heb jij altijdquote:
Weegschaalquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik wist even niet wat ik als TT wilde.
Oooeehhhhh lekkerquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
heb jij altijdblijf van b&j ijs af !
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kom wel weer uit de kast he.
Bepaal k zelf welquote:
Ik ging heen voor voedsel, en kwam terug met bier.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
heb jij altijdblijf van b&j ijs af !
The verve.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:16 schreef GSbrder het volgende:
Ik vind Kt trouwens op een zanger van een britse band lijken. Ik weet alleen niet welke.
Spreek me niet tegen snoodaardquote:
Mika?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:16 schreef GSbrder het volgende:
Ik vind Kt trouwens op een zanger van een britse band lijken. Ik weet alleen niet welke.
Dat is wel een echt mooi compliment,quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:17 schreef Moeraskat het volgende:
Kt lijkt op de papa van mijn kinderen
Waaromquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat is wel een echt mooi compliment,![]()
Die ga ik misbruiken.
Nee, ik zoek iets anders.quote:
Benjamin benquote:
Ik vind dat een mooi woord.quote:
Ik zou niet durven.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Hmm slapenjjh als je aan dat ijs zit maak ik je morgen wakker met ijsklontjes in je kruis
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:16 schreef GSbrder het volgende:
nou daar ben je klaar meequote:
Hij kan goed zingenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:20 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
[..]
nou daar ben je klaar mee
[ afbeelding ]
Slaaplekkerquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Hmm slapenjjh als je aan dat ijs zit maak ik je morgen wakker met ijsklontjes in je kruis
ja ziet er wel top uit hoor zo'n dweil op je kopquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hij kan goed zingenTis zijn haar denk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Frontman the Darkness.
Maar dan wel wat minder oud.Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:28 schreef kingtoppie het volgende:
Lol die laatste 2 ben ik helemaal niet
Wie is datquote:
Ik wacht niet op hemquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:30 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
er zijn nog 5 miljoen wachtenden voor u ben ik bang
quote:
Ik heb nooit een rij, geen wachttijd niks.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]![]()
Als ik voor iedereen in de rij moest gaan staan die ik knap vind dan moet de rij doe voor mij wacht te lang wachtendus daar begin ik niet aan. Tevens is het zonde van de tijd
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb nooit een rij, geen wachttijd niks.
Geloof ik nietquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb nooit een rij, geen wachttijd niks.
Kom maar keer kijkenquote:
Ik ga nooit naar een discotheek. Volgens mij let je gewoon niet op. Ik kan me niet voorstellen dat mensen geen interesse in je tonenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kom maar keer kijken
Ik wil best een keer uit ergens in een discotheek oid, mag je kijken of er iets op mij afkomt.
Oh dat wel hoor, oogcontact dat soort ongein..quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik ga nooit naar een discotheek. Volgens mij let je gewoon niet op. Ik kan me niet voorstellen dat mensen geen interesse in je tonen
Normaal gezien doet de man datquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Oh dat wel hoor, oogcontact dat soort ongein..
Maar op mij afstappen zonder dat ze me kennen? Durven ze niet.
Hence; je aimt te jong.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Oh dat wel hoor, oogcontact dat soort ongein..
Maar op mij afstappen zonder dat ze me kennen? Durven ze niet.
Ik heb dus de laatste tijd steeds minder zin om vrouwen aan te spreken... Voelt een beetje als eenrichtingsverkeer... Ik ben er niet om een onbekende te vermaken... Dat mag wel van 2 kanten komen.quote:
Hoppa!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Oudste meisje dat ik gezoend heb was 32
Vandaar dat je maagd bent. Plus je neemt geen complimenten aan .. Aangezien ik je die al vaker gaf en knetter ook en je negeert dat..quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb dus de laatste tijd steeds minder zin om vrouwen aan te spreken... Voelt een beetje als eenrichtingsverkeer... Ik ben er niet om een onbekende te vermaken... Dat mag wel van 2 kanten komen.
Ik had mijn leeftijd al verteld voordat ik haar gezoend had...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hoppa!
Waarom kwam het niet tot seks?
Je was te eerlijk toen ze naar je leeftijd vroeg?
En daarna?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik had mijn leeftijd al verteld voordat ik haar gezoend had...
Het was vet schattig want het ging echt zo van: ''dit kan echt niet''![]()
Hehe, ik lekker doorgaan met teasen.. Kopjes tegen elkaar... Beetje een zoen initieren steeds maar haar wel gewoon genoeg ruimte geven.
Jep true, als ik zou nemen wat er langskwam zou ik geen maagd zijn nee...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Vandaar dat je maagd bent. Plus je neemt geen complimenten aan .. Aangezien ik je die al vaker gaf en knetter ook en je negeert dat..
Nog contact met die meid?quote:
Nee, denk ook niet dat ze er de volgende dag al te blij mee wasquote:
Mwah. Even een egoboost, nu weer verder gaanquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee, denk ook niet dat ze er de volgende dag al te blij mee wasWas toch echt veel te jong voor haar.
Kan ik niet zienquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jep true, als ik zou nemen wat er langskwam zou ik geen maagd zijn nee...
Hmm, niet mijn bedoeling om complimenten te negeren hoor..
Vind dat kinderen compliment zelfs zo leuk dat ik hem in mijn signature gedaan heb.
Egoboosts werken niet voor mij, mijn gevoel is verder ook niet stabiel..quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mwah. Even een egoboost, nu weer verder gaan.
Nee... Maar ik bedoel meer... Heb wel met 2 meisjes wat kunnen initieren.. Maar dat doe ik dan niet... Waarom niet? Geen lust genoeg op dat moment / nooit gedaan / emotioneel wrak.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Kan ik niet zienik zit mobiel
![]()
Lief van je
Mja je moet ook niet alles aannemengoedkoop Zijn is het ook echt niet lijkt me, tenminste dat zou ik niet willen zijn
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 08:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Goedemorgen morgen , tijd voor weer een nieuwe dag vol muggenbulten
Is niks vergeleken met gisteren.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 08:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Allemachtig waarom zijn jullie zou vroeg wakker
Verhuizen is een ander verhaal dan vakantiequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:06 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Is niks vergeleken met gisteren.
De wekker ging toen om 5:00 om de laatste spullen voor de verhuizing in te pakken.
Oh ik dacht kusje op je andere bultenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Mijn muggenbulten he vinniiee
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Mijn muggenbulten he vinniiee
en als er nou muggenbulten op die bulten zitten?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh ik dacht kusje op je andere bulten
Dan is het win-win situatiequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:36 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
[..]
en als er nou muggenbulten op die bulten zitten?
als je mijn benen bulten vindt dan is dat idd zoquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:36 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
[..]
en als er nou muggenbulten op die bulten zitten?
Hier ookquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
geestdodend werk doen. .jippie a jee
Kattenbak schoonmaken en de poep die ervoor ligtquote:
Ja, en was draaien en ophangen, straks vouwen, de afwas, zuigen, dweilen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Kattenbak schoonmaken en de poep die ervoor ligt![]()
jippiej fijne vkantie he
whahahahaquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja, en was draaien en ophangen, straks vouwen, de afwas, zuigen, dweilen.
Maar wel vakantie.
Lul niet je huis wordt alleen maar mooier, schoner en praktischer door mijquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja ja.
Voordat ik de kans krijg liggen ze vol moet jouw spullen.
Hmmm, maar toch. Zonder jou had ik geen planken hoeven ophalen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Lul niet je huis wordt alleen maar mooier, schoner en praktischer door mij
dat wist ik al wat langer dat ze dat deden.. alleen niet dat ze zichzelf zo noemdenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:04 schreef JJH het volgende:
GreenChoice rovers noemden zich Dagobert Duck en Boris Boef
Al gelezen/gehoord knetter?
en had je geen sexquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:05 schreef JJH het volgende:
[..]
Hmmm, maar toch. Zonder jou had ik geen planken hoeven ophalen.
Nou? Nou?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Nu doe je net alsof ik verder.....
euhm, ja.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Nou? Nou?
vertel het eens
Nog maar 9,5 uur schat, je bent er bijna.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
nu al geen zin meer in werkengaat lekker vandaag
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Nog maar 9,5 uur schat, je bent er bijna.
het helpt niet echt als het nog zoveel uur isquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:29 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik probeer het positief op te vatten.
Toch niet?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
het helpt niet echt als het nog zoveel uur is
kusje terugquote:
veel plezierquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:53 schreef JJH het volgende:
Ik ben er ff vantussen, mijn vrouwelijke kant vind dat ik in het huis aan het werk moet...
Tot later poppedopjes.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:10 schreef Tamashii het volgende:
Omg, ik ben gister om 3 uur in het zwembad gegooid, om 5 uur sliep ik en nu werken.
's nachts?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:10 schreef Tamashii het volgende:
Omg, ik ben gister om 3 uur in het zwembad gegooid, om 5 uur sliep ik en nu werken.
Ja. Dus goedemorgen en succes vandaag, ik denk dat ik geen klant normaal te woord kan staan.quote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:20 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja. Dus goedemorgen en succes vandaag, ik denk dat ik geen klant normaal te woord kan staan.
Je zou een cursus kunnen gaan volgenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:20 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja. Dus goedemorgen en succes vandaag, ik denk dat ik geen klant normaal te woord kan staan.
wat voor werk doe je als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:20 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik wil best ruilen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:34 schreef LovelyLady het volgende:
Boodschapjes gedaan
Straks stukkie wandelen in het bos
Vakantiebaantje in een snackbar!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wat voor werk doe je als ik vragen mag?
Oeh leuk werkquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:36 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Vakantiebaantje in een snackbar!openen, alles aanzetten, bijvullen, schoonmaken en sluiten.
krokettenbakkertquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:36 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Vakantiebaantje in een snackbar!openen, alles aanzetten, bijvullen, schoonmaken en sluiten.
Ik mag hier alles pakken wat ik wil, maar ik neem indd alleen maar frikandel speciaal en een kaassoufle soms.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Volgens mij houd ze meer van frikandellen
Waarom nietquote:
Wist ik welquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:10 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik mag hier alles pakken wat ik wil, maar ik neem indd alleen maar frikandel speciaal en een kaassoufle soms.
Je weet de datum nog niet eensquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:17 schreef Tamashii het volgende:
Jja fijn, dan moet ik op die meet ook al werken!
Wij houden wel persoonlijke meetquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:17 schreef Tamashii het volgende:
ik ooohoook.. tot 8 uur vanaf 09.30 dus kan alleen in het weekend en dan zijn ze alweer wegquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:17 schreef Tamashii het volgende:
Ik dacht vandaag ja!quote:
Ditquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ooohoook.. tot 8 uur vanaf 09.30 dus kan alleen in het weekend en dan zijn ze alweer weg
Voor mij wel, bijna 2 uur volgens Google maps...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dit
Maar voor mij is het niet zo ver, bakkie doen 's avonds
Uurtje vanaf mijn werk (Arnhem). 1,5 uur vanaf mijn huis (Apeldoorn)quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Voor mij wel, bijna 2 uur volgens Google maps...
En dat terwijl ik Eindhoven - Zwolle een keer in een uur gedaan heb.
Daar hebben stukken bijgezeten van 170, 180.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Uurtje vanaf mijn werk (Arnhem). 1,5 uur vanaf mijn huis (Apeldoorn)
Hoe hard heb je wel niet gereden toen?
Stout jochie.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Daar hebben stukken bijgezeten van 170, 180.
Ja das minder. En motor is tof.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:39 schreef Vinniiee het volgende:
Totdat er een agent naast je rijdEn ik rijd motor, weet je toch
Maak mij eens niet jaloers. Ik heb niet gegeten en al wel gerookt, ben nu licht in mn hoofd.quote:
Ik ben mijn sigaretten boven vergeten en Zit nu buiten.. En das tequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:44 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Maak mij eens niet jaloers. Ik heb niet gegeten en al wel gerookt, ben nu licht in mn hoofd.
Stoppen met roken.dusquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:44 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Maak mij eens niet jaloers. Ik heb niet gegeten en al wel gerookt, ben nu licht in mn hoofd.
Nog nietquote:
Oeeeeeh lekkerquote:
Same herequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Blegh, pauze weer bijna voorbij
Een subtiele hint rechtsonderquote:
Boterkoekquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:10 schreef Tamashii het volgende:
Ik heb laatst nog cakejes en boterkoek gemaakt.
Ja zo'n pak voor prinsessencakejes/ sprookjescakejes. Met rood glazuur en witte stippen.quote:
Hahaquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:14 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja zo'n pak voor prinsessencakejes/ sprookjescakejes. Met rood glazuur en witte stippen.
Ja, iedereen blijkbaar. Maar ze waren voor een verjaardag en dat werd goed ontvangen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
HahaVind ik echt typisch iets voor jou
Wel lekker
Laatst heb ik nog cake gebakken met chocoladelaag eroverheen met van die knapperige snoepjes erop
Mooizoquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:17 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, iedereen blijkbaar. Maar ze waren voor een verjaardag en dat werd goed ontvangen.![]()
Een man die bakt?haha tof.
Naja, simpele dingen kan ik welquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:21 schreef Tamashii het volgende:
Lol, niet kunnen koken is wel slecht!
Ja hoor, wat precies?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Naja, simpele dingen kan ik wel.
Ik zou zeggen; leer 't me
Maakt me niet zoveel uitquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:27 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja hoor, wat precies?Frans? Internationaal? Hollands? Japans? Italiaans?
Weet je hoe lekker eigengemaakte sushi is?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maakt me niet zoveel uitZo lang het maar geen vis is. Lust nog wel meer dingen niet, maar dat moet ik maar eens leren eten
Ja.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:36 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Weet je hoe lekker eigengemaakte sushi is?
Nee...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:36 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Neequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:36 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Yummie :pquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:36 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Niet allesquote:
Ikke leren kokenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Meet waarbij tamashii kookt
Die kun je niet normaal etenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:51 schreef GSbrder het volgende:
+ taart als toetje.
Of Bossche Bollen.
echt wel heel sexy je hele smoel eronder smerenquote:
Dat zeg ik, niet normaal etenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
echt wel heel sexy je hele smoel eronder smeren
mes in het midden en afhappen?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:54 schreef GSbrder het volgende:
Ik krijg een Bossche Bol vrij netjes op.
Vorkje, punt eruit snijden en naar binnen schuiven.
Het vorkje is optioneel trouwens.
Dat wordt wel een troep.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
mes in het midden en afhappen?
Dat zogenaamde snijden lukt me nooit, dus gewoon deze optie:quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:54 schreef GSbrder het volgende:
Ik krijg een Bossche Bol vrij netjes op.
Vorkje, punt eruit snijden en naar binnen schuiven.
Het vorkje is optioneel trouwens.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
mes in het midden en afhappen?
Oe, dan kan ik heel erostisch je smoel aflikken.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
echt wel heel sexy je hele smoel eronder smeren
ik zie gelijk zo een grote natte vieze tong voor me met slijmslierten tussen jouw tong en mijn gezichtquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:05 schreef JJH het volgende:
[..]
Oe, dan kan ik heel erostisch je smoel aflikken.
Vergeet het wild in de rondte zwaaien van mijn tong niet.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik zie gelijk zo een grote natte vieze tong voor me met slijmslierten tussen jouw tong en mijn gezicht
Aapies kijken?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
morgen gaan we naar de dierentuin!
Nice! Kom je weer hier langs denk ikquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
morgen gaan we naar de dierentuin!
Neeeeeee.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Meet waarbij tamashii kookt
Ik denk hetquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nice! Kom je weer hier langs denk ik
Je moest eens weten hoeveel we heen en weer rijden. We zien graag wat van de omgeving ookquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Blijven wel aan het heen-en-weer rijden jullie
Dat weet ik inderdaad niet. En heb je gelijk in, hele dag binnen zitten kan je thuis ook welquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoeveel we heen en weer rijden. We zien graag wat van de omgeving ook
ja nou dat dusquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat weet ik inderdaad niet. En heb je gelijk in, hele dag binnen zitten kan je thuis ook wel
Lief hoor,quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Je mag mijn meisje wel lenen hoor, kunnen jullie met z'n tweeen aan de gang.![]()
Wat een mooie rolverdeling.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben dat soms.![]()
Mij wil je er niet bij hebben, thuis word ik de keuken uitgezet.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En het is ook nog redelijk weer, gewoon de buitenlucht in inderdaad!
Dan zitten jullie ook al niet meer in het land.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]net ff door het bos gelopen. Het is mega rustig en heerlijk weer...
Gellof dat het volgende week.minder wordt
Zou ik ook wel even willen, stil alle rust mooie omgeving lekker temperatuurtjequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:59 schreef LovelyLady het volgende:
Gellof dat het volgende week.minder wordt
Heuj ik kan best wel een beetje koken hoorquote:
En wel meer dan een beetje ook.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Heuj ik kan best wel een beetje koken hoor
Lol als jij niet kon koken dan ben ik een eiquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kwarteleitje?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Lol als jij niet kon koken dan ben ik een ei
Waar ben je op vakantiequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:59 schreef LovelyLady het volgende:
Geloof dat het volgende week.minder wordt
Mijn tomaatquote:
Ze zijn geelquote:
Whataspjemennouquote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ze zijn geelen zitten in een zakje
Je werkvent?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Collega zit relaxed te internetten.. then the phone rings..
hij kijkt op.. ik zie zijn hoofd en zeg: nhooooo waarom bellen ze !
Hij bloedserieus: ja ik wordt daar zoooo chagerijnig van.. kunnen ze niet gewoon iemand anders lastig vallen !![]()
Dat geloof ik heul wel, maar ik wil niet koken!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Lookie is er ookquote:
Ik vind een normaal formaat huis tuin en keuken frituurpan al een ramp.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:16 schreef Tamashii het volgende:
Pfft, vet verversen is niks voor mij. 1x en nooit meer..
Morgenavond?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:14 schreef JJH het volgende:
[..]
En neuken lukt niet, je gaat alleen maar verder weg.
Haha, die zijn chill, lekker makkelijk. Deze zijn 12 keer zo groot oid. Gaat 20 liter in. Maar goed, eigenlijk wil ik gewoon heel graag zwemmen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik vind een normaal formaat huis tuin en keuken frituurpan al een ramp.
Zwemmen is lekker.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:29 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Haha, die zijn chill, lekker makkelijk. Deze zijn 12 keer zo groot oid. Gaat 20 liter in. Maar goed, eigenlijk wil ik gewoon heel graag zwemmen.
Doe anders maar gewoon lekker samen van jullie van vakantie genieten.quote:
Joh, het is echt geweldig. Hier een zwembad, maarja ben pas 8 uur klaar. En raad eens hoe laat ie dicht gaat... Niet tof. Maar mss mag ik om 7 uur sluiten. Ik hoop het hard.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Zwemmen is lekker.
[..]
Doe anders maar gewoon lekker samen van jullie van vakantie genieten.
Doen we ookquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Zwemmen is lekker.
[..]
Doe anders maar gewoon lekker samen van jullie van vakantie genieten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |