Omdat hij misschien vond dat de scheids fout zat? Ik doe maar een gokje hoor.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik dus ook, dat hij zich aan het bewijzen is tegenover Van Bommel. En op zich kan ik het nog wel hebben zolang het ergens op slaat. Maar die actie tegen RKC bijvoorbeeld, Van Bommel scoort nadat Strootman Zoet vanachter aantikt en vervolgens voor hem gaat staan. Dan begrijp ik best dat een Van Bommel zeker met die tussenstand zijn frustraties wil uiten, maar waarom springt een Strootman er dan als een doorgeslagen aap tussen wetende dat de scheidsrechter goed zit?
Bedankt voor deze achterlijke toevoeging maar ik ga er persoonlijk vanuit dat Strootman niet geestelijk beperkt is. Al bied ik nu wel een hele makkelijk inkopper gezien zijn hoofd.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:14 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Omdat hij misschien vond dat de scheids fout zat? Ik doe maar een gokje hoor.
Nee. Volgens mij probeert hij zich te bewijzen tov Bommel. Hij kijkt daar wat tegen op. Is ook normaal.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:14 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Omdat hij misschien vond dat de scheids fout zat? Ik doe maar een gokje hoor.
Mwah, deed Strootman vorig jaar ook al een beetje hoor. Wel een stuk minder.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee. Volgens mij probeert hij zich te bewijzen tov Bommel. Hij kijkt daar wat tegen op. Is ook normaal.
Voor mijn gevoel was het vorig jaar ook al een beetje gespeeld. Toen speelde hij met Bommel in Oranje.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:15 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Mwah, deed Strootman vorig jaar ook al een beetje hoor. Wel een stuk minder.
Ze zijn gewoon allemaal enorm camerabewust. Neem bijvoorbeeld Willems. zodra er een opstootje is springt Willems er ook gelijk tussen. Ze willen zich allemaal enorm graag profileren als tough guy.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedankt voor deze achterlijke toevoeging maar ik ga er persoonlijk vanuit dat Strootman niet geestelijk beperkt is. Al bied ik nu wel een hele makkelijk inkopper gezien zijn hoofd.
ja zo kun je het ook bekijken iddquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:13 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Daarom is het ook slecht geïmiteerd.
quote:Marcel Brands stelt in het Algemeen Dagblad dat het moment dat PSV 'nee' zal zeggen tegen een transfer, ondanks dat de gewenste transfersom geboden wordt, steeds dichterbij komt. 'Omdat er dan geen vervanger meer gehaald kan worden. Dat moment komt steeds dichterbij.' Dat geldt vooral bij Ola Toivonen en Tim Matavz. Voor de laatste is zeven miljoen euro geboden. 'Maar als hij een goed seizoen draait, is Tim straks misschien wel twee keer zoveel waard.'
Nope. 2014 als ik mij niet vergis.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:21 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Loopt het contract van Toivonen in de zomer van 2013 niet af?
Matavz wel. De opbrengst is goud waard als je er een degelijke voorstopper van kunt halen.quote:
Nee Matavz gewoon houdenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:51 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Matavz wel. De opbrengst is goud waard als je er een degelijke voorstopper van kunt halen.
Zou het ook graag zien dat er een goede verdediger gehaald wordt met een verkoop van Matavz. Dat die zoveel meer waard wordt, geloof ik ook niet zo in. En dat het halen van een goede verdediger prioriteit geniet boven meer geld op de langere termijn, kan ik ook nog begrijpen (al kun je daar natuurlijk over discussiëren).quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:14 schreef tja77 het volgende:
Weg met Matavz, en geld in de verdediging steken. Er lopen zat man die een doelpunt kunnen maken (Lens, Locadia, Depay), maar Brands is er natuurlijk heilig van overtuigd, dat nu PSV Narsingh heeft, Matavz alleen maar meer waard wordt. Met als gevolg dat PSV met deze pauperverdediging de gehele competitie opgescheept zit. En dus wederom geen kampioen, wat kan mij het dan verreken dat Matavz een paar miljoen meer waard wordt?
Brazilianen staan bekent als voetballers en zie Marcelo.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:33 schreef Lyrebird het volgende:
Staan Noren er niet om bekend dat ze het achterin flink dichttimmeren met Noormannen? Dat Molde stond er toch ook om bekend dat ze fysiek sterk waren achterin? Zou een Noor niks zijn?
Inderdaad ja. Als je de publieke opinie onder de supporters effe wil een positieve stimulans wil geven, moet je gewoon een Braziliaanse spits halen met een mooie naam. Van die niwits die dan iets hebben van: "Heet hij Joãovasùeinho???!!!" Die mòet wel goed zijn!!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Brazilianen staan bekent als voetballers en zie Marcelo.
Ik vind eigenlijk te ver gezocht dit.
Alleen jammer dat die 2 niet samen worden opgesteld..quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:14 schreef tja77 het volgende:
Weg met Matavz, en geld in de verdediging steken. Er lopen zat man die een doelpunt kunnen maken (Lens, Locadia, Depay), maar Brands is er natuurlijk heilig van overtuigd, dat nu PSV Narsingh heeft, Matavz alleen maar meer waard wordt. Met als gevolg dat PSV met deze pauperverdediging de gehele competitie opgescheept zit. En dus wederom geen kampioen, wat kan mij het dan verreken dat Matavz een paar miljoen meer waard wordt?
Juist plus Matavz kijkt ook altijd of hij aan iemand kan afgeven.. Het is echt een goeie spits, vooral die assist op Wijnaldum.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:53 schreef rubbereend het volgende:
Matavz moet je alleen laten gaan als je een goede spits ervoor terug kan halen..... iemand enig idee waar je 20 doelpunten koopt voor 5 miljoen?
in de eerste helft waren zijn overstapjes nog het bestquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Juist plus Matavz kijkt ook altijd of hij aan iemand kan afgeven.. Het is echt een goeie spits, vooral die assist op Wijnaldum.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |