Klopt jaquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:42 schreef stevenmac26 het volgende:
Doublepain kan je uit de op halen, als je dat niet begrijpt dan is je moeder een hoer
Hij is weer terugquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 08:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gisteren alleen het slot gezien, Contador trapte aardig door
Die had het wat spannender kunnen maken inderdaadquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 08:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hij is weer terugWat heb ik die man gemist de afgelopen tour.
Die had Wiggins echt op een hoopje geredenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 08:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die had het wat spannender kunnen maken inderdaad
Andy Schleck er weer bij. Klimtijdrit Ventoux, Naar de Alpe d'Huezquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 08:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die had Wiggins echt op een hoopje gereden![]()
Volgende tour wordt echt weer epic
Denk je? In de bergen wel maar Wiggins is toch een betere tijdrijder?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 08:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die had Wiggins echt op een hoopje gereden![]()
Volgende tour wordt echt weer epic
Iig die eerste 3 dagen op Corsica worden al zo gaaf. Als ik niet naar Japan ga dan lekker daar kijken.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 08:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Andy Schleck er weer bij. Klimtijdrit Ventoux, Naar de Alpe d'Huez
Dat wel, maar Wiggins had bv op de Planche des Belles Filles al zoveel tijd verloren, denk ik.. Bovendien is Contador niet zo'n slechte tijdrijder. Maar is allemaal speculatie natuurlijk.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 08:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Denk je? In de bergen wel maar Wiggins is toch een betere tijdrijder?
Tweede etappe sowieso.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 08:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Iig die eerste 3 dagen op Corsica worden al zo gaaf. Als ik niet naar Japan ga dan lekker daar kijken.
[..]
Dat wel, maar Wiggins had bv op de Planche des Belles Filles al zoveel tijd verloren, denk ik.. Bovendien is Contador niet zo'n slechte tijdrijder. Maar is allemaal speculatie natuurlijk.
Ja, al vaak op zitten kwijlenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 08:57 schreef Ajacied422 het volgende:
@Knut, in dit topic Tour 2013 - Start op Corsica staan de profielen van de eerste 3 etappes.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja, al vaak op zitten kwijlen![]()
Corsica is ook zoooo mooi
En dan door dit soort natuurquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ] is die hoogste pukkel van Etappe 2
Ze zullen volgend jaar wel flink los gaan ja. 100ste tour. Daarom dit jaar ook iets minder.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar ik hoop dat er wel veel aankomsten bergop zijn in de Tour hoor. Bijvoorbeeld een slopende etappe van Pau naar Luz Ardiden met onderweg de Aubisque en de Tourmalet
Ja, dan krijg je dat Wiggins de tour wint. Snap niet dat ze pas 2 keer die Mur de Peguere erin hebben gedaan.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ze zullen volgend jaar wel flink los gaan ja. 100ste tour. Daarom dit jaar ook iets minder.
Mja, parcours is ook niet alles. Het zal toch van de renners moeten komen. Daarom Contador =quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, dan krijg je dat Wiggins de tour wint. Snap niet dat ze pas 2 keer die Mur de Peguere erin hebben gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |