Yep, gelukkig geen kankeraar.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:58 schreef Specularium het volgende:
Kluun is altijd een gezellige gozer gebleven.
Je hebt eten en vreten.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:03 schreef Karina het volgende:
Niets zo vies als kijken naar iemand die zit te vreten.
Wat hij deed was vreten. Het zag er vies uit in ieder geval.quote:
Deze is soms wel soort van grappig.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:02 schreef Karina het volgende:
Weer een hype die aan mij voorbij is gegaan. Of gaat.
Ik ga niet klikken.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:05 schreef Modus het volgende:
[..]
Deze is soms wel soort van grappig..
Even snel doorheengevlogen, ik houd niet van hondenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:05 schreef Modus het volgende:
[..]
Deze is soms wel soort van grappig..
Maar dan op je televisie in plaats van je beeldschermquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:09 schreef Karina het volgende:
Google tv is dan toch gewoon youtube? Of snap ik het weer niet.
Daarom post je ook in dit topicquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:10 schreef Karina het volgende:
Ik wil helemaal niet dat andere mensen weten wat ik kijkDan zien ze dat ik naar WNL kijk.
Alleen al daarom post ik hier ook niet met mijn echte naam.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:10 schreef Karina het volgende:
Ik wil helemaal niet dat andere mensen weten wat ik kijkDan zien ze dat ik naar WNL kijk.
Ik doe voor het begint de ramen en gordijnen dicht.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:10 schreef Karina het volgende:
Niemand weet wie ik ben hoorquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:10 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Daarom post je ook in dit topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |