abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115934752
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 00:12 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Dat gevoel heb ik dus ook, dat hij zich aan het bewijzen is tegenover Van Bommel. En op zich kan ik het nog wel hebben zolang het ergens op slaat. Maar die actie tegen RKC bijvoorbeeld, Van Bommel scoort nadat Strootman Zoet vanachter aantikt en vervolgens voor hem gaat staan. Dan begrijp ik best dat een Van Bommel zeker met die tussenstand zijn frustraties wil uiten, maar waarom springt een Strootman er dan als een doorgeslagen aap tussen wetende dat de scheidsrechter goed zit?
Omdat hij misschien vond dat de scheids fout zat? Ik doe maar een gokje hoor.
pi_115934820
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 00:14 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Bedankt voor deze achterlijke toevoeging maar ik ga er persoonlijk vanuit dat Strootman niet geestelijk beperkt is. Al bied ik nu wel een hele makkelijk inkopper gezien zijn hoofd.
pi_115934824
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 00:14 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Nee. Volgens mij probeert hij zich te bewijzen tov Bommel. Hij kijkt daar wat tegen op. Is ook normaal.
pi_115934871
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 00:15 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Nee. Volgens mij probeert hij zich te bewijzen tov Bommel. Hij kijkt daar wat tegen op. Is ook normaal.
Mwah, deed Strootman vorig jaar ook al een beetje hoor. Wel een stuk minder.
pi_115934953
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 00:15 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Mwah, deed Strootman vorig jaar ook al een beetje hoor. Wel een stuk minder.
Voor mijn gevoel was het vorig jaar ook al een beetje gespeeld. Toen speelde hij met Bommel in Oranje.
pi_115935122
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 00:14 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Bedankt voor deze achterlijke toevoeging maar ik ga er persoonlijk vanuit dat Strootman niet geestelijk beperkt is. Al bied ik nu wel een hele makkelijk inkopper gezien zijn hoofd.
Ze zijn gewoon allemaal enorm camerabewust. Neem bijvoorbeeld Willems. zodra er een opstootje is springt Willems er ook gelijk tussen. Ze willen zich allemaal enorm graag profileren als tough guy.
Land of the free. Home of the brave.
pi_115935125
Ergens vind ik het wel grappig om te zien hoe hij dan staat te doen, het over de top drama enzo. Jammer van de kaarten die hij erdoor pakt.

Mooi hoor, tegen Zeta, maar Groningen zondag is wat mij betreft een echte test om te kijken of de weg naar boven daadwerkelijk ingezet is.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 01:38:01 #283
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_115937620
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 00:13 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Daarom is het ook slecht geïmiteerd.
ja zo kun je het ook bekijken idd
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_115944323
quote:
Marcel Brands stelt in het Algemeen Dagblad dat het moment dat PSV 'nee' zal zeggen tegen een transfer, ondanks dat de gewenste transfersom geboden wordt, steeds dichterbij komt. 'Omdat er dan geen vervanger meer gehaald kan worden. Dat moment komt steeds dichterbij.' Dat geldt vooral bij Ola Toivonen en Tim Matavz. Voor de laatste is zeven miljoen euro geboden. 'Maar als hij een goed seizoen draait, is Tim straks misschien wel twee keer zoveel waard.'
:')
Land of the free. Home of the brave.
pi_115944499
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 11:02 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

:')
Gewoon NIET verkopen
pi_115944861
Loopt het contract van Toivonen in de zomer van 2013 niet af?
pi_115944902
quote:
11s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 11:21 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Loopt het contract van Toivonen in de zomer van 2013 niet af?
Nope. 2014 als ik mij niet vergis.
pi_115945788
http://www.psvjeugd.nl/wedstrijden/4051
Goeie uitslag tegen Genk. Genk heeft een erg goede jeugd. Ook mooi dat Berghuis en Van der Moot allebei scoren. Ik verwacht heel veel van de B-jeugd.
pi_115945860
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 11:09 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Gewoon NIET verkopen
Matavz wel. De opbrengst is goud waard als je er een degelijke voorstopper van kunt halen.
Dit, dus.
pi_115946317
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 11:51 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Matavz wel. De opbrengst is goud waard als je er een degelijke voorstopper van kunt halen.
Nee Matavz gewoon houden
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 12:14:52 #291
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_115946637
Weg met Matavz, en geld in de verdediging steken. Er lopen zat man die een doelpunt kunnen maken (Lens, Locadia, Depay), maar Brands is er natuurlijk heilig van overtuigd, dat nu PSV Narsingh heeft, Matavz alleen maar meer waard wordt. Met als gevolg dat PSV met deze pauperverdediging de gehele competitie opgescheept zit. En dus wederom geen kampioen, wat kan mij het dan verreken dat Matavz een paar miljoen meer waard wordt?
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 12:29:31 #292
300718 Kenju
Say It!!??
pi_115947100
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 12:14 schreef tja77 het volgende:
Weg met Matavz, en geld in de verdediging steken. Er lopen zat man die een doelpunt kunnen maken (Lens, Locadia, Depay), maar Brands is er natuurlijk heilig van overtuigd, dat nu PSV Narsingh heeft, Matavz alleen maar meer waard wordt. Met als gevolg dat PSV met deze pauperverdediging de gehele competitie opgescheept zit. En dus wederom geen kampioen, wat kan mij het dan verreken dat Matavz een paar miljoen meer waard wordt?
Zou het ook graag zien dat er een goede verdediger gehaald wordt met een verkoop van Matavz. Dat die zoveel meer waard wordt, geloof ik ook niet zo in. En dat het halen van een goede verdediger prioriteit geniet boven meer geld op de langere termijn, kan ik ook nog begrijpen (al kun je daar natuurlijk over discussiëren).

Maar waar moet die verdediger vandaan komen dan? Brands is het al van gebleken dat hij geen uitgebreid netwerk heeft, en in de regel gewoon de hoofdprijs betaald voor spelers. Dat betekent dus dat er een speler uit de eredivisie moet komen. Wie?

En zijn we met één verdediger verder geholpen? In principe moet het iemand zijn die links centraal kan spelen. Bouma is namelijk de zwakste schakel. Maar wanneer je die wegdoet, ben je ook alle opbouw van achterin kwijt. Kortom, een opbouwende degelijke verdediger, geschikt voor een Nederlandse topclub. Doe maar eens een suggestie. Ik zou het niet weten.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_115947239
Staan Noren er niet om bekend dat ze het achterin flink dichttimmeren met Noormannen? Dat Molde stond er toch ook om bekend dat ze fysiek sterk waren achterin? Zou een Noor niks zijn?
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_115947285
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 12:33 schreef Lyrebird het volgende:
Staan Noren er niet om bekend dat ze het achterin flink dichttimmeren met Noormannen? Dat Molde stond er toch ook om bekend dat ze fysiek sterk waren achterin? Zou een Noor niks zijn?
Brazilianen staan bekent als voetballers en zie Marcelo. :')
Ik vind eigenlijk te ver gezocht dit.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 13:28:59 #295
300718 Kenju
Say It!!??
pi_115949143
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 12:35 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Brazilianen staan bekent als voetballers en zie Marcelo. :')
Ik vind eigenlijk te ver gezocht dit.
Inderdaad ja. Als je de publieke opinie onder de supporters effe wil een positieve stimulans wil geven, moet je gewoon een Braziliaanse spits halen met een mooie naam. Van die niwits die dan iets hebben van: "Heet hij Joãovasùeinho???!!!" Die mòet wel goed zijn!!

Nu moet ik zeggen dat ik dat ook had met Marquinho. Alleen zat ik daar ook echt niet mis. Jammer dat dat nooit wat geworden is door die overtreding/blessure. In de jeugd was hij echt spectaculair goed.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_115949455
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 12:14 schreef tja77 het volgende:
Alleen jammer dat die 2 niet samen worden opgesteld..
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 24 augustus 2012 @ 13:53:25 #297
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_115950160
Matavz moet je alleen laten gaan als je een goede spits ervoor terug kan halen..... iemand enig idee waar je 20 doelpunten koopt voor 5 miljoen?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_115950309
Ik vind het wel of niet verkopen van Matavs nogal een twijfelgeval. Ik hoop nog steeds dat hij wat beter gaat draaien (zoals bij Groningen). Ik ben ook bang dat Lens te wisselvallig is en er zonder echte spits te weinig doelpunten zullen vallen.
Wel ben ik toch wat geschrokken van Matavs, gisteravond zeker. Natuurlijk deed hij een aantal goede dingen zoals de goal en het terugleggen van de bal bij het doelpunt van Lens, maar er gaan bij hem toch wel een hoop basisdingen fout. Gisteravond had hij weer ontzettend slechte aannames en erg weinig controle over de bal, waardoor hij goed lopende aanvallen weer niet met succes kon voortzetten. Bovendien (daar kan hij zelf niet zo veel aan doen, maar toch) heeft hij de uitstraling van een overrijpe druif.
Toch zou ik graag eens willen zien dat hem een serieuze kans wordt gegeven, waar Narsingh een grote rol bij speelt. Maar blijkbaar dwingt hij dit niet af op training.

Toivonen zou ik toch wel graag zien blijven, tenzij er echt een heel hoog bedrag voor komt. Ik vind het geen sympathiek persoon, maar hij is toch wel behoorlijk vaak belangrijk en de beslissende man voor PSV.

Op naar zondag, hopen dat het goed loopt en geen flater wordt.
pi_115950390
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 13:53 schreef rubbereend het volgende:
Matavz moet je alleen laten gaan als je een goede spits ervoor terug kan halen..... iemand enig idee waar je 20 doelpunten koopt voor 5 miljoen?
Juist plus Matavz kijkt ook altijd of hij aan iemand kan afgeven.. Het is echt een goeie spits, vooral die assist op Wijnaldum. _O_
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 24 augustus 2012 @ 14:01:37 #300
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_115950487
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 13:59 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Juist plus Matavz kijkt ook altijd of hij aan iemand kan afgeven.. Het is echt een goeie spits, vooral die assist op Wijnaldum. _O_
in de eerste helft waren zijn overstapjes nog het best :D
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')