abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129148403
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 11:01 schreef Spatzmann het volgende:
Ook niet ontopic, ik ben begonnen met defiance :)
dat lijkt me meer echte sf, terwijl revolution en falling skies meer zijn voor de kijker die wel wat sf-achtigs wil zien met veel vechten en ruziezoeken, maar zonder vermoeid te worden met iets vervelends als wetenschap of een verklaring voor al die aliens.
pi_129220933
Wat een enorme k*taflevering. :( Ik heb hem na 20 minuten afgezet. Deze serie kijk ik niet meer. Jammer, want ik vond seizoen 1 en 2 wel amusant ondanks de nodige :')-momenten.
pi_129222575
Ik heb hem ook binnen maar moet hem nog kijken.. Waar ik overigens helemaal geen zin in heb.
Dat zegt wel genoeg denk ik.
Sinds die pratende alien in beeld is gekomen kan ik het gewoon niet meer :'(
pi_129223593
Ik vind die pratende alien nog een van de leukere dingen aan de serie, zeker toen hij op een paard zat. :D Maar dat gezeik met Karen is te erg, of dat elle lange gedoe met pope.
pi_129223819
Ja, die Karen ben ik wel echt intens zat nu :')
Ja doei.
pi_129352237
Wat een kut aflevering! Ik dacht heel even, leuk even terug in de tijd maar om een fucking half uur daar aan te besteden :') En ook de rest gewoon pure stinkende kut!
  vrijdag 26 juli 2013 @ 00:12:52 #187
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_129352325
Wat een kritiek op deze serie zeg. Ik vind het een uitermate vermakelijk geheel.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_129357492
Ik ben weer bij *O*, al heb ik het einde van episode 8 gemist omdat ik in slaap viel :').

En welke schrijver is het met het idee gekomen om die Volm "Goat cheese" to noemen :') :') :')*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Get it and Bet it
  vrijdag 26 juli 2013 @ 09:42:35 #189
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_129358872
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 00:09 schreef kurk_droog het volgende:
Wat een kut aflevering! Ik dacht heel even, leuk even terug in de tijd maar om een fucking half uur daar aan te besteden :') En ook de rest gewoon pure stinkende kut!
idd, wtf was dat... ach ze proberen er eens iets anders van te maken. Hoe Mason dan toch weer zo makkelijk kan ontsnappen bij de Aliens door ergens vanaf te springen. Niemand gaat er ook achteraan. En dat ene gezin dat verdwenen is waarna tom in huilen uitbartst en de dramatische muziekjes weer ingezet worden.

Heerlijke pulp weer :P
pi_129387593
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 00:12 schreef Byzantynixschii het volgende:
Wat een kritiek op deze serie zeg. Ik vind het een uitermate vermakelijk geheel.
Ik vind het ook heel vermakelijk, maar alleen omdat het zo slecht was :') Alleen die laatste aflevering ging nog een stapje verder en als die lijn zich doorzet haak ik wel af, het moet wel grappig blijven natuurlijk.
pi_129494286
Godverdomme, dat filosofische gesprek met die pratende alien. God. Ver. Domme.

_O- _O- _O- _O- 8)7 :') o|O _O-
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_129500421
Ja ik ben er klaar mee.
Het doet pijn aan mijn hart maar ik stop met kijken ;(
pi_129598844
Na de vorige aflevering was deze heel behoorlijk te pruimen. Die nep Marokkaan mag wel even sterven trouwens.
pi_129604048
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 01:27 schreef Tim86 het volgende:
Godverdomme, dat filosofische gesprek met die pratende alien. God. Ver. Domme.

_O- _O- _O- _O- 8)7 :') o|O _O-
je moet bij de dialogen ook even met je telefoon ofzo gaan spelen :P

vond deze ook wel weer te pruimen, heerlijk ook hoe ze alles doordacht hebben om een gat in de muur te blazen en de professor dan op het laatst nog ziet: SHIT! dit kunnen we niet doen want blablabla. En de held van het verhaal Tom fucking Mason doet het uiteindelijk toch, wat een baas he. Toch? :')

En natuurlijk het koppeltje dat vast zit onder grond, bijna geen zuurstof meer heeft en dan plots bedenkt dat het wel handig kan zijn als ze geluid maken tegen een pijp zodat iemand ze wellicht kan horen. Wat een genie! Maar het mooist was natuurlijk de hereniging van Weaver met zijn dochter, ik moest huilen. Nouja, bijna dan!

En dan het meest dramatiche van alles: maandag alweer de laatste :(
pi_129640182
Die pijp was sowieso triest :') Dat kan je in zo'n situatie heus wel bedenken dat daar misschien wel zuurstof uit kan komen...
pi_129646189
Aflevering 8 gezien.. En straks worden ze allemaal wakker en was het gewoon een droom. 8)7
Idee was goed, slecht uitgewerkt..

Nu 9, regie door Jonathan Frakes, ben benieuwd.
pi_129650292
Dus.. Dit seizoen samengevat:
- De Volm bouwen een wapen, Mason legt zijn functie neer, Peralta neemt die functie over, wat discussie over het Volmwapen en de wisseling van leider.
- Volms, op 1 na, dood. Status wapen: Onbekend.
- Hal heeft een bug, doet rare dingen en raakt zijn bug kwijt.
- Anne krijgt een kind, Alexis, kind is raar. Anne en Alexis lopen weg/worden ontvoerd, familie Mason gaat er achteraan, na wat gedoe keren de broertjes terug. Papa Mason via een omweg bij de Espheni om te zien dat Anne+Alexis dood? zijn.
- Lourdes saboteert ook het een en ander, heeft nog steeds een bug, is ontmaskerd, lot onbekend.
- KAREN!! KAREN!! KAREN!! KAREN!! KAREN!! KAREN!! KAREN!!

En ik dacht dat The Walking Dead saai was.. :P
pi_129651770
je vergeet de strijd die pope voert met weaver en mason. Ongeëvenaard drama
pi_129770137
(Lees in snel tempo)
Ze hebben een trein en boot, het Volmwapen doet het, Toren in Boston valt om, huge ass big motherfuckerVolmschip landt, Volm willen de mensen ver! uit de buurt hebben, Mason is eigenwijs, Volm bedenken zich en schoppen ze uit Boston.. Succes :W

Wat een slechte final zeg. :')
  Moderator dinsdag 6 augustus 2013 @ 22:18:31 #200
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_129770608
episch vond ik het ... episch

kan het me nu al niet meer herinneren -O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator dinsdag 6 augustus 2013 @ 22:19:40 #201
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_129770662
owja toen Tom Karen neerschoot had ik wel een beetje een bro momentje _O_
pi_129791455
quote:
15s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 22:07 schreef DJKoster het volgende:
(Lees in snel tempo)
Ze hebben een trein en boot, het Volmwapen doet het, Toren in Boston valt om, huge ass big motherfuckerVolmschip landt, Volm willen de mensen ver! uit de buurt hebben, Mason is eigenwijs, Volm bedenken zich en schoppen ze uit Boston.. Succes :W

Wat een slechte final zeg. :')
de grote schok was natuurlijk dat mason die blonde chick neerschiet die blijkbaar machteloos is als er 1 zo een toren afgeschoten wordt :')

vond die scene's in het begin er trouwens best goed uit zien

ik kijk iig alweer uit naar volgend jaar :P
Falling Skies is en blijft vermakelijke pulp
pi_129817496
Die mechs in deze serie _O-

Wat een misselijkmakende cgi is dat zeg, voor de rest wel vermakelijk enzo O+
pi_129820765
Vond trouwens dat ze wel erg snel over de dood van Alexis en Anne heen walsten. Ook heb je er niks van gezien, geen terugblik niks :') Dus ik gok dat ze er volgend seizoen gewoon weer inzitten.
Shine bright like a diamond.
pi_129820802
Dood ? Heb je de laatste aflevering wel gezien ? :)
pi_129820824
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 08:05 schreef dapluiz het volgende:
Dood ? Heb je de laatste aflevering wel gezien ? :)
Oh, nee die moet nog zien :P klopt mijn theorie nog sneller dan verwacht haha.
pi_129821431
quote:
10s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 08:07 schreef June. het volgende:

[..]

Oh, nee die moet nog zien :P klopt mijn theorie nog sneller dan verwacht haha.
was toch wel te verwachten dat die in de finale weer zouden opduiken. En hoe! Je krijgt een brok in de keel. Prachtig.

:')
pi_129821925
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 08:59 schreef planethugo het volgende:

[..]

was toch wel te verwachten dat die in de finale weer zouden opduiken. En hoe! Je krijgt een brok in de keel. Prachtig.

Kan niet wachten *;
pi_129849518
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 08:59 schreef planethugo het volgende:

[..]

En niet te vergeten dat je het al kon zien omdat de actrice aangekondigd werd :') .

Man wat een draken serie
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_129861519
hoe moeten die acteurs zich voelen als ze het script onder ogen krijgen en dan opeens een ras als 'Ishfenie' aan moeten duiden en er ook nog heel serieus bij moeten kijken :P
pi_129942249
Er zitten hier zoveel mensen die de serie compleet aan het afkraken zijn he, en iedere aflevering zeggen dat die nog slechter was dan de vorige. Mijn vraag is waarom kijken jullie het dan?
Als ik 3 afleveringen van een serie slecht vind dan stop ik er gewoon mee hoor :P
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
pi_129942494
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 16:38 schreef Exentric90 het volgende:
Er zitten hier zoveel mensen die de serie compleet aan het afkraken zijn he, en iedere aflevering zeggen dat die nog slechter was dan de vorige. Mijn vraag is waarom kijken jullie het dan?
Als ik 3 afleveringen van een serie slecht vind dan stop ik er gewoon mee hoor :P
Zelfkastijding.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_129942529
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 16:38 schreef Exentric90 het volgende:
Sommige dingen zijn zo slecht dat ze goed worden. Dat je denkt 'neee, dat kán niet slechter', en dan kan het wel, en dan is dat leuk :+
Ja doei.
pi_129942824
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 16:43 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Sommige dingen zijn zo slecht dat ze goed worden. Dat je denkt 'neee, dat kán niet slechter', en dan kan het wel, en dan is dat leuk :+
En dan is het leuk om constant iedere aflevering slechte recensies neer te pennen zo dat andere mensen denken van nee ik ga niet kijken?
Als je al zo lang iets slecht vind wordt het echt niet meer vanzelf goed en is je mening voor de rest van de serie gekleurd.
Begrijp me niet verkeerd als je het slecht vind is dat jou mening en van mij mag je best door kijken ook al vind je het slecht. Maar is het nu echt nodig om iedere aflevering de hele serie totaal af te kraken?
Ja er zit soms slecht acteer werk bij en ja het verhaal klopt niet altijd op natuurlijke reacties. Maar hé welke film/serie heeft dat niet?

Geen persoonlijke aanval trouwens ik weet niet of jij de serie wel of niet leuk vind. Heb niet op user names gelet :P
  zondag 11 augustus 2013 @ 17:15:57 #215
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_129943937
Ik vind het ook lame maar ik heb geen behoefte omdat iedere keer kenbaar te maken. :P
When all else fails, you always have delusion.
pi_129944137
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 17:15 schreef Mirel het volgende:
Ik vind het ook lame maar ik heb geen behoefte omdat iedere keer kenbaar te maken. :P
Dit dus. Ik snap alleen niet dat je dan door kijkt :') maar hé das jouw keuze :P
Maar iedere aflevering afkraken en maar blijven herhalen wat er slecht aan is snap ik niet :P
pi_129944947
Waar blijft seizoen 4 ? :P
pi_129945484
Oh, ik vind juist een deel van de lol het samen uitlachen van wat er zo verschrikkelijk was hier :') Dan lees je een post en dan denk je "jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :') :D! :D :D! :'( :D! :P
Ja doei.
pi_129945721
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 17:58 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, ik vind juist een deel van de lol het samen uitlachen van wat er zo verschrikkelijk was hier :') Dan lees je een post en dan denk je "jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :') :D! :D :D! :'( :D! :P
Nja ik zie t nut er niet van in om überhaupt door te kijken. En ook niet om t dan aflevering voor aflevering zo zwart te maken.

Ik persoonlijk vind t namelijk wel goed en er zitten ook stukken in die echt geniaal zijn zowel acteer werk als het script. En vind het dan best storend als ik dan weer al die afkrakende reacties lees zeker als die aflevering juist erg goed was. En dat onderstreept mn punt ook weer iedere aflevering zien jullie gekleurd door de vorige afleveringen en meningen daar over ook als die huidige eigenlijk helemaal zo slecht niet was.

Maar goed ieder zijn mening natuurlijk. Ik vroeg me alleen af wat het nut was van door kijken en dan ook nog constant afkraken :Y
pi_129946034
Tsja, ieder z'n meug. Zoals ik al zei kan ik soms ook genieten van dingen die zo fout/slecht zijn dat ze weer leuk worden. Het is voor mij dan ook meer een comedy dan een sci-fi serie.
Ja doei.
pi_129961608
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 22:18 schreef sp3c het volgende:
episch vond ik het ... episch

kan het me nu al niet meer herinneren -O-
hihi, behoorlijk mee eens :')

Waar was dat doodschieten van Karen nou voor nodig :') Had haar gewoon even tegen Hal laten lullen...jaloerse kut bitches altijd. Redelijke aflevering verder maar dat vind ik al snel als dat kut kind weinig te zeggen heeft.
  maandag 12 augustus 2013 @ 10:51:46 #222
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_129970470
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 17:21 schreef Exentric90 het volgende:

[..]

Dit dus. Ik snap alleen niet dat je dan door kijkt :') maar hé das jouw keuze :P
Maar iedere aflevering afkraken en maar blijven herhalen wat er slecht aan is snap ik niet :P
Ik heb nog geen steeds oprecht interesse in Tom Mason en co
When all else fails, you always have delusion.
pi_129970600
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 23:53 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

hihi, behoorlijk mee eens :')

Waarwas dat doodschieten van Karen nou voor nodig :') Had haar gewoon even tegen Hal laten lullen...jaloerse kut bitches altijd. Redelijke aflevering verder maar dat vind ik al snel als dat kut kind weinig te zeggen heeft.
Ja doei.
  Moderator maandag 12 augustus 2013 @ 12:24:36 #224
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_129973477
ik ben ook nog steeds oprecht geinteresseerd in hoe het afloopt met de Mason brothers (en vrienden)

vind het een reuze vermakelijke serie maar het is gewoon niet zo heel erg goed allemaal en ik vind het lollig om het af te kraken

als we hier gaan doen alsof het allemaal geniaal is en andere mensen denken 'nou dat ga ik dus wel kijken he!' dan komen ze van nogal een koude kermis thuis _O-
pi_129973517
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 12:24 schreef sp3c het volgende:
ik ben ook nog steeds oprecht geinteresseerd in hoe het afloopt met de Mason brothers (en vrienden)

vind het een reuze vermakelijke serie maar het is gewoon niet zo heel erg goed allemaal en ik vind het lollig om het af te kraken

als we hier gaan doen alsof het allemaal geniaal is en andere mensen denken 'nou dat ga ik dus wel kijken he!' dan komen ze van nogal een koude kermis thuis _O-
Maar er zijn dus mensen die het écht goed vinden :@ ;(
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')