abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 dinsdag 21 augustus 2012 @ 07:34:35 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_115811786
AMSTERDAM - Dames die geen leuke boer hebben gezien bij Boer Zoekt Vrouw, niet getreurd. SBS6 komt met het programma De Speld in de Hooiberg, waarin een nieuw soort boer op zoek gaat naar de liefde. Want Christiaan Rodenburg (39) is verre van stuurs, teruggetrokken en getrouwd met zijn bedrijf. Deze Texelaar is weliswaar eigenaar van IJsboerderij Labora, maar heeft tevens een vlotte babbel. Hij zegt: „Ik deel mijn eigen tijd in. Zo sta ik pas om half 9 bij de koeien.”

Op het Noord-Hollandse eiland is Christiaan een bezig baasje. Zo is hij bevelvoerder bij de vrijwillige brandweer en helpt hij de Koninklijke Nederlandse Reddings Maatschappij. Daarnaast maakt hij tijd voor zijn dochter Mylene van 11 en zoontje Dennis van 9, die hij zo’n drie dagen per week over de vloer heeft. Toch ontbreekt er iets in zijn leven: „Iemand om tegen aan te zitten en mijn hart bij te luchten.”

Een vertegenwoordiger van de KI-organisatie, een instantie die helpt bij het drachtig maken van vee, gaf hem op. „Niet dat ik hopeloos op zoek ben. Maar na goed overleg met de moeder van mijn kinderen en mijn ouders met wie ik het bedrijf run, ging ik overstag. Om een leuke vrouw te vinden, maar ook om de ervaring.”

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_115811868
Leuke titel.
pi_115812255
Klinkt als een "attention whore" die kerel.

Wat is trouwens een 'IJsboerderij"?
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_115812673
Die heeft helemaal geen tijd om tegen iemand aan te zitten.
pi_115812684
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 08:36 schreef DroogDok het volgende:

Wat is trouwens een 'IJsboerderij"?
Een boerderij zonder verwarming.
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 09:09:44 #6
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_115812713
Waarom heeft hij zo'n programma eigenlijk nodig?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_115812753
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 09:09 schreef Leandra het volgende:
Waarom heeft hij zo'n programma eigenlijk nodig?
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 08:36 schreef DroogDok het volgende:

"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 09:20:37 #8
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_115812889
SBS6: You've seen it somewhere else before ... we just make it worse.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_115812959
Boer zoekt speld in hooiberg was een nog leukere titel geweest.
pi_115812970
quote:
Wie kiest boer Christiaan?

Wie interesse heeft in boer Christiaan kijkt op www.despeldindehooiberg.tv. De 39-jarige Christiaan kiest zelf twaalf kandidaten uit en brengt tijdens doubledates een weekend met hen door. Vervolgens kiest hij daaruit zes kandidates die geruime tijd op Texel gaan wonen. Producent Talpa reageert op voorhand op opmerkingen dat de De Speld in de Hooiberg veel op Boer zoekt vrouw lijkt. „Er zijn op allerlei zenders ook allerlei talentenjachten en quizzen die een op elkaar lijkend thema hebben.”
pi_115813828
Kan Talpa zelf niks verzinnen?

Beetje (veel) Boer Zoekt Vrouw, maar dan met een Bachelor-achtige cast-opzet (1 man en een groep vrouwen), en ze hebben weer iets 'nieuws'.
pi_115816826
Gewoon mooie reclame voor zijn bedrijf, en als daar een leuke vrouw bijkomt is dat alleen maar mooi meegenomen.
know'm sayin?
word? word.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')