Weer?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:41 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
geef PretKroket nou geen valse hoop.
Niet wéér.
Jij vuige ondeugdquote:
Die jongen is al vaker teleurgesteld met meets die niet doorgingen.quote:
Ik ben hier een van de laatste die ooit zal meetenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:41 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
geef PretKroket nou geen valse hoop.
Niet wéér.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:42 schreef Dqod het volgende:
Het moet gewoon even, sorry Ally
BWOHOHOHOHO u_u
Ga haatseksen met Dqodquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
ik ben ook opgefokt, wat doe ik daaraan
Ga pompen in de gym.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik weet niet chick, ik weet niet.. Kom je hier chillen? Dan komt het vast goed met onsquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Het moet een gifjesmeet worden. Dat je verkleed moet komen als je favo gifje.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:44 schreef PretKroket het volgende:
[..]
Mja, als ik een meet zou organiseren dan zou ik niet zomaar elke rasautist uitnodigenHet mot wel een beetje gezellig blijven, snapte?
[ afbeelding ]
Wajoooooooooooooo :$quote:
ik kom als youtubefilmpjequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:46 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Het moet een gifjesmeet worden. Dat je verkleed moet komen als je favo gifje.
Wat heeftie nu weer gedaan?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
neequote:
neequote:
Ik heb gewoon ritalin nodig en ziek veel focus, dan komt het goedquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik weet niet chick, ik weet niet.. Kom je hier chillen? Dan komt het vast goed met ons
quote:
Okquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
nee
[..]
nee
[..]
Ik heb gewoon ritalin nodig en ziek veel focus, dan komt het goed
zo?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:46 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Het moet een gifjesmeet worden. Dat je verkleed moet komen als je favo gifje.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:47 schreef Salatrel het volgende:
zo ga ik mijn dochter later noemenRita Lynn dubbele voornamen zijn helemaal hip
quote:
WAT NEE?!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
nee
[..]
nee
[..]
Ik heb gewoon ritalin nodig en ziek veel focus, dan komt het goed
Dat doe jij toch elke dag al? :$ :$ :$quote:
Nee, jij moet gewoon een goede J rokenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ok
Zal het voor mij ook helpen dan? Ritalin bedoel ik
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:47 schreef Salatrel het volgende:
zo ga ik mijn dochter later noemenRita Lynn dubbele voornamen zijn helemaal hip
Bwehehe aight.. Nu doen en straks stoney naar m'n werk like a baussquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:48 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, jij moet gewoon een goede J roken.
Kan wel tock, zeg je gewoon dat je een beetje moe bentquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Bwehehe aight.. Nu doen en straks stoney naar m'n werk like a bauss
Zou idd best kunnen.. Wsl ben ik er straks toch alleenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:50 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Kan wel tock, zeg je gewoon dat je een beetje moe bent
Alsof ze het niet zelf opzoekt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:48 schreef Potloodvis het volgende:
Haha, komt het weer door een badboy van Ally? Ze is ook altijd de pineut.
I kheb je koffiebonen voorgekauwd voor extra smaakquote:
Jawel, vandaar de gekozen PI.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:50 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Alsof ze het niet zelf opzoekt.
Ik laat ze altijd door een civetkat opvreten en weer uitpoepen voor ik er koffie van zet.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
I kheb je koffiebonen voorgekauwd voor extra smaakproost
Ik door grijze kortharen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:02 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik laat ze altijd door een civetkat opvreten en weer uitpoepen voor ik er koffie van zet.
Heb je het nu over die ene meet, waar PK de enige was die kwam? (en ook de enige die een uitnodiging had)?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:45 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Die jongen is al vaker teleurgesteld met meets die niet doorgingen.
Een mens kan maar zóveel verdragen.
Maar je begint er wel zelf overquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:45 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik ben hier een van de laatste die ooit zal meeten.
Het leek hem een goed idee ja.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Maar je begint er wel zelf over?
Beetje een gekke kerel dusquote:
Omdat hij er de vorige keer ook intrapte.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Heb je het nu over die ene meet, waar PK de enige was die kwam? (en ook de enige die een uitnodiging had)?
[..]
Maar je begint er wel zelf over?
o mooi die wil ik al 5 weken downloadenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:13 schreef BobbyB het volgende:
Cabin in the Woods is ook uit. Die heb ik nog niet gezien.
quote:
Ik dacht/hoopte dat dat een geintje was?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
Heb je het nu over die ene meet, waar PK de enige was die kwam? (en ook de enige die een uitnodiging had)?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |