Het leek hem een goed idee ja.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Maar je begint er wel zelf over?
Beetje een gekke kerel dusquote:
Omdat hij er de vorige keer ook intrapte.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Heb je het nu over die ene meet, waar PK de enige was die kwam? (en ook de enige die een uitnodiging had)?
[..]
Maar je begint er wel zelf over?
o mooi die wil ik al 5 weken downloadenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:13 schreef BobbyB het volgende:
Cabin in the Woods is ook uit. Die heb ik nog niet gezien.
quote:
Ik dacht/hoopte dat dat een geintje was?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
Heb je het nu over die ene meet, waar PK de enige was die kwam? (en ook de enige die een uitnodiging had)?
Het zou pas zielig zijn als het echt wasquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:11 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik dacht/hoopte dat dat een geintje was?
Hij zegt dat hij daar niet is geweest, maar niemand gelooft hem.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:11 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik dacht/hoopte dat dat een geintje was?
Noem je Lamon nou zielig?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Het zou pas zielig zijn als het echt was
Ik heb 'm al gemeetquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:45 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Die jongen is al vaker teleurgesteld met meets die niet doorgingen.
Een mens kan maar zóveel verdragen.
en hoe was zijn pretkroket?quote:
Toevallig tijdens een drugsdoordrenkt partymoment, of hebben jullie een date beraamd?quote:
Nee niet toevallig en nee ook geen datequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:18 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Toevallig tijdens een drugsdoordrenkt partymoment, of hebben jullie een date beraamd?
Dit vraagt om uitleg.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee niet toevallig en nee ook geen date
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |