Dat had ik anders ook wel aan zien komen toen al die SC's werden opgeruimd.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:30 schreef twi het volgende:
[..]
De SC speelt zich af in het serieuze topic, zag ik. Maar jij ook al
Wie nietquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:32 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat had ik anders ook wel aan zien komen toen al die SC's werden opgeruimd.
Nou dat valt nog mee gelukkigquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bereid je maar voor op een volle pm box en massa's dm's
R&P-modjes zijn net CDA'ers he. Net voor ze oprotten nog snel een paar ingrijpende veranderingen er doorheen drukken. En dan na mij de zondvloed.quote:
Nog wel jaquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:35 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nou dat valt nog mee gelukkig
Waait wel weer over, heb bewust mijn status leeg gelaten op fobo haa
Re is weer terug dus die stelling gaat niet volledig opquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:35 schreef debeterebob het volgende:
[..]
R&P-modjes zijn net CDA'ers he. Net voor ze oprotten nog snel een paar ingrijpende veranderingen er doorheen drukken. En dan na mij de zondvloed.
Het was alleen Yvonne die die keuze uiteindelijk maakte en opzich is het niet gek. Door al die SC's was het moderaten een stuk lastigerquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:35 schreef debeterebob het volgende:
[..]
R&P-modjes zijn net CDA'ers he. Net voor ze oprotten nog snel een paar ingrijpende veranderingen er doorheen drukken. En dan na mij de zondvloed.
Do en Mi zijn nog op vakantiequote:Op maandag 20 augustus 2012 20:35 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Re is weer terug dus die stelling gaat niet volledig op
quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:35 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Re is weer terug dus die stelling gaat niet volledig op
Laat mij ook een loze one-liner makenquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het was alleen Yvonne die die keuze uiteindelijk maakte en opzich is het niet gek. Door al die SC's was het moderaten een stuk lastiger.
CDA daar hebben wij dat van geleerd/quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:38 schreef debeterebob het volgende:
[..]
[..]
Laat mij ook een loze one-liner maken
Okayquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:38 schreef debeterebob het volgende:
[..]
[..]
Laat mij ook een loze one-liner maken
quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:40 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Die van jou wel, weet je toch
Fa is ziekquote:
Gevaarlijk om te zeggen. Ik heb dankzij Mur allemaal krassen op mijn tere zieltje.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:40 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Die van jou wel, weet je toch
Mwah, dat viel wel mee. Weinig aan gemist denk ik zomaarquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja nu heeft hij jou niet sexy zien biljarten
Bij royco.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat waar wanneer? (Btw, verhuis even naar het andere topic, dit is teveel slowchat voor dit topic denk ik. )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |