Paprikarood zekerquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 01:25 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ben niet de bruinste, maar ook niet melkbussen wit
Genoeg...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 01:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hoe is het met die bazenkids van je?
Hebben ze nog shit uitgehaald?
Nee gloeit een beetje, alleen op mijn rechterbeen is het ergquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 01:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Genoeg...
Sowieso hebben ze waterballonnen ontdekt. Daarnaast hebben ze hun fietsjes zwart gespoten en een deel van mijn vrouw's auto.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 01:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Genoeg...
Sowieso hebben ze waterballonnen ontdekt. Daarnaast hebben ze hun fietsjes zwart gespoten en een deel van mijn vrouw's auto.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 01:27 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Nee gloeit een beetje, alleen op mijn rechterbeen is het ergJe kan precies zien hoe ik heb gelegen.
Ziet er wel kansloos uitDoe ik nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben Iers en was maandje terug wat plekken vergeten in te smerenOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
Ik was blij dat ik die crap er nog af kreeg. Was nogal opvallend op een witte autoquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 01:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]godverdomme wat een helden hahaha
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 01:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik was blij dat ik die crap er nog af kreeg. Was nogal opvallend op een witte auto
Hahaquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 01:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Genoeg...
Hoe heb je aangepakt dan?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 01:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Inmiddels kan ik er ook om lachen
Ze moesten helpen met schoonmaken en de waterballonnen afgeven. En ze mochten niet mee naar de kermis in het dorp, maar dat mocht dan later toch weer wel.quote:
Ha doe je dan ook net alsof je heel kwaad bent?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 01:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze moesten helpen met schoonmaken en de waterballonnen afgeven. En ze mochten niet mee naar de kermis in het dorp, maar dat mocht dan later toch weer wel.
Ja, maar toen ik de auto zag deed ik dit keer niet alsofquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 01:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ha doe je dan ook net alsof je heel kwaad bent?
Het ging er nog vrij makkelijk af. Maar je kan niet lang boos op ze blijven inderdaad. Nieuwe auto was ff niet van toepassing, deze is net 1 maandje oud...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 01:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kut werk om het er af te krijgen inderdaad of je zou een nieuwe auto moeten kopen.
Is best lastig kwaad worden op die knaapjes of niet?
Komen ze er nog goed mee weg dan.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 02:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het ging er nog vrij makkelijk af. Maar je kan niet lang boos op ze blijven inderdaad. Nieuwe auto was ff niet van toepassing, deze is net 1 maandje oud...
Omdat het eraf ging en mijn vrouw er niks van weetquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 02:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Komen ze er nog goed mee weg dan.
Haha die slang is echt een episch verhaal ja.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 02:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Omdat het eraf ging en mijn vrouw er niks van weet
Ik lig soms nog dubbel om dat gedoe met die speelgoedslang en mijn schoonmoeder, dat had ik echt willen zien.
Zag hem er bij staan, nog geen ruimte op mijn hardeschijf.. morgen eens wat weggooien en downloadenquote:
Je denkt echt de hele film "wtf"quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 02:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zag hem er bij staan, nog geen ruimte op mijn hardeschijf.. morgen eens wat weggooien en downloaden
Ben benieuwdquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 02:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je denkt echt de hele film "wtf"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |