quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:29 schreef j0rdiiii het volgende:
Opstelling: [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Die niet helaas.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:31 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Geen [ afbeelding ]?
Wie zijn deze lelijkerds?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:29 schreef j0rdiiii het volgende:
Opstelling: [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
die 5e van links geeft lichtquote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wie zijn deze lelijkerds?
Voor Real. Zou wel grappig zijn.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:35 schreef stevenmac26 het volgende:
Ergens hoop ik weer op een pot met een score van 5-0 ofzo
Nee dat zou het nietquote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Voor Real. Zou wel grappig zijn.
3-0 nuquote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:36 schreef AFCNiels het volgende:
PSV scoorde dus net nadat ik ben overgeschakeld, ze doen het erom die eikels
En nu Strootbaas 0-3quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:36 schreef AFCNiels het volgende:
PSV scoorde dus net nadat ik ben overgeschakeld, ze doen het erom die eikels
Barca mag wel eens flink afgestraft worden hoor.quote:
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
Toch jammer dat jullie nu het tiki taka voetbal van PSV missen om Barca - Real te kunnen kijken
Barca voetbalt er niet slechter door.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:36 schreef Rickazio het volgende:
shirtje in het goud met kraagje was vele malen beter vorig seizoen
[ afbeelding ]
over 't shirt van Barca wil je niet eens beginnen
quote:
Toch jammer dat jullie nu het tiki taka voetbal van PSV missen om Barca - Real te kunnen kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |