Geo zijn moeder is een hoerquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:42 schreef stevenmac26 het volgende:
Doublepain kan je uit de op halen, als je dat niet begrijpt dan is je moeder een hoer
Ik vind die zin te lang. Ik kort hem in tot: HOER!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:42 schreef stevenmac26 het volgende:
Doublepain kan je uit de op halen, als je dat niet begrijpt dan is je moeder een hoer
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vind die zin te lang. Ik kort hem in tot: HOER!
Je bent zelf een een pizza calimiteitquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:56 schreef Geo4kant het volgende:
Jij neukt fader in anus en suster in kont.
HOER!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:56 schreef Geo4kant het volgende:
Jij neukt fader in anus en suster in kont.
Blow je weer pikquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 01:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Jij bent een klootzak vuilw hoeren kanker smerig klootzak weet jij dat klootzak. of niet.
Door dat 'weet jij dat, of niet' lijkt het op een Mart Smeets uitspraakquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 01:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Jij bent een klootzak vuilw hoeren kanker smerig klootzak weet jij dat klootzak. of niet.
Upload door Morpheusquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 01:16 schreef DonRaja het volgende:
Volgens mij mis ik iets, ik ga maar pitten.
Morgen eens checkenquote:
Je bent te oud.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 01:16 schreef DonRaja het volgende:
Volgens mij mis ik iets, ik ga maar pitten.
Hoe is het met die bazenkids van je?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 01:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
HOER! (En waarschijnlijk heb je gelijk)
Bleekscheetquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 01:24 schreef TwenteFC het volgende:
Op Scheveningen niks geen zon, dus denk je dat je jezelf niet hoeft in te smeren.. en dan alsnog verbrand zijn.
Paprikarood zekerquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 01:25 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ben niet de bruinste, maar ook niet melkbussen wit
Genoeg...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 01:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hoe is het met die bazenkids van je?
Hebben ze nog shit uitgehaald?
Nee gloeit een beetje, alleen op mijn rechterbeen is het ergquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 01:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Genoeg...
Sowieso hebben ze waterballonnen ontdekt. Daarnaast hebben ze hun fietsjes zwart gespoten en een deel van mijn vrouw's auto.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 01:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Genoeg...
Sowieso hebben ze waterballonnen ontdekt. Daarnaast hebben ze hun fietsjes zwart gespoten en een deel van mijn vrouw's auto.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 01:27 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Nee gloeit een beetje, alleen op mijn rechterbeen is het ergJe kan precies zien hoe ik heb gelegen.
Ziet er wel kansloos uitDoe ik nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben Iers en was maandje terug wat plekken vergeten in te smerenOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
Ik was blij dat ik die crap er nog af kreeg. Was nogal opvallend op een witte autoquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 01:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]godverdomme wat een helden hahaha
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 01:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik was blij dat ik die crap er nog af kreeg. Was nogal opvallend op een witte auto
Hahaquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 01:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Genoeg...
Hoe heb je aangepakt dan?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 01:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Inmiddels kan ik er ook om lachen
Ze moesten helpen met schoonmaken en de waterballonnen afgeven. En ze mochten niet mee naar de kermis in het dorp, maar dat mocht dan later toch weer wel.quote:
Ha doe je dan ook net alsof je heel kwaad bent?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 01:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze moesten helpen met schoonmaken en de waterballonnen afgeven. En ze mochten niet mee naar de kermis in het dorp, maar dat mocht dan later toch weer wel.
Ja, maar toen ik de auto zag deed ik dit keer niet alsofquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 01:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ha doe je dan ook net alsof je heel kwaad bent?
Het ging er nog vrij makkelijk af. Maar je kan niet lang boos op ze blijven inderdaad. Nieuwe auto was ff niet van toepassing, deze is net 1 maandje oud...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 01:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kut werk om het er af te krijgen inderdaad of je zou een nieuwe auto moeten kopen.
Is best lastig kwaad worden op die knaapjes of niet?
Komen ze er nog goed mee weg dan.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 02:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het ging er nog vrij makkelijk af. Maar je kan niet lang boos op ze blijven inderdaad. Nieuwe auto was ff niet van toepassing, deze is net 1 maandje oud...
Omdat het eraf ging en mijn vrouw er niks van weetquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 02:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Komen ze er nog goed mee weg dan.
Haha die slang is echt een episch verhaal ja.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 02:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Omdat het eraf ging en mijn vrouw er niks van weet
Ik lig soms nog dubbel om dat gedoe met die speelgoedslang en mijn schoonmoeder, dat had ik echt willen zien.
Zag hem er bij staan, nog geen ruimte op mijn hardeschijf.. morgen eens wat weggooien en downloadenquote:
Je denkt echt de hele film "wtf"quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 02:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zag hem er bij staan, nog geen ruimte op mijn hardeschijf.. morgen eens wat weggooien en downloaden
Ben benieuwdquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 02:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je denkt echt de hele film "wtf"
Klopt jaquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:42 schreef stevenmac26 het volgende:
Hij is weer terugquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 08:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gisteren alleen het slot gezien, Contador trapte aardig door
Die had het wat spannender kunnen maken inderdaadquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 08:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hij is weer terugWat heb ik die man gemist de afgelopen tour.
Die had Wiggins echt op een hoopje geredenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 08:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die had het wat spannender kunnen maken inderdaad
Andy Schleck er weer bij. Klimtijdrit Ventoux, Naar de Alpe d'Huezquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 08:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die had Wiggins echt op een hoopje gereden![]()
Volgende tour wordt echt weer epic
Denk je? In de bergen wel maar Wiggins is toch een betere tijdrijder?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 08:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die had Wiggins echt op een hoopje gereden![]()
Volgende tour wordt echt weer epic
Iig die eerste 3 dagen op Corsica worden al zo gaaf. Als ik niet naar Japan ga dan lekker daar kijken.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 08:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Andy Schleck er weer bij. Klimtijdrit Ventoux, Naar de Alpe d'Huez
Dat wel, maar Wiggins had bv op de Planche des Belles Filles al zoveel tijd verloren, denk ik.. Bovendien is Contador niet zo'n slechte tijdrijder. Maar is allemaal speculatie natuurlijk.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 08:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Denk je? In de bergen wel maar Wiggins is toch een betere tijdrijder?
Tweede etappe sowieso.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 08:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Iig die eerste 3 dagen op Corsica worden al zo gaaf. Als ik niet naar Japan ga dan lekker daar kijken.
[..]
Dat wel, maar Wiggins had bv op de Planche des Belles Filles al zoveel tijd verloren, denk ik.. Bovendien is Contador niet zo'n slechte tijdrijder. Maar is allemaal speculatie natuurlijk.
Ja, al vaak op zitten kwijlenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 08:57 schreef Ajacied422 het volgende:
@Knut, in dit topic Tour 2013 - Start op Corsica staan de profielen van de eerste 3 etappes.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja, al vaak op zitten kwijlen![]()
Corsica is ook zoooo mooi
En dan door dit soort natuurquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ] is die hoogste pukkel van Etappe 2
Ze zullen volgend jaar wel flink los gaan ja. 100ste tour. Daarom dit jaar ook iets minder.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar ik hoop dat er wel veel aankomsten bergop zijn in de Tour hoor. Bijvoorbeeld een slopende etappe van Pau naar Luz Ardiden met onderweg de Aubisque en de Tourmalet
Ja, dan krijg je dat Wiggins de tour wint. Snap niet dat ze pas 2 keer die Mur de Peguere erin hebben gedaan.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ze zullen volgend jaar wel flink los gaan ja. 100ste tour. Daarom dit jaar ook iets minder.
Mja, parcours is ook niet alles. Het zal toch van de renners moeten komen. Daarom Contador =quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, dan krijg je dat Wiggins de tour wint. Snap niet dat ze pas 2 keer die Mur de Peguere erin hebben gedaan.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:36 schreef Doublepain het volgende:
Wielrennen is alleen de laatste 2 minuten leuk
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:36 schreef Doublepain het volgende:
Wielrennen is alleen de laatste 2 minuten leuk
quote:
Opgever, doe er dan iig Willem II spelers in ipv VVV. Een beetje trots mag toch wel? (Daarbij heeft VVV sowieso een kutprogramma)quote:
Verwacht dat er gewoon aankomst op Alphe d'Huez en op de Ventoux is. Bazentour komend jaar.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar ik hoop dat er wel veel aankomsten bergop zijn in de Tour hoor. Bijvoorbeeld een slopende etappe van Pau naar Luz Ardiden met onderweg de Aubisque en de Tourmalet
Sowieso satequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat een keuzes... Bapao kippenvlees of kipsaté
Ik zet in op terugkeer van Puy de Domequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:49 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Verwacht dat er gewoon aankomst op Alphe d'Huez en op de Ventoux is. Bazentour komend jaar.
ligt er aan of je van spons houdtquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat een keuzes... Bapao kippenvlees of kipsaté
Wanneer is dat voor het laatst gereden, lang geleden toch? Zal wel alleen een geitenpad zijnquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik zet in op terugkeer van Puy de Dome
Nee, is gewoon asfaltweg. Maar was heel lang gesloten omdat ze een toeristentreintje naar de top hebben gemaakt. Die is nu al weer een tijdje af. Laatste beklimming was in de jaren tachtig volgens mij.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:55 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Wanneer is dat voor het laatst gereden, lang geleden toch? Zal wel alleen een geitenpad zijn
Kon niet kiezen heb ze beide genomen.quote:
Het is geen culinair hoogstandje maar prima voer hoor.quote:
quote:Jessie J zingt meisje uit coma
AMSTERDAM - Een Brits meisje is na een ernstig auto-ongeluk uit haar coma ontwaakt toen Jessie J haar favoriete liedje voor haar zong in het ziekenhuis.
Dat meldt entertainmentsite Entertainmentwise.
Tyla Atkin uit het Britse Kent raakte in coma nadat een vrachtauto botste tegen de auto waarin ook haar moeder en grootmoeder zaten. Toen zangeres Jessie J in hetzelfde ziekenhuis moest zijn, verzocht de moeder van het meisje of Jessie J haar dochter wilde bezoeken.
Het nummer Rainbow van Jessie J is het favoriete nummer van Tyla Atkin en nadat de popster een half uur lang aan haar bedzijde gezongen had, ontwaakte ze uit haar coma. "Jessie J heeft mijn dochter gered", aldus Atkins moeder. "Ze heeft me mijn dochter teruggegeven. Ik ben zo dankbaar."
Iig beter dan cheryl, die jesse jquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kon niet kiezen heb ze beide genomen.
[..]
Het is geen culinair hoogstandje maar prima voer hoor.
Oh ja ik heb mijn facsinerende nieuwsbericht van de dag nog niet gepost
Jessie J zingt meisje uit coma
AMSTERDAM - Een Brits meisje is na een ernstig auto-ongeluk uit haar coma ontwaakt toen Jessie J haar favoriete liedje voor haar zong in het ziekenhuis.
Foto: Wenn
Dat meldt entertainmentsite Entertainmentwise.
Tyla Atkin uit het Britse Kent raakte in coma nadat een vrachtauto botste tegen de auto waarin ook haar moeder en grootmoeder zaten. Toen zangeres Jessie J in hetzelfde ziekenhuis moest zijn, verzocht de moeder van het meisje of Jessie J haar dochter wilde bezoeken.
Het nummer Rainbow van Jessie J is het favoriete nummer van Tyla Atkin en nadat de popster een half uur lang aan haar bedzijde gezongen had, ontwaakte ze uit haar coma. "Jessie J heeft mijn dochter gered", aldus Atkins moeder. "Ze heeft me mijn dochter teruggegeven. Ik ben zo dankbaar."
Ok ok... voor jou danquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Iig beter dan cheryl, die jesse j
quote:Cheryl Cole hield liefje maanden verborgen
LONDEN - Het is pas net bekend geworden dat Cheryl Cole een nieuwe man aan haar zijde heeft, maar zo pril als het leek, is het niet.
Het magazine Now schrijft dat de zangeres en danser Tre Holloway al langer een setje zijn. Vier maanden, om precies te zijn.
De afgelopen week werd de 29-jarige Cole meermaals gesignaleerd met Holloway, die drie jaar jonger is dan zij. Ze deden tijdens hun dates geen moeite om hun liefde voor elkaar te verbergen.
Het lijkt erop dat de artieste er nu klaar voor is om de wereld te laten zien dat zij weer gelukkig is in de liefde. Ze scheidde in 2010 van voetballer Ashley Cole, die haar meerdere keren had bedrogen.
Volgens Now danste Tre in oktober 2010 al bij Cole en zijn ze sinds april van dit jaar samen.
Hij zou eind juni ook bij het verjaardagsfeestje van de Britse in Las Vegas zijn geweest, maar Cole zou hem bewust niet op de foto's hebben gezet die ze op Twitter plaatste. Ook zou haar moeder niet van de nieuwe romance hebben geweten.
Zeker in dansjes. Kijk maar eens haar optreden bij die geweldige liveshow van THE VOICE UK.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:21 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik moet je wel meegeven Knut, haar geforceerde showbizz lach is wel iets wat eng.
chick fok je broodjes. Ik heb fruitsalade en Italiaanse kipsalade opquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:41 schreef Jojoortje het volgende:
Hallo.
Ik wilde even vermelden dat ik pistoletjes in de oven heb en ik ga broodjes gezond maken.
Ik doe daar het volgende op: kaas, ham, ei, tomaat, komkommer en voor de liefhebber doe ik daar ook sellerie op.
Bedankt voor jullie aandacht.
Goed om je in de keuken te zienquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:41 schreef Jojoortje het volgende:
Hallo.
Ik wilde even vermelden dat ik pistoletjes in de oven heb en ik ga broodjes gezond maken.
Ik doe daar het volgende op: kaas, ham, ei, tomaat, komkommer en voor de liefhebber doe ik daar ook sellerie op.
Baklava hier, beat that.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:41 schreef Jojoortje het volgende:
Hallo.
Jalapeno pepertje erbijquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:41 schreef Jojoortje het volgende:
Hallo.
als je dat niet begrijpt is je moeder een hoerquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:51 schreef Saind het volgende:
Lief dagboek,
Vandaag ben ik brak.
Doeidoei!
Krijgt ze nog steeds niet betaald joh...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:18 schreef Happel het volgende:
Alle vrouwen zijn hoeren, behalve mijn moeder.
la masiaquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:51 schreef Saind het volgende:
Lief dagboek,
Vandaag ben ik brak.
Doeidoei!
Ze doet het voor niks.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Krijgt ze nog steeds niet betaald joh...
Dan ben ik dus afgezet. That's it, voortaan betaal jij bij mijn moeder ook gewoon weerquote:
Dit vink egt nie kune.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dan ben ik dus afgezet. That's it, voortaan betaal jij bij mijn moeder ook gewoon weer
Toch maar gedaan zonder op te staan dus...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:37 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik moet schijten
Maar ben te lui en te warm om van mijn tuinstoel te komen
\Nee moet nog steedsquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Toch maar gedaan zonder op te staan dus...
Die zijn allemaal al dood omdat ik een week ziek in bed lag en geen water kon geven, met mijn mest gaan ze niet meer levenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Doe tussen je plantjes dan.
Ja behalve de ochtenden, je ging pas echt leven als in de zee lag en ik kreeg pas energie na 18;00 uur. In de tentjes werd je er echt uitgebrandquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, nog geen seconde. Leuke vakantie gehad?
\busreizen zijn altijd zo kut omdat die airco vol staat te blazen jaquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:55 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ja behalve de ochtenden, je ging pas echt leven als in de zee lag en ik kreeg pas energie na 18;00 uur. In de tentjes werd je er echt uitgebrandVerder wel leuk uitgegaan enzo en ben nu verkouden door de busreis terug maar oke.
het was zelf zo kut dat ik het om half 1 in de nacht koud had met een broek en trui aanquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
\busreizen zijn altijd zo kut omdat die airco vol staat te blazen ja
waar ben je geweest danquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:55 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ja behalve de ochtenden, je ging pas echt leven als in de zee lag en ik kreeg pas energie na 18;00 uur. In de tentjes werd je er echt uitgebrandVerder wel leuk uitgegaan enzo en ben nu verkouden door de busreis terug maar oke.
Blanesquote:
ja komt mij bekend voor ditquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:57 schreef Tyron het volgende:
[..]
het was zelf zo kut dat ik het om half 1 in de nacht koud had met een broek en trui aan
Lorret als 1e vakantie zonder ouders isquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:58 schreef Tyron het volgende:
Lloret is trouwens wel vet. Net las vegas mang
Wij krijgen een keer gelukkig als film 7years in tibet, dus ik viel snel in slaapquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:59 schreef Tyron het volgende:
[..]
Iedereen in de bus schoor, verkouden en hoestkanker
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:58 schreef Tyron het volgende:
Lloret is trouwens wel vet. Net las vegas mang
The Hangover 2 op de terugreis, wel grappigquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wij krijgen een keer gelukkig als film 7years in tibet, dus ik viel snel in slaap
Wij keken altijd rellenbanden in de bus...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wij krijgen een keer gelukkig als film 7years in tibet, dus ik viel snel in slaap
Ja met Ajax keken wij dat ook altijd, iedereen snuivend en pillen aan het vretenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:17 schreef Happel het volgende:
[..]
Wij keken altijd rellenbanden in de bus...
Waren andere reisjes, dat dan weer wel...
Belhamels, duivelsgebroed!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja met Ajax keken wij dat ook altijd, iedereen snuivend en pillen aan het vreten
Maar ik heb het nu echt over een vakantie
Zulke vakanties doe ik niet. Busreizen zijn echt verkankerd. Gewoon op stand, als ware elite, business class met het vliegtuig.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja met Ajax keken wij dat ook altijd, iedereen snuivend en pillen aan het vreten
Maar ik heb het nu echt over een vakantie
Toen ik 16 was ben ik wel met de bus gegaan en nog 1x toen ik 20 was omdat we met vriendegroep waren er een wijf tussen zat dat bang was om te vliegenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:23 schreef Happel het volgende:
[..]
Zulke vakanties doe ik niet. Busreizen zijn echt verkankerd. Gewoon op stand, als ware elite, business class met het vliegtuig.
Over een maandje opnieuw?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:32 schreef Tjacka het volgende:
Door rood rijden bij je praktijkexamen is niet echt handig geloof ik.
Is sowieso niet handig hoor mongolquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:32 schreef Tjacka het volgende:
als je dat niet begrijpt dan is je moeder een hoerquote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:32 schreef Tjacka het volgende:
RIP aan de nabestaande en dat waren weer 200+ euro weggegooidquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:32 schreef Tjacka het volgende:
Als je dat niet begrijpt is je moeder wel een hoer ja.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Is sowieso niet handig hoor mongol
Dank u.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
RIP aan de nabestaande en dat waren weer 200+ euro weggegooid![]()
Neem een warm bad met wat Celine Dion uit de speakers en alvast succes de volgende keer.
waarom nou weer zo tegendraads doen, nu snap ik waar je kids het van hebbenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:37 schreef DonRaja het volgende:
Waarom zouden hoeren per definitie kinderen krijgen, die zulke zaken niet snappen?
'Als je dit niet snapt is je moeder fan van Justin Bieber' lijkt me beter te kloppen.
okok, als je dat al niet begrijpt is je moeder een hoerquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
waarom nou weer zo tegendraads doen, nu snap ik waar je kids het van hebben
Waarom zouder Justin Bieber fans per definitie kinderen krijgen? Oh en wat is er mis met Justin Bieber?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:37 schreef DonRaja het volgende:
Waarom zouden hoeren per definitie kinderen krijgen, die zulke zaken niet snappen?
'Als je dit niet snapt is je moeder fan van Justin Bieber' lijkt me beter te kloppen.
Niksquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom zouder Justin Bieber fans per definitie kinderen krijgen? Oh en wat is er mis met Justin Bieber?
Omdat ze gemiddeld 14 zijn en de opa van het kind tevens de vader is.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom zouder Justin Bieber fans per definitie kinderen krijgen? Oh en wat is er mis met Justin Bieber?
Ik ben geen fan van Bieber maar ik zie ook niet in wat er mis met hem is? Daarbij heb ik gewoon erg veel zin in de SC meet in Arnhemquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Omdat ze gemiddeld 14 zijn en de opa van het kind tevens de vader is.
Het is óf Justin Bieber óf Nicky Minaj, je kunt geen fan zijn van 2 debielen.
Justin Bieber is de 'mannelijke' versie van Britney Spearsquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van Bieber maar ik zie ook niet in wat er mis met hem is? Daarbij heb ik gewoon erg veel zin in de SC meet in Arnhem
Ok en nu? Ik zie ook al geen reden om Britney Spears te hatenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Justin Bieber is de 'mannelijke' versie van Britney Spears
Whatever:quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ok en nu? Ik zie ook al geen reden om Britney Spears te hatenWat kan mij haar nou boeien.
Wel een perfect moment voor deze one-liner... Ik sta direct met mijn mond vol tandenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Whatever:
Als je dat niet kan begrijpen, is je moeder een hoer.
Die one-liner kan je serieus echt overal bij gebruiken in een discussiequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel een perfect moment voor deze one-liner... Ik sta direct met mijn mond vol tanden
(Wat een achterlijk spreekwoord is dat toch)
Hoezo? Is pure waarheidquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel een perfect moment voor deze one-liner... Ik sta direct met mijn mond vol tanden
Ja, ik kon me ineens helemaal vinden in die Nicky Minajquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
quote:Manchester City is één van de rijkste clubs ter wereld. De Engelse landskampioen gaf de voorbije jaren ettelijke miljoenen uit om nieuwe spelers aan te trekken. In 2009 probeerden de Citizens ook Lionel Messi los te weken bij Barcelona. City bracht een bod van 38 miljoen euro uit op de Argentijn. Per ongeluk, zo blijkt nu.
Het verhaal over de transfer wordt onthuld in 'The Manchester City Years'. Het nieuwe boek van Gary James. Voormalig directeur Garry Cook doet daarin het verhaal over de opmerkelijke gebeurtenis. City dacht als aanvallende versterking in eerste instantie aan Fernando Torres en Dimitar Berbatov, maar die beoogde transfer mislukten.
"Get Messi"
Een City-bestuurslid zei daarop: "It's al getting messy". Hij vreesde ervoor dat de transferperiode een maat voor niets zou worden. Sheikh Mansour, City's geldschieter, begreep het telefoontje echter volledig verkeerd en verstond "get Messi". Waarop hij besloot een bod van 38 miljoen euro neer te leggen bij de Catalanen, die niet twijfelden om het bod resoluut naar de prullenmand te verwijzen.
waar heb je een kloon voor nodig?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:23 schreef Geo4kant het volgende:
Nicknames verzinnen vind ik zo moeilijk ........
Geo5kantquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:23 schreef Geo4kant het volgende:
Waarvoor heb je een nick nodig? jat gewoon iemand z'n nick hier. Ik heet op WoW stevenmac26.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:23 schreef Geo4kant het volgende:
Maté in de rode trui dusquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Groepje 13 minuten met nog 60 km te gaan
Daarom heet ik daar dus stevenmac25quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarvoor heb je een nick nodig? jat gewoon iemand z'n nick hier. Ik heet op WoW stevenmac26.
Level 85 Troll zeker?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarvoor heb je een nick nodig? jat gewoon iemand z'n nick hier. Ik heet op WoW stevenmac26.
9 minuten pakt ie dan op de klassementsrenners. Maar die zal er wel afgereden worden met de tijdrit en de wat hardere etappesquote:
Gaat ook geen 9 minuten pakken vandaag. Hoogstens 1 a 2 minuutjes op valverde.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
9 minuten pakt ie dan op de klassementsrenners. Maar die zal er wel afgereden worden met de tijdrit en de wat hardere etappes
Hoezo denk je dat?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Gaat ook geen 9 minuten pakken vandaag. Hoogstens 1 a 2 minuutjes op valverde.
Omdat het peleton pas net begonnen is met rijden. Plus Contador en vrienden zullen nog wel wat proberen op de slotklim en dan vliegen de minuten er ook af.quote:
Deze klim is wel minder steil dan gisterenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Omdat het peleton pas net begonnen is met rijden. Plus Contador en vrienden zullen nog wel wat proberen in de slotklim en dan vliegen de minuten er ook af.
Maar ook veel langer.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Deze klim is wel minder steil dan gisteren
De ?15e? etappe is wel baas, de meest steile klim van de Vuelta toch, even opzoekenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Maar ook veel langer.
Movistar wel mooi potje blufpoker. Vonden dat ze gisteren teveel moesten doen dus deden vandaag niks. Nu zijn ze alsnog aan het sleuren op kop en verliezen ze de rode trui
Jaquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Had je vorig jaar die etappe op de angliru gezien?
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Had je vorig jaar die etappe op de angliru gezien?
Die stijginspercentage's zijn zo bizar. Als ik dat voor een paar 100 meter in de Ardennen krijg ga ik al helemaal dood. En dan gewoon kilometers achter elkaar..quote:
Ik heb wel eens met tegenwind gefietst.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die stijginspercentage's zijn zo bizar. Als ik dat voor een paar 100 meter in de Ardennen krijg ga ik al helemaal dood. En dan gewoon kilometers achter elkaar..
Die slotklim die je daarnet liet zien was nog onverhard ook. Dat was helemaal episch geweest. Jammer dat ze dat geasfalteerd hebben.
Wat ben jij toch ook een kankerharde baas.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb wel eens met tegenwind gefietst.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb wel eens met tegenwind gefietst.
Mollema Gesink in 2e of 3e waaierquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:57 schreef Tjacka het volgende:
Hoe ziet het AK van Vuelta er nu uit dan?
Ik schakel net in, Nederlanders weer gefaald?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mollema Gesink in 2e of 3e waaier
Nee, zijn weer terug aangesloten. Valpartij, maar geen schade verder.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:04 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik schakel net in, Nederlanders weer gefaald?
Mollema en Gesink zijn weer aangesloten volgens mij. Interessante etappe, momenteel waaiers. Kopgroep heeft 15 minutenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:04 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik schakel net in, Nederlanders weer gefaald?
Messi zou daar zelfs moeite hebben bij de Fjesquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:05 schreef inZanity het volgende:
[..]
Alsof Messi de Engelse competitie aan zou kunnen.Die zou daar echt keihard falen.
Nee, gewoon nee.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoe kom je aan een foto van mijn busje?
Word het nog ergens uitgezonden?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Straks maar eens kijken hoe Dirkie Dirkie het gaat doen tegen Fenerbahēe
Sport1quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:24 schreef inZanity het volgende:
[..]
Word het nog ergens uitgezonden?
Oh nice! Ga ik wel ff kijken dan. Hoewel ik een voorkeur voor Fener heb, zou het ook wel mooi zijn als Dagobert Dirk pak slaag krijgt.quote:
idd, Daarna Gladbach - Kievquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:29 schreef inZanity het volgende:
[..]
Oh nice! Ga ik wel ff kijken dan. Hoewel ik een voorkeur voor Fener heb, zou het ook wel mooi zijn als Dagobert Dirk pak slaag krijgt.
Ik hoop dat Dirk z'n gierige poten breektquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:29 schreef inZanity het volgende:
[..]
Oh nice! Ga ik wel ff kijken dan. Hoewel ik een voorkeur voor Fener heb, zou het ook wel mooi zijn als Dagobert Dirk pak slaag krijgt.
Die gaat Gladbach wel winnen denk ik.quote:
Zou ook mooi zijn.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:31 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik hoop dat Dirk z'n gierige poten breekt
Hoop ik ook. En dan nog Braga onderuit en Ajax in pot 2quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:32 schreef inZanity het volgende:
[..]
Die gaat Gladbach wel winnen denk ik.
[..]
Zou ook mooi zijn.
Ophangen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:33 schreef napoleonfour het volgende:
weer gebeld worden door telemarkerteers uit het buitenland. Iemand idee hoe ik daarvan af kom?.
kan dat?quote:
Tegen die mensen ben ik nooit beleefd, gelijk zeggen dat je geen interesse hebt, dan hang je opquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:33 schreef napoleonfour het volgende:
weer gebeld worden door telemarkerteers uit het buitenland. Iemand idee hoe ik daarvan af kom?.
quote:'Pijpen is gezond voor de vrouw'
In de categorie: Die hebben we al achthonderd keer gehoord. Orale seks blijkt goed te zijn voor vrouwen. Het is gezond voor lichaam en geest, zo blijkt uit onderzoek.
De onderzoekers van de State University of New York vergeleken het seksuele gedrag van bijna driehonderd vrouwen met hun gezondheid. Daaruit bleek dat sperma vrouwen gelukkiger en gezonder maakt. Ook scoren vrouwen die onveilige seks hebben beter op cognitieve tests en hebben ze een betere concentratie.
Eerder was al uit onderzoek gebleken dat stofjes in sperma zorgen voor een blijer gevoel. Tevens verhoogt zaad de liefde voor de partner, werkt het slaapbevorderend en helpt het tegen depressies. Ook verrassend: Het lichaam van een vrouw zou 'vreemd' sperma, dat niet van haar partner is, herkennen.
Fuck off zeggen wil ook wel eens helpen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:37 schreef Adames het volgende:
[..]
Tegen die mensen ben ik nooit beleefd, gelijk zeggen dat je geen interesse hebt, dan hang je op
ja dan alsnog, om dat nou elke dag te gaan doenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:37 schreef Adames het volgende:
[..]
Tegen die mensen ben ik nooit beleefd, gelijk zeggen dat je geen interesse hebt, dan hang je op
Telefoon naast je neerleggen en verder gaan met wat je aan het doen was, zonder op te hangen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:37 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja dan alsnog, om dat nou elke dag te gaan doen. Wil gewoon niet meer gebeld worden.
Zo'n Indisch kereltje van "Microsof" ?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:33 schreef napoleonfour het volgende:
Zo vaak? Die bedrijven halen je vaak wel uit de lijst als ze weten dat er niks te halen valt. Of heb je steeds verschillende?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:37 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja dan alsnog, om dat nou elke dag te gaan doen. Wil gewoon niet meer gebeld worden.
oh ja dat vinden ze ook leuk jaquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Telefoon naast je neerleggen en verder gaan met wat je aan het doen was, zonder op te hangen.
Weet niet waar die nu voor belde. Vorige keer was het inderdaad microsoft, daarvoor was het van iets anders.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:41 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Zo'n Indisch kereltje van "Microsof" ?
Ik ga ze eens opschrijven om te kijken of het dezelfde zijn; dit keer was het 0014259053074quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:44 schreef Adames het volgende:
[..]
Zo vaak? Die bedrijven halen je vaak wel uit de lijst als ze weten dat er niks te halen valt. Of heb je steeds verschillende?
Indiaas kereltjes, geen Indische kereltjes.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:41 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Zo'n Indisch kereltje van "Microsof" ?
Dat is de USA, 0091 en 0044 neem ik niet op.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:47 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik ga ze eens opschrijven om te kijken of het dezelfde zijn; dit keer was het 0014259053074
Die hebben hier ook een keer gebeld een kleine maand geleden.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:45 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Weet niet waar die nu voor belde. Vorige keer was het inderdaad microsoft, daarvoor was het van iets anders.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Indiaas kereltjes, geen Indische kereltjes.
De ene groep staat bekend om telefoonterreur, de andere groep omdat het ladyboys worden/zijn...
Zei hij als je dit niet begrijpt is je moeder een hoer?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:48 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Die hebben hier ook een keer gebeld een kleine maand geleden.
Ik wist al dat het oplichters waren dus heb die gozer uitgescholden en gezegd dat hij maar iemand anders moest oplichten, vervolgens werd hij boos en zei hij dat mijn computer vandaag nog kapot zou gaan en wenste me er succes mee.
Heb hem vervolgens succes gewenst met $1 per uur verdienen,en dat ik nog meer geld verdien dan hem terwijl ik loop te schijten op de wc.
Vervolgens heeft hij nog een paar minuten lang lopen schelden over mij en mijn moeder en ik kwam niet meer bij van het lachen.
Sindsdien nooit meer gebeld door hen.
Nee, ik liep hem te begekken en toen begon die met fuck you, fuck you mom, you asshole bitch blablablablaquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Zei hij als je dit niet begrijpt is je moeder een hoer?
Na 5 minuten pas?! Volhoudertjes zijn het hoor...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:50 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Nee, ik liep hem te begekken en toen begon die met fuck you, fuck you mom, you asshole bitch blablablabla
Na iets meer dan 5 minuten hing hij zelf op.
Wat doet jouw nummer in de USA rondzweven?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:47 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik ga ze eens opschrijven om te kijken of het dezelfde zijn; dit keer was het 0014259053074
ja dat vraag ik mij ook af. Ik geef altijd op het internet gewoon 123456789 e.d. op als een telefoonnummer wordt gevraagd.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:52 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Wat doet jouw nummer in de USA rondzweven?
Ja post ff mijn nummer hierquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja dat vraag ik mij ook af. Ik geef altijd op het internet gewoon 123456789 e.d. op als een telefoonnummer wordt gevraagd.
volwassen opgelost, chapeauquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:48 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Die hebben hier ook een keer gebeld een kleine maand geleden.
Ik wist al dat het oplichters waren dus heb die gozer uitgescholden en gezegd dat hij maar iemand anders moest oplichten, vervolgens werd hij boos en zei hij dat mijn computer vandaag nog kapot zou gaan en wenste me er succes mee.
Heb hem vervolgens succes gewenst met $1 per uur verdienen,en dat ik nog meer geld verdien dan hem terwijl ik loop te schijten op de wc.
Vervolgens heeft hij nog een paar minuten lang lopen schelden over mij en mijn moeder en ik kwam niet meer bij van het lachen.
Sindsdien nooit meer gebeld door hen.
doe het graag.quote:
Dan post ik jouw nummer ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFF met GGMM
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dan post ik jouw nummer ook
dit gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
Hele Nederlandse telefoonboeken gaan daar rond ..Zeer gewild daarquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja dat vraag ik mij ook af. Ik geef altijd op het internet gewoon 123456789 e.d. op als een telefoonnummer wordt gevraagd.
Is toch ook belangrijk dat iedereen dit weetquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:02 schreef Ajacied422 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)x_bezeert_lip__.html
En dit noemen we nieuws
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:02 schreef Ajacied422 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)x_bezeert_lip__.html
En dit noemen we nieuws
Marc van der Linden en Peter van der Horst zullen vast stressen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]![]()
Ik neem aan dat er zo om 18.10 een extra nieuwsuitzending komt?
En dat zijn?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Marc van der Linden en Peter van der Horst zullen vast stressen.
idd. Royaltydeskundig. Wat moet ik me daarbij voorstellen...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Godver, dan moet je toch wel gay zijn
Marc is toch die papzak zonder nek? Ik blijf tijdens het zappen toch altijd weer even hangen op Boulevard als hij erzitquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Marc van der Linden en Peter van der Horst zullen vast stressen.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Marc is toch die papzak zonder nek? Ik blijf tijdens het zappen toch altijd weer even hangen op Boulevard als hij erzit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ok.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:17 schreef Littlerabbit het volgende:
Ajax slaat wel 2 vliegen in 1 klap, Moisander is ook een zeer degelijke keeper.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niks. Ik bracht het niveau zoals gewoonlijk tot een dieptepunt en postte foto's van zijn tweelingbroer.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:32 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ok.
Maar wat hebben die foto's ermee te maken?
gaat wel, straks is de vakantie weer voorbij.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Alles lekker. Hoe gaat het met het leven?
Dat is idd jammer. Kunnen wij autisten dalijk minder FOK!ken.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:36 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
gaat wel, straks is de vakantie weer voorbij.
is dat je zielsverwant?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat is idd jammer. Kunnen wij autisten dalijk minder FOK!ken.
en dan moet je weer dingen gaan doenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat is idd jammer. Kunnen wij autisten dalijk minder FOK!ken.
idd, het leven is zo saai. Hier is alle lol.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:38 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
en dan moet je weer dingen gaan doen
Duidelijk toch, vanavond worden de 2 nieuwe mods blauw.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nutteloos topic zonder informatie. Als ik jou was zou ik het closen.
echt?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Duidelijk toch, vanavond worden de 2 nieuwe mods blauw.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dus die weten het al.quote:We hebben op dit moment 2 aanstaande mods die zich warm lopen langs de zijlijn.
Dan heeft het topic vanavond toch pas zin? Hier is nog niks concreets aan en er valt al helemaal niet op te reageren. (Buiten de nieuwe mods om)quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Spannend.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Speculeren kan toch altijd joh.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan heeft het topic vanavond toch pas zin? Hier is nog niks concreets aan en er valt al helemaal niet op te reageren.
En als je dat niet begrijpt dan is je moeder een hoer.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:44 schreef Littlerabbit het volgende:
10 Griekse TEM op Steven en Dritz
Ik ben het niet iigquote:
Ik zet Georgische Lari's inquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:44 schreef Littlerabbit het volgende:
10 Griekse TEM op Steven en Drizzt
Dat zijn jouw woorden, ik was er wel dichtbijquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |