam? Wel graag op loopafstand vanaf het station...
Dat is een kwartiertje, zie ik. Geen probleem. Ik hou 'm in gedachten, maar sta nog steeds open voor andere suggesties. Bagels and Beans hebben we hier ook.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Bagels and Beans!Is te lopen, weet alleen niet hoe lang je wilt lopen
Oh nouja het is ook niet speciaal maar wel altijd lekker, vind ikquote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zo, thuis.. Pfff.
Bagels & Beans zit overal... Dat is toch niet echt speciaal?verder ken ik Amsterdam echt niet goed genoeg voor zinnig advies.
Ik denk dat we pizza gaan eten vanavond. Duvel is ook nog onderweg naar huis.
Ohja, hannekes boom! Daar kom ik altijd langs als ik ga rennen, helemaal vergeten.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:05 schreef conleche het volgende:
Met mooi weer is de Jaren ook wel leuk, daar heb je een enorm terras aan het water.
Oh! En ik zie dat ze bij Hanneke's Boom ook een lunchkaart hebben, dat is indien mooi weer ook echt leuk.
Oh, leuk, vakantie!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:15 schreef uniekhoorn het volgende:
Wij gaan in maart waarschijnlijk 15 dagen naar Egypte waarvan 7 dagen nijlcruise
Nou ja, ik wil het en lief lijkt het leuk dus dan gaat het wel door
Op vakantie heb ik een paar keer 's ochtends ontbijt bij Starbucks gehad. Perzikyoghurtparfait met stukjes perzik en framboos spullie onderin, en granola erdoor.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:20 schreef Perruche het volgende:
Ik heb een superlekker nieuw toetje; vanilleyoghurt met perzik. OMG
In dit toetje (250 gr yoghurt en 3 perzikken) zitten 330 kcals... en in die van starbucks?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:24 schreef LieLie het volgende:
[..]
Op vakantie heb ik een paar keer 's ochtends ontbijt bij Starbucks gehad. Perzikyoghurtparfait met stukjes perzik en framboos spullie onderin, en granola erdoor.
Per serving (230 gram) 300 kcal.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:28 schreef Perruche het volgende:
[..]
In dit toetje (250 gr yoghurt en 3 perzikken) zitten 330 kcals... en in die van starbucks?
het is blijkbaar, dat had ik niet eens echt gezien: Fat-free peach yogurt with real fruit, topped with crunchy granolaquote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:30 schreef Perruche het volgende:
[..]valt nog mee. Ik had vandaag een starbucks cantuccini koekje, 160 kcal
Ik heb nog nooit in mijn leven zoveel wafels gegetenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Sowieso die ontbijtjes in Amerika... Ik ga maar even een wafelijzer kopen denk ik..
Welk merk? Dan kan ik hem misschien eens proberenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:20 schreef Perruche het volgende:
Ik heb een superlekker nieuw toetje; vanilleyoghurt met perzik. OMG
In een cantuccini-koekje in Italië zat 45 kcalquote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:30 schreef Perruche het volgende:
[..]valt nog mee. Ik had vandaag een starbucks cantuccini koekje, 160 kcal
Dat valt toch wel mee, 45? En het is gewoon verse perzik of nectarine (zonder velletjequote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:41 schreef Vlierbloesem het volgende:
Leuk uniek!
[..]
Welk merk? Dan kan ik hem misschien eens proberen.
[..]
In een cantuccini-koekje in Italië zat 45 kcal.
Valt heel erg mee! Ik bedoelde dat ik het nogal een verschil vond met een Starbucks cantuccini-koekjequote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:42 schreef Perruche het volgende:
[..]
Dat valt toch wel mee, 45? En het is gewoon verse perzik of nectarine (zonder velletje)met AH biologische vanille yoghurt. Maar het is echt een heerlijke combinatie!
Ah zo, jaquote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:44 schreef Vlierbloesem het volgende:
[..]
Valt heel erg mee! Ik bedoelde dat ik het nogal een verschil vond met een Starbuck cantuccini-koekje.
Laatst zei iemand ook al dat de AH biologische vanille-yoghurt zo lekker is. Ga ik eens proberen!
Super tof is dat. Ook gedaan. Luxor - Aswan? Moet je daarna ff paar dan de Alexandriewoestijn inquote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:15 schreef uniekhoorn het volgende:
Wij gaan in maart waarschijnlijk 15 dagen naar Egypte waarvan 7 dagen nijlcruise
Nou ja, ik wil het en lief lijkt het leuk dus dan gaat het wel door
Volgens mij jij en Nallie inderdaadquote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:45 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ah zo, jaHet was wel een heel groot koekje
![]()
En dat kan ik best zijn geweest, ik ben zo fan van die yohgurt. Wel als "traktatie" want er zit best veel suiker in!
Ik vond de witte woestijn en de dakhla oasis mooier. Alhoewel zandduinen welquote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:47 schreef An24 het volgende:
[..]
Super tof is dat. Ook gedaan. Luxor - Aswan? Moet je daarna ff paar dan de Alexandriewoestijn in
Wij hebben een hele trip door Alexandrie gedaan. Witte woestijn, vulkaanwoestijn, Dakhla en duinen. Elke 400 km een totaal andere omgeving. Zo tof!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:47 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik vond de witte woestijn en de dakhla oasis mooier. Alhoewel zandduinen welzijn!
dat!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dat vind ik ook altijd zo stom in Amsterdam. Kom je aan met de trein is het eerste wat je als niet-kenner van de stad (zoals ik) tegenkomt dat stomme Damrak. Brr.
Dat is om te zorgen dat mensen vooral niet verder gaan dan de prinsengraggggt. Zodat daarbuitenn mensen gewoon kunnen wonenquote:
Ohw.......als je nog gaat uitzoeken: de nachttrein van Luxor naar Cairoquote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:55 schreef uniekhoorn het volgende:
An.. klinkt super.. Ik weet het nog niet
Lekker uitzoeken
die inderdaad vermijden als je lekker wil slapenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:11 schreef An24 het volgende:
[..]
Ohw, als nog gaat uitzoeken: de nachttrein van Luxor naar Cairo
Nee joh, daarna paar dagen strand, rust je ook uitquote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:11 schreef Perruche het volgende:
[..]
die inderdaad vermijden als je lekker wil slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |