Appeltaartquote:
Als je reageert met een lollig gifje laat je zien dat je over pure, onversneden humor beschikt.quote:
Wat een scherpe opmerking, ik traan ervanquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:35 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Als je reageert met een lollig gifje laat je zien dat je over pure, onversneden humor beschikt.
Dat laat ik wel aan jou over.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:35 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Als je reageert met een lollig gifje laat je zien dat je over pure, onversneden humor beschikt.
vieze altoquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Noem me nog een keer vieze alto he.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
fijn vakantie man!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:37 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
okay deze nigga gaat op vakantie dOeeijjj
ally kjj
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
vieze altoLawl gele alto's xD :$SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Ik moet echt iedere dag harder janken om die naar Nederlands vertaalde meme's.quote:
Ga met me mee naar de kapper :$quote:
Eigenlijk wel jaquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik moet echt iedere dag harder janken om die naar Nederlands vertaalde meme's.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:37 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
okay deze nigga gaat op vakantie dOeeijjj
ally kjj
Echt hequote:
ga een meet organiseren.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:36 schreef PretKroket het volgende:
Wat een scherpe opmerking, ik traan ervan
[ afbeelding ]
Too kind.quote:
Ok gr grquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:38 schreef Salatrel het volgende:
[..]
moet zo werken maar kom wel richting het oost'n
Haha, jijquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:39 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
ga een meet organiseren.
[..]
Too kind.
Ben je in Limburg?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:39 schreef Dqod het volgende:
Lol mijn foon denkt dat ik in Duitsland ben
Dat ben je dan ook bijna daar waar jij woont. Volgens randstedelingen sowieso al.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:39 schreef Dqod het volgende:
Lol mijn foon denkt dat ik in Duitsland ben
Limbolandquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
komt door je grote ass natuurlijk. Ligt niet lekker.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Onzin hoor ik slaap ook altijd op m'n buik
pics?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Onzin hoor ik slaap ook altijd op m'n buik
was sagen sie?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat ben je dan ook bijna daar waar jij woont. Volgens randstedelingen sowieso al.
Dat klopt.. Maar mijn foon moet gewoon niet zo maf doenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat ben je dan ook bijna daar waar jij woont. Volgens randstedelingen sowieso al.
geef PretKroket nou geen valse hoop.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:40 schreef Potloodvis het volgende:
Het is eigenlijk wel een leuk idee om te meeten.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:40 schreef Dqod het volgende:
[..]
Limboland!!!
Ho, ho, rustig. Daar ben ik nu ook voor mijn té relaxte stage.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:40 schreef Dqod het volgende:
[..]
Limboland!!!
heujSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat maak ik zelf wel uit ehquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:41 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ho, ho, rustig. Daar ben ik nu ook voor mijn té relaxte stage.
Holzquote:
zal jou een s upfuckenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat maak ik zelf wel uit ehIk ben opgefokt jongah, laat me
Watquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:41 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
geef PretKroket nou geen valse hoop.
Niet wéér.
Waarom niet uitgefokt? Dan was het hier rustig.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat maak ik zelf wel uit ehIk ben opgefokt jongah, laat me
quote:
Ok ik ga al liggen gr gr :$quote:
Iemand moet die taak op zich nemenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:43 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Waarom niet uitgefokt? Dan was het hier rustig.
Mja, als ik een meet zou organiseren dan zou ik niet zomaar elke rasautist uitnodigenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:41 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Niet wéér.
quote:
Weer?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:41 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Niet wéér.
Jij vuige ondeugdquote:
Die jongen is al vaker teleurgesteld met meets die niet doorgingen.quote:
Ik ben hier een van de laatste die ooit zal meetenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:41 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Niet wéér.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:42 schreef Dqod het volgende:
Het moet gewoon even, sorry Ally
BWOHOHOHOHO u_u
Ga haatseksen met Dqodquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
ik ben ook opgefokt, wat doe ik daaraan
Ga pompen in de gym.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik weet niet chick, ik weet niet.. Kom je hier chillen? Dan komt het vast goed met onsquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Het moet een gifjesmeet worden. Dat je verkleed moet komen als je favo gifje.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:44 schreef PretKroket het volgende:
[..]
Mja, als ik een meet zou organiseren dan zou ik niet zomaar elke rasautist uitnodigenHet mot wel een beetje gezellig blijven, snapte?
[ afbeelding ]
Wajoooooooooooooo :$quote:
ik kom als youtubefilmpjequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:46 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Het moet een gifjesmeet worden. Dat je verkleed moet komen als je favo gifje.
Wat heeftie nu weer gedaan?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
neequote:
neequote:
Ik heb gewoon ritalin nodig en ziek veel focus, dan komt het goedquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik weet niet chick, ik weet niet.. Kom je hier chillen? Dan komt het vast goed met ons
quote:
Okquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
nee
[..]
nee
[..]
Ik heb gewoon ritalin nodig en ziek veel focus, dan komt het goed
zo?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:46 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Het moet een gifjesmeet worden. Dat je verkleed moet komen als je favo gifje.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:47 schreef Salatrel het volgende:
zo ga ik mijn dochter later noemenRita Lynn dubbele voornamen zijn helemaal hip
quote:
WAT NEE?!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
nee
[..]
nee
[..]
Ik heb gewoon ritalin nodig en ziek veel focus, dan komt het goed
Dat doe jij toch elke dag al? :$ :$ :$quote:
Nee, jij moet gewoon een goede J rokenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ok
Zal het voor mij ook helpen dan? Ritalin bedoel ik
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:47 schreef Salatrel het volgende:
zo ga ik mijn dochter later noemenRita Lynn dubbele voornamen zijn helemaal hip
Bwehehe aight.. Nu doen en straks stoney naar m'n werk like a baussquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:48 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, jij moet gewoon een goede J roken.
Kan wel tock, zeg je gewoon dat je een beetje moe bentquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Bwehehe aight.. Nu doen en straks stoney naar m'n werk like a bauss
Zou idd best kunnen.. Wsl ben ik er straks toch alleenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:50 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Kan wel tock, zeg je gewoon dat je een beetje moe bent
Alsof ze het niet zelf opzoekt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:48 schreef Potloodvis het volgende:
Haha, komt het weer door een badboy van Ally? Ze is ook altijd de pineut.
I kheb je koffiebonen voorgekauwd voor extra smaakquote:
Jawel, vandaar de gekozen PI.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:50 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Alsof ze het niet zelf opzoekt.
Ik laat ze altijd door een civetkat opvreten en weer uitpoepen voor ik er koffie van zet.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
I kheb je koffiebonen voorgekauwd voor extra smaakproost
Ik door grijze kortharen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:02 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik laat ze altijd door een civetkat opvreten en weer uitpoepen voor ik er koffie van zet.
Heb je het nu over die ene meet, waar PK de enige was die kwam? (en ook de enige die een uitnodiging had)?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:45 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Die jongen is al vaker teleurgesteld met meets die niet doorgingen.
Een mens kan maar zóveel verdragen.
Maar je begint er wel zelf overquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:45 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik ben hier een van de laatste die ooit zal meeten.
Het leek hem een goed idee ja.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Maar je begint er wel zelf over?
Beetje een gekke kerel dusquote:
Omdat hij er de vorige keer ook intrapte.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Heb je het nu over die ene meet, waar PK de enige was die kwam? (en ook de enige die een uitnodiging had)?
[..]
Maar je begint er wel zelf over?
o mooi die wil ik al 5 weken downloadenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:13 schreef BobbyB het volgende:
Cabin in the Woods is ook uit. Die heb ik nog niet gezien.
quote:
Ik dacht/hoopte dat dat een geintje was?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
Heb je het nu over die ene meet, waar PK de enige was die kwam? (en ook de enige die een uitnodiging had)?
Het zou pas zielig zijn als het echt wasquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:11 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik dacht/hoopte dat dat een geintje was?
Hij zegt dat hij daar niet is geweest, maar niemand gelooft hem.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:11 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik dacht/hoopte dat dat een geintje was?
Noem je Lamon nou zielig?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Het zou pas zielig zijn als het echt was
Ik heb 'm al gemeetquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:45 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Die jongen is al vaker teleurgesteld met meets die niet doorgingen.
Een mens kan maar zóveel verdragen.
en hoe was zijn pretkroket?quote:
Toevallig tijdens een drugsdoordrenkt partymoment, of hebben jullie een date beraamd?quote:
Nee niet toevallig en nee ook geen datequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:18 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Toevallig tijdens een drugsdoordrenkt partymoment, of hebben jullie een date beraamd?
Dit vraagt om uitleg.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee niet toevallig en nee ook geen date
quote:
AZERTY toevallig?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:49 schreef fyah het volgende:
waar is de tilde op dit toetsenbord nu weer
Waar zit dat kreng?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:52 schreef fyah het volgende:
nee qwerty, maar OH IK HEB MM!!!! ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~![]()
![]()
~
SO you, like, do good shopping......... YO, I EAT A LOT OF FROZEN FOOD................ ITS REALLY BAD...... SO.... anyway....................... AND WHATS WITH AIRLINE FOOD......seriouslyquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
moest hier hard om lachen gister
quote:
ís ookquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik vind dat echt eng die syndroom kan niks aan doen
hahahaquote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:09 schreef 2NutZ het volgende:
Pittig wijffie
Vrouw wurgt man met beha
Ron Burgendyquote:
Druk op werk Jim?quote:
Het gaat, beetje doorwerken maar ik voel de druk niet.quote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:34 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het gaat, beetje doorwerken maar ik voel de druk niet.
[ afbeelding ]
Wtf.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Van 1:00 tot 1:20. DOE HETen de rest natuurlijk.
waarom ben jij hier en waarom is het dan nog steeds saai?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:30 schreef 2NutZ het volgende:
Waarom is hier bijna niemand en waarom is het saai?
quote:
Verveel mequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
waarom ben jij hier en waarom is het dan nog steeds saai?
met jezelf spelen if you know what i meanquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
[..]
Verveel megeen idee, vind ik ook gek.
Niemand wil met mij spelen.
Ik zit hier niet alleen. Vanavond denk ik, mijn zak is tantoe zwaarquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
met jezelf spelen if you know what i mean
Naar de wc en tegen de muur spuitenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik zit hier niet alleen. Vanavond denk ik, mijn zak is tantoe zwaar
Nee, zonde. Ik wil er de tijd voor nemen en iets creatiefs mee doenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Naar de wc en tegen de muur spuiten
Vaseline haar bips.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:55 schreef Potloodvis het volgende:
Geef mij eens iets waar ik nog 2 uur mee gevuld krijg.
Geloof me maarquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:57 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Kan ik niet over oordelen of dat met haar bips gaat.
Spuit er een kaars mee uit, of door een ringetje zonder de ring te raken.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:55 schreef 2NutZ het volgende:
Nee, zonde. Ik wil er de tijd voor nemen en iets creatiefs mee doen
Genoteerd. Echter dat 2e gaat neit lukken sws :Squote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:59 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Spuit er een kaars mee uit, of door een ringetje zonder de ring te raken.
giganticquote:
een volwassen vent van zijn brommer dan, vanaf je balkon.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:59 schreef 2NutZ het volgende:
Genoteerd. Echter dat 2e gaat neit lukken sws :S
Daar vul je wel 2 uur mee.quote:
Nee hoorquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:01 schreef Potloodvis het volgende:
Vas, heb je er ooit foto's van gepost dat ze dat weten?
lolquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:01 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
een volwassen vent van zijn brommer dan, vanaf je balkon.
quote:
Ik deel nooit dat soort picsquote:
Dat zou ook knap zijn. Of slingers in een klein kerstboompje.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
lol![]()
heb geen balkon
En ook geen potvispik.
Dacht zelf meer aan connect the dots ofso.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:05 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat zou ook knap zijn. Of slingers in een klein kerstboompje.
Zo interessant is het nietquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:05 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Als het toch al hier heeft gestaan kan het geen kwaad, toch?
Een kerstboom versieren ja?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Doe ik met kerst altijd. Kost wel dagen.
Ja met zaadquote:
Leugensquote:
yo npquote:
Anders had ik je ook al lang gedaanquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
He he he officieel ben ik geen kind meer.
niet met 4.1 hoor. Dan krijg je allemaal bonenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:14 schreef wise het volgende:
heb je android phoneż
ga naar instellingen/over het toestel en druk herhaaldelijk op android versie. Nu komt er een robot, houd je vinger er opgedrukt en er komt een easter egg in de vorm van nyan cat
toen ze kind wasżquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Anders had ik je ook al lang gedaan
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:14 schreef wise het volgende:
heb je android phoneż
ga naar instellingen/over het toestel en druk herhaaldelijk op android versie. Nu komt er een robot, houd je vinger er opgedrukt en er komt een easter egg in de vorm van nyan cat
quote:
4.1ż ik draai 4.0.3.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:19 schreef Salatrel het volgende:
[..]
niet met 4.1 hoor. Dan krijg je allemaal bonen
Ja, nu te oud.quote:
no shitquote:
Dat zekerquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Sorry heGenoeg anderen die het wel willen
jellybeans, vreemd genoeg.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:19 schreef Salatrel het volgende:
[..]
niet met 4.1 hoor. Dan krijg je allemaal bonen
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
heb sgs2, nog geen JB daarquote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
doe eens een screenshot van jouw nyan cat dan?quote:
jouw kont?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hele voetbalteams.quote:
3e helft wel toch? telt ook.quote:
Ja, voetbal was voorbeeld :Squote:
quote:
you love you losequote:
quote:
Ze is 26.quote:
volwassen gewordenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:30 schreef PretKroket het volgende:
[ afbeelding ]
al weken niet meer dit gedaanwat is er aan de hand
Waarom?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:32 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Was het maar precies ertussenin. Dat zou perfect zijn.
Je bent verstandig geworden.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:30 schreef PretKroket het volgende:
[ afbeelding ]
al weken niet meer dit gedaanwat is er aan de hand
Doe niet zoquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Pijplippen waar ze goed mee gefilmd kan worden.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Die film moet ik nog zien. Aanrader?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Er is ook bewijs van haar kwaliteit op beeld.quote:
is haar niet hoor is fakequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:35 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Er is ook bewijs van haar kwaliteit op beeld.
quote:
Oké, maar het moet niet te sick worden.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom?
Ook al is ze 48. Als ze er zo uit ziet is dat niet erg.
Maar als het even kan.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:37 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Oké, maar het moet niet te sick worden.
Wat is te sick?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:37 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Oké, maar het moet niet te sick worden.
Allemaal leugens. Ze willen haar kapot maken omdat ze zo goed is :Squote:
Misschien iets minder vaag zijnquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:40 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Het valt niet uit te leggen aan jou.
in pijpen?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Allemaal leugens. Ze willen haar kapot maken omdat ze zo goed is :S
wat nietż Dat ze van die heerlijke lippen heeft om een droplul te pijpenżquote:
Mij opwinden sws :Squote:
Hoezo?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:44 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je moet qua leeftijd toch ergens een grens trekken, zonder mee te laten wegen hoe ze oogt.
Nee dat ze die pijplippen om iemands droplul legt op filmquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:42 schreef wise het volgende:
[..]
wat nietż Dat ze van die heerlijke lippen heeft om een droplul te pijpenż
daar is toch een filmpje vanżquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee dat ze die pijplippen om iemands droplul legt op film
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
With my pack on my back, down the road I will stray.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:48 schreef Id_do_her het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
In wat...quote:
O het is heel onduidelijk? Dan laat maar, met die halftamme 'suggestieve' porna heb ik niks.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:49 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
De vraag is nog of ze het wel was.
Had ik ook last van inderdaadquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:51 schreef 2NutZ het volgende:
Libido is wel weer helemaal terug zeg teringdoor die hitte was het weg.
Pornaquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:51 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
O het is heel onduidelijk? Dan laat maar, met die halftamme 'suggestieve' porna heb ik niks..
het is niet echt hd neequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:51 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
O het is heel onduidelijk? Dan laat maar, met die halftamme 'suggestieve' porna heb ik niks..
Ja hoorde wel meerquote:
Als ik al een mogelijkheid tot seks had deze dagen had ik het ook nieteens gedaan neequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja hoorde wel meersnap niet dat sommigen juist nog hitsiger werden
Ditquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Als ik al een mogelijkheid tot seks had deze dagen had ik het ook nieteens gedaan neeTenzij in de koelcel.
man, van aan seks denken ging je al zweten..quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja hoorde wel meersnap niet dat sommigen juist nog hitsiger werden
Snap niet dat 2NutZ daar zou gruizig van wordt dan.quote:
van die natte vlees op vlees klatsgeluiden.quote:
wtfquote:
Zweetkut als je kk geil bentquote:
Klopt ja bah.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
man, van aan seks denken ging je al zweten..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |