Het was de laatstequote:
Klopt ze zijn erg vetquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:29 schreef Xetran het volgende:
Na 23 minuten zitten ze vaak ook nog is vol met olie. Vetmakende kut meuk
Waarom koop je geen maaltijdloempia's dan? die zijn 400 gram ofzo en koulo grootquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:30 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Klopt ze zijn erg vetMaar wel lekker
Er wonen helaas ook andere mensen in dit huisquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Je dacht bij de vorige keer: ''Goh, ik laat er even één inzitten''?
Maar wel veel lekkerder en je merkt het niet zo.quote:
Nee ik heb zojuist slachtofferhulp aangeboden gekregen van Giel en Timurquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:37 schreef HSG het volgende:
Overleef je deze dag nog wel TS na zo'n vreselijk ervaring?
En wat is je eerste indruk daarover?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:41 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Nee ik heb zojuist slachtofferhulp aangeboden gekregen van Giel en Timur
Dat ik weer moet praten op 3FMquote:
Ga je dat ook doen? Het zou je wel goed doen. Kun je je verhaal kwijt, krijg je wat hulp van professionals en ga je daar als een herboren man weer weg.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:45 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Dat ik weer moet praten op 3FM
Ik denk dat het mijn zelfvertrouwen wel een boost geeftquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:46 schreef HSG het volgende:
[..]
Ga je dat ook doen? Het zou je wel goed doen. Kun je je verhaal kwijt, krijg je wat hulp van professionals en ga je daar als een herboren man weer weg.
Wanneer heb je een afspraak?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:49 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ik denk dat het mijn zelfvertrouwen wel een boost geeft
Nee die van Mora zijn echt veel vadsiger heb ik 't idee. Maargoed, als je ze al eet moet je daar toch maar niet aan denkenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |