Jep true, als ik zou nemen wat er langskwam zou ik geen maagd zijn nee...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Vandaar dat je maagd bent. Plus je neemt geen complimenten aan .. Aangezien ik je die al vaker gaf en knetter ook en je negeert dat..
Nog contact met die meid?quote:
Nee, denk ook niet dat ze er de volgende dag al te blij mee wasquote:
Mwah. Even een egoboost, nu weer verder gaanquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee, denk ook niet dat ze er de volgende dag al te blij mee wasWas toch echt veel te jong voor haar.
Kan ik niet zienquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jep true, als ik zou nemen wat er langskwam zou ik geen maagd zijn nee...
Hmm, niet mijn bedoeling om complimenten te negeren hoor..
Vind dat kinderen compliment zelfs zo leuk dat ik hem in mijn signature gedaan heb.
Egoboosts werken niet voor mij, mijn gevoel is verder ook niet stabiel..quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mwah. Even een egoboost, nu weer verder gaan.
Nee... Maar ik bedoel meer... Heb wel met 2 meisjes wat kunnen initieren.. Maar dat doe ik dan niet... Waarom niet? Geen lust genoeg op dat moment / nooit gedaan / emotioneel wrak.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Kan ik niet zienik zit mobiel
![]()
Lief van je
Mja je moet ook niet alles aannemengoedkoop Zijn is het ook echt niet lijkt me, tenminste dat zou ik niet willen zijn
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 08:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Goedemorgen morgen , tijd voor weer een nieuwe dag vol muggenbulten
Is niks vergeleken met gisteren.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 08:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Allemachtig waarom zijn jullie zou vroeg wakker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |