Staan alle restaurants daarop geschreven?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zo wil ik het zien:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wikipedia erbij, lijkt net Ajacied422 zo.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zo wil ik het zien:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Was dat die geniale 0-0 van vorig seizoen? Vetste wedstrijd die ik heb gezien.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:20 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Klinkklare onzinNutteloos om voorbeelden aan te dragen bij jou.
We zullen het weer zien vanavond. Ik hoop dat hij zijn vorm net als tegen Valencia nog heeft. En ja, dat was ook best wel een grote wedstrijd.
AAtje nog erbij! Is toch heerlijk man!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zo wil ik het zien:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is hier denk ik:quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Staan alle restaurants daarop geschreven?
Die was echt geniaal inderdaad, wat een wedstrijd was dat zeg.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:17 schreef kilozout het volgende:
[..]
Was dat die geniale 0-0 van vorig seizoen? Vetste wedstrijd die ik heb gezien.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:18 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Die was echt geniaal inderdaad, wat een wedstrijd was dat zeg.
106491quote:
Doe maar Jessica, nummertje 69quote:
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:27 schreef -Willempie- het volgende:
Ik ben er klaar voor, streampje ook
Is de return niet woensdag?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
die mag dinsdag opdraven denk ik
Jaquote:
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:27 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Doe maar Jessica, nummertje 69
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan is het lullig dat hij dinsdag moet opdraven.
en hun lichamen dan?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:29 schreef j0rdiiii het volgende:
Opstelling: [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
vinger in zijn oogquote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Heeft Mourinho een handje aan Tito gegeven?
Schelvis was ook al bij Newcastle-Tottenham in Sint James Park waar hij gewoon even Sports Direct negeert.quote:
Geenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:29 schreef j0rdiiii het volgende:
Opstelling: [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:29 schreef j0rdiiii het volgende:
Die niet helaas.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:31 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Geen [ afbeelding ]?
Wie zijn deze lelijkerds?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:29 schreef j0rdiiii het volgende:
die 5e van links geeft lichtquote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wie zijn deze lelijkerds?
Voor Real. Zou wel grappig zijn.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:35 schreef stevenmac26 het volgende:
Ergens hoop ik weer op een pot met een score van 5-0 ofzo
Nee dat zou het nietquote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Voor Real. Zou wel grappig zijn.
3-0 nuquote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:36 schreef AFCNiels het volgende:
PSV scoorde dus net nadat ik ben overgeschakeld, ze doen het erom die eikels
En nu Strootbaas 0-3quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:36 schreef AFCNiels het volgende:
PSV scoorde dus net nadat ik ben overgeschakeld, ze doen het erom die eikels
Barca mag wel eens flink afgestraft worden hoor.quote:
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
Toch jammer dat jullie nu het tiki taka voetbal van PSV missen om Barca - Real te kunnen kijken
Barca voetbalt er niet slechter door.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:36 schreef Rickazio het volgende:
shirtje in het goud met kraagje was vele malen beter vorig seizoen
[ afbeelding ]
over 't shirt van Barca wil je niet eens beginnen
quote:
Toch jammer dat jullie nu het tiki taka voetbal van PSV missen om Barca - Real te kunnen kijken
quote:
10minuten terugquote:
Dus datquote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:39 schreef stevenmac26 het volgende:
Surinamers zijn altijd te laat he
DSC 1 is gewoon primaquote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb maar een wedstrijd op Sport 1 gekocht want die stream zijn echt niets.
Dit was wel de perfecte gelegenheid jaquote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]![]()
Eindelijk kun je hem gebruiken
Wachten tot alle Nederlandse wedstrijden afgelopen zijn en dan online komenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:39 schreef stevenmac26 het volgende:
Surinamers zijn altijd te laat he
Hoi Johanquote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:40 schreef bianconeri het volgende:
Ongetwijfeld een saaie wedstrijd.
Barca met dat saaie ouderwetse(te vaak gezien wordt saai) voetbal en Real dat onder Mourinho alleen gaat vechten om tegen te gaan houden.
Hij was uiteten dus had een goed excuusquote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wachten tot alle Nederlandse wedstrijden afgelopen zijn en dan online komen
Een Surinaamse Mod... Oh god (Dat rijmt geen dank)quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wachten tot alle Nederlandse wedstrijden afgelopen zijn en dan online komen
voor messie graagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |