Ja. Dus goedemorgen en succes vandaag, ik denk dat ik geen klant normaal te woord kan staan.quote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:20 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja. Dus goedemorgen en succes vandaag, ik denk dat ik geen klant normaal te woord kan staan.
Je zou een cursus kunnen gaan volgenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:20 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja. Dus goedemorgen en succes vandaag, ik denk dat ik geen klant normaal te woord kan staan.
wat voor werk doe je als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:20 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik wil best ruilen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:34 schreef LovelyLady het volgende:
Boodschapjes gedaan
Straks stukkie wandelen in het bos
Vakantiebaantje in een snackbar!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wat voor werk doe je als ik vragen mag?
Oeh leuk werkquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:36 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Vakantiebaantje in een snackbar!openen, alles aanzetten, bijvullen, schoonmaken en sluiten.
krokettenbakkertquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:36 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Vakantiebaantje in een snackbar!openen, alles aanzetten, bijvullen, schoonmaken en sluiten.
Ik mag hier alles pakken wat ik wil, maar ik neem indd alleen maar frikandel speciaal en een kaassoufle soms.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Volgens mij houd ze meer van frikandellen
Waarom nietquote:
Wist ik welquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:10 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik mag hier alles pakken wat ik wil, maar ik neem indd alleen maar frikandel speciaal en een kaassoufle soms.
Je weet de datum nog niet eensquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:17 schreef Tamashii het volgende:
Jja fijn, dan moet ik op die meet ook al werken!
Wij houden wel persoonlijke meetquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:17 schreef Tamashii het volgende:
ik ooohoook.. tot 8 uur vanaf 09.30 dus kan alleen in het weekend en dan zijn ze alweer wegquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:17 schreef Tamashii het volgende:
Ik dacht vandaag ja!quote:
Ditquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ooohoook.. tot 8 uur vanaf 09.30 dus kan alleen in het weekend en dan zijn ze alweer weg
Voor mij wel, bijna 2 uur volgens Google maps...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dit
Maar voor mij is het niet zo ver, bakkie doen 's avonds
Uurtje vanaf mijn werk (Arnhem). 1,5 uur vanaf mijn huis (Apeldoorn)quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Voor mij wel, bijna 2 uur volgens Google maps...
En dat terwijl ik Eindhoven - Zwolle een keer in een uur gedaan heb.
Daar hebben stukken bijgezeten van 170, 180.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Uurtje vanaf mijn werk (Arnhem). 1,5 uur vanaf mijn huis (Apeldoorn)
Hoe hard heb je wel niet gereden toen?
Stout jochie.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Daar hebben stukken bijgezeten van 170, 180.
Ja das minder. En motor is tof.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:39 schreef Vinniiee het volgende:
Totdat er een agent naast je rijdEn ik rijd motor, weet je toch
Maak mij eens niet jaloers. Ik heb niet gegeten en al wel gerookt, ben nu licht in mn hoofd.quote:
Ik ben mijn sigaretten boven vergeten en Zit nu buiten.. En das tequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:44 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Maak mij eens niet jaloers. Ik heb niet gegeten en al wel gerookt, ben nu licht in mn hoofd.
Stoppen met roken.dusquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:44 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Maak mij eens niet jaloers. Ik heb niet gegeten en al wel gerookt, ben nu licht in mn hoofd.
Nog nietquote:
Oeeeeeh lekkerquote:
Same herequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Blegh, pauze weer bijna voorbij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |