heb jij altijdquote:
Weegschaalquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik wist even niet wat ik als TT wilde.
Oooeehhhhh lekkerquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
heb jij altijdblijf van b&j ijs af !
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kom wel weer uit de kast he.
Bepaal k zelf welquote:
Ik ging heen voor voedsel, en kwam terug met bier.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
heb jij altijdblijf van b&j ijs af !
The verve.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:16 schreef GSbrder het volgende:
Ik vind Kt trouwens op een zanger van een britse band lijken. Ik weet alleen niet welke.
Spreek me niet tegen snoodaardquote:
Mika?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:16 schreef GSbrder het volgende:
Ik vind Kt trouwens op een zanger van een britse band lijken. Ik weet alleen niet welke.
Dat is wel een echt mooi compliment,quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:17 schreef Moeraskat het volgende:
Kt lijkt op de papa van mijn kinderen
Waaromquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat is wel een echt mooi compliment,![]()
Die ga ik misbruiken.
Nee, ik zoek iets anders.quote:
Benjamin benquote:
Ik vind dat een mooi woord.quote:
Ik zou niet durven.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Hmm slapenjjh als je aan dat ijs zit maak ik je morgen wakker met ijsklontjes in je kruis
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:16 schreef GSbrder het volgende:
nou daar ben je klaar meequote:
Hij kan goed zingenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:20 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
[..]
nou daar ben je klaar mee
[ afbeelding ]
Slaaplekkerquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Hmm slapenjjh als je aan dat ijs zit maak ik je morgen wakker met ijsklontjes in je kruis
ja ziet er wel top uit hoor zo'n dweil op je kopquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hij kan goed zingenTis zijn haar denk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Frontman the Darkness.
Maar dan wel wat minder oud.Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:28 schreef kingtoppie het volgende:
Lol die laatste 2 ben ik helemaal niet
Wie is datquote:
Ik wacht niet op hemquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:30 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
er zijn nog 5 miljoen wachtenden voor u ben ik bang
quote:
Ik heb nooit een rij, geen wachttijd niks.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]![]()
Als ik voor iedereen in de rij moest gaan staan die ik knap vind dan moet de rij doe voor mij wacht te lang wachtendus daar begin ik niet aan. Tevens is het zonde van de tijd
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb nooit een rij, geen wachttijd niks.
Geloof ik nietquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb nooit een rij, geen wachttijd niks.
Kom maar keer kijkenquote:
Ik ga nooit naar een discotheek. Volgens mij let je gewoon niet op. Ik kan me niet voorstellen dat mensen geen interesse in je tonenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kom maar keer kijken
Ik wil best een keer uit ergens in een discotheek oid, mag je kijken of er iets op mij afkomt.
Oh dat wel hoor, oogcontact dat soort ongein..quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik ga nooit naar een discotheek. Volgens mij let je gewoon niet op. Ik kan me niet voorstellen dat mensen geen interesse in je tonen
Normaal gezien doet de man datquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Oh dat wel hoor, oogcontact dat soort ongein..
Maar op mij afstappen zonder dat ze me kennen? Durven ze niet.
Hence; je aimt te jong.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Oh dat wel hoor, oogcontact dat soort ongein..
Maar op mij afstappen zonder dat ze me kennen? Durven ze niet.
Ik heb dus de laatste tijd steeds minder zin om vrouwen aan te spreken... Voelt een beetje als eenrichtingsverkeer... Ik ben er niet om een onbekende te vermaken... Dat mag wel van 2 kanten komen.quote:
Hoppa!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Oudste meisje dat ik gezoend heb was 32
Vandaar dat je maagd bent. Plus je neemt geen complimenten aan .. Aangezien ik je die al vaker gaf en knetter ook en je negeert dat..quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb dus de laatste tijd steeds minder zin om vrouwen aan te spreken... Voelt een beetje als eenrichtingsverkeer... Ik ben er niet om een onbekende te vermaken... Dat mag wel van 2 kanten komen.
Ik had mijn leeftijd al verteld voordat ik haar gezoend had...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hoppa!
Waarom kwam het niet tot seks?
Je was te eerlijk toen ze naar je leeftijd vroeg?
En daarna?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik had mijn leeftijd al verteld voordat ik haar gezoend had...
Het was vet schattig want het ging echt zo van: ''dit kan echt niet''![]()
Hehe, ik lekker doorgaan met teasen.. Kopjes tegen elkaar... Beetje een zoen initieren steeds maar haar wel gewoon genoeg ruimte geven.
Jep true, als ik zou nemen wat er langskwam zou ik geen maagd zijn nee...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Vandaar dat je maagd bent. Plus je neemt geen complimenten aan .. Aangezien ik je die al vaker gaf en knetter ook en je negeert dat..
Nog contact met die meid?quote:
Nee, denk ook niet dat ze er de volgende dag al te blij mee wasquote:
Mwah. Even een egoboost, nu weer verder gaanquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee, denk ook niet dat ze er de volgende dag al te blij mee wasWas toch echt veel te jong voor haar.
Kan ik niet zienquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jep true, als ik zou nemen wat er langskwam zou ik geen maagd zijn nee...
Hmm, niet mijn bedoeling om complimenten te negeren hoor..
Vind dat kinderen compliment zelfs zo leuk dat ik hem in mijn signature gedaan heb.
Egoboosts werken niet voor mij, mijn gevoel is verder ook niet stabiel..quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mwah. Even een egoboost, nu weer verder gaan.
Nee... Maar ik bedoel meer... Heb wel met 2 meisjes wat kunnen initieren.. Maar dat doe ik dan niet... Waarom niet? Geen lust genoeg op dat moment / nooit gedaan / emotioneel wrak.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Kan ik niet zienik zit mobiel
![]()
Lief van je
Mja je moet ook niet alles aannemengoedkoop Zijn is het ook echt niet lijkt me, tenminste dat zou ik niet willen zijn
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 08:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Goedemorgen morgen , tijd voor weer een nieuwe dag vol muggenbulten
Is niks vergeleken met gisteren.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 08:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Allemachtig waarom zijn jullie zou vroeg wakker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |