Ja, kan wel. De odds zijn 1. Dus als je honderd euro inzet op Fed en Fed wint, krijg je je geld terug.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:38 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik zet gelijk ff 100 euro op Young!
(vraag me af of je überhaupt kunt inzetten op Fed)
Gewoon 10000 euro inzetten. 100 euro dan snel verdiend.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:22 schreef Tim86 het volgende:
Valt wel meer te verdienen hoor
[ afbeelding ]
Jammer dat we er maar 5 dagen plezier van hebben.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:30 schreef Tim86 het volgende:
Ik zie dat Eurosport2 nu het etalagekanaal bij Ziggo is. Weet niet tot wanneer, maar evt wel handig tijdens de US Open als je geen abonnement hebt op dat extra sportpakket.
quote:
Tot het einde van de maand lijkt me?quote:
Ik heb echt geen idee eigenlijk..volg dat etalagekanaal nooit zoquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:54 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Tot het einde van de maand lijkt me?
Normaal gesproken wel idd, al kan ik me ook herinneren dat het om een periode van 3 maanden ging.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:00 schreef Szura het volgende:
Volgens mij elke maand een nieuwe zender ja
Hey! Jij nu al thuis? Laffe borrelaar. Ik nu pas!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:13 schreef luckass het volgende:
[..]
laffe borrelaar.
Sliceling, koning.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |