Haha, jijquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:39 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
ga een meet organiseren.
[..]
Too kind.
Ben je in Limburg?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:39 schreef Dqod het volgende:
Lol mijn foon denkt dat ik in Duitsland ben
Dat ben je dan ook bijna daar waar jij woont. Volgens randstedelingen sowieso al.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:39 schreef Dqod het volgende:
Lol mijn foon denkt dat ik in Duitsland ben
Limbolandquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
komt door je grote ass natuurlijk. Ligt niet lekker.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Onzin hoor ik slaap ook altijd op m'n buik
pics?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Onzin hoor ik slaap ook altijd op m'n buik
was sagen sie?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat ben je dan ook bijna daar waar jij woont. Volgens randstedelingen sowieso al.
Dat klopt.. Maar mijn foon moet gewoon niet zo maf doenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat ben je dan ook bijna daar waar jij woont. Volgens randstedelingen sowieso al.
geef PretKroket nou geen valse hoop.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:40 schreef Potloodvis het volgende:
Het is eigenlijk wel een leuk idee om te meeten.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:40 schreef Dqod het volgende:
[..]
Limboland!!!
Ho, ho, rustig. Daar ben ik nu ook voor mijn té relaxte stage.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:40 schreef Dqod het volgende:
[..]
Limboland!!!
heujSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat maak ik zelf wel uit ehquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:41 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ho, ho, rustig. Daar ben ik nu ook voor mijn té relaxte stage.
Holzquote:
zal jou een s upfuckenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat maak ik zelf wel uit ehIk ben opgefokt jongah, laat me
Watquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:41 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
geef PretKroket nou geen valse hoop.
Niet wéér.
Waarom niet uitgefokt? Dan was het hier rustig.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat maak ik zelf wel uit ehIk ben opgefokt jongah, laat me
quote:
Ok ik ga al liggen gr gr :$quote:
Iemand moet die taak op zich nemenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:43 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Waarom niet uitgefokt? Dan was het hier rustig.
Mja, als ik een meet zou organiseren dan zou ik niet zomaar elke rasautist uitnodigenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:41 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
geef PretKroket nou geen valse hoop.
Niet wéér.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |