zo, genoeg getrolld in dit topic, nu hoeft niemand dat meer te doenquote:
quote:Update 20 augustus 14.45 uur: Vermoedens rondom verwarde Pepe blijken te kloppen
Pepe heeft een hersenschudding overgehouden aan zijn botsing met Iker Casillas, zondag tijdens Real Madrid-Valencia. De Portugese verdediger bleef in de rust achter in de kleedkamer en werd later onderzocht in het ziekenhuis in La Paz. De eerste vermoedens daar waren dat Pepe een hersenschudding had en dat blijkt nu te kloppen, schrijven de Spaanse media. Het is uitgesloten dat hij er donderdag bij is tijdens de eerste wedstrijd tegen Barcelona om de Spaanse Super Cup.
idd. Hopelijk is hij fit voor de return in Bernabeuquote:Op maandag 20 augustus 2012 14:59 schreef YazooW het volgende:
Jammer, zonder Pepe is er natuurlijk minder kans op opstootjes.
Marcelo? Ramos?quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:59 schreef YazooW het volgende:
Jammer, zonder Pepe is er natuurlijk minder kans op opstootjes.
quote:Barça en Real zien drie schorsingen voor El Clásico opgeheven worden
Barcelona en Real Madrid kunnen donderdagavond gewoon beschikken over David Villa en het tweetal Mesut Özil en Marcelo. De twee grootmachten ontmoeten elkaar in Camp Nou voor de eerste ontmoeting in de Spaanse Super Cup. Door kaarten in de editie van een jaar geleden zouden Villa, Özil en Marcelo de wedstrijd eigenlijk moeten missen, maar de bond (RFEF) heeft besloten de schorsingen van het trio op te heffen.
In de Supercopa-editie van vorig seizoen vielen flink wat kaarten. In blessuretijd sloeg de vlam in de pan en pakten alle drie de spelers direct rood. Marcelo beging een tackle op Cesc Fàbregas, waarna de gemoederen verhit raakten en José Mourinho zijn vinger in het oog van (toenmalig) assistent Tito Vilanova stak. De schorsingen van de twee coaches werd al opgeheven, dus zij zouden donderdag al aanwezig mogen zijn.
Ook Villa, Özil en Marcelo kunnen nu gewoon van start gaan in El Clásico. Het is traditie in Spanje dat een nieuwe bondsvoorzitter zich na zijn benoeming buigt over uitstaande schorsingen van het seizoen ervoor. Volgens diverse Spaanse media zijn de drie gevallen bij Barcelona en Real zodanig beschouwd dat er sprake mocht zijn van kwijtschelding.
Zullen de jankerdjes van Barcelona wel weer huilie huilie gaan doen.quote:
quote:
Vind het wel vreemd dat die spelers niet een wedstrijd hebben gemist door die rode kaart aangezien deze wedstrijd niet aan het eind van het seizoen was.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:41 schreef inZanity het volgende:
[..]
Zullen de jankerdjes van Barcelona wel weer huilie huilie gaan doen.
Overigens verwacht ik dat Real zonder al te veel moeite zal winnen. Zijn gewoon duidelijk beter dan die overschatte dwergen van Barcelona.
Hahahaha, jij bent echt dom he!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Als Ronaldo zijn EK vorm kan vasthouden tegenover de toen onzichtbare Messi zie ik Real wel winnen.
Bij Argentnie ja. Waar ie altijd onzichtbaar is ja.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hahahaha, jij bent echt dom he!
Messi speelt voor Argentinië hahahahahaa.
Jessica Alba?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Speelt J. Alba ook? Dat is namelijk het enige pluspunt aan Barça.
Hier ook dus dat scheeltquote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:
22:30
Ach iedereen is toch werkloos daar
Weekend!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:
22:30
Ach iedereen is toch werkloos daar
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:50 schreef inZanity het volgende:
[..]
Bij Argentnie ja. Waar ie altijd onzichtbaar is ja.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 02:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Is het eigenlijk ergens via via live te volgen met eventueel het meesterlijke commentaar?
Geen idee, sowieso op Sport1.quote:
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:26 schreef TheFatLady het volgende:
Ik verwacht een ultradefensief Real, hopend op een bevlieging van CR7.
Die laat het echter zelden zien in de grote wedstrijden dus een 1-0 of 2-0 moet mogelijk zijn.
De return is dan slechts een formaliteit
quote:
Oh, sorry. Ik had kritiek op je held en dat mag niet hé .....quote:
Niks mis met kritiek. Maar klinklare onzin verkondigen slaat nergens op.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:14 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Oh, sorry. Ik had kritiek op je held en dat mag niet hé .....![]()
Laten we het dan maar hebben over dwergen enzo
Klinkklare onzinquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:15 schreef inZanity het volgende:
[..]
Niks mis met kritiek. Maar klinklare onzin verkondigen slaat nergens op.
Bayern Munchen afgelopen seizoen? Clasico in Camp Nou afgelopen seizoen? Nederland op het EK?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:20 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Klinkklare onzinNutteloos om voorbeelden aan te dragen bij jou.
We zullen het weer zien vanavond. Ik hoop dat hij zijn vorm net als tegen Valencia nog heeft. En ja, dat was ook best wel een grote wedstrijd.
Zoals ik als zei, we zullen het zien.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:23 schreef inZanity het volgende:
[..]
Bayern Munchen afgelopen seizoen? Clasico in Camp Nou afgelopen seizoen? Nederland op het EK?
Om maar even wat recente wedstrijden te noemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb het lichaam van een jonge god..... naja een boeddha dan.
Jij doet niet anders:quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:15 schreef inZanity het volgende:
[..]
Niks mis met kritiek. Maar klinklare onzin verkondigen slaat nergens op.
Messiquote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:50 schreef inZanity het volgende:
[..]
Bij Argentnie ja. Waar ie altijd onzichtbaar is ja.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:29 schreef Nober het volgende:
Vanavond doet Emile Schelvis het commentaar las ik in de krant.
[..]
[..]
Soort Argentijnse Huntelaar dus.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:29 schreef Nober het volgende:
[..]
Messi
71 interlands, 27 doelpunten.
Ronaldo
96 interlands, 36 doelpunten.
Geen Sierdquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:29 schreef Nober het volgende:
Vanavond doet Emile Schelvis het commentaar las ik in de krant.
Lachen toch met die dwaas inclusief culinaire tipsquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mooi zo. Hopelijk hebben ze bij Sport 1 ook door dat het een dwaas is.
Ik ben er geen fan van.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:34 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Lachen toch met die dwaas inclusief culinaire tips
Dat kan, hate him or love himquote:
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:56 schreef Hierro het volgende:
Arbeloa
Albiol
Callejón
Real onwaardig. Waar zijn Di Maria en Higuain?
Kaka is thuisgebleven....quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:57 schreef Nober het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Op de bank, Kaka op de tribune?
idd , ik zeg 3-0 of misschien 3-1. maar hou het op een 3-0 voor Barcaquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat gaat Barça dus met gemak winnen. Ik heb er zin in
Ik zeg 6-2 voor Barça.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:59 schreef KingRoland het volgende:
[..]
idd , ik zeg 3-0 of misschien 3-1. maar hou het op een 3-0 voor Barca
We zullen het ziequote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:00 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ze bewaren de rest voor de competitie.
Zo even koffie halen, en dan gaannnquote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:01 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Nee maar kan ook 6-2 natuurlijk zijn. nog een half uurtje
dan gaan we rellen. dat is zekerquote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waarom niet die lekkere Jessica erin?
En als er echt geen Sierd is dan breek ik de tent af.
Hooivorken!!1!!1!1!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
dan gaan we rellen. dat is zeker
Heb je nog foto's van Jessicaquote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waarom niet die lekkere Jessica erin?
En als er echt geen Sierd is dan breek ik de tent af.
Nee, want dan word ik weer geband.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:03 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Heb je nog foto's van Jessica
Oh, jij ook een ban toen ?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, want dan word ik weer geband.
Maar mijn tip is om te googlen. Bijv. op sexy gifs.
Je hebt d'r uit je onderschrift gehaald zie ik? Daar zal ze wel van balen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, want dan word ik weer geband.
Maar mijn tip is om te googlen. Bijv. op sexy gifs.
Ja, ik was boos dat ze naar Barcelona was gegaan. Dat was verraad. Toen heb ik een echtscheiding aangevraagd.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hebt d'r uit je onderschrift gehaald zie ik? Daar zal ze wel van balen.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mooi zo. Hopelijk hebben ze bij Sport 1 ook door dat het een dwaas is.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:05 schreef j0rdiiii het volgende:
Barcelona wint, geen twijfel over mogelijk.
Zo, daar zou ik ook geen nee tegen zeggenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:08 schreef Nober het volgende:
Is Clara Alonso familie van Xabi of Fernando?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zo wil ik het zien:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Staan alle restaurants daarop geschreven?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zo wil ik het zien:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wikipedia erbij, lijkt net Ajacied422 zo.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zo wil ik het zien:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Was dat die geniale 0-0 van vorig seizoen? Vetste wedstrijd die ik heb gezien.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:20 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Klinkklare onzinNutteloos om voorbeelden aan te dragen bij jou.
We zullen het weer zien vanavond. Ik hoop dat hij zijn vorm net als tegen Valencia nog heeft. En ja, dat was ook best wel een grote wedstrijd.
AAtje nog erbij! Is toch heerlijk man!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zo wil ik het zien:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is hier denk ik:quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Staan alle restaurants daarop geschreven?
Die was echt geniaal inderdaad, wat een wedstrijd was dat zeg.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:17 schreef kilozout het volgende:
[..]
Was dat die geniale 0-0 van vorig seizoen? Vetste wedstrijd die ik heb gezien.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:18 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Die was echt geniaal inderdaad, wat een wedstrijd was dat zeg.
106491quote:
Doe maar Jessica, nummertje 69quote:
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:27 schreef -Willempie- het volgende:
Ik ben er klaar voor, streampje ook
Is de return niet woensdag?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
die mag dinsdag opdraven denk ik
Jaquote:
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:27 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Doe maar Jessica, nummertje 69
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan is het lullig dat hij dinsdag moet opdraven.
en hun lichamen dan?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:29 schreef j0rdiiii het volgende:
Opstelling: [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
vinger in zijn oogquote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Heeft Mourinho een handje aan Tito gegeven?
Schelvis was ook al bij Newcastle-Tottenham in Sint James Park waar hij gewoon even Sports Direct negeert.quote:
Geenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:29 schreef j0rdiiii het volgende:
Opstelling: [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:29 schreef j0rdiiii het volgende:
Die niet helaas.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:31 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Geen [ afbeelding ]?
Wie zijn deze lelijkerds?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:29 schreef j0rdiiii het volgende:
die 5e van links geeft lichtquote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wie zijn deze lelijkerds?
Voor Real. Zou wel grappig zijn.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:35 schreef stevenmac26 het volgende:
Ergens hoop ik weer op een pot met een score van 5-0 ofzo
Nee dat zou het nietquote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Voor Real. Zou wel grappig zijn.
3-0 nuquote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:36 schreef AFCNiels het volgende:
PSV scoorde dus net nadat ik ben overgeschakeld, ze doen het erom die eikels
En nu Strootbaas 0-3quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:36 schreef AFCNiels het volgende:
PSV scoorde dus net nadat ik ben overgeschakeld, ze doen het erom die eikels
Barca mag wel eens flink afgestraft worden hoor.quote:
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
Toch jammer dat jullie nu het tiki taka voetbal van PSV missen om Barca - Real te kunnen kijken
Barca voetbalt er niet slechter door.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:36 schreef Rickazio het volgende:
shirtje in het goud met kraagje was vele malen beter vorig seizoen
[ afbeelding ]
over 't shirt van Barca wil je niet eens beginnen
quote:
Toch jammer dat jullie nu het tiki taka voetbal van PSV missen om Barca - Real te kunnen kijken
quote:
10minuten terugquote:
Dus datquote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:39 schreef stevenmac26 het volgende:
Surinamers zijn altijd te laat he
DSC 1 is gewoon primaquote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb maar een wedstrijd op Sport 1 gekocht want die stream zijn echt niets.
Dit was wel de perfecte gelegenheid jaquote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]![]()
Eindelijk kun je hem gebruiken
Wachten tot alle Nederlandse wedstrijden afgelopen zijn en dan online komenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:39 schreef stevenmac26 het volgende:
Surinamers zijn altijd te laat he
Hoi Johanquote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:40 schreef bianconeri het volgende:
Ongetwijfeld een saaie wedstrijd.
Barca met dat saaie ouderwetse(te vaak gezien wordt saai) voetbal en Real dat onder Mourinho alleen gaat vechten om tegen te gaan houden.
Hij was uiteten dus had een goed excuusquote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wachten tot alle Nederlandse wedstrijden afgelopen zijn en dan online komen
Een Surinaamse Mod... Oh god (Dat rijmt geen dank)quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wachten tot alle Nederlandse wedstrijden afgelopen zijn en dan online komen
voor messie graagquote:
Kan dat?quote:
Kreeg rood op z'n 1e interland meen ik.quote:
Ja doei hequote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:42 schreef Nober het volgende:
Busquets doet ook weer mee met z'n geduik, werd amper geraakt en dan geeft die scheids ook nog voordeel!
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:42 schreef Nober het volgende:
Busquets doet ook weer mee met z'n geduik, werd amper geraakt en dan geeft die scheids ook nog voordeel!
Busquetsquote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:42 schreef Nober het volgende:
kwootquote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:45 schreef stevenmac26 het volgende:
Als er vandaag geen rode kaart kom dan eet ik een sok op
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:45 schreef stevenmac26 het volgende:
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:45 schreef kilozout het volgende:
Die shirts van Barca zijn niet zo erg als gedacht.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:45 schreef stevenmac26 het volgende:
Lelijker kan niet.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:45 schreef kilozout het volgende:
Die shirts van Barca zijn niet zo erg als gedacht.
Komt door Messiquote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Betaal je ¤ 4,- voor een fucking wedstrijd en dan is de kwaliteit ook nog eens om te huilen.![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Betaal je ¤ 4,- voor een fucking wedstrijd
Waarom betaal je voor je streams? ( niet dat ik er een probleem mee heb hoor maar vraag het gewoon even )quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Betaal je ¤ 4,- voor een fucking wedstrijd en dan is de kwaliteit ook nog eens om te huilen.![]()
quote:
Omdat de stream die ik gekregen had kanker lelijk was.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:47 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Waarom betaal je voor je streams? ( niet dat ik er een probleem mee heb hoor maar vraag het gewoon even )
Want?. Hier wel hoorquote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
En ik dacht dat Sport 1 HD was, niet dus.
abnormaal dit! niet te geloven!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:49 schreef Shreyas het volgende:
Hoe kan het dat Barcelona zoveel beter is?
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Oooooo, Wat schitterend gedaan weer
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:49 schreef Hierro het volgende:
Dat publiek is ook irritant. Ze lopen bij ieder akkefietje te schreeuwen. Houd gewoon je bek en kijk de wedstrijd, stelletje werklozen.
matchfixingquote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:49 schreef Shreyas het volgende:
Hoe kan het dat Barcelona zoveel beter is?
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:49 schreef Hierro het volgende:
Dat publiek is ook irritant. Ze lopen bij ieder akkefietje te schreeuwen. Houd gewoon je bek en kijk de wedstrijd, stelletje werklozen.
Ga naar het theater joh.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:49 schreef Hierro het volgende:
Dat geschreeuw is onnodig.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:50 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Kansloos, kijk geen voetbal als je er niet van houd
Hij ging even over hem heen, het is ook al zo'n Messi fapper.quote:
Iniesta is idd beterquote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:51 schreef stevenmac26 het volgende:
Dat gegeil van commentators op Messi begint wel irritant te worden man
Sowieso die Schelvis.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:51 schreef stevenmac26 het volgende:
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:51 schreef stevenmac26 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Dat gegeil van commentators en FOK!kers op Messi en Barca begint wel irritant te worden man
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:52 schreef KingRoland het volgende:
[..]GrueterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Kan iedereen het goed horen, net als toen bij Bergkamp.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wel mooi dat Sjek en microfoon op zijn tafel heeft.
Is zijn anale dildo met vibro functiequote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wel mooi dat Sjek en microfoon op zijn tafel heeft.
Hahaquote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:54 schreef tochweerhenk het volgende:
Waarom doet Cristiano Ronaldo niet mee eigenlijk?
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:54 schreef tochweerhenk het volgende:
Zijn nagellak was nog niet droog.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:54 schreef tochweerhenk het volgende:
Bad hair dayquote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:54 schreef tochweerhenk het volgende:
?quote:
Verkeerde kapselquote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:54 schreef tochweerhenk het volgende:
mag ik messiquote:
Dolgraagquote:
ah joh laat gaan.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:56 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
mag ik messien ronaldo
zeggen?
Je doet maar. Zolang je maar geen Strootmanquote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:56 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
mag ik messien ronaldo
zeggen?
Wie is dat?quote:
en Jessica is van mij.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:56 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
mag ik messien ronaldo
zeggen?
Is zij op haar plaat gegaan voor de wedstrijd ofzo? Haar gezicht ziet er bont en blauw uit.quote:
Xhakiri?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die waar Pique een kunstje mee doet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |