abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115836954
De Slankreeks

Vorige topics: Topicreeks: Gezond Slank

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
Ja doei.
pi_115836983
Jillian level 3...

Ik weet nog niet wat ik er van moet vinden. Ja, de oefeningen zijn vrij zwaar, maar ik vind ze niet allemaal even fijn. Ik overweeg om weer met level 1 te beginnen en dan alles met Nathalie mee te gaan doen, wederom 10 dagen, en dan weer 10 dagen level 2, zoveel mogelijk met Nathalie mee en dan overweeg ik level 3 nog een keer. Veel knie-oefeningen als je met Anita meedoet en laat mijn linkerknie nou net nog altijd relatief geblesseerd zijn van m'n val van vorig jaar (voel het alleen als ik op m'n knie zit of leun) dus dat is allemaal net niet lekker.
Ja doei.
pi_115837109
6.5 km met moeite. Geen bodybalance en kort rondje, maar alleen lang rondje. Had overal pijntjes, dus 1x 2 minuten gelopen halverwege. Nu even uitzweten, dan douchen en avondeten!

Eindstand:
O: 2 nectarines en bakje overnight oats
L: salade met pompoen, pijnboompitten en tomaat, boterham kip, glas karnemelk
T: bakje optimel yoghurt, handje amandelen
B: 2x20 minuten fietsen
T: banaan met sesampasta (bij gebrek aan pindakaas!)
S: 6,5 km hardlopen in iets minder dan 45 minuten
D: 2 gebakken eieren op brood, met rauwe worteltjes en komkommer met dressing

1800 kcals, tevreden! Vanaf volgende week ga ik echt weer fatsoenlijke avondmaaltijden eten :').
pi_115837446
Ik ben trouwens tegenwoordig best wel blij met mezelf, voor het eerst sinds ik me kan herinneren eigenlijk. :@. Ik zie wel dat het allemaal best wat strakker kan, maar als ik in de spiegel kijk ben ik best wel blij. Niet alleen om m'n figuur, maar ook gewoon m'n haar en huid en kleding en zo. Of klink ik nu arrogant? :+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_115837643
Hier al een paar dagen geen Jillian -O- deels door de hitte maar nog meer doordat ik na maanden eindelijk weer ongesteld ben en dan is sporten niet echt ideaal.
Donderdag hopelijk weer :)
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 20:51:49 #6
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_115837733
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 20:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben trouwens tegenwoordig best wel blij met mezelf, voor het eerst sinds ik me kan herinneren eigenlijk. :@. Ik zie wel dat het allemaal best wat strakker kan, maar als ik in de spiegel kijk ben ik best wel blij. Niet alleen om m'n figuur, maar ook gewoon m'n haar en huid en kleding en zo. Of klink ik nu arrogant? :+.
, Nee, realistisch.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  Vis een optie? dinsdag 21 augustus 2012 @ 20:52:36 #7
70532 loveli
N
pi_115837768
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 20:51 schreef Tinkepink het volgende:
Nee, realistisch.
^^

Toen je pas meldde dat je samen met baard wat ging afvallen, vroeg ik me af waarom.
crap in = crap out
pi_115838109
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 20:49 schreef Sarabi het volgende:
Hier al een paar dagen geen Jillian -O- deels door de hitte maar nog meer doordat ik na maanden eindelijk weer ongesteld ben en dan is sporten niet echt ideaal.
Na maanden?
pi_115838532
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 20:52 schreef loveli het volgende:

[..]

^^

Toen je pas meldde dat je samen met baard wat ging afvallen, vroeg ik me af waarom.
Nou ja, het kan best wat strakker. Maar ik heb mezelf best lang lelijk gevonden, en dat doe ik niet meer. *O*.
pi_115838533
Meneer was trouwens jarig op vakantie en dat vieren we met een week of twee. Ik wil een amerikaans thema gaan doen. Met brownies, cheesecake, lemon bars en nachos, chips en groentes met dips, mini hamburgertjes. Iemand nog andere passende hapjes?
  Vis een optie? dinsdag 21 augustus 2012 @ 21:10:20 #11
70532 loveli
N
pi_115838537
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 21:00 schreef LieLie het volgende:
Na maanden?
Verandering van anti-conceptie, toch?
crap in = crap out
pi_115838584
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 21:00 schreef LieLie het volgende:

[..]

Na maanden?
Ik slik altijd de pil door maar door stress had ik niet in de gaten dat het nu wel al erg lang geleden was.
Is verder niet erg maar heb er nu dan wel een paar dagen last van.
pi_115838695
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 21:11 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik slik altijd de pil door maar door stress had ik niet in de gaten dat het nu wel al erg lang geleden was.
Is verder niet erg maar heb er nu dan wel een paar dagen last van.
Ah, zo.
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 21:14:34 #14
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_115838735
Sod it. Komt niks uit mn handen. Dus wordt early night, wekker eerder en morgen wat langer door. Dit wordt niks meer vanavond.

Tot morgen :W
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  Vis een optie? dinsdag 21 augustus 2012 @ 21:16:05 #15
70532 loveli
N
pi_115838800
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 21:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Sod it. Komt niks uit mn handen. Dus wordt early night, wekker eerder en morgen wat langer door. Dit wordt niks meer vanavond.

Tot morgen :W
Op de korte termijn: goed bezig ^O^

Lange termijn: wanneer krijg je de rekening?
crap in = crap out
pi_115838838
Jillian begrijp ik nog, maar wie zijn Nathalie en Anita? Doen die weer 2 verschillende niveaus binnen de levels?
pi_115838842
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 20:49 schreef Sarabi het volgende:
Wannneer zou jij door mogen aan level 3? Ben benieuwd wat jij er van vindt.
Ja doei.
pi_115838877
quote:
11s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 21:16 schreef Laureline het volgende:
Jillian begrijp ik nog, maar wie zijn Nathalie en Anita? Doen die weer 2 verschillende niveaus binnen de levels?
Yup! Dat zijn de immer-lachende-nooit-zwetende dames achter Jillian. Anita doet de 'makkelijke' versie, Nathalie de moeilijke.
Ja doei.
pi_115838925
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 21:10 schreef LieLie het volgende:
Meneer was trouwens jarig op vakantie en dat vieren we met een week of twee. Ik wil een amerikaans thema gaan doen. Met brownies, cheesecake, lemon bars en nachos, chips en groentes met dips, mini hamburgertjes. Iemand nog andere passende hapjes?
Vriendlief denkt bij amerikaans thema meteen aan epic mealtime!
Wellicht een idee :')

Daglijstje
O: dubbele boterham pindakaas
T: appel
L: dubbele boterham hummus limoenkoriander, dubbele boterham vlees
T: bakje tomaten, halve liter vifit light
T: glas groene ijsthee
D: andijviestamp met spekjes, paar glaasjes rose
T: mininepsolero
T: chocorijstwafel

Carbs I know
pi_115839101
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 21:18 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Vriendlief denkt bij amerikaans thema meteen aan epic mealtime!
Wellicht een idee :')
Dat youtube-kanaal? Ik kan het op mijn ipad niet zien, maar de titels klinken erg amerikaans :P
pi_115839406
Lijstjestijd:

O: Geroosterde boterham met boter en frambozenjam :9
T: ei
L: salade - gemengde sla, geraspte gele wortel, halve trostomaat, handje walnoten, tonijn en olijfolie/azijn/z&p
T: kwark en amandel
D: kip en 1/2 avocado
T: snickertaart
S: fitness & cardio
T: rijst en kip
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 21:28:52 #22
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_115839440
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 21:16 schreef loveli het volgende:

[..]

Op de korte termijn: goed bezig ^O^

Lange termijn: wanneer krijg je de rekening?
Geen idee. Maar ik probeer zoveel mogelijk af te krijgen zodat ik met beperkte stress op vakantie rondloop. De weersverwachtingen zijn wel beroerd voor 'ons' gebied -O-.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_115839515
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 21:16 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Wannneer zou jij door mogen aan level 3? Ben benieuwd wat jij er van vindt.
Morgen eigenlijk maar ik loop nu een paar dagen achter dus waarschijnlijk ergens in het weekend :)
Ik ben ook erg benieuwd....
pi_115839598
DaD, is jullie renuurtje al voorbij? Ze komen hier weer tot rust :P
pi_115839607
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 21:10 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Nou ja, het kan best wat strakker. Maar ik heb mezelf best lang lelijk gevonden, en dat doe ik niet meer. *O*.
*O*
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_115840147
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 21:31 schreef LieLie het volgende:
DaD, is jullie renuurtje al voorbij? Ze komen hier weer tot rust :P
Ze had hier een rendag. Een heel ondeugende, zelfs. Ik ben kapot. :'). Nu ligt ze lekker bij me op de bank. O+.
pi_115841406
DaD, misschien een vreemde vraag, maar ben jij gepest op de middelbare school? :@

Merk bij meerdere dames maar ook bij mij zelf hier dat dat waarschijnlijk meewerkt aan wat onzekerheidsgevoel.
En dat je dan probeert te voldoen aan een onrealistisch ideaalbeeld en veel dingen onnodig bagatelliseert.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_115841524
Wel dikke ^O^ dat je het loslaat!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Vis een optie? dinsdag 21 augustus 2012 @ 22:12:24 #29
70532 loveli
N
pi_115841617
Wat dacht je van photoshop?
crap in = crap out
pi_115841627
Nee, ik ben nooit gepest, had altijd vriendinnen om me heen en ik zat nooit zonder vriendje. Maar toch hè. :+.
pi_115841935
Theory busted :+

Al zal het voor velen niet echt constructief geweest zijn natuurlijk :)

En photoshop natuurlijk ook niet... :D
pi_115842139
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 22:08 schreef V1z0R het volgende:
DaD, misschien een vreemde vraag, maar ben jij gepest op de middelbare school? :@

Merk bij meerdere dames maar ook bij mij zelf hier dat dat waarschijnlijk meewerkt aan wat onzekerheidsgevoel.
En dat je dan probeert te voldoen aan een onrealistisch ideaalbeeld en veel dingen onnodig bagatelliseert.
Herkenbaar. :* Gelukkig hier goed overheen gegroeid.

DAD, wat fijn dat jij je zo lekker in je vel voelt *O*
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 22:24:54 #33
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_115842433
DaD, wat ben je weer arrogant :{w
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_115842482
Lijstje:

O: speltboterham met zelfgemaakte eiersalade van 1 ei, komkommer, bieslook, honing en een beetje yofresh mayo. Thee met melk.
L: couscous met tomaat, komkommer, feta, platte peterselie, knoflook, citroen en olie
T: raw brownie
T: watermeloen en 1 zoet pepertje met roomkaas
D: gebakken aardappels, sperzieboontjes met ontbijtspek en een varkensfiletlapje, beetje saus.
T: waterijsje
S: uurtje yoga
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 22:27:55 #35
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_115842633
Lekker lijstje An... hopelijk wel grote porties??

Heb net blauwe bessen uit de vriezer gehaald en in mijn kwark en vla gegooid, dat over een half uurtje mar eens opeten :9
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_115842737
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 22:27 schreef uniekhoorn het volgende:

Heb net blauwe bessen uit de vriezer gehaald en in mijn kwark en vla gegooid, dat over een half uurtje mar eens opeten :9
Voor mijn doen wel ja. Duurde twee uur voordat ik minder vol zat en yoga kon doen :')

Trouwens Uniek, zo laat nog eten? Morgen vrij?
pi_115842836
ola! thnx voor de complimentjes. heb inderdaad vaker deze lengte gehad, veel vaker. ik ben van het haar sparen en dan minimaal 10 cm eraf (tussendoor wel naar de kapper meestal, nu niet echt). het is nog niet helemaal wat ik in gedachten had alleen, maar goed, komt over een paar maanden wel weer.

hier een bijzondere en beetje verdrietige avond gehad. even in spoiler ivm privacy.

*poef*

[ Bericht 43% gewijzigd door kwakz0r op 21-08-2012 22:51:15 ]
Kwak
pi_115842875
Eigenlijk wel stom omdat het eigenlijk een luxeprobleem is :D
Een topic met mooie intelligente mensen die het zelf soms maar moeilijk inzien...

/allrighty then
pi_115842955
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 22:27 schreef uniekhoorn het volgende:

Inclusief scootmobiel? :P
pi_115843059
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 22:31 schreef V1z0R het volgende:
Eigenlijk wel stom omdat het eigenlijk een luxeprobleem is :D
Een topic met mooie intelligente mensen die het zelf soms maar moeilijk inzien...

/allrighty then
O+
pi_115843840
Even een blij liedje:
O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_115845899
goed, ik ga maar slapen. bedankt loveli voor je luisterend oor :*
Kwak
  Vis een optie? dinsdag 21 augustus 2012 @ 23:22:29 #43
70532 loveli
N
pi_115846012
:*
crap in = crap out
pi_115847294
2k-cheer trouwens! *O*
pi_115851905
Ik eet voor 15-20 per week of zo. Soms koop ik dagen niets. Ruig doen in de supermarkt is voor mij 20 euro :')

Nu mag ik bijvoorbeeld alle broodjes enz mee naar huis nemen. Dat 'ruil' ik bijv weer voor avond eten met huisgenootjes.. Kan ook alleen maar normaal koken en niet uit pakjes. At ook nooit vlees :P

Bijv salade met genoeg proteïne: courgette grillen, blikje tonijn, basilicum blaadjes, witte bonen, geroosterde pijnboompitten. Kost niets, erg lekker.

Als ik mega luxe kook ben ik max 8 euro pp kwijt incl wijn. Maar goed ik vond het ook een beetje een sport om zo goedkoop mogelijk zo lekker mogelijk eten te maken. En vooral lekker!

Beetje random ingehaakt op het vorige topic, ik ga maar slapen..
Worry is a misuse of imagination
pi_115853295
Ben net thuis, mooie avond gehad met een bijzondere afsluiting.. Zie op tegen morgen, de wekker gaat al weer over 5 uur!
  woensdag 22 augustus 2012 @ 03:40:17 #47
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_115854321
Raadselachtig mc!

Wakker liggen vanaf 01:00... Geen rust in m'n kop -O-. Normaal lig ik wakker vanaf half 3 tot een uur of 4. Dus hopelijk val ik over een half uurtje weer in slaap ofzo.
  woensdag 22 augustus 2012 @ 07:40:45 #48
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_115855267
Viel tegen. Nu weer op kantoor :').
pi_115855309
Vind het niet heel raar dat je slecht slaapt XM. Prop je er iig wel genoeg goede voedingsstoffen in?
Doe wat je niet durft.
pi_115855390
Morning!

MC, vertel!
Billy die salade klinkt ook lekker zonder de tonijn, thanks voor de tip.

Hier vandaag weer een dagje onderweg, heb nu al te weinig eten bij me dus ben benieuwd!
pi_115855435
Planning:
O: 150 gr fruitsalade (appel, druiven,mango) en 150 gr yoghurt met 20 gr muesli (AH to go ontbijtje :D )
L: ik hoop een pasta'tje
T: koffie met iets lekkers
D: stuk vis met misschien wel die salade van prob.

En B van hot naar her lopen en hopelijk nog S bodypump...
pi_115855770
De kittens zijn vannacht voor het eerst alleen in de kamer gebleven. Er was niks stuk of weg. We zijn zo trots ;( :+

Kan niet echt veel lijstje maken nog geloof ik, maar zoiets wordt het:

O: drie finse rondes met magere leverpastei
L: drie volk boterhammen met ? (geen beleg op gedaan, koop ik hier. Kaas of ham misschien?
D: ? Meneer kookt deze week. Had het over een pastaschotel.
B: woon-werk-fietsen
S: misschien sportschool?

Niet heel veel, moet ook even weer wat in huis halen als tussendoortjes. Maar een balansweekje na de vakantie is ook nog geen ramp ;)
pi_115855802
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 08:02 schreef Perruche het volgende:
Morning!

MC, vertel!
Billy die salade klinkt ook lekker zonder de tonijn, thanks voor de tip.

Hier vandaag weer een dagje onderweg, heb nu al te weinig eten bij me dus ben benieuwd!
Ik gebruik cannelli bonen of Lima bonen. Courgette snij ik beetje julienne met de kaasschaaf
pi_115856206
Mogguh! :s)

O1: volkoren cracker met frambozenjam
O2: bakje yoghurt/vruchtenyoghurt (70/30) met muesli
T: appel
L: 2 volkoren boterhammen pindakaas
T: volkoren boterham gelderse worst, meloen
D: weet ik nog niet, eet bij iemand

Morgen weer sporten, misschien eindelijk weer eens een lesje bodypump pakken! :7
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_115856308
planning voor vandaag is onduidelijk, want uit lunchen en uit eten vanavond!
  woensdag 22 augustus 2012 @ 09:20:48 #56
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_115856377
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 07:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Viel tegen. Nu weer op kantoor :').
Kan niemand de missende stukken in de subsidieaanvraag aanvullen? Ik vind het een beetje raar dat jij daar op het laatste moment in je eentje mee bezig bent :@ . Ben jij de eindverantwoordeljike? Ook qua planning?
  woensdag 22 augustus 2012 @ 09:22:10 #57
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_115856402
Vinden jullie het raar dat ik kattenverhalen net zo interessant vind als baby/kinderverhalen in een Slank (en uiterlijk) gerelateerd topic? :@

Het is voor mij in ieder geval de reden dat ik nooit iets over mijn kinderen vertel, wegens niet relevant en voor jullie niet interessant.
pi_115856449
Ik heb me gekleed op 25 graden maar het lijkt eerder 15 te worden... Bummer!
  Vis een optie? woensdag 22 augustus 2012 @ 09:26:46 #59
70532 loveli
N
pi_115856477
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 09:22 schreef Tinkepink het volgende:
Vinden jullie het raar dat ik kattenverhalen net zo interessant vind als baby/kinderverhalen in een Slank (en uiterlijk) gerelateerd topic? :@
*raam open zet*
/aurum
crap in = crap out
  woensdag 22 augustus 2012 @ 09:27:34 #60
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_115856495
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 09:26 schreef loveli het volgende:

[..]

*raam open zet*
/aurum
Ik snap 'm niet :@
Moet ik maar uit het raam springen?
  woensdag 22 augustus 2012 @ 09:27:50 #61
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_115856502
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 09:20 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Kan niemand de missende stukken in de subsidieaanvraag aanvullen? Ik vind het een beetje raar dat jij daar op het laatste moment in je eentje mee bezig bent :@ . Ben jij de eindverantwoordeljike? Ook qua planning?
Het is het beleidsplan voor mijn afdeling.. dus ja, ben eindverantwoordelijk. En ik had begrepen dat het er 'in september' moest zijn. Maar het moet in september af en ingeleverd en goedgekeurd zijn. Probleem.
  woensdag 22 augustus 2012 @ 09:28:38 #62
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_115856515
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 09:27 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Het is het beleidsplan voor mijn afdeling.. dus ja, ben eindverantwoordelijk. En ik had begrepen dat het er 'in september' moest zijn. Maar het moet in september af en ingeleverd en goedgekeurd zijn. Probleem.
Eindverantwoordelijke betekent niet dat je ook alles zelf moet doen. Kan je niet wat delegeren, zodat de druk wat minder wordt en zelf de eindcontrole doen?
pi_115856524
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 09:27 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

ik snap hem ook niet, maar ik ben het met je eens.

Verder moet ik vandaag hard werken, over 2 weken begint het vak waar ik verantwoordelijk voor ben. Tot nu toe hebben 105 studenten zich aangemeld!
pi_115856544
:D nee hoor tink, maar ach er wordt hier zoveel geslowchat. Al vind ik kinderen wel nog leuker dan katten :P

Waar blijft de koffieman...
pi_115856585
Ik negeer alle kattenverhalen gewoon, want ik vind katten stom.
Honden ook overigens.
En goudvissen ook.
Neusapen vind ik wel leuk. En ringstaartlemuren ook. Maar dan wel in het wel wild. :P

Kinderen zijn wel leuk. Nouja, sommige. Ik denk dat de kinderen van Tink ook best leuk zijn. :)
Doe wat je niet durft.
pi_115856588
quote:

Het is voor mij in ieder geval de reden dat ik nooit iets over mijn kinderen vertel, wegens niet relevant en voor jullie niet interessant.
Ik vind de katten-, baby- en kinderverhalen een stuk interessanter dan gepraat over eiwitten en zo.

Ik weet ook niet zo goed wat ik hier nog doe. :+.
pi_115856611
Ik vind het niet raar hoor Tink, al de kattenperikelen.........het heeft ook mijn verminderde interesse. Ik had er laatst ook bijna wat van gezegd toen iemand een post had met daarin alleen een heel enthousiast: 'oh, poes heeft het nu wel op de bak gedaan!'

Maar toen dacht ik: ach ja, ik kan er ook gewoon overheen scrollen. :P

Oh en af en toe een kattenfoto van een schattig kitten, of van een wijdverspreide Dude vind ik wel leuk. Ik denk dat het meer om de hoeveelheid kattenpraat gaat.
pi_115856614
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 09:31 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ik vind de katten-, baby- en kinderverhalen een stuk interessanter dan gepraat over eiwitten en zo.

Dan zou ik specifieke F&F en OUD topics opzoeken. :D
Doe wat je niet durft.
pi_115856627
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 09:32 schreef conleche het volgende:
Ik vind het niet raar hoor Tink, al de kattenperikelen.........het heeft ook mijn verminderde interesse, ik had er laatst ook bijna wat van gezegd toen iemand een post had, met daarin alleen een heel enthousiast: 'oh, poes heeft het nu wel op de bak gedaan!'

Maar toen dacht ik: ach ja, ik kan er ook gewoon overheen scrollen. :P
ik was van plan om een linkje naar F&F te posten, maar dat vond ik zo kinderachtig van mezelf.

Zo, nu fok! uit, en werken met die hap!
  Vis een optie? woensdag 22 augustus 2012 @ 09:35:06 #70
70532 loveli
N
pi_115856660
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 09:27 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Nee, de kat.
crap in = crap out
pi_115856699
quote:
11s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 09:32 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Dan zou ik specifieke F&F en OUD topics opzoeken. :D
Ik zou graag in OUD meeposten, maar dat is een beetje raar als je nog geen kind hebt.

Hoe dan ook, ik zal het niet meer over ons nieuwe kitten hebben.
  Vis een optie? woensdag 22 augustus 2012 @ 09:39:08 #72
70532 loveli
N
pi_115856738
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 09:35 schreef loveli het volgende:

[..]

Nee, de kat.
[Gezond Slank] #1888 - Koffie
crap in = crap out
pi_115856783
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 09:37 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ik zou graag in OUD meeposten, maar dat is een beetje raar als je nog geen kind hebt.

Als het beestje iets heeeeeel leuks doet wil ik het nog wel weten hoor! :P
  Vis een optie? woensdag 22 augustus 2012 @ 09:42:15 #74
70532 loveli
N
pi_115856802
quote:
Mooi en tevreden zijn, las ik onlangs.
crap in = crap out
  woensdag 22 augustus 2012 @ 09:42:23 #75
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_115856804
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 09:37 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Rammeltopic.
  Vis een optie? woensdag 22 augustus 2012 @ 09:42:39 #76
70532 loveli
N
pi_115856812
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 09:41 schreef conleche het volgende:
Als het beestje iets heeeeeel leuks doet wil ik het nog wel weten hoor! :P
Of als Dude afvalt.
crap in = crap out
pi_115856824
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 09:42 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Rammeltopic.
Doe ik. :).
  woensdag 22 augustus 2012 @ 09:43:39 #78
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_115856829
Af en toe mag best natuurlijk. Maar ik kreeg het idee in F&F te zitten. Kan jullie natuurlijk gaan pesten met WGR en POL en SHO gerelateerde posts, maar daar doe ik jullie ook geen plezier mee :+
  woensdag 22 augustus 2012 @ 09:44:39 #79
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_115856852
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 09:43 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Doe ik. :).
Overigens, als ik iemand een kind gun is het jou en de ander rammelaars hier in het topic waarvan ik weet dat ze graag een kind willen.
pi_115856856
Als je net een kat hebt ben je daar nogal veel mee bezig, dus lijkt het mij ook logisch dat je daar even een poosje wat meer over post. Wordt vanzelf minder.
pi_115856892
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 09:44 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Overigens, als ik iemand een kind gun is het jou en de ander rammelaars hier in het topic waarvan ik weet dat ze graag een kind willen.
Dank je. Ik de anderen ook, natuurlijk. :).

Het zit me een beetje hoog, ik zit alweer te janken. :').
  woensdag 22 augustus 2012 @ 09:47:32 #82
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_115856905
quote:

Lees je er toch overheen :Y. Ik lees ook genoeg niet-interessants en er zullen vast ook mensen zijn die over posts van mij heen lezen. Boeiend, ik ben m'n ei weer even kwijt :P.
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? woensdag 22 augustus 2012 @ 09:47:39 #83
70532 loveli
N
pi_115856908
:*
crap in = crap out
  woensdag 22 augustus 2012 @ 09:48:08 #84
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_115856918
quote:

[..]

Omdat het zo gezellig is O+. En je zo lekker kunt woggen hier O+.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 22 augustus 2012 @ 09:48:57 #85
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_115856932
Ik wilde nog gaan vragen hoe het met de kittens van Viz gaat, maar laat maar, geloof ik :'). Viz, dm? :P.
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? woensdag 22 augustus 2012 @ 09:49:21 #86
70532 loveli
N
pi_115856940
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 09:47 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Lees je er toch overheen :Y. Ik lees ook genoeg niet-interessants en er zullen vast ook mensen zijn die over posts van mij heen lezen. Boeiend, ik ben m'n ei weer even kwijt :P.
Ja maar.. het is toch leuker dat het voor 'ons' leuk is dan voor 'mij'? Een beetje rekening met elkaar houden kan best.

Op mezelf betrekkend: volgende keer zal ik geen 'pics' roepen of over chino's zeiken.
crap in = crap out
pi_115856976
Rammelende eierstokken, daar kan ik me nu echt niets bij voorstellen..

Wil je wederhelft nog niet, dad? Of is het nog te vroeg?

* Perruche nieuwegierig Aagje.

O+ koffie!
pi_115856989
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 09:31 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik negeer alle kattenverhalen gewoon, want ik vind katten stom.
Honden ook overigens.
En goudvissen ook.
Neusapen vind ik wel leuk. En ringstaartlemuren ook. Maar dan wel in het wel wild. :P

Kinderen zijn wel leuk. Nouja, sommige. Ik denk dat de kinderen van Tink ook best leuk zijn. :)
*) Ben jij de 15e trouwens ook bij Henk? Ik heb jouw gids nog!
pi_115857006
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 09:43 schreef Tinkepink het volgende:
Af en toe mag best natuurlijk. Maar ik kreeg het idee in F&F te zitten. Kan jullie natuurlijk gaan pesten met WGR en POL en SHO gerelateerde posts, maar daar doe ik jullie ook geen plezier mee :+
Mij wel, met alle drie de onderwerpen trouwens.

Over SHO gesproken, Javier Guzman stond aan mijn toonbank. Hij had vast een kater :') want hij deed enorm chagrijnig
pi_115857046
quote:
1s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 09:52 schreef Probability het volgende:

[..]

Mij wel, met alle drie de onderwerpen trouwens.

Over SHO gesproken, Javier Guzman stond aan mijn toonbank. Hij had vast een kater :') want hij deed enorm chagrijnig
Doet hij niet altijd een bietje chagrijnig? :+ Ik las in SHO ( :7 ) dat hij mee gaat doen aan Strictly come dancing! _O-
pi_115857052
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 09:51 schreef Perruche het volgende:

O+ koffie!
M'n wederhelft vindt het te vroeg. :+.
  woensdag 22 augustus 2012 @ 09:55:32 #92
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_115857065
Tsja, zolang het niet overheerst, stoor ik me niet zo aan de 'prietpraat'. Het gaat me pas irriteren als het hele topics gaat bepalen. Ik heb niks met van die quasi-grappige plaatjes van neusapen en panda's en weet ik wat, maar daar scroll ik overheen. Toen het een tijdlang alleen maar ging over krachttraining en 'ijzer trekken' en weet ik wat, vond ik het wel annoying :P. Het is de hoeveelheid die leidend is :). Oh, en kinderpraat vind ik ook niet zo erg, zolang het maar over eigen kinderen is. De kinderen van de zus van de buurman van de tante van je nicht interesseren me geen bal.
pi_115857087
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 09:51 schreef Goodbye het volgende:

[..]

*) Ben jij de 15e trouwens ook bij Henk? Ik heb jouw gids nog!
Ik kom 's middags even langs. Doe ik een cola'tje en bitterballen. Daarna ga ik heel veel rust pakken en pasta eten, want de volgende dag is het Urbanathlontijd! :D
Doe wat je niet durft.
pi_115857091
Ik hou enorm van katten maar vind de hoeveelheid kattenposts ook wel veel :P vanaf nu iedere kattenposts met foto!

Ontopic: ik ben aangekomen door m'n nieuwe bijbaantje, ik eet er te veel :D
pi_115857110
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 09:51 schreef Perruche het volgende:

O+ koffie!
Zou jij niet nog eens op kraamvisite komen? ;)

Verder ontopic: ik moet naar de winkel. Iemand nog een makkelijk/ snel recept met veel groente en wellicht iets met vis?
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_115857156
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 09:54 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Doet hij niet altijd een bietje chagrijnig? :+ Ik las in SHO ( :7 ) dat hij mee gaat doen aan Strictly come dancing! _O-
Nou ik dacht eerst: knappe man! Heb ik er ooit eens mee gezoend? Eh gepraat?
O ik vraag hem te wachten op z'n bestelling en hij loopt al weg zonder iets te zeggen. (als in dat ik dan achter hem aan moet rennen maar dat kan niet want sta bij de kassa en druk)

Dus ik grap: jeetje zeker een bekende Nederlander wat een attitude :D

Dus collega's: ja dat is Javier Guzman, die komt hier wel vaker.
pi_115857183
quote:
14s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 09:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Tsja, zolang het niet overheerst, stoor ik me niet zo aan de 'prietpraat'. Het gaat me pas irriteren als het hele topics gaat bepalen. Ik heb niks met van die quasi-grappige plaatjes van neusapen en panda's en weet ik wat, maar daar scroll ik overheen. Toen het een tijdlang alleen maar ging over krachttraining en 'ijzer trekken' en weet ik wat, vond ik het wel annoying :P. Het is de hoeveelheid die leidend is :). Oh, en kinderpraat vind ik ook niet zo erg, zolang het maar over eigen kinderen is. De kinderen van de zus van de buurman van de tante van je nicht interesseren me geen bal.
Nou, de kinderen van de buren van onze buren zijn anders wel echt fucking irritant en onopgevoed. De buren van de buren.

En over chino's kan niet genoeg gezeken worden li! :o

Mogge.

De zon schijnt, strakblauwe lucht en over een uurtje of 3 á 4 vertrek ik naar het prachtige Clacton on Sea voor mijn hoteloverenachting om morgen de Ferry te kunnen halen, op tijd. Zo ontbijten en lunch neem ik mee voor onderweg: wat broodjes, beleg en véél water: is zo'n 4,5 uur rijden maar doe er wel langer over met alle (plas)pauzes die ik ga nemen :').

Lijstje vandaag wordt dus:

O: yoghurt met banaan, walnoten en honing
T: 2 knackebrodjes met paté
L: 2 harde broodjes met *beleg*
T: cashewnoten en amandelen
T: biertje bij aankomst
D: Indiaas wellicht? Eens zien wat ze daar hebben

En dan heel vroeg slapen want de wekker gaat om kwart over 6 weer.
Ja doei.
  woensdag 22 augustus 2012 @ 10:01:35 #98
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_115857207
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 09:49 schreef loveli het volgende:

[..]

Ja maar.. het is toch leuker dat het voor 'ons' leuk is dan voor 'mij'? Een beetje rekening met elkaar houden kan best.

Op mezelf betrekkend: volgende keer zal ik geen 'pics' roepen of over chino's zeiken.
Ik weet niet altijd wat voor jullie leuk is om te lezen :P. Bovendien moet iedereen z'n ei wel eens kwijt, geloof ik :).
Niet meer actief op Fok!
pi_115857233
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 09:56 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Ik kom 's middags even langs. Doe ik een cola'tje en bitterballen. Daarna ga ik heel veel rust pakken en pasta eten, want de volgende dag is het Urbanathlontijd! :D
Gezellig dat je nog wel ff komt. En in bitterballen zit ijzer, vast goed voor de Urbanathlon! B-) En dan neem ik je gids dus mee!
pi_115857234
Ik heb drie chino's gekocht en ze staan fantastisch! Echt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')