Wetlook!quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:11 schreef oh-oh het volgende:
Kwart voor zes gaat het hier los volgens buienradar, hopelijk klopt dat gewoon weer niet, anders verzuipen we tussen kantoor en shoot
Klinkt als elke random school (qua organisatie en planningquote:Op maandag 20 augustus 2012 16:41 schreef Miniem het volgende:
Krijg net een email dat school maandag begint
Best welquote:Op maandag 20 augustus 2012 17:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Klinkt als elke random school (qua organisatie en planning) , joepie
Heb je wel al zin?
Leuk!quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:15 schreef Miniem het volgende:
[..]
Best welben ook best benieuwd naar de klas
Leukequote:Op maandag 20 augustus 2012 19:55 schreef Miniem het volgende:
Ik vind deze trui wel tof http://www.hm.com/nl/product/01538?article=01538-C
Wat vind jij Pi?
Nickelodeon denk ik!quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:54 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb geen idee waar je t over hebt.
Ik ga slapen![]()
Ik ben zo benieuwd!quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:27 schreef oh-oh het volgende:
Was tof , hondjes deden het super, ik ben heel benieuwd wat eruit komt![]()
Nu vogel voeren en dalijk zelf eten, ben kapot hahahaha
*duimt*quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 01:50 schreef Strega het volgende:
Morgen ff voor me duimen, moet om 08.40 in het UMCG zijn, bij de dermatoloog. Voor groter groeiend plekje in m'n gezicht.
Duimt meequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 01:50 schreef Strega het volgende:
Morgen ff voor me duimen, moet om 08.40 in het UMCG zijn, bij de dermatoloog. Voor groter groeiend plekje in m'n gezicht.
succesquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 01:50 schreef Strega het volgende:
Secondenlijm gaat wit uitslaan. En wordt hard dus zodra het flexibel moet zijn breekt het. Probeer es contactlijm idd.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:30 schreef Miniem het volgende:
[..]
En contactlijm?![]()
Secondelijm gaat niet werken denk ik?
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind em heel apart. De honden winnen van het model in poseren.
Jezus christus.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:21 schreef Strega het volgende:
Bedankt voor het duimen allemaal.
Helaas geen fijn nieuws. Het is huidkanker, een tumor. Over twee weken krijg ik te horen of het goed dan wel kwaadaardig is. Het is groot, zit op een rotplek, tussen neus en lippen. Moet in ieder geval geopereerd, waarschijnlijk " Mohs chirurgie" . Daarna eventueel nog een plastisch chirurg.![]()
Ben op het moment een beetje.
Oh-Oh wat een geweldige foto zo van Kees en Sjon!![]()
![]()
Ik vind Kees het leukst. Het model doet me niet zo veel.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:23 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind deze foto echt zwaar niks, ik hoop dat de rest beter is anders was het een verspilde avond
Ik vind hem ook niks. Sjon komt er ook behoorlijk kut in uit.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:23 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind deze foto echt zwaar niks, ik hoop dat de rest beter is anders was het een verspilde avond
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vind hem ook niks. Sjon komt er ook behoorlijk kut in uit.
Nee niet van een moedervlek. Het punt is dat ie heel groot is, en op een hele moeilijke plek zit. Ruimte erom heen is er dan niet. Plus een kans op doorsnijden van de zenuwen daar, waardoor ik bv een hangende/scheve mondhoek kan krijgen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jezus christus.
Mooi kut. Maar, ga niet gelijk van het ergste uit! Mo heeft het natuurlijk ook gehad. Een melanoom. Het hangt van allemaal factoren af hoe en wat. Er is een goeie kans dat het weggehaald wordt, extra stukje ruimte eromheen weg, en dat het gewoon dan klaar is.
Enige wat dan nog rest is regelmatig controle. Dus hoe dan ook, ga niet gelijk van het ergste uit. En ik weet dat dat heel moeilijk is.
Is het vanuit een moedervlek gekomen, of dat niet?
Ja, eerst een heel klein plekje, lette ik niet zo op. Maar de laatste tijd heel hard gegroeid.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:33 schreef oh-oh het volgende:
Ging dat ding dan zo snel van niks naar zo groot, brrrrrrrrr
Damn.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:30 schreef Strega het volgende:
[..]
Nee niet van een moedervlek. Het punt is dat ie heel groot is, en op een hele moeilijke plek zit. Ruimte erom heen is er dan niet. Plus een kans op doorsnijden van de zenuwen daar, waardoor ik bv een hangende/scheve mondhoek kan krijgen.
Tja.....geen ideequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Damn.En waarom weten ze pas over 2 weken of het goed of kwaadaardig is?
Denk het wel, dinsdag 4 sept krijg ik de uitslag en word gekeken hoe of wat. Operatie in ieder geval, ook als het niet kwaadaardig is. En dan hangt het af van hoeveel weefsel is aangetast door de tumor. Waarschijnlijk moet er dan nog een operatie door de plastisch chirurg.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:50 schreef oh-oh het volgende:
Oh nou als het model echt zou knallen zouden de honden wmb best als sidekick mogen hoor, boeien, maar het model is prut.
Strega, je zal wel heel snel onder het mes moeten denk ik of niet?
Ook als het goedaardig is omdat het zo hard groeit neem ik aan?
Bah bah.
fuckquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:21 schreef Strega het volgende:
Bedankt voor het duimen allemaal.
Helaas geen fijn nieuws. Het is huidkanker, een tumor. Over twee weken krijg ik te horen of het goed dan wel kwaadaardig is. Het is groot, zit op een rotplek, tussen neus en lippen. Moet in ieder geval geopereerd, waarschijnlijk " Mohs chirurgie" . Daarna eventueel nog een plastisch chirurg.![]()
Ben op het moment een beetje.
Oh-Oh wat een geweldige foto zo van Kees en Sjon!![]()
![]()
:s ook vreemd.quote:
Ja, gips en die hittequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
:s ook vreemd.
Poot is wel goed, denk ik. Gips is eraf vanwege hevige jeuk en eczeem, dus ik zit met een grote wond die deels open was in het verband. Elke dag verschonen en volgende week Woensdag hechtingen eruit. Belasten doe ik nog niet
Ja, was niet echt een succes. Eczeem zit nog steeds tussen m'n tenenquote:
Ja, het blijft dramaquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, was niet echt een succes. Eczeem zit nog steeds tussen m'n tenen
Shit Strega, wat een rotplek ook.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:30 schreef Strega het volgende:
[..]
Nee niet van een moedervlek. Het punt is dat ie heel groot is, en op een hele moeilijke plek zit. Ruimte erom heen is er dan niet. Plus een kans op doorsnijden van de zenuwen daar, waardoor ik bv een hangende/scheve mondhoek kan krijgen.
Ik hang bijna op het scherm, ik heb een 4uur dipquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:58 schreef oh-oh het volgende:
Fuck die cheesecake is echt machtig, jezus
Ik heb hem al vanaf 13uquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik hang bijna op het scherm, ik heb een 4uur dip
Ik moet er nog aan beginnen. Ik zei al dat het moment even niet uitkwam, Ben nog in een reviewboek bezigquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:14 schreef oh-oh het volgende:
Oh hey Bos, hoest met George eigenlijk?
Oh ok.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik moet er nog aan beginnen. Ik zei al dat het moment even niet uitkwam, Ben nog in een reviewboek bezig![]()
![]()
makreelquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:08 schreef oh-oh het volgende:
Ik had zondag die makreelsalade van Zwabbah, vond ik maar mwah.
Ooh ik denk bos krijgt een scheld kannonade netzoals ik toenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ok.
Naja, het liep bij de eerste persoon al kompleet in het honderd dus boeien.
Ik heb m toch al gelezen
kut hoerquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:27 schreef oh-oh het volgende:
Jij krijgt m toch wel, maakt niet uit waarover
Wat matchen ze geweldig..... Kees en Pietquote:
Ja! Das nog leuker! Ranking the dog!quote:
Preciesquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:32 schreef Strega het volgende:
[..]
Wat matchen ze geweldig..... Kees en Piet![]()
![]()
![]()
En ja, 10 x mooier dan de foto met model.
Dat is dan wel weer leuk van Sjon!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:37 schreef oh-oh het volgende:
Kees vindt Piet leuk hoor.
Sjon is soms een beetje bang voor hem, dan rent ie hard weg
Nice, alles nog heel?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:07 schreef Miniem het volgende:
[..]
makreel![]()
Oh hee Zwab, ik heb je biertjes binnen manbedankt
Wat een leuke fotoquote:
Dat is een verouderd ontbijtkoekje Bosquote:
Oude wijvenkoek ftwquote:Op woensdag 22 augustus 2012 08:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is een verouderd ontbijtkoekje Bos
Zaagmans, kom dr maar inquote:Op woensdag 22 augustus 2012 08:11 schreef Pisces29 het volgende:
MoggehtjesWe breken de week doormidden
![]()
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 08:28 schreef Pisces29 het volgende:
Nou zag ik vanochtend een clipje op Mtv, leek op iets van Outkast qua muziek en stijl van video. Maar ik heb de titel en naam niet gezien. Hij zong iets van no no, yeah yeah, boogie, she love's me.
Iemand een idee?Zoeken op songteksten brengt me nog nergens
Ik zag net dat ik had gereageerd en dat het een gedeelde foto was, hoop dat het niet erg is, mijn commentquote:Op woensdag 22 augustus 2012 08:57 schreef oh-oh het volgende:
Oh echt, er staat nog een foto van die shoot online maar ze zijn echt tergend slecht
Ik zag vanmorgen die foto met Chico in hangtasje ik wilde daar nog negatief commentaar op geven, maar durfde dat gezien er al positief op gereageerd was nietquote:Op woensdag 22 augustus 2012 08:57 schreef oh-oh het volgende:
Oh echt, er staat nog een foto van die shoot online maar ze zijn echt tergend slecht
Ik snap die verveelde bekkies van die modellen niet. Ik snap wel dat ze misschien gewoon een serieus smoelwerk wilden, maar toch, dat kan toch ook wat meer sprekend, nu lijken ze verveeldquote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:01 schreef oh-oh het volgende:
Oh, Chico vond dat tasje wel echt helemaal prima.
Mind you, die fotograaf wist ook echt totaal niet wat ie deed, want die jongen van de kapsalon zei ook de hele tijd dat ie liggend voor de honden foto's naar boven moest schieten maar hij deed het gewoon niet. Geloof me nou maar dat die foto's er dan al heel anders uitgezien hadden.
Ik kan me voorstellen dat Chico dat fijn vond hoor, maar op de foto lijkt het alsof Chico geen levend wezen is maar een pop, en hij ziet er ook zo plat uit..quote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:01 schreef oh-oh het volgende:
Oh, Chico vond dat tasje wel echt helemaal prima.
Mind you, die fotograaf wist ook echt totaal niet wat ie deed, want die jongen van de kapsalon zei ook de hele tijd dat ie liggend voor de honden foto's naar boven moest schieten maar hij deed het gewoon niet. Geloof me nou maar dat die foto's er dan al heel anders uitgezien hadden.
Wat jammer, dan zullen ze zelf ook wel balen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:04 schreef oh-oh het volgende:
Want ik weet wel zeker dat dit ook echt niet was wat ze zelf in gedachten hadden.
Die fotograaf luisterde gewoon niet en die modellen hadden geen ervaring.
Ja nou , dat vind ik juist wel tof, het had er van mij veeeeeeeeel kunstmatiger uit mogen zien.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat Chico dat fijn vond hoor, maar op de foto lijkt het alsof Chico geen levend wezen is maar een pop, en hij ziet er ook zo plat uit..
Ik zit te kijken, maar hij (de foto) staat er niet meer, FB flipt zeker weerquote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:52 schreef oh-oh het volgende:
Gelukkig geeft Q dr ongezouten mening ook nog wel ff
Ja dat dacht ik al!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:01 schreef oh-oh het volgende:
Jezusfuck, die dude heeft de foto verwijderd geloof ik
Dat geloof ik gelijkquote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:24 schreef oh-oh het volgende:
Joh, het lag echt vooral aan de fotograaf hoor.
Ik ben een amateur maar ik maak ze beter met mn pocketcamera in het donker in de regen met een blinddoek om geloof ik
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:33 schreef Pagan het volgende:
http://www.speld.nl/2012/08/21/de-speld-stemwijzer/
quote:Je vraagt of ik zin heb in een minaret? Het is twee uur ‘s nachts, we liggen op bed.
6) U bent de BOB. Maximaal twee biertjes, maar als je er twee aan het begin van de avond drinkt, kun je ook best nog iets aan het eind nemen.quote:
De keuzes die er soms bij staanquote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
6) U bent de BOB. Maximaal twee biertjes, maar als je er twee aan het begin van de avond drinkt, kun je ook best nog iets aan het eind nemen.
Hoeveel politiciquote:
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hoeveel politici
10.000 in een goed geventileerde megastal moet kunnen
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:54 schreef Miniem het volgende:
Zwab, ik heb je biertjes in mijn koelkast gezet![]()
[ afbeelding ]
Nein! Apple, blijf van m'n bier afquote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:11 schreef Barbaaf het volgende:
Die foto stond zeker op Facebook? Jammer dat ze zo tegenvallen
[..]Die koelkast is duidelijk afgekeken van de iPhone. Sue ze, Apple
Dat is altijd weer een goed begin Bosquote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:34 schreef Bos81 het volgende:
Zo dat was weer het eerste werkdagje. Ging lekker vandaag![]()
![]()
Nog even een bak koffie tot me nemen en dan naar huis
7 en die had ik al, maar ik kan de notes niet inlezen, daar is mijn abo-gradatie te laag voorquote:
ja je hebt Basic, Plus, Full en Pimpquote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:57 schreef oh-oh het volgende:
Oh serieus, zit daar ook nog verschil in?
Ik heb er 19, en ze mogen ze lekker houden
Mijn notes zijn dus ook gewoon crew geintjes en ja ik ben zelf mod geweest, dus heb ze toendertijd in kunnen zien.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:34 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb 3 notes![]()
1 van Mletje omdat ik zei dat ik lekker geen notes had
En 2 over dat ik crew ben geworden
Boefjequote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:22 schreef Qwea het volgende:
Je hebt 39 notes gekregen van onze moderators
Ja, ik "moet" ca 6 tot 8 facturen per dag inboeken, Vandaag waren het er 12quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:43 schreef Pisces29 het volgende:
Bos, wat fijn dat je eerste dag weer lekker ging, goed op dreef!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekkah, ook weer niet te hard werken, anders is dat binnen no time de normquote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik "moet" ca 6 tot 8 facturen per dag inboeken, Vandaag waren het er 12![]()
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:52 schreef Miniem het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Nee klopt, een beetje uitkijken dus. Ze grapte al van je moet vaker op vakantie gaanquote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Lekkah, ook weer niet te hard werken, anders is dat binnen no time de norm
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee klopt, een beetje uitkijken dus. Ze grapte al van je moet vaker op vakantie gaan![]()
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]Je mag wel achterop mijn fietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De wat?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:41 schreef Pisces29 het volgende:
Ik had van die Curl Twister Dinges Patat bij de BK vandaag, godskolere wat lekker
Je hebt ook iets van maisfrietjes, die heb ik wel eens in de kantine van werk gehad. Ook niet onaardigquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:41 schreef Pisces29 het volgende:
Ik had van die Curl Twister Dinges Patat bij de BK vandaag, godskolere wat lekker
Jaaaaaaquote:
Oh dat klinkt ook goed!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je hebt ook iets van maisfrietjes, die heb ik wel eens in de kantine van werk gehad. Ook niet onaardig![]()
Is dat een tijdelijk iets of al erg lang te koop? Kom er namelijk nooit vandaarquote:
Lange dag Pagan, wel een goeie productieve! Is het witten mooi geworden?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:33 schreef Pagan het volgende:
Moe! Fuckin' moe!
Vandaag werd ons huisje opnieuw gewit aan de achterkant (dit klinkt dubbelzinnig), dus moest de veranda leeg en schoon. Toen die kwasten weg waren eerst twee verzakte plekken in de bestrating opengebroken, opgevuld en weer bestraat en daarna alle spullen goed schoongemaakt en weer op zijn plek gezet.
Tussendoor ook de auto weer van de garage opgehaald, de achterklep ging soms niet open als hij open moest en soms niet dicht als hij dicht moest.
Veranda klaar, auto klaar, ik gaar.
Bestaat al zo lang als de BK zelf geloof ikquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is dat een tijdelijk iets of al erg lang te koop? Kom er namelijk nooit vandaar
Uienringen zijn ook lekker daar. Of crispy tjikkenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is dat een tijdelijk iets of al erg lang te koop? Kom er namelijk nooit vandaar
Dat lijkt me sterk, dan heb ik jaren lang borden gemist zekerquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Bestaat al zo lang als de BK zelf geloof ik
Heb het opgezocht, BK verkoopt Twister Fries sinds 1991quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk, dan heb ik jaren lang borden gemist zeker
Hey dat zou fijn zijn!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:20 schreef Miniem het volgende:
Ohja, vandaag naar de dermatoloog geweest en ik mocht vandaag eigenlijk als stoppen met medicatie als ik teveel last had van m'n lippen. Nu nog een maandje door voor de zekerheid en dan hopelijk voor goed klaar
Weird, hoeveel BK's ik dan bezocht heb waarbij ik het niet heb kunnen kopenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Heb het opgezocht, BK verkoopt Twister Fries sinds 1991
Burger King neem ik aAnquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:32 schreef Pagan het volgende:
Euh, wie of wat is BK? BoerenKont? Bark Kutte? Bepke Konderland? British Ketrol?
Daar zijn ze toch bekend om, of heb ik dat weer mis.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Weird, hoeveel BK's ik dan bezocht heb waarbij ik het niet heb kunnen kopen
quote:
Ah, fuck!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zie vaak dingen in de vorm van wolken, maar een mootje zalm was daar nog nooit bij.
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Dat kan heel goed Vaduschk, ik ben ook een fastfoodnoob, maar ik heb serieus nooit die borden zo vol in beeld gezien, anders had ik het vroegah zeker vaker besteldquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:35 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Daar zijn ze toch bekend om, of heb ik dat weer mis.
Ik moet nu ineens aan die behaloze dames denken, die beleven ook hun 2e jeugdquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Nu ben je je 2e jeugd aan het beleven toch? Met een tros banaan op je hoofd en teentje knoflook als handtas.
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Nu ben je je 2e jeugd aan het beleven toch? Met een tros banaan op je hoofd en teentje knoflook als handtas.
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:42 schreef Pagan het volgende:
Huisjes worden weer mooi en fris wit, zal wel eens een foto plaatsen als ze klaar zijn.
[..]
[..]
Ah, fuck!Nooit aan gedacht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zie vaak dingen in de vorm van wolken, maar een mootje zalm was daar nog nooit bij.
[ afbeelding ]
🐙
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:47 schreef -Vaduz- het volgende:
quote:
Cosykwartetquote:
Doe er maar een strikje om graagquote:Op donderdag 23 augustus 2012 09:23 schreef oh-oh het volgende:
Ja, ze waren zomaar all huddled up vanmorgen
Oh ja niks specifieks, ik zat gister gewoon lekker uit het raam te kijken in de trein en beetje radio en youtube te doen enzo.quote:
Die heb ik eergister nog zitten kijken (1 clippie dan!) en toen dacht ik nog aan jequote:Op donderdag 23 augustus 2012 09:53 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb gisteren met Michelle de hele avond zitten youtube, we hebben oa het hele concert van Pearl Jam op Pinkpop in 1992 waar ik bij was zitten kijken weer eens, boooooh![]()
Wat was Eddie Vedder toen toch goddelijk
Dat is idd jammerquote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:01 schreef oh-oh het volgende:
Bijna huilend dat er zulke muziek niet meer is, en dat het publiek ook niet meer zo is als toen ( moshpits, crowdsurfen, stagediven, t mag allemaal niet meer).
Tijd gaat ook zo snelquote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:07 schreef oh-oh het volgende:
Frits zn liedje![]()
Morgen alweer drie jaar geleden joh
Vriendin van me stond te headbangen tijdens een concert, keken een aantal mensen afkeurend naar omdat ze haar haar konden voelenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:34 schreef Bos81 het volgende:
Inderdaad het publiek is vaak wat lafjes. Vorig jaar November bij Hammerfall, denk je dat er een pitt gemaakt werd. No way. Mijn broer en zijn vrienden probeerden het wel, maar het kwam niet los..
Ik kreeg tijdens de Arctic Monkeys een crowdsurfer in m' n nek, niets mis mee, maar de clueless hipsters om me heen pakten em niet over dus ik lag met een gast in m' n nekquote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:40 schreef oh-oh het volgende:
Man man, vroeger kreeg je non stop kisten in je nek en tegen je harses en als je vooraan stond en ze waren lekker gaf je de crowdsurfers nog gewoon een klap tegen de billen na
Doe je je arm stevig omhoog, ben je een moment later je arm kwijt. Verschwunden.quote:
Als het je arm nog maar is heb je mazzel, zo je hele hoofd weg heur!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:50 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Doe je je arm stevig omhoog, ben je een moment later je arm kwijt. Verschwunden.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik kreeg tijdens de Arctic Monkeys een crowdsurfer in m' n nek, niets mis mee, maar de clueless hipsters om me heen pakten em niet over dus ik lag met een gast in m' n nek
Beetgepakt en weggegooid, hij viel een paar meter verder in het publiek, niemand ving em natuurlijk dus hij lag op de grond
Van mij ook.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:43 schreef oh-oh het volgende:
Oh, die telefoons, die mogen ze van mij serieus verbieden in de zaal.
Sweet memories?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:36 schreef Pisces29 het volgende:
Buren die niet weten hoe ze een bbq moeten gebruikenIk zit 5 minuten buiten en mijn haar stinkt meer dan vroegah na een avond stappen
![]()
quote:
Oh gewoon stappenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Doe je dat helemaal nooit meer, ff tijd voor jezelf pakken en voor de gein zo'n 25+ party opzoeken met een bekende?
Oei, ik hoop dat ze nog arriveren, morgen of Zaterdag! Dat is balen andersquote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:48 schreef Strega het volgende:
Pagan is maandag jarig. Ik heb het weirde gevoel dat enkele pakjes uit het buitenland dan nog niet hier zijn.
Af en toe. Veel eigen agenda's en verplichtingen. Maar kom je dan weer samen dan is het wel gelijk ouderwetse heavy shit.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:15 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe zit het met jouw wilde weekenden Vaduschk, drankje/hapje/spelletjesbord, komt het nog voorbij?
Ja, dat is het nadeel aan ouder worden, allemaal wat minder flexibel, maar eenmaal in de goeie richting gaat het weer ouderwets lekkâhquote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:18 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Af en toe. Veel eigen agenda's en verplichtingen. Maar kom je dan weer samen dan is het wel gelijk ouderwetse heavy shit.
Tja, dezer dagen ben je nergens meer zeker van bezorgers.... Van Postanaal tot Selekt Vracht en alles daar tussen. En dan nog uit het buitenland.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oei, ik hoop dat ze nog arriveren, morgen of Zaterdag! Dat is balen anders
Puch Maxiquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:13 schreef Barbaaf het volgende:
Gefeliciteerd. Wat voor brommer heb je?
Hij is 50cc, standaardquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:19 schreef Barbaaf het volgende:
Origineel zal die zo'n 1 op 40 rijden. 2 Liter tankje maar? Mijn Kreidler (
![]()
) heeft een 12 liter tank, maar die rijdt 1 op 24.
Wat tof Miniem, dat klinkt echt lekkerquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:15 schreef Miniem het volgende:
[..]
Puch Maxi![]()
Pics volgen later, straks weer toeren![]()
Het jammere is dat ik niet kan zien hoeveel mengsmering er nog in zit.
Ik weet ook niet wat hij qua verbruik doet. Tankinhoud is circa 2L.
Straks maar ff naar het tankstation
Jaquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat tof Miniem, dat klinkt echt lekker, zo touren met zon en wind
Nee joh, 70cc cylindertje er op, 19mm keihin er aan en een kek expansieuitlaatje en poef!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:38 schreef Barbaaf het volgende:
Misschien kan je 'm een beetje kietelen, licht opvoeren, dat hij net wel de 50 haalt? Kop iets afvlakken of iets dergelijks, dat je er net iets meer uit haalt maar nog geen problemen hebt met de rollenbank.
Dikke boete jonguh!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee joh, 70cc cylindertje er op, 19mm keihin er aan en een kek expansieuitlaatje en poef!
officiel vanaf 50, maar ik geloof dat je met 55/60 op te teller weg komt (rijden veel brommers af fabriek al)quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:47 schreef Miniem het volgende:
Wanneer krijg je eigenlijk een boete op de roller?
Vanaf welke snelheid?
Wat een heerlijke technische praatquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:38 schreef Barbaaf het volgende:
Misschien kan je 'm een beetje kietelen, licht opvoeren, dat hij net wel de 50 haalt? Kop iets afvlakken of iets dergelijks, dat je er net iets meer uit haalt maar nog geen problemen hebt met de rollenbank.
Vooral dat kietelen bevalt je wel he?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat een heerlijke technische praat
Of voor 1 tandje erbij.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:38 schreef Barbaaf het volgende:
Uiteraard!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:01 schreef Miniem het volgende:
[..]
Vooral dat kietelen bevalt je wel he?
Boh wat issie toch mooiquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:12 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet geen kut van brommers
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:12 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
noujaquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:20 schreef Pagan het volgende:
WTF
http://link.marktplaats.nl/587877478
Ik weet ook geen kut van brommers.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:12 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:20 schreef oh-oh het volgende:
Ik moest zo lachen gisteren.
Piet liep heel blij over dat kussen heen en weer te stampen en Kees was megachaggo in dr grot want die kon niet slapen![]()
Maar als Sjon dr wakker zou houden zou ze flippen, nu lag ze in stilte te lijden
[ afbeelding ]
Ah, gelukkig!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:21 schreef oh-oh het volgende:
Dat is heus niet echt.
Getver die oren ook
Sommige mensen hebben veel humorquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:20 schreef Pagan het volgende:
WTF
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:18 schreef oh-oh het volgende:
Vanaf dit weekend komen Polly en Bella 3 weken logeren , ik hoop maar dat ze geen vogels eten
Ja redelijk.quote:
Het is hier zo'n beetje 29 graden en bloedbenauwdquote:Met weinig wind wordt het 20 tot 23 graden, in Limburg 24 graden.
quote:
Wel eerlijk!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:20 schreef Pagan het volgende:
WTF
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |