Wetlook!quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:11 schreef oh-oh het volgende:
Kwart voor zes gaat het hier los volgens buienradar, hopelijk klopt dat gewoon weer niet, anders verzuipen we tussen kantoor en shoot
Klinkt als elke random school (qua organisatie en planningquote:Op maandag 20 augustus 2012 16:41 schreef Miniem het volgende:
Krijg net een email dat school maandag begint
Best welquote:Op maandag 20 augustus 2012 17:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Klinkt als elke random school (qua organisatie en planning) , joepie
Heb je wel al zin?
Leuk!quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:15 schreef Miniem het volgende:
[..]
Best welben ook best benieuwd naar de klas
Leukequote:Op maandag 20 augustus 2012 19:55 schreef Miniem het volgende:
Ik vind deze trui wel tof http://www.hm.com/nl/product/01538?article=01538-C
Wat vind jij Pi?
Nickelodeon denk ik!quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:54 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb geen idee waar je t over hebt.
Ik ga slapen![]()
Ik ben zo benieuwd!quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:27 schreef oh-oh het volgende:
Was tof , hondjes deden het super, ik ben heel benieuwd wat eruit komt![]()
Nu vogel voeren en dalijk zelf eten, ben kapot hahahaha
*duimt*quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 01:50 schreef Strega het volgende:
Morgen ff voor me duimen, moet om 08.40 in het UMCG zijn, bij de dermatoloog. Voor groter groeiend plekje in m'n gezicht.
Duimt meequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 01:50 schreef Strega het volgende:
Morgen ff voor me duimen, moet om 08.40 in het UMCG zijn, bij de dermatoloog. Voor groter groeiend plekje in m'n gezicht.
succesquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 01:50 schreef Strega het volgende:
Secondenlijm gaat wit uitslaan. En wordt hard dus zodra het flexibel moet zijn breekt het. Probeer es contactlijm idd.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:30 schreef Miniem het volgende:
[..]
En contactlijm?![]()
Secondelijm gaat niet werken denk ik?
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind em heel apart. De honden winnen van het model in poseren.
Jezus christus.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:21 schreef Strega het volgende:
Bedankt voor het duimen allemaal.
Helaas geen fijn nieuws. Het is huidkanker, een tumor. Over twee weken krijg ik te horen of het goed dan wel kwaadaardig is. Het is groot, zit op een rotplek, tussen neus en lippen. Moet in ieder geval geopereerd, waarschijnlijk " Mohs chirurgie" . Daarna eventueel nog een plastisch chirurg.![]()
Ben op het moment een beetje.
Oh-Oh wat een geweldige foto zo van Kees en Sjon!![]()
![]()
Ik vind Kees het leukst. Het model doet me niet zo veel.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:23 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind deze foto echt zwaar niks, ik hoop dat de rest beter is anders was het een verspilde avond
Ik vind hem ook niks. Sjon komt er ook behoorlijk kut in uit.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:23 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind deze foto echt zwaar niks, ik hoop dat de rest beter is anders was het een verspilde avond
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vind hem ook niks. Sjon komt er ook behoorlijk kut in uit.
Nee niet van een moedervlek. Het punt is dat ie heel groot is, en op een hele moeilijke plek zit. Ruimte erom heen is er dan niet. Plus een kans op doorsnijden van de zenuwen daar, waardoor ik bv een hangende/scheve mondhoek kan krijgen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jezus christus.
Mooi kut. Maar, ga niet gelijk van het ergste uit! Mo heeft het natuurlijk ook gehad. Een melanoom. Het hangt van allemaal factoren af hoe en wat. Er is een goeie kans dat het weggehaald wordt, extra stukje ruimte eromheen weg, en dat het gewoon dan klaar is.
Enige wat dan nog rest is regelmatig controle. Dus hoe dan ook, ga niet gelijk van het ergste uit. En ik weet dat dat heel moeilijk is.
Is het vanuit een moedervlek gekomen, of dat niet?
Ja, eerst een heel klein plekje, lette ik niet zo op. Maar de laatste tijd heel hard gegroeid.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:33 schreef oh-oh het volgende:
Ging dat ding dan zo snel van niks naar zo groot, brrrrrrrrr
Damn.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:30 schreef Strega het volgende:
[..]
Nee niet van een moedervlek. Het punt is dat ie heel groot is, en op een hele moeilijke plek zit. Ruimte erom heen is er dan niet. Plus een kans op doorsnijden van de zenuwen daar, waardoor ik bv een hangende/scheve mondhoek kan krijgen.
Tja.....geen ideequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Damn.En waarom weten ze pas over 2 weken of het goed of kwaadaardig is?
Denk het wel, dinsdag 4 sept krijg ik de uitslag en word gekeken hoe of wat. Operatie in ieder geval, ook als het niet kwaadaardig is. En dan hangt het af van hoeveel weefsel is aangetast door de tumor. Waarschijnlijk moet er dan nog een operatie door de plastisch chirurg.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:50 schreef oh-oh het volgende:
Oh nou als het model echt zou knallen zouden de honden wmb best als sidekick mogen hoor, boeien, maar het model is prut.
Strega, je zal wel heel snel onder het mes moeten denk ik of niet?
Ook als het goedaardig is omdat het zo hard groeit neem ik aan?
Bah bah.
fuckquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:21 schreef Strega het volgende:
Bedankt voor het duimen allemaal.
Helaas geen fijn nieuws. Het is huidkanker, een tumor. Over twee weken krijg ik te horen of het goed dan wel kwaadaardig is. Het is groot, zit op een rotplek, tussen neus en lippen. Moet in ieder geval geopereerd, waarschijnlijk " Mohs chirurgie" . Daarna eventueel nog een plastisch chirurg.![]()
Ben op het moment een beetje.
Oh-Oh wat een geweldige foto zo van Kees en Sjon!![]()
![]()
:s ook vreemd.quote:
Ja, gips en die hittequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
:s ook vreemd.
Poot is wel goed, denk ik. Gips is eraf vanwege hevige jeuk en eczeem, dus ik zit met een grote wond die deels open was in het verband. Elke dag verschonen en volgende week Woensdag hechtingen eruit. Belasten doe ik nog niet
Ja, was niet echt een succes. Eczeem zit nog steeds tussen m'n tenenquote:
Ja, het blijft dramaquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, was niet echt een succes. Eczeem zit nog steeds tussen m'n tenen
Shit Strega, wat een rotplek ook.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:30 schreef Strega het volgende:
[..]
Nee niet van een moedervlek. Het punt is dat ie heel groot is, en op een hele moeilijke plek zit. Ruimte erom heen is er dan niet. Plus een kans op doorsnijden van de zenuwen daar, waardoor ik bv een hangende/scheve mondhoek kan krijgen.
Ik hang bijna op het scherm, ik heb een 4uur dipquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:58 schreef oh-oh het volgende:
Fuck die cheesecake is echt machtig, jezus
Ik heb hem al vanaf 13uquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik hang bijna op het scherm, ik heb een 4uur dip
Ik moet er nog aan beginnen. Ik zei al dat het moment even niet uitkwam, Ben nog in een reviewboek bezigquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:14 schreef oh-oh het volgende:
Oh hey Bos, hoest met George eigenlijk?
Oh ok.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik moet er nog aan beginnen. Ik zei al dat het moment even niet uitkwam, Ben nog in een reviewboek bezig![]()
![]()
makreelquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:08 schreef oh-oh het volgende:
Ik had zondag die makreelsalade van Zwabbah, vond ik maar mwah.
Ooh ik denk bos krijgt een scheld kannonade netzoals ik toenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ok.
Naja, het liep bij de eerste persoon al kompleet in het honderd dus boeien.
Ik heb m toch al gelezen
kut hoerquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:27 schreef oh-oh het volgende:
Jij krijgt m toch wel, maakt niet uit waarover
Wat matchen ze geweldig..... Kees en Pietquote:
Ja! Das nog leuker! Ranking the dog!quote:
Preciesquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:32 schreef Strega het volgende:
[..]
Wat matchen ze geweldig..... Kees en Piet![]()
![]()
![]()
En ja, 10 x mooier dan de foto met model.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |