Is dat niet altijd het geval met die roasts?quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:58 schreef shaderon het volgende:
the roast of bij comedy central
ligt het aan mij of is het totaal niet grappig en is iedereen daar fucking dronken
geen idee, er is nu een nieuwe ofzo.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:08 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Is dat niet altijd het geval met die roasts?
Ja dat is bij alle roasts zo. Gooi een paar knakkers neer waarvan je je afvraagt waarom ze daar zijn, pleur er wat slechte grappen en weken lang irritante advertenties bij en je hebt een CC roast.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:11 schreef shaderon het volgende:
[..]
geen idee, er is nu een nieuwe ofzo.
alleen maar schreeuwen en dezelfde grappen
lijkt er wel op?quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Is dit nu gewoon AlDie met een kloon of wat?
Mineraalwater2
Lijkt meer op een kloon van jouquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Mineraalwater2
quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik kloon niet meer want anders kan ik FOK! wel vergeten.
Er en vinger in steken bedoel je?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:22 schreef bobbernaut het volgende:
@ de TT, er zijn mensen die dat kunnen hoor
Ik heb wel eens gehoord dat het een ruk baantje isquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:51 schreef shaderon het volgende:
Aan te raden om bij de Mcdonalds te gaan werken?
ik pluk nu tomaten voor 6,20 per uur, maar het is vermoeiend en bloed heet in de kas.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:26 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gehoord dat het een ruk baantje is
Je moet een hoop doen voor weinig geld en al je collega's zijn dom
Maar dat heb ik ook maar gehoord hea. Voor een eerste bijbaantje is het misschien zo slecht nog nietEn anders kun je altijd stoppen
Kom meeten jwzquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:34 schreef shaderon het volgende:
[..]
ik pluk nu tomaten voor 6,20 per uur, maar het is vermoeiend en bloed heet in de kas.
vanmiddag maar is langs gaan en informeren hoe en wat
Of in wateringen of in denhaag escamplaan denk ik. allebei even ver weg.quote:
Ik dacht dat jij niet hoefde te werken voor geld?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:34 schreef shaderon het volgende:
[..]
ik pluk nu tomaten voor 6,20 per uur, maar het is vermoeiend en bloed heet in de kas.
vanmiddag maar is langs gaan en informeren hoe en wat
als het aan mijn vader ligt niet nee, die wil mij alles geven.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:22 schreef Mender het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij niet hoefde te werken voor geld?
Of gewoon een blikopener, maar die vind je niet veel meer in keukens tegenwoordigquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:29 schreef Lorrelies het volgende:
Eeeen toen brak het lipje van het blik knakworstjes af
Gelukkig doet een hoop geweld ook wonderen.
Owh zie je post nu pasquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:39 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Of gewoon een blikopener, maar die vind je niet veel meer in keukens tegenwoordig
Wij hadden zo'n kutding maar dat werkte echt voor geen meterquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:39 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Of gewoon een blikopener, maar die vind je niet veel meer in keukens tegenwoordig
SPOILER: post statsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
Poolse doos.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 08:54 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Als jij lapo hebt mag je die poolse doos als tc bebruiken.
Vanaf nu wordt het alleen maar slechter.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:50 schreef Lorrelies het volgende:
Ik woon vandaag een jaar samen, hoezee
Oh shitquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:13 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Vanaf nu wordt het alleen maar slechter.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:18 schreef shaderon het volgende:
zit nu bij de mc maar wat werken hier voor infantielen gvd
Ja goh echt hequote:
Zou best kunnen ik erger mij er niet aanquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Mineraalwater2
nooit echt de keuken ingekeken enzo en de mensen onderzocht. ik werd voor informatie voor het gemak doorgewezen naar de site voor sollicitatie, er kon me ter plaats niets over verteld worden..quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:21 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
[..]
Ja goh echt he
Je komt zelf toch ook wel eens bij de mc? Dan zie je toch wat voor mensen er werken?_!
Neejoh, ik ben er geweest en ik heb geen een slang of mega spin gezien. In de winter en herfst hebben ze winterslaap en zie je ze bijna niet. In de zomer is het een ander verhaal maar de meeste Australiers hebben zelf niet eens een slang oid gezien in hun levenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:03 schreef Lorrelies het volgende:
Gaaf, alleen lijkt Australië me engTeveel dodelijke beesten en zo
Lol. http://www.australianfauna.com/t10dangerous.php
En het is zo ver van huis heaEn duur, en een hoop geregel...
Die heb ik al eens gezien inderdaad. Heb ik al naar wat mensen toegestuurdquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:13 schreef -Datdus- het volgende:
(open link naar youtube zelf voor de tijd). holy shit mensen.
dafuq is dit?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:15 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Die heb ik al eens gezien inderdaad. Heb ik al naar wat mensen toegestuurd
Ze geven een tip hoe je het best een prortet foto kunt maken., Dat je vooral de kaak moet accentueren. Ze laten daar ook het verschil zien zonder je nek naar voren te doen en met je nek naar voren bijv.quote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:29 schreef bobbernaut het volgende:
KUTTT BINNENKORT WEER SCHOOLFOTO'S
hehehequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:52 schreef Lorrelies het volgende:
Zit ik heel oldskool Rollercoaster Tycoon 1 te spelen, moet ik naar de wc. Zeg ik tegen Mor terwijl ik opsta "Let jij even op mijn park?" Ik loop richting badkamer, ineens hoor ik "BAMMM". Ik ren terug, is er een achtbaankarretje ontploft
En Mor maar "Dat was niet mijn schuld!"
Rollercoaster rules :'D
Geef eens een voorbeeld?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:07 schreef Lorrelies het volgende:
Wat staan er toch altijd véél fouten in ondertitels. Niet alleen typfouten maar ook grammaticaal
Zo slecht eigenlijk.
Maar dat bestand heb ik niet...quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:56 schreef bobbernaut het volgende:
Ja, alleen dan moet je wel de ondertitelfile hebben (.srt)
en ze moeten dezelfde naam hebben dit_is_een_film_brrip.avi dan moet t ondertitelingsbestand ook dit_is_een_film_brrip.srt
Nee, Dan krijg je alleenmaar vagen teksten enzo.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:24 schreef mar456 het volgende:
[..]
Maar dat bestand heb ik niet...
Is er geen programma dat de tekst kan herkennen bedoelde ik meer..
http://lmgtfy.com/?q=Dutch+subtitlesquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:24 schreef mar456 het volgende:
[..]
Maar dat bestand heb ik niet...
Is er geen programma dat de tekst kan herkennen bedoelde ik meer..
Net stond er 'trotst' i.p.v. 'trots' in de ondertiteling bijv. Dan denk ik, hoe lees je daar nou over heenquote:
quote:
Ja ik zag het gebeuren. Sloeg idd nergens op. Diegene had je eerst een waarschuwing moeten geven. Maar hij bande jou gelijk. Ik vraag aan pix wel of ie je wil unbannen. Doet ie wel.quote:
Bangeile pubers die fappen op het naamkleurtje.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:57 schreef Mender het volgende:
[..]
Ja ik zag het gebeuren. Sloeg idd nergens op. Diegene had je eerst een waarschuwing moeten geven. Maar hij bande jou gelijk. Ik vraag aan pix wel of ie je wil unbannen. Doet ie wel.
Ditquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:59 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Bangeile pubers die fappen op het naamkleurtje.
quote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:59 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
O dat komt omdat mensen die de ondertitels heel vaak zonder beeld/script krijgen. Dus moeten ze alleen luisteren naar de spraak. En dat is vaak erg lastigquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:07 schreef Lorrelies het volgende:
Wat staan er toch altijd véél fouten in ondertitels. Niet alleen typfouten maar ook grammaticaal
Zo slecht eigenlijk.
Daar hebben we er wel meer van gehad en die kwamen nog van Fok! ookquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:59 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat voor grapjes?![]()
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:28 schreef SosuaCafe het volgende:
Wa doet die vlecht daar rechts? :# :# :#SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat voor grapjes?![]()
Lees ik nu goed dat je foto's laat afdrukken bij de HEMAquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:14 schreef vogelkooi het volgende:
Ah lekker eenzijdig bashen!
Aldie mis je ons al, wij jou niet!
Zijn die punten in te wisselen bij RussianBrides?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:42 schreef -Datdus- het volgende:
http://www.reddit.com/user/Datdus/
6999 comment karma! Wie maakt me los?
mijn cakeday is op mijn verjaardagquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:42 schreef -Datdus- het volgende:
Reddit is vaak traag als dikke strond.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:46 schreef tuut-chips het volgende:
ben door je hele history ge ajajajajajaj'd maar er komt niks bij
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:42 schreef -Datdus- het volgende:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:28 schreef SosuaCafe het volgende:
Dat schijnt lekker te zijn voor mannen hoorde ik wel eens?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat voor grapjes?
(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
Geen zorgen, ik mag mijn kinderen vertellen dat papa een echte tomatenplukker wasquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:27 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ik was jong en ik had geld nodig. Dan doe je dingen waar je later niet zo trots op bent.
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:17 schreef Timwonnacott het volgende:
Het is gewoon een complot om de SC te sluiten, wij zijn allemaal in gevaar
Lolz. Collectieve ban.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:24 schreef vogelkooi het volgende:
Ik werd gevraagd door een niet nader genoemd persoon om de foto van sosua in de OP te zetten, dat lijkt me geen goed plan en geen bestemming voor deze sc. Die richting wil ik niet varen ookal heb ik een baard.
gr,
jan piet joris en korneel.
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:09 schreef drumstickNL het volgende:
http://blogs.denverpost.c(...)s-rover-images/5748/
zo
dus dit gaan we ook terug vinden op mars:quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:12 schreef bobbernaut het volgende:
Dusss Mars is hetzelfde als Afrika? Een grote zandbak?
Allemaal wel een beetje maar mensen schijnen te vergeten dat die hires foto's niet via een adsl verbinding terugkomen en daardoor opgesmukt moeten worden.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:11 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo hé, deze lijkt wel cgi!
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:12 schreef bobbernaut het volgende:
Dusss Mars is hetzelfde als Afrika? Een grote zandbak?
Is het net zoals bij ice-age één grote levend oerbos ondergronds.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:14 schreef Lorrelies het volgende:
Het is nou niet echt een boeiende planeet als je het zo ziet nee
Maar het idee dat die foto's van Mars komen is wel vet
Maar in films en op tv lijkt het alleen maar op een zandbakquote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:14 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Allemaal wel een beetje maar mensen schijnen te vergeten dat die hires foto's niet via een adsl verbinding terugkomen en daardoor opgesmukt moeten worden.
[..]afrika ziet er toch wel anders uit bobje
Kijk, dán wordt het interessantquote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:15 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Is het net zoals bij ice-age één grote levend oerbos ondergronds.
in 2016 weten we het, dan gaan we boren in de grond...quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:15 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Is het net zoals bij ice-age één grote levend oerbos ondergronds.
Ja met al die mokkie's en negersquote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:21 schreef shaderon het volgende:
Vanmiddag bij de kfc kijken of ik daar misschien ga werken
Lijkt me een stuk leuker dan de mcdonalds.
070 nigga'squote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:22 schreef bobbernaut het volgende:
Maar dan haalt deze eckte neger wel een bucket bij je!
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:22 schreef Lorrelies het volgende:
Je bent er zelf één joh Bob
Ga lekker terug naar je eigen land!![]()
gewoon zwarte pieten schminkquote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:23 schreef TJV het volgende:
Bij de KFC werken?
Ben je een neger? Anders hoor je daar niet.
Weet ik johquote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:25 schreef bobbernaut het volgende:
Voor de laatste keer ik ben geen neger, ook al doe ik alsof. Ik ben gewoon licht getint
Nope zolang ik nog unbanned ben:Dquote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:33 schreef mschol het volgende:
[..]
dan kan de SC dus gesloten worden?
dat kan geregeld wordenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:33 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Nope zolang ik nog unbanned ben:D
Nope want ik ben braafquote:
Deze petitie heeft status concept en is daarom niet ondertekenbaar.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:40 schreef drumstickNL het volgende:
http://petities.nl/petiti(...)naar-zijn-eigen-land
graag ondertekenen
grgr
Is wel nodig hoor in vwo 5quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:46 schreef shaderon het volgende:
dit jaar ga ik meer mijn best doen..
vorig jaar had ik een mooi rijtje achten, gewoon cum laudequote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:47 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Is wel nodig hoor in vwo 5Vwo 6 is bijna alleen herhaling van de jaren ervoor. Dus goed je best doen
That's kinda the pointquote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:48 schreef Lorrelies het volgende:
Hee joh straks zakt 'ie en dan is 't jouw schuld!
Ooohquote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:48 schreef shaderon het volgende:
[..]
vorig jaar had ik een mooi rijtje achten, gewoon cum laude
n&tquote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:50 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Oooh
Welk pakket doe je?
Al moet ik zeggen dat de middelbare school ineens niks meer voorstelt nu inderdaad
architectuurquote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:51 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Jij bent een slimmerd!
Wat wil je erna doen?
Is wel leuk he, je veel slimmer voelen dan de rest?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:50 schreef MineraalWater het volgende:
Ik had gister iemand in de klas die wist nog niet eens hoe je bij "Deze computer" kwam omdat er alleen "Computer" stond. Vervolgens wist hij niet hoe hij op de webserver kwam wat duidelijk was uitgelegd en hij wist ook niet hoe je een bestand moest kopieren en plakken.... En dat doet ICT..
Nou is in dat geval niet zo moeilijk als ik het leesquote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:52 schreef TJV het volgende:
[..]
Is wel leuk he, je veel slimmer voelen dan de rest?
fingerboardingquote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:49 schreef bobbernaut het volgende:
Ja ben verkouden daarom is mn stem anders.
Ja, eigenlijk wel ja.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:52 schreef TJV het volgende:
[..]
Is wel leuk he, je veel slimmer voelen dan de rest?
Ik heb geen toetsenbord meer; ik doe alles met mijn muis.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:54 schreef TJV het volgende:
Iedereen gebruikt toch
[ afbeelding ]
+ E
?
Werken bij de Mcquote:
krijg er spontaan rsi van..quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:55 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ik heb geen toetsenbord meer; ik doe alles met mijn muis.
[ afbeelding ]
Past zeker goed bij je STRIKE 7?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:55 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik doe alles hiermeequote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:55 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Na een uur of 2 al mee gestopt. Inderdaad repetitief. Iemand al wat nieuws gezien over HL3?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:55 schreef TJV het volgende:
Gisteren Dead Island uitgespeeld. Conclusie: beetje repetitief.
Wanneer kom jij eens met een vriendinnetje Bobbert?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:59 schreef bobbernaut het volgende:
Mender waar was jij gisteravond??! Bij die blonde snol he? IK MAAK HET UIT JIJ VIES VUNZIG VENTJE!
ga plat, bij kruidvatquote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:01 schreef Ame_thyst het volgende:
ga los, bij etos
Hoe verzinnen ze het
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
nah dat ben jij die aan t larpen isquote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:10 schreef Lorrelies het volgende:
Een bepaald persoon met een naam waarvan het begin lijkt op dat van een goedkope supermarktketen suggereert dat onderstaande persoon de vriendin van Bobbernaut is.
[ afbeelding ]
wie heet er nou lidlquote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:15 schreef Lorrelies het volgende:
Hee niet bitchen op mij, hij was van die persoon van de supermarkt en zo.
prutquote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:05 schreef drumstickNL het volgende:
lekker eten; goed voor je die kfc prut
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon doen laat ze maar lullen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:13 schreef shaderon het volgende:
maar ik vind de horeca wel leuk
daarom zoiets maar is uitproberen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |