Is dat niet altijd het geval met die roasts?quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:58 schreef shaderon het volgende:
the roast of bij comedy central
ligt het aan mij of is het totaal niet grappig en is iedereen daar fucking dronken
geen idee, er is nu een nieuwe ofzo.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:08 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Is dat niet altijd het geval met die roasts?
Ja dat is bij alle roasts zo. Gooi een paar knakkers neer waarvan je je afvraagt waarom ze daar zijn, pleur er wat slechte grappen en weken lang irritante advertenties bij en je hebt een CC roast.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:11 schreef shaderon het volgende:
[..]
geen idee, er is nu een nieuwe ofzo.
alleen maar schreeuwen en dezelfde grappen
lijkt er wel op?quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Is dit nu gewoon AlDie met een kloon of wat?
Mineraalwater2
Lijkt meer op een kloon van jouquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Is dit nu gewoon AlDie met een kloon of wat?
Mineraalwater2
quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik kloon niet meer want anders kan ik FOK! wel vergeten.
Er en vinger in steken bedoel je?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:22 schreef bobbernaut het volgende:
@ de TT, er zijn mensen die dat kunnen hoor
Ik heb wel eens gehoord dat het een ruk baantje isquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:51 schreef shaderon het volgende:
Aan te raden om bij de Mcdonalds te gaan werken?
ik pluk nu tomaten voor 6,20 per uur, maar het is vermoeiend en bloed heet in de kas.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:26 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gehoord dat het een ruk baantje is
Je moet een hoop doen voor weinig geld en al je collega's zijn dom
Maar dat heb ik ook maar gehoord hea. Voor een eerste bijbaantje is het misschien zo slecht nog nietEn anders kun je altijd stoppen
Kom meeten jwzquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:34 schreef shaderon het volgende:
[..]
ik pluk nu tomaten voor 6,20 per uur, maar het is vermoeiend en bloed heet in de kas.
vanmiddag maar is langs gaan en informeren hoe en wat
Of in wateringen of in denhaag escamplaan denk ik. allebei even ver weg.quote:
Ik dacht dat jij niet hoefde te werken voor geld?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:34 schreef shaderon het volgende:
[..]
ik pluk nu tomaten voor 6,20 per uur, maar het is vermoeiend en bloed heet in de kas.
vanmiddag maar is langs gaan en informeren hoe en wat
als het aan mijn vader ligt niet nee, die wil mij alles geven.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:22 schreef Mender het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij niet hoefde te werken voor geld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |