Hahahaha, jij bent echt dom he!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Als Ronaldo zijn EK vorm kan vasthouden tegenover de toen onzichtbare Messi zie ik Real wel winnen.
Bij Argentnie ja. Waar ie altijd onzichtbaar is ja.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hahahaha, jij bent echt dom he!
Messi speelt voor Argentinië hahahahahaa.
Jessica Alba?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Speelt J. Alba ook? Dat is namelijk het enige pluspunt aan Barça.
Hier ook dus dat scheeltquote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:
22:30
Ach iedereen is toch werkloos daar
Weekend!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:
22:30
Ach iedereen is toch werkloos daar
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:50 schreef inZanity het volgende:
[..]
Bij Argentnie ja. Waar ie altijd onzichtbaar is ja.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 02:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Is het eigenlijk ergens via via live te volgen met eventueel het meesterlijke commentaar?
Geen idee, sowieso op Sport1.quote:
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:26 schreef TheFatLady het volgende:
Ik verwacht een ultradefensief Real, hopend op een bevlieging van CR7.
Die laat het echter zelden zien in de grote wedstrijden dus een 1-0 of 2-0 moet mogelijk zijn.
De return is dan slechts een formaliteit
quote:
Oh, sorry. Ik had kritiek op je held en dat mag niet hé .....quote:
Niks mis met kritiek. Maar klinklare onzin verkondigen slaat nergens op.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:14 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Oh, sorry. Ik had kritiek op je held en dat mag niet hé .....![]()
Laten we het dan maar hebben over dwergen enzo
Klinkklare onzinquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:15 schreef inZanity het volgende:
[..]
Niks mis met kritiek. Maar klinklare onzin verkondigen slaat nergens op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |