dat lijkt me meer echte sf, terwijl revolution en falling skies meer zijn voor de kijker die wel wat sf-achtigs wil zien met veel vechten en ruziezoeken, maar zonder vermoeid te worden met iets vervelends als wetenschap of een verklaring voor al die aliens.quote:Op maandag 17 juni 2013 11:01 schreef Spatzmann het volgende:
Ook niet ontopic, ik ben begonnen met defiance
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Get it and Bet it
idd, wtf was dat... ach ze proberen er eens iets anders van te maken. Hoe Mason dan toch weer zo makkelijk kan ontsnappen bij de Aliens door ergens vanaf te springen. Niemand gaat er ook achteraan. En dat ene gezin dat verdwenen is waarna tom in huilen uitbartst en de dramatische muziekjes weer ingezet worden.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:09 schreef kurk_droog het volgende:
Wat een kut aflevering! Ik dacht heel even, leuk even terug in de tijd maar om een fucking half uur daar aan te bestedenEn ook de rest gewoon pure stinkende kut!
Ik vind het ook heel vermakelijk, maar alleen omdat het zo slecht wasquote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:12 schreef Byzantynixschii het volgende:
Wat een kritiek op deze serie zeg. Ik vind het een uitermate vermakelijk geheel.
je moet bij de dialogen ook even met je telefoon ofzo gaan spelenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 01:27 schreef Tim86 het volgende:
Godverdomme, dat filosofische gesprek met die pratende alien. God. Ver. Domme.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
de grote schok was natuurlijk dat mason die blonde chick neerschiet die blijkbaar machteloos is als er 1 zo een toren afgeschoten wordtquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:07 schreef DJKoster het volgende:
(Lees in snel tempo)
Ze hebben een trein en boot, het Volmwapen doet het, Toren in Boston valt om, huge ass big motherfuckerVolmschip landt, Volm willen de mensen ver! uit de buurt hebben, Mason is eigenwijs, Volm bedenken zich en schoppen ze uit Boston.. Succes
Wat een slechte final zeg.
Oh, nee die moet nog zienquote:Op donderdag 8 augustus 2013 08:05 schreef dapluiz het volgende:
Dood ? Heb je de laatste aflevering wel gezien ?
was toch wel te verwachten dat die in de finale weer zouden opduiken. En hoe! Je krijgt een brok in de keel. Prachtig.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 08:07 schreef June. het volgende:
[..]
Oh, nee die moet nog zienklopt mijn theorie nog sneller dan verwacht haha.
Kan niet wachtenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 08:59 schreef planethugo het volgende:
[..]
was toch wel te verwachten dat die in de finale weer zouden opduiken. En hoe! Je krijgt een brok in de keel. Prachtig.
En niet te vergeten dat je het al kon zien omdat de actrice aangekondigd werdquote:Op donderdag 8 augustus 2013 08:59 schreef planethugo het volgende:
[..]
was toch wel te verwachten dat die in de finale weer zouden opduiken. En hoe! Je krijgt een brok in de keel. Prachtig.
Zelfkastijding.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:38 schreef Exentric90 het volgende:
Er zitten hier zoveel mensen die de serie compleet aan het afkraken zijn he, en iedere aflevering zeggen dat die nog slechter was dan de vorige. Mijn vraag is waarom kijken jullie het dan?
Als ik 3 afleveringen van een serie slecht vind dan stop ik er gewoon mee hoor
Sommige dingen zijn zo slecht dat ze goed worden. Dat je denkt 'neee, dat kán niet slechter', en dan kan het wel, en dan is dat leukquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:38 schreef Exentric90 het volgende:
Er zitten hier zoveel mensen die de serie compleet aan het afkraken zijn he, en iedere aflevering zeggen dat die nog slechter was dan de vorige. Mijn vraag is waarom kijken jullie het dan?
Als ik 3 afleveringen van een serie slecht vind dan stop ik er gewoon mee hoor
En dan is het leuk om constant iedere aflevering slechte recensies neer te pennen zo dat andere mensen denken van nee ik ga niet kijken?quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Sommige dingen zijn zo slecht dat ze goed worden. Dat je denkt 'neee, dat kán niet slechter', en dan kan het wel, en dan is dat leuk
Dit dus. Ik snap alleen niet dat je dan door kijktquote:Op zondag 11 augustus 2013 17:15 schreef Mirel het volgende:
Ik vind het ook lame maar ik heb geen behoefte omdat iedere keer kenbaar te maken.
Nja ik zie t nut er niet van in om überhaupt door te kijken. En ook niet om t dan aflevering voor aflevering zo zwart te maken.quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:58 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, ik vind juist een deel van de lol het samen uitlachen van wat er zo verschrikkelijk was hierDan lees je een post en dan denk je "jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
![]()
!
![]()
!
![]()
!
hihi, behoorlijk mee eensquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:18 schreef sp3c het volgende:
episch vond ik het ... episch
kan het me nu al niet meer herinneren
Ik heb nog geen steeds oprecht interesse in Tom Mason en coquote:Op zondag 11 augustus 2013 17:21 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Dit dus. Ik snap alleen niet dat je dan door kijktmaar hé das jouw keuze
Maar iedere aflevering afkraken en maar blijven herhalen wat er slecht aan is snap ik niet
quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:53 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
hihi, behoorlijk mee eens
Waarwas dat doodschieten van Karen nou voor nodigHad haar gewoon even tegen Hal laten lullen...jaloerse kut bitches altijd. Redelijke aflevering verder maar dat vind ik al snel als dat kut kind weinig te zeggen heeft.
Maar er zijn dus mensen die het écht goed vindenquote:Op maandag 12 augustus 2013 12:24 schreef sp3c het volgende:
ik ben ook nog steeds oprecht geinteresseerd in hoe het afloopt met de Mason brothers (en vrienden)
vind het een reuze vermakelijke serie maar het is gewoon niet zo heel erg goed allemaal en ik vind het lollig om het af te kraken
als we hier gaan doen alsof het allemaal geniaal is en andere mensen denken 'nou dat ga ik dus wel kijken he!' dan komen ze van nogal een koude kermis thuis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |