Appeltaartquote:
Als je reageert met een lollig gifje laat je zien dat je over pure, onversneden humor beschikt.quote:
Wat een scherpe opmerking, ik traan ervanquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:35 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Als je reageert met een lollig gifje laat je zien dat je over pure, onversneden humor beschikt.
Dat laat ik wel aan jou over.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:35 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Als je reageert met een lollig gifje laat je zien dat je over pure, onversneden humor beschikt.
vieze altoquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Noem me nog een keer vieze alto he.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
fijn vakantie man!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:37 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
okay deze nigga gaat op vakantie dOeeijjj
ally kjj
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
vieze altoLawl gele alto's xD :$SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Ik moet echt iedere dag harder janken om die naar Nederlands vertaalde meme's.quote:
Ga met me mee naar de kapper :$quote:
Eigenlijk wel jaquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik moet echt iedere dag harder janken om die naar Nederlands vertaalde meme's.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:37 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
okay deze nigga gaat op vakantie dOeeijjj
ally kjj
Echt hequote:
ga een meet organiseren.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:36 schreef PretKroket het volgende:
Wat een scherpe opmerking, ik traan ervan
[ afbeelding ]
Too kind.quote:
Ok gr grquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:38 schreef Salatrel het volgende:
[..]
moet zo werken maar kom wel richting het oost'n
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |