quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:22 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Oh, gelukkig! Ik dacht al dat je nu echt je verstand had verloren
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:40 schreef BobW het volgende:
Federer bij Murray, Djokovic al in de finale dus?
De top in het mannentennis is inderdaad breder dan ooit.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:41 schreef Norrage het volgende:
Ja. Djoko kan de finale vast opschrijven ja
Malisse en Tipsarevic zijn servicekanonkillersquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 01:03 schreef Tim86 het volgende:
Isner kan zomaar de halve finale gaan halen hier. Rijtje Malisse, Nieminen, Kohlschreiber, Tipsarevic, Ferrer
Dat heeft Fed wel bewezen door twee jaar achter elkaar in de kwartfinale op Wimbledon te verliezen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 07:41 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
[..]
De top in het mannentennis is inderdaad breder dan ooit.
Maakt ook niks uit wat voor loting Isner heeft. Hij kan, (wel iets minder dan bv Ivo ofzo) van iedereen winnen...en van iedereen verliezen...quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 08:29 schreef XL het volgende:
[..]
Malisse en Tipsarevic zijn servicekanonkillers
Wat een goed argumentquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 09:58 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dat heeft Fed wel bewezen door twee jaar achter elkaar in de kwartfinale op Wimbledon te verliezen.
Op Wimbledon is al drie jaar op rij een verrassing, twee keer Federer en een keer Nadal. Del Potro had natuurlijk zijn stunt een aantal jaar terug.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:00 schreef Norrage het volgende:
[..]
Wat een goed argument
Nee de top is echt akelig smal, en het tennis wordt er niet beter op de laatste jaren
Ik vind Isner momenteel beter dan Karlovic toen die goed was, maar het is moeilijk te zeggen. Ik ben toch geneigd dat Isner minder problemen met een tweede service rally (omdat de tweede beter is dan bij Karlo) heeft en aggresiever speelt om te breaken. Uiteraard ingegeven doordat hij niet zo goed kan tennissen als Karlovic, maar het lijkt beter te werken. Ik zou Dr. Ivo en Isner wel eens tegen elkaar willen zien spelen in een potje met onderhands serverenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 09:59 schreef Norrage het volgende:
[..]
Maakt ook niks uit wat voor loting Isner heeft. Hij kan, (wel iets minder dan bv Ivo ofzo) van iedereen winnen...en van iedereen verliezen...
Tsja, ik vind 1 speler (en altijd dezelfde, bovendien, tsonga, ferrer, delpo of berdych) die af en toe eens een halve finale haat (behalve delpo die 1x die USO won maar dat is ook al weer 3 jaar terug) niet getuigen van een brede top.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:01 schreef Morthill het volgende:
[..]
Op Wimbledon is al drie jaar op rij een verrassing, twee keer Federer en een keer Nadal. Del Potro had natuurlijk zijn stunt een aantal jaar terug.
Het is niet alsof we nooit zien dat er een andere speler de finale haalt of in ieder geval een topper uitschakelt.
Truequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:52 schreef Norrage het volgende:
[..]
Tsja, ik vind 1 speler (en altijd dezelfde, bovendien, tsonga, ferrer, delpo of berdych) die af en toe eens een halve finale haat (behalve delpo die 1x die USO won maar dat is ook al weer 3 jaar terug) niet getuigen van een brede top.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 01:03 schreef Tim86 het volgende:
Isner kan zomaar de halve finale gaan halen hier. Rijtje Malisse, Nieminen, Kohlschreiber, Tipsarevic, Ferrer
Igor!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:16 schreef Morthill het volgende:
Ik dacht dat iedereen het al wist? Haase gaat gewoon winnen dit jaar
Sjengquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 01:03 schreef Tim86 het volgende:
Sjengquote:
Ik denk eerder dat je aan de winnars van de laatst twintig(?) GS'en kunt zien dat de top bijzonder smal is. Afgezien van DP heeft niemand anders dan de grote 3 in de afgelopen jaren een GS gewonnen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 09:58 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dat heeft Fed wel bewezen door twee jaar achter elkaar in de kwartfinale op Wimbledon te verliezen.
Wedstrijd van Haase tegen Murray vorig jaarquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:16 schreef Morthill het volgende:
Ik dacht dat iedereen het al wist? Haase gaat gewoon winnen dit jaar
Als je nou even had doorgelezen had je gezien dat die discussie al afgesloten was en ik toe had gegevenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:01 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat je aan de winnars van de laatst twintig(?) GS'en kunt zien dat de top bijzonder smal is. Afgezien van DP heeft niemand anders dan de grote 3 in de afgelopen jaren een GS gewonnen.
Ik zit op mijn werk. Als ik doorlees ga ik me schuldig voelen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:45 schreef Morthill het volgende:
[..]
Als je nou even had doorgelezen had je gezien dat die discussie al afgesloten was en ik toe had gegeven
Zeg, wil jij de boel niet zo jinxen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:25 schreef Szura het volgende:
[...]
De nummer 1 en 2 (Hewitt en Kuerten) vlogen er al in de eerste ronde uit
Dat is nu echt ondenkbaar.
Ik zet gelijk ff 100 euro op Young!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:36 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zeg, wil jij de boel niet zo jinxen.
Ja, kan wel. De odds zijn 1. Dus als je honderd euro inzet op Fed en Fed wint, krijg je je geld terug.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:38 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik zet gelijk ff 100 euro op Young!
(vraag me af of je überhaupt kunt inzetten op Fed)
Gewoon 10000 euro inzetten. 100 euro dan snel verdiend.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:22 schreef Tim86 het volgende:
Valt wel meer te verdienen hoor
[ afbeelding ]
Jammer dat we er maar 5 dagen plezier van hebben.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:30 schreef Tim86 het volgende:
Ik zie dat Eurosport2 nu het etalagekanaal bij Ziggo is. Weet niet tot wanneer, maar evt wel handig tijdens de US Open als je geen abonnement hebt op dat extra sportpakket.
quote:
Tot het einde van de maand lijkt me?quote:
Ik heb echt geen idee eigenlijk..volg dat etalagekanaal nooit zoquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:54 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Tot het einde van de maand lijkt me?
Normaal gesproken wel idd, al kan ik me ook herinneren dat het om een periode van 3 maanden ging.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:00 schreef Szura het volgende:
Volgens mij elke maand een nieuwe zender ja
Hey! Jij nu al thuis? Laffe borrelaar. Ik nu pas!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:13 schreef luckass het volgende:
[..]
laffe borrelaar.
Sliceling, koning.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |