, Nee, realistisch.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben trouwens tegenwoordig best wel blij met mezelf, voor het eerst sinds ik me kan herinneren eigenlijk.. Ik zie wel dat het allemaal best wat strakker kan, maar als ik in de spiegel kijk ben ik best wel blij. Niet alleen om m'n figuur, maar ook gewoon m'n haar en huid en kleding en zo. Of klink ik nu arrogant?
.
^^quote:
Na maanden?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:49 schreef Sarabi het volgende:
Hier al een paar dagen geen Jilliandeels door de hitte maar nog meer doordat ik na maanden eindelijk weer ongesteld ben en dan is sporten niet echt ideaal.
Donderdag hopelijk weer
Nou ja, het kan best wat strakker. Maar ik heb mezelf best lang lelijk gevonden, en dat doe ik niet meer.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:52 schreef loveli het volgende:
[..]
^^
Toen je pas meldde dat je samen met baard wat ging afvallen, vroeg ik me af waarom.
Ik slik altijd de pil door maar door stress had ik niet in de gaten dat het nu wel al erg lang geleden was.quote:
Ah, zo.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:11 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik slik altijd de pil door maar door stress had ik niet in de gaten dat het nu wel al erg lang geleden was.
Is verder niet erg maar heb er nu dan wel een paar dagen last van.
Op de korte termijn: goed bezigquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Sod it. Komt niks uit mn handen. Dus wordt early night, wekker eerder en morgen wat langer door. Dit wordt niks meer vanavond.
Tot morgen
Wannneer zou jij door mogen aan level 3? Ben benieuwd wat jij er van vindt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:49 schreef Sarabi het volgende:
Hier al een paar dagen geen Jilliandeels door de hitte maar nog meer doordat ik na maanden eindelijk weer ongesteld ben en dan is sporten niet echt ideaal.
Donderdag hopelijk weer
Yup! Dat zijn de immer-lachende-nooit-zwetende dames achter Jillian. Anita doet de 'makkelijke' versie, Nathalie de moeilijke.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:16 schreef Laureline het volgende:
Jillian begrijp ik nog, maar wie zijn Nathalie en Anita? Doen die weer 2 verschillende niveaus binnen de levels?
Vriendlief denkt bij amerikaans thema meteen aan epic mealtime!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:10 schreef LieLie het volgende:
Meneer was trouwens jarig op vakantie en dat vieren we met een week of twee. Ik wil een amerikaans thema gaan doen. Met brownies, cheesecake, lemon bars en nachos, chips en groentes met dips, mini hamburgertjes. Iemand nog andere passende hapjes?
Dat youtube-kanaal? Ik kan het op mijn ipad niet zien, maar de titels klinken erg amerikaansquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:18 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Vriendlief denkt bij amerikaans thema meteen aan epic mealtime!
Wellicht een idee
Geen idee. Maar ik probeer zoveel mogelijk af te krijgen zodat ik met beperkte stress op vakantie rondloop. De weersverwachtingen zijn wel beroerd voor 'ons' gebiedquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:16 schreef loveli het volgende:
[..]
Op de korte termijn: goed bezig![]()
Lange termijn: wanneer krijg je de rekening?
Morgen eigenlijk maar ik loop nu een paar dagen achter dus waarschijnlijk ergens in het weekendquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Wannneer zou jij door mogen aan level 3? Ben benieuwd wat jij er van vindt.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nou ja, het kan best wat strakker. Maar ik heb mezelf best lang lelijk gevonden, en dat doe ik niet meer..
Ze had hier een rendag. Een heel ondeugende, zelfs. Ik ben kapot.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:31 schreef LieLie het volgende:
DaD, is jullie renuurtje al voorbij? Ze komen hier weer tot rust
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:08 schreef V1z0R het volgende:
DaD, misschien een vreemde vraag, maar ben jij gepest op de middelbare school?
Merk bij meerdere dames maar ook bij mij zelf hier dat dat waarschijnlijk meewerkt aan wat onzekerheidsgevoel.
En dat je dan probeert te voldoen aan een onrealistisch ideaalbeeld en veel dingen onnodig bagatelliseert.
Voor mijn doen wel ja. Duurde twee uur voordat ik minder vol zat en yoga kon doenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:27 schreef uniekhoorn het volgende:
Lekker lijstje An... hopelijk wel grote porties??
Heb net blauwe bessen uit de vriezer gehaald en in mijn kwark en vla gegooid, dat over een half uurtje mar eens opeten
Inclusief scootmobiel?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:27 schreef uniekhoorn het volgende:
Lekker lijstje An... hopelijk wel grote porties??
Heb net blauwe bessen uit de vriezer gehaald en in mijn kwark en vla gegooid, dat over een half uurtje mar eens opeten
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:31 schreef V1z0R het volgende:
Eigenlijk wel stom omdat het eigenlijk een luxeprobleem is
Een topic met mooie intelligente mensen die het zelf soms maar moeilijk inzien...
/allrighty then
Ik gebruik cannelli bonen of Lima bonen. Courgette snij ik beetje julienne met de kaasschaafquote:Op woensdag 22 augustus 2012 08:02 schreef Perruche het volgende:
Morning!
MC, vertel!
Billy die salade klinkt ook lekker zonder de tonijn, thanks voor de tip.
Hier vandaag weer een dagje onderweg, heb nu al te weinig eten bij me dus ben benieuwd!
Kan niemand de missende stukken in de subsidieaanvraag aanvullen? Ik vind het een beetje raar dat jij daar op het laatste moment in je eentje mee bezig bentquote:
*raam open zet*quote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:22 schreef Tinkepink het volgende:
Vinden jullie het raar dat ik kattenverhalen net zo interessant vind als baby/kinderverhalen in een Slank (en uiterlijk) gerelateerd topic?![]()
Het is het beleidsplan voor mijn afdeling.. dus ja, ben eindverantwoordelijk. En ik had begrepen dat het er 'in september' moest zijn. Maar het moet in september af en ingeleverd en goedgekeurd zijn. Probleem.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:20 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Kan niemand de missende stukken in de subsidieaanvraag aanvullen? Ik vind het een beetje raar dat jij daar op het laatste moment in je eentje mee bezig bent. Ben jij de eindverantwoordeljike? Ook qua planning?
Eindverantwoordelijke betekent niet dat je ook alles zelf moet doen. Kan je niet wat delegeren, zodat de druk wat minder wordt en zelf de eindcontrole doen?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Het is het beleidsplan voor mijn afdeling.. dus ja, ben eindverantwoordelijk. En ik had begrepen dat het er 'in september' moest zijn. Maar het moet in september af en ingeleverd en goedgekeurd zijn. Probleem.
ik snap hem ook niet, maar ik ben het met je eens.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:27 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik snap 'm niet
Moet ik maar uit het raam springen?
Ik vind de katten-, baby- en kinderverhalen een stuk interessanter dan gepraat over eiwitten en zo.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:22 schreef Tinkepink het volgende:
Vinden jullie het raar dat ik kattenverhalen net zo interessant vind als baby/kinderverhalen in een Slank (en uiterlijk) gerelateerd topic?![]()
Het is voor mij in ieder geval de reden dat ik nooit iets over mijn kinderen vertel, wegens niet relevant en voor jullie niet interessant.
Dan zou ik specifieke F&F en OUD topics opzoeken.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik vind de katten-, baby- en kinderverhalen een stuk interessanter dan gepraat over eiwitten en zo.
Ik weet ook niet zo goed wat ik hier nog doe..
ik was van plan om een linkje naar F&F te posten, maar dat vond ik zo kinderachtig van mezelf.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:32 schreef conleche het volgende:
Ik vind het niet raar hoor Tink, al de kattenperikelen.........het heeft ook mijn verminderde interesse, ik had er laatst ook bijna wat van gezegd toen iemand een post had, met daarin alleen een heel enthousiast: 'oh, poes heeft het nu wel op de bak gedaan!'
Maar toen dacht ik: ach ja, ik kan er ook gewoon overheen scrollen.
Nee, de kat.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:27 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik snap 'm niet
Moet ik maar uit het raam springen?
Ik zou graag in OUD meeposten, maar dat is een beetje raar als je nog geen kind hebt.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:32 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Dan zou ik specifieke F&F en OUD topics opzoeken.
Als het beestje iets heeeeeel leuks doet wil ik het nog wel weten hoor!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik zou graag in OUD meeposten, maar dat is een beetje raar als je nog geen kind hebt.
Hoe dan ook, ik zal het niet meer over ons nieuwe kitten hebben.
Mooi en tevreden zijn, las ik onlangs.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
Rammeltopic.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik zou graag in OUD meeposten, maar dat is een beetje raar als je nog geen kind hebt.
Hoe dan ook, ik zal het niet meer over ons nieuwe kitten hebben.
Of als Dude afvalt.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:41 schreef conleche het volgende:
Als het beestje iets heeeeeel leuks doet wil ik het nog wel weten hoor!
Overigens, als ik iemand een kind gun is het jou en de ander rammelaars hier in het topic waarvan ik weet dat ze graag een kind willen.quote:
Dank je. Ik de anderen ook, natuurlijk.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:44 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Overigens, als ik iemand een kind gun is het jou en de ander rammelaars hier in het topic waarvan ik weet dat ze graag een kind willen.
Lees je er toch overheenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:22 schreef Tinkepink het volgende:
Het is voor mij in ieder geval de reden dat ik nooit iets over mijn kinderen vertel, wegens niet relevant en voor jullie niet interessant.
Omdat het zo gezellig isquote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik vind de katten-, baby- en kinderverhalen een stuk interessanter dan gepraat over eiwitten en zo.
Ja maar.. het is toch leuker dat het voor 'ons' leuk is dan voor 'mij'? Een beetje rekening met elkaar houden kan best.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Lees je er toch overheen. Ik lees ook genoeg niet-interessants en er zullen vast ook mensen zijn die over posts van mij heen lezen. Boeiend, ik ben m'n ei weer even kwijt
.
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:31 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik negeer alle kattenverhalen gewoon, want ik vind katten stom.
Honden ook overigens.
En goudvissen ook.
Neusapen vind ik wel leuk. En ringstaartlemuren ook. Maar dan wel in het wel wild.
Kinderen zijn wel leuk. Nouja, sommige. Ik denk dat de kinderen van Tink ook best leuk zijn.
Mij wel, met alle drie de onderwerpen trouwens.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:43 schreef Tinkepink het volgende:
Af en toe mag best natuurlijk. Maar ik kreeg het idee in F&F te zitten. Kan jullie natuurlijk gaan pesten met WGR en POL en SHO gerelateerde posts, maar daar doe ik jullie ook geen plezier mee
Doet hij niet altijd een bietje chagrijnig?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:52 schreef Probability het volgende:
[..]
Mij wel, met alle drie de onderwerpen trouwens.
Over SHO gesproken, Javier Guzman stond aan mijn toonbank. Hij had vast een katerwant hij deed enorm chagrijnig
M'n wederhelft vindt het te vroeg.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:51 schreef Perruche het volgende:
Rammelende eierstokken, daar kan ik me nu echt niets bij voorstellen..
Wil je wederhelft nog niet, dad? Of is het nog te vroeg?
* Perruche nieuwegierig Aagje.koffie!
Ik kom 's middags even langs. Doe ik een cola'tje en bitterballen. Daarna ga ik heel veel rust pakken en pasta eten, want de volgende dag is het Urbanathlontijd!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:51 schreef Goodbye het volgende:
[..]Ben jij de 15e trouwens ook bij Henk? Ik heb jouw gids nog!
Zou jij niet nog eens op kraamvisite komen?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:51 schreef Perruche het volgende:
Rammelende eierstokken, daar kan ik me nu echt niets bij voorstellen..
Wil je wederhelft nog niet, dad? Of is het nog te vroeg?
* Perruche nieuwegierig Aagje.koffie!
Nou ik dacht eerst: knappe man! Heb ik er ooit eens mee gezoend? Eh gepraat?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:54 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Doet hij niet altijd een bietje chagrijnig?Ik las in SHO (
) dat hij mee gaat doen aan Strictly come dancing!
Nou, de kinderen van de buren van onze buren zijn anders wel echt fucking irritant en onopgevoed. De buren van de buren.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Tsja, zolang het niet overheerst, stoor ik me niet zo aan de 'prietpraat'. Het gaat me pas irriteren als het hele topics gaat bepalen. Ik heb niks met van die quasi-grappige plaatjes van neusapen en panda's en weet ik wat, maar daar scroll ik overheen. Toen het een tijdlang alleen maar ging over krachttraining en 'ijzer trekken' en weet ik wat, vond ik het wel annoying. Het is de hoeveelheid die leidend is
. Oh, en kinderpraat vind ik ook niet zo erg, zolang het maar over eigen kinderen is. De kinderen van de zus van de buurman van de tante van je nicht interesseren me geen bal.
Ik weet niet altijd wat voor jullie leuk is om te lezenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:49 schreef loveli het volgende:
[..]
Ja maar.. het is toch leuker dat het voor 'ons' leuk is dan voor 'mij'? Een beetje rekening met elkaar houden kan best.
Op mezelf betrekkend: volgende keer zal ik geen 'pics' roepen of over chino's zeiken.
Gezellig dat je nog wel ff komt. En in bitterballen zit ijzer, vast goed voor de Urbanathlon!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:56 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik kom 's middags even langs. Doe ik een cola'tje en bitterballen. Daarna ga ik heel veel rust pakken en pasta eten, want de volgende dag is het Urbanathlontijd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |