SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Toefjes' toernooi:quote:OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)Prijzengeld:quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:51 schreef Toefjes het volgende:
Kwartfinales:
Wieisboos - Toefjes 2-5, 2-1
Reemi - Poker4lifee
Gurbuh - Gekkegerrit Gekkegerrit wins.
GJE - Omnirocket 1-3, 0-3, OmniRocket wins
Wedstrijden uit en thuis, volgens Europese regels.
Probeer de wedstrijden voor donderdagavond af te werken om het tempo in het toernooi te houden, mocht dit echt niet lukken, laat het dan even weten. Verliezers in deze ronde ontvangen 3K.
Eerste ronde uitschakeling: 1K
Kwartfinale uitschakeling: 3K
Halve finale uitschakeling: 7.5K
Finalist: 11K
Winnaar: 21K
[ Bericht 2% gewijzigd door marcie216 op 19-08-2012 19:12:59 ]Op zaterdag 1 september 2012 20:43 schreef Tim86 het volgende :
Wedden bij de Toto is hetzelfde als betalen om een crackhoer neuken wanneer je zelf een fotomodel thuis hebt zitten.
dank SB enzo maarquote:
http://www8.livetv.ru/web(...)&lid=6191&ci=22&si=1quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:26 schreef Johnbon het volgende:
Heeft iemand een werkende sobcast link voor Ajax?
Overdrijven is ook een vakquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:38 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
dank SB enzo maarDaardoor echt gewoon geen zin meer om nog wat te posten(Geldt voor meer denk ik + mooi weer). Binnenkort maar stoppen met volgen ofzo. =[
kom je bij fifa 13 weer backquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:38 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
dank SB enzo maarDaardoor echt gewoon geen zin meer om nog wat te posten(Geldt voor meer denk ik + mooi weer). Binnenkort maar stoppen met volgen ofzo. =[
wat heb je gedaan danquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wat heb ik weinig gemist en dat terwijl ik de hele dag weg was. Ik ben benieuwd naar de doelpunten van Ajax
Hele dag naar het strand geweest en nu zometeen uit etenquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:56 schreef marcie216 het volgende:
[..]
wat heb je gedaan dan?
wow, op wie flipt de Boer helemaal uit.
Hele selectie ze speelde echt kut evenquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:56 schreef marcie216 het volgende:
[..]
wat heb je gedaan dan?
wow, op wie flipt de Boer helemaal uit.
Haha wel mooi hoe fanatiek hij is.quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hele selectie ze speelde echt kut even
Agja daar kan je CL mee winnen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:28 schreef vandermar het volgende:
NEC
Zo goed als NEC vandaag slecht speelde, zo goed anti voetbalde heerenveen gisteren.
NEC speelde gewoon slecht vandaag en Ajax speelde goed... Dan krijg je deze uitslagen... Ik kan nu alleen maar hopen op nieuwe Eredivisie informs...:pquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:28 schreef vandermar het volgende:
NEC
Zo goed als NEC vandaag slecht speelde, zo goed anti voetbalde heerenveen gisteren.
Ik hoop dat dit een troll isquote:
http://www.nu.nl/sport/28(...)nchester-united.htmlquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:41 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit een troll is![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:42 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/sport/28(...)nchester-united.html
Nee, kloptquote:Op zondag 19 augustus 2012 19:08 schreef Geluidssysteem het volgende:
Nu redden we de 1000 nooit meer.
Opeens is een hele groep weg inderdaad.quote:Op zondag 19 augustus 2012 19:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik ben echt superbenieuwd waar iedereen is, ik mis ze zo
Ah, is dat de reden?quote:Op zondag 19 augustus 2012 19:26 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Het is natuurlijk ook wel vreselijk mooi weer hé.
quote:Op zondag 19 augustus 2012 19:26 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Het is natuurlijk ook wel vreselijk mooi weer hé.
Ja nu wel jaquote:Op zondag 19 augustus 2012 19:28 schreef vandermar het volgende:
[..]kut weer, het is hier bewolkt en ziek broeierig. In huis is het koeler dan buiten en heel veel waar ik mee omga zijn naar lowlands
niet van het seizoen, van de zomerquote:Op zondag 19 augustus 2012 19:25 schreef vandermar het volgende:
Suitskut dat het volgende week al de laatste episode van het seizoen is
tja, ik vind niet dat ik daarin overdrijf. Die man post zoveel onzin en is zo irritant. En een paar andere dat in mindere mate.quote:
Helemaal niet gek. Als een verjaardagsfeestje niet gezellig is, gaat er uiteindelijk ook een hele groep weg.quote:Op zondag 19 augustus 2012 19:29 schreef Geluidssysteem het volgende:
Pittig apart dat opeens een groep weg is.
Vanmiddag hier ook af en toe bewolkt en in de zon was het nog warmerquote:Op zondag 19 augustus 2012 19:29 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ja nu wel ja
Vanmiddag en gister niet.
quote:Op zondag 19 augustus 2012 19:30 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
niet van het seizoen, van de zomer
[..]
tja, ik vind niet dat ik daarin overdrijf.
die is goedquote:Op zondag 19 augustus 2012 19:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Helemaal niet gek. Als een verjaardagsfeestje niet gezellig is, gaat er uiteindelijk ook een hele groep weg.
o wacht sorry misschien heb je gelijk. Verwar het denk ik met een andere seriequote:Op zondag 19 augustus 2012 19:31 schreef vandermar het volgende:
[..]komt er in novermber ofzo weer? Een jaar er tussen trek ik niet
met de Walking dead moet je ook ziek lang wachten altijd
Op wikipedia staat dat seizoen 2 16 episodes moet hebbenquote:Op zondag 19 augustus 2012 19:33 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
o wacht sorry misschien heb je gelijk. Verwar het denk ik met een andere serie![]()
oh toch gelijk danquote:Op zondag 19 augustus 2012 19:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
Op wikipedia staat dat seizoen 2 16 episodes moet hebbendan komen er nog 8!
Aan het einde van deze episode zeiden ze dat het de summer finale was en op pedia zouden er 16 epiosode komenquote:Op zondag 19 augustus 2012 19:35 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
oh toch gelijk dankon niet vinden wanneer het weer zou beginnen.
Ja, Toefjes, VDM, Tim, mathijs,Kent, allemaalquote:Op zondag 19 augustus 2012 19:36 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Hahahahahahahaha we hebben ze weggejaagd blijkbaar, Rijst zie ik daar possten, en vast nog wel een paar.
Oke, maar heb even een vraagquote:
Avengers sinds gister uit.quote:Op zondag 19 augustus 2012 19:59 schreef StijnDa het volgende:
Weet er iemand een leuke film? Iets wat een (half) jaartje terug in de bios was ofzo.
tja, je vriendjes lopen daar natuurlijk gelijk irritant te trollen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:00 schreef marcie216 het volgende:
[..]
waarom ga je daar dan niet weer posten?
Project Xquote:Op zondag 19 augustus 2012 19:59 schreef StijnDa het volgende:
Weet er iemand een leuke film? Iets wat een (half) jaartje terug in de bios was ofzo.
Lees het vorige topic even door. Dat is geen SC meer maar Spamchatquote:Op zondag 19 augustus 2012 20:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
Opgeschoond. Iedereen mag hier posten en ook weer weggaan. Alle onderwerpen mogen ook besproken worden want he is een SC. On-topic en kappen met bitchen naar elkaar.
Gaat goed, maar sommige lopen hier flink te stoken, en dreigen. maar dan terugkomen, en weer dreigen. En achter sommige zijn rug om nog meer stoken, en beledigen...quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
Opgeschoond. Iedereen mag hier posten en ook weer weggaan. Alle onderwerpen mogen ook besproken worden want he is een SC. On-topic en kappen met bitchen naar elkaar.
Nee, hier gaan we gewoon weer on-topic.quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:02 schreef Rijst het volgende:
[..]
Lees het vorige topic even door. Dat is geen SC meer maar Spamchat
Maak TR's en negeer het.quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:02 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Gaat goed, maar sommige lopen hier flink te stoken, en dreigen. maar dan terugkomen, en weer dreigen. En achter sommige zijn rug om nog meer stoken, en beledigen...
Isgoed.quote:
Morpheus, mijn vriend, het is hier nooit ontopic.quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
Discussie over Tweakers / FOK! is gesloten. Nogmaals on-topic!
Jawel slowchatten. Geen gezeik over wie op FOK! post of op Tweakers.quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:03 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Morpheus, mijn vriend, het is hier nooit ontopic.
quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:04 schreef Dudeweiser het volgende:
En als het je niet bevalt ga je maar weg
Nice, welke?quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:04 schreef vandermar het volgende:
Morgen even een iPad kopen, kan ik lekker filmpie kijken op bed
Dat is kut hoor.quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:04 schreef vandermar het volgende:
Morgen even een iPad kopen, kan ik lekker filmpie kijken op bed
iPad 2 omdat 3 alleen retina leuk is maar daar ga ik geen 100 euro meer voor lappen!quote:
Geen warez posten.quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
iPad 2 omdat 3 alleen retina leuk is maar daar ga ik geen 100 euro meer voor lappen!
Sorry, wist ik nietquote:
Ja klopt, iPad 2 is ook al heel goedquote:Op zondag 19 augustus 2012 20:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
iPad 2 omdat 3 alleen retina leuk is maar daar ga ik geen 100 euro meer voor lappen!
Ja en moet zich ook aan de policy houdenquote:
Kan je dit topic niet naar KPD verplaatsen? Ik wil hier meer tietjes zien.quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja en moet zich ook aan de policy houden
quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kan je dit topic niet naar KPD verplaatsen? Ik wil hier meer tietjes zien.
Helaasquote:Op zondag 19 augustus 2012 20:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan kunnen sommigen hier niet meer posten, dat lijkt me niet eerlijk!quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jaaaaaa aub aub aub aub. Dan is alles meteen opgelostquote:Op zondag 19 augustus 2012 20:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
is wel echt een bazenspel.quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:07 schreef Dudeweiser het volgende:
Nou dan ga ik ook maar hier verdersowieso een fijner forum dan tweakers maar dat terzijde. Hoe bevalt FM Marc?
Papa zit in de woonkamer, gaat dus nietquote:Op zondag 19 augustus 2012 20:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
HelaasGa je toch daarheen en lekker fappen
Gewoon doen!quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:09 schreef vandermar het volgende:
[..]
Papa zit in de woonkamer, gaat dus niet
jawel, maar de film die ik wou was er niet in .aviquote:Op zondag 19 augustus 2012 20:11 schreef vandermar het volgende:
Kan je geen .avi afspelen op de iPad?
oquote:Op zondag 19 augustus 2012 20:11 schreef marcie216 het volgende:
[..]
jawel, maar de film die ik wou was er niet in .avi
ook als je het gewoon op je computer gaat kijkenquote:Op zondag 19 augustus 2012 20:12 schreef vandermar het volgende:
[..]
oja lol ik download altijd alles in .avi
Jaquote:Op zondag 19 augustus 2012 20:12 schreef marcie216 het volgende:
[..]
ook als je het gewoon op je computer gaat kijken?
Doe ik ookquote:Op zondag 19 augustus 2012 20:12 schreef marcie216 het volgende:
[..]
ook als je het gewoon op je computer gaat kijken?
7gbquote:Op zondag 19 augustus 2012 20:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jaik ga niet films van 7gb downloaden als het in 700mb kan
Hoe was je intro kamp?quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:13 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Doe ik ookGewoon het gemakkelijkst.
op een 15 inch beeldscherm is het gewoon normale tv kwaliteit vind ikquote:Op zondag 19 augustus 2012 20:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Films van 700mb
Fuck de film kijken, pixels tellen is veel leuker
Die kwaliteit kan me echt niet boeien.quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Films van 700mb
Fuck de film kijken, pixels tellen is veel leuker
Awesomequote:
Lekker analoge kwaliteit jaquote:Op zondag 19 augustus 2012 20:14 schreef vandermar het volgende:
[..]
op een 15 inch beeldscherm is het gewoon normale tv kwaliteit vind ikdigitale tv is wel een stuk beter maar het is do-able
quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:15 schreef StijnDa het volgende:
[..]
AwesomeEcht een leuk weekend gehad.
Vanochtend wel de ergste kater gehad in tijden, zo niet de ergste so far. Was echt drama met 35 graden
Dat is het leven van een student hèquote:Op zondag 19 augustus 2012 20:16 schreef Kamikazie het volgende:
[..]![]()
Ik had ook zieke koppijn vanochtend, komt vooral door uitdroging van zon + alcohol.
Mja, gewoon goed op mijn tablet hoorquote:Op zondag 19 augustus 2012 20:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Lekker analoge kwaliteit ja
Wacht ik liever een kwartier meer, voor superkwaliteit
Nog geen kamerquote:Op zondag 19 augustus 2012 20:17 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat is het leven van een student hè![]()
Waar in Maastricht ga je wonen?
Wat ga je studeren?quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:19 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nog geen kamer
Blijf eerst nog even treinen, omdat ik weet dat als ik kamers ga ik niet de discipline heb om ook nog goed iets te doen aan mijn studie en ik twijfel of ik mijn studie wel aan kan. Maar ben nu wel al beetje aan het rondkijken dat ik over maandje of 2 kan vertrekken.
Er is volgens mij nog wel wat vrij in mijn huis, als mijn huisbaas ze nog niet heeft opgevuld in deze vakantie. Laat maar weten als je gaat zoekenquote:Op zondag 19 augustus 2012 20:19 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nog geen kamer
Blijf eerst nog even treinen, omdat ik weet dat als ik kamers ga ik niet de discipline heb om ook nog goed iets te doen aan mijn studie en ik twijfel of ik mijn studie wel aan kan. Maar ben nu wel al beetje aan het rondkijken dat ik over maandje of 2 kan vertrekken.
Ja klopt, maar toch bedankt voor het aanbodquote:Op zondag 19 augustus 2012 20:21 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Er is volgens mij nog wel wat vrij in mijn huis, als mijn huisbaas ze nog niet heeft opgevuld in deze vakantie. Laat maar weten als je gaat zoeken
edit; Niet in het centrum, wat wel fijner zou zijn met een economische studie.
Dan zouden we veel Fifa gaan spelen denk ikquote:Op zondag 19 augustus 2012 20:23 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja klopt, maar toch bedankt voor het aanbod
Zal je wel een DM sturen als het zover is ...
TEveel fifa denk ikquote:Op zondag 19 augustus 2012 20:24 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dan zouden we veel Fifa gaan spelen denk ik
GTA: Maastrichtquote:Op zondag 19 augustus 2012 20:26 schreef Dudeweiser het volgende:
Als je maar geen GTA met hem gaat spelen.
Heb jij die?quote:
quote:
Gewoon pepperspray met een kleurtjequote:Op zondag 19 augustus 2012 20:34 schreef marcie216 het volgende:
[..]hoezo?, was net even aan het rondkijken, dacht dat het illegaal was, is gewoon legaal
Ik heb hem thuis, nog nooit gebruikt. Ik wou hem eigenlijk op mij testen, kijken wat het nou precies was, maar ik lees net dat het 2-3 dagen blauwe plekken blijven zitten, toch maar niet doen danquote:Op zondag 19 augustus 2012 20:35 schreef Dudeweiser het volgende:
X-marker nodig hebbenGEWOON KEIHARD KLAPPEN JONGUH
En legaal, en nee pepperspray doet echt pijn, X-marker niet.quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gewoon pepperspray met een kleurtje
dat mis je natuurlijk wel, op Tweakers kan je dit soort dingen niet postenquote:
3x op rij posten, er is ook een edit knop hequote:Op zondag 19 augustus 2012 20:36 schreef marcie216 het volgende:
[..]
dat mis je natuurlijk wel, op Tweakers kan je dit soort dingen niet posten
oh oh oh jij bent er zo eentje die dan op YT verschijnt omdat zichzelf mishandeltquote:Op zondag 19 augustus 2012 20:36 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik heb hem thuis, nog nooit gebruikt. Ik wou hem eigenlijk op mij testen, kijken wat het nou precies was, maar ik lees net dat het 2-3 dagen blauwe plekken blijven zitten, toch maar niet doen dan
Ja maar zodra iemand een wapen heeft, heb je weinig aan je handjes
Ja kwam ik net ook achter, maar een post kan je niet verwijderen toch, en ik had gedacht dat iemand er wel tussen zou posten.quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:37 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
3x op rij posten, er is ook een edit knop he
Dat ding spuit schuim, doe jij maar eens scheerschuim in je oogquote:Op zondag 19 augustus 2012 20:36 schreef marcie216 het volgende:
[..]
En legaal, en nee pepperspray doet echt pijn, X-marker niet.
Wat, die 1e zin snap ik niet helemaal.quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:38 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
oh oh oh jij bent er zo eentje die dan op YT verschijnt omdat zichzelf mishandelt
maar wat is dan de active compound van die X-marker? dacht dat het gewoon pepperspray was?
het spuit geen scheerschuimquote:Op zondag 19 augustus 2012 20:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dat ding spuit schuim, doe jij maar eens scheerschuim in je oog
ja is een beetje een achterlijke zin nu ik het teruglees. Maar je kent wel van die filmpjes van mensen die pepperspray op zichzelf uitproberen, dit is een beetje vergelijkbaar.quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:39 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Wat, die 1e zin snap ik niet helemaal.
Nee pepperspray doet pijn, X-marker niet, is alleen maar schuim wat je in je gezicht krijgt, en dan moet je dat eerst weghalen voordat je weer iets kan zien, maar het doet geen pijn
Komt op hetzelfde neer tochquote:
Haha, ooh nog nooit gezien, zo'n filmpje.quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja is een beetje een achterlijke zin nu ik het teruglees. Maar je kent wel van die filmpjes van mensen die pepperspray op zichzelf uitproberen, dit is een beetje vergelijkbaar.
M'n Ronaldo scoort nog steeds lekker veelquote:Op zondag 19 augustus 2012 20:40 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Komt op hetzelfde neer toch
Blijf je toch lekker thuis?quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:41 schreef Dudeweiser het volgende:
ik lees nu die beschrijving, wat een bazenspulloop je 3 dagen voor lul met je blauwe kop
Ja, dat is misschien nog wel het leukstequote:Op zondag 19 augustus 2012 20:41 schreef Dudeweiser het volgende:
ik lees nu die beschrijving, wat een bazenspulloop je 3 dagen voor lul met je blauwe kop
quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Blijf je toch lekker thuis?
Nou, die 3 dagen kom je vast wel door hoorquote:
lekker drie dagen thuis zitten, kom nouquote:Op zondag 19 augustus 2012 20:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Blijf je toch lekker thuis?
Als je een kind bent misschien wel, maar dan moet je aan je ouders uit leggen waarom je blauw bent.quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nou, die 3 dagen kom je vast wel door hoor
Ja morgen is de laatste dag dat ik hier de hele dag ben, morgen moet ik maar 1 uurtje weg, dinsdag gewoon weer school!quote:
quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:45 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nog maar een paar uurtjes knul.
Dit heb ik zo ook al gezegd!quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:46 schreef DutchSL het volgende:
Kinderachtig gedoe hier en ik zie op tweakers dat ik alweer de schuld heb gekregen van alles
Ga naar Google, zet de search tools op de laatste 24h en voer in Toefjes en daar heb je hem al op de 2e link. Alsof mensen mij nodig hebben om iemand te vindenzoek op die manier op mijn naam en je hebt mij ook op andere forums waar ik kom gevonden.
Als je echt van mensen af wilt ga dan naar een besloten forum of gebruik op zijn minst andere namen, i.p.v. andere mensen voor verrader uit te maken.
Ja. Zelfde geldt voor SB. Maar we kunnen jullie niet buitensluiten helaas dus ga er aub niet op in.quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:46 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja morgen is de laatste dag dat ik hier de hele dag ben, morgen moet ik maar 1 uurtje weg, dinsdag gewoon weer school!
Even een serieuze vraag : Was het echt zo veel beter toen ik die 2 weken op vakantie was?
waar heb je gesolliciteerd? Ik heb vandaag ook gesolliciteerd maar weet mijn god niet wanneer ik reactie krijg?quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:46 schreef Rijst het volgende:
[..]![]()
Wil een reactie op mn sollicitatie.
Of we doen gewoon allemaal normaal?quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:47 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja. Zelfde geldt voor SB. Maar we kunnen jullie niet buitensluiten helaas dus ga er aub niet op in.
Het was een serieuze vraag, dan weet ik dat!quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:47 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja. Zelfde geldt voor SB. Maar we kunnen jullie niet buitensluiten helaas dus ga er aub niet op in.
Ik red me wel GJE, je hoeft me niet te helpenquote:Op zondag 19 augustus 2012 20:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Of we doen gewoon allemaal normaal?
Ik zie echt dat probleem niet hoor
Niet specifiek tegenover jou hoorquote:Op zondag 19 augustus 2012 20:48 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik red me wel GJE, je hoeft me niet te helpen
En jij corrigeerde mij 2x met jouw*, deze zin loopt echt niet fijn vriendquote:Op zondag 19 augustus 2012 20:47 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Het was een serieuze vraag, dan weet ik dat!
Ik gedraag me wel beter als fifa 13 is, beloofd.
Robinho+Pato aan de ene kant, Tevez+ Aguero aan de andere kant.quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:48 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Kan iemand mij helpen? El Shaarawy kan er niet in want die heb ik net als Ibra in een ander team
Er moet 'er' tussen. that's itquote:Op zondag 19 augustus 2012 20:48 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
En jij corrigeerde mij 2x met jouw*, deze zin loopt echt niet fijn vriend
Oh, ik ging serieus kijken waar die 'w' dan moestquote:Op zondag 19 augustus 2012 20:50 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Er moest een 'w' bij, that's it.
Loop maar beetje te kloten joh.
Bij een kantoor dat verzekeringen regelt voor huisdieren.quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:47 schreef marcie216 het volgende:
[..]
waar heb je gesolliciteerd? Ik heb vandaag ook gesolliciteerd maar weet mijn god niet wanneer ik reactie krijg?
Doe gewoon normaal..quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:51 schreef Rijst het volgende:
[..]
Bij een kantoor dat verzekeringen regelt voor huisdieren.
Ik, op CAM in 3-5-2 en als CM in 4-3-2-1. Viel me op beide posities tegen eigenlijk..quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:48 schreef Dudeweiser het volgende:
Wie heeft hier met TOTY Hamsik gespeeld?
Heb je daar serieus gesolliciteerd? ik dacht dat je een kansloos antwoord gaf wat nergens op sloeg.quote:
Dat was niet het antwoord wat ik hoopte te krijgenquote:Op zondag 19 augustus 2012 20:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik, op CAM in 3-5-2 en als CM in 4-3-2-1. Viel me op beide posities tegen eigenlijk..
Dat was 1 iemand ofzo die je beschuldigde..laat je niet zo kennen joh...als dat de enige reden is..quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:46 schreef DutchSL het volgende:
Kinderachtig gedoe hier en ik zie op tweakers dat ik alweer de schuld heb gekregen van alles
Ga naar Google, zet de search tools op de laatste 24h en voer in Toefjes en daar heb je hem al op de 2e link. Alsof mensen mij nodig hebben om iemand te vindenzoek op die manier op mijn naam en je hebt mij ook op andere forums waar ik kom gevonden.
Als je echt van mensen af wilt ga dan naar een besloten forum of gebruik op zijn minst andere namen, i.p.v. andere mensen voor verrader uit te maken.
Ik heb hier geen zin meer in, ik ga weg hier en en nee ik ga niet ergens anders over FUT praten en een groepje meenemen.. tot FUT 13, misschien.
Is dat zo vreemd? :'') Ik ga niet als 21 jarige werken bij een supermarkt.quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:54 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Heb je daar serieus gesolliciteerd? ik dacht dat je een kansloos antwoord gaf wat nergens op sloeg.
Ach, is maar een meningquote:Op zondag 19 augustus 2012 20:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Dat was niet het antwoord wat ik hoopte te krijgen![]()
komt wel goed!quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat was 1 iemand ofzo die je beschuldigde..laat je niet zo kennen joh...als dat de enige reden is..
Anyway, ik heb het ook wel een beetje gehad moet ik zeggen, maar ik kijk het voorlopig even aan. Postte dit net ook al op tweakers, in het kader van openheid:
Ik heb eigenlijk niet de behoefte om überhaupt te posten op deze manier. Ik ben fucking 25, heb totaal geen zin om middenin zo'n internetoorlogje te komen. Mensen willen weg van FOK omdat irritante kinderen de overhand krijgen. Niet mijn idee, maar prima, ik erger me er ook vaak aan en de mensen waar ik het meeste mee heb uit de reeks zitten hier. Dat er dan mensen van hier alsnog in de andere reeks gaan trollen, de boel weer gaan snitchen en dat er vanuit het andere kamp dan relkloontjes aangemaakt worden..kom op zeg, achterlijk en kinderachtig gedoe. Denk eens na bij jezelf..we zijn hier allemaal ouder dan 12, dan moet je dat stadium toch al ruim voorbij zijn.
Ik wil gewoon lekker over FUT kunnen babbelen en hier en daar offtopic gaan met wat gemeenschappelijke interesses zoals films/series, muziek en voetbal. Als dat niet normaal kan dan vind ik het eigenlijk wel mooi geweest.
hey homoquote:
Je bent dus fucking 25..... :|quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat was 1 iemand ofzo die je beschuldigde..laat je niet zo kennen joh...als dat de enige reden is..
Anyway, ik heb het ook wel een beetje gehad moet ik zeggen, maar ik kijk het voorlopig even aan. Postte dit net ook al op tweakers, in het kader van openheid:
Ik heb eigenlijk niet de behoefte om überhaupt te posten op deze manier. Ik ben fucking 25, heb totaal geen zin om middenin zo'n internetoorlogje te komen. Mensen willen weg van FOK omdat irritante kinderen de overhand krijgen. Niet mijn idee, maar prima, ik erger me er ook vaak aan en de mensen waar ik het meeste mee heb uit de reeks zitten hier. Dat er dan mensen van hier alsnog in de andere reeks gaan trollen, de boel weer gaan snitchen en dat er vanuit het andere kamp dan relkloontjes aangemaakt worden..kom op zeg, achterlijk en kinderachtig gedoe. Denk eens na bij jezelf..we zijn hier allemaal ouder dan 12, dan moet je dat stadium toch al ruim voorbij zijn.
Ik wil gewoon lekker over FUT kunnen babbelen en hier en daar offtopic gaan met wat gemeenschappelijke interesses zoals films/series, muziek en voetbal. Als dat niet normaal kan dan vind ik het eigenlijk wel mooi geweest.
Vorige keer bij die milfquote:
Ja dat is wel baas, ja maar voor huisdieren klonk beetje gek.quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:55 schreef Rijst het volgende:
[..]
Is dat zo vreemd? :'') Ik ga niet als 21 jarige werken bij een supermarkt.
8 uur per dag achter ene computer, telefoontjes afhandelen en koffie drinken. Heb er al zin in
Bleek de account van mijn moeder te zijnquote:Op zondag 19 augustus 2012 20:56 schreef Rijst het volgende:
[..]
[quote][message=38774643,noline]carpebios schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 20:15[/message]:
Je bent dus fucking 25..... :|
Als ik mensen zo zou toespreken, zou ik toch niet op zo'n manier de mensen toespreken
Van zijn workrates merk je niet veel, echt een bazen spits!quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:57 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Zou Cavani beter zijn in de spits of op CF? Ik neig naar CF omdat workrates
Maakt niet uit waar hij staat. Als CF scoort hij evenveelquote:Op zondag 19 augustus 2012 20:57 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Als spits in een tweespitsensysteem werkt het wel aardig en maken workrates me nooit zo veel uit, maar in 4-3-2-1 was het echt heel erg irritant..stond hij op weer op het middenveld als ik al bij de achterlijn was met de balquote:Op zondag 19 augustus 2012 20:57 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
is inderdaad een rete geil team jaquote:
Minder GHB doen man.quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:59 schreef Pino0 het volgende:
[..]
ben ik alweer vergeten xD wat was er dan lieffie?
oja oja kloptquote:Op zondag 19 augustus 2012 20:59 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Minder GHB doen man.
Ik kwam je tegen bij zo'n fifa stream, zat een milfje te spelen tockk
Nee man, aandachtsslet dat het isquote:Op zondag 19 augustus 2012 21:00 schreef Pino0 het volgende:
[..]
oja oja klopt
hahahaha
kijk je dat nog wel eens?
Dat is correct geantwoord, u gaat verder naar ronde 2.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee man, aandachtsslet dat het is
Die wilt gewoon horen hoe mooi d'r tietjes zijn
Kom 2v2 of fut danquote:Op zondag 19 augustus 2012 21:01 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Dat is correct geantwoord, u gaat verder naar ronde 2.
DING DING DING
Geloof het wel ja..en als ik de markt zo ziequote:Op zondag 19 augustus 2012 21:04 schreef Dudeweiser het volgende:
Zit Reto Ziegler weer in packs ofzo?
staat ook op futhead jaquote:Op zondag 19 augustus 2012 21:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Geloof het wel ja..en als ik de markt zo zie
Fulltime werkenquote:Op zondag 19 augustus 2012 20:57 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja dat is wel baas, ja maar voor huisdieren klonk beetje gek.
En natuurlijk de hele tijd bronze packen? En is dit je vaste baan, of doe je nog een studie/ga je nog een studie doen?
Oh, maar ga je na dat jaar nog een studie volgen, of niet?quote:
Of die jaar daarna. Voor mijn 24e iig denk ik. Heb nu even genoeg van school.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:08 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Oh, maar ga je na dat jaar nog een studie volgen, of niet?
Ah oke, is wel zonde om niet een 'echte studie' te hebben afgerond.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:18 schreef Rijst het volgende:
[..]
Of die jaar daarna. Voor mijn 24e iig denk ik. Heb nu even genoeg van school.
Zolang ik voor mijn 30e minimaal een HBO Bachelor op zak heb vind ik het primaquote:Op zondag 19 augustus 2012 21:19 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ah oke, is wel zonde om niet een 'echte studie' te hebben afgerond.
Ik wil HBO diploma hebben als ik 22 benquote:Op zondag 19 augustus 2012 21:21 schreef Rijst het volgende:
[..]
Zolang ik voor mijn 30e minimaal een HBO Bachelor op zak heb vind ik het primaM'n CV is nog vrij karig qua werkgebied. Dus zal dat even moeten opvullen
Jij bent 15quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:24 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik wil HBO diploma hebben als ik 22 ben.
Mijn CV is ook erg karig alleen een krantenwijk haha
heb je dat serieus erin staan?quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:24 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik wil HBO diploma hebben als ik 22 ben.
Mijn CV is ook erg karig alleen een krantenwijk haha
Single matchesquote:Op zondag 19 augustus 2012 21:25 schreef Rijst het volgende:
Zitten doet waarschijnlijk pijn #RAPE
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:27 schreef Rijst het volgende:
Je mannetje achter de lijn zetten
[ afbeelding ]
Bijna 16quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jij bent 15
Ik heb 4 jaar werk ervaring, heb alleen vorig jaar niet gewerkt.
Was uit een toernooiquote:Op zondag 19 augustus 2012 21:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Single matches
Ik won gister met 23-0 een single matchna de 14-0 ging hij eigen goals scoren
Elyounoussi, Sigurdarsson, Berget
damn wat een trio.
Ja, ik ging die zo maken en ik dacht tja, dan maar krantenwijk er in zetten, anders kon ik er niks bij werkervaring zettenquote:
why?quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:27 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ik ga denk ik zo weer starten met FM.
Ik ging heel veel op stap en toen ging er wel 200 per maand aan drank doorheenquote:Op zondag 19 augustus 2012 21:28 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Bijna 16
Ik heb nog nooit geld nodig gehad, maar nu komt het toch wel een beetje. Alles wat ik aan psv uitgeef, is in een maand toch zeker zo'n 45 eur.
Komt benzine scooter bij..
waarom maak jij je CV op je 15de?quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:28 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja, ik ging die zo maken en ik dacht tja, dan maar krantenwijk er in zetten, anders kon ik er niks bij werkervaring zetten
in fifa 13 wil ik ook met Ronaldo spelenquote:Op zondag 19 augustus 2012 21:28 schreef Rijst het volgende:
[..]
Was uit een toernooiDaarin win ik de meeste wedstrijden ook met 5-0 minimaal
Ja ik ben bijna 16, dus dat komt er ook nog bij. Maar ik ben niet echt een 'stapper'. Vind het wel leuk voor 1 of 2x in de maand denk ik, meer nietquote:Op zondag 19 augustus 2012 21:29 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ging heel veel op stap en toen ging er wel 200 per maand aan drank doorheenal het loon op
niks mis mee hoor. wou dat ik dat neer kon zettenquote:Op zondag 19 augustus 2012 21:28 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja, ik ging die zo maken en ik dacht tja, dan maar krantenwijk er in zetten, anders kon ik er niks bij werkervaring zetten
dat vroegen ze toen ik ging solliciteren bij de Praxisquote:Op zondag 19 augustus 2012 21:29 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
waarom maak jij je CV op je 15de?
als ik 3x per maand ga gaat er echt niet meer dan totaal 30 euro doorheen hierquote:Op zondag 19 augustus 2012 21:30 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja ik ben bijna 16, dus dat komt er ook nog bij. Maar ik ben niet echt een 'stapper'. Vind het wel leuk voor 1 of 2x in de maand denk ik, meer niet
Niks te doenquote:
2x in de week 3 jaar langquote:Op zondag 19 augustus 2012 21:30 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja ik ben bijna 16, dus dat komt er ook nog bij. Maar ik ben niet echt een 'stapper'. Vind het wel leuk voor 1 of 2x in de maand denk ik, meer niet
Ik weet niet hoe oud jij bent, maar heb je nog nooit gewerkt (al was mijn krantenwijk ook maar een half jaar)quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:30 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
niks mis mee hoor. wou dat ik dat neer kon zettenalles beter dan niks.
20. 1 dag gewerktquote:Op zondag 19 augustus 2012 21:31 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe oud jij bent, maar heb je nog nooit gewerkt (al was mijn krantenwijk ook maar een half jaar)
Nee klopt, maar is toch weer geld, en als ik niet ga werken heb ik geld tekortquote:Op zondag 19 augustus 2012 21:30 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
als ik 3x per maand ga gaat er echt niet meer dan totaal 30 euro doorheen hier
Luie tak dat je bentquote:
Op je 15e kan dat nog wel. Maar als wij dat zouden doen dan lachen onze werkgevers ons uit.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:30 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
niks mis mee hoor. wou dat ik dat neer kon zettenalles beter dan niks.
AMEN.quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mijn CV is anders heel mooi hoor.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:32 schreef Rijst het volgende:
[..]
Op je 15e kan dat nog wel. Maar als wij dat zouden doen dan lachen onze werkgevers ons uit.
bij mij ook, zo als het hoort toch? als het nou even snel afkoelt anders kan ik weer niet slapenquote:Op zondag 19 augustus 2012 21:35 schreef vandermar het volgende:
Half 10 en het is hier al pikkedonker buiten!
Nu je het zegt..bizar met dit weer, maar het is al half augustus natuurlijk.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:35 schreef vandermar het volgende:
Half 10 en het is hier al pikkedonker buiten!
Dan nog, half 10 vind ik vrij vroeg! Ik dacht dat het altijd wel tot 10 uur licht was eind augustus!quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nu je het zegt..bizar met dit weer, maar het is al half augustus natuurlijk.
hier regent het al?quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:37 schreef Dudeweiser het volgende:
Valt me nog mee dat het niet heel hard regent en onweert.
Wie begint er nu dan?quote:
Vind ik ook, maar GJE heeft wel gelijk om even verhaal te halen, ons afschilderen als 'koters' en dan ook nog achter ons rug om.quote:
Damnquote:Op zondag 19 augustus 2012 21:38 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Trek het je aan, zou ik zeggen.
[..]
Jij.
Jullie weten toch ondertussen wel dat ik jullie vaak irritante koters vind? Anders; bij dezen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:38 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Vind ik ook, maar GJE heeft wel gelijk om even verhaal te halen, ons afschilderen als 'koters' en dan ook nog achter ons rug om.
Maar dit kunnen we beter in DM bespreken met Lindgren, dan in dit topic
Nooit heb je het gezegd, maar blijft natuurlijk niet zo netjes. Maar who cares. Het ging net even goed in deze reeksquote:Op zondag 19 augustus 2012 21:39 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Jullie weten toch ondertussen wel dat ik jullie vaak irritante koters vind? Anders; bij dezen.
Waarom post je dit danquote:
Wel een geniale kerelquote:Op zondag 19 augustus 2012 21:40 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dat is erger dan dat kapsel dat ik heb gehad een paar jaar geleden
BPL/BBVA toernooi hequote:Op zondag 19 augustus 2012 21:40 schreef vandermar het volgende:
Haha, Yaya Toure wordt weer duurder, nu al een paar keer voor 9K als CDM in 4-2-2-2 en nu pak ik er een voor 5800 bin
haha wat een baasjequote:Op zondag 19 augustus 2012 21:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wel een geniale kerel
http://eredivisielive.nl/(...)ten-ontwikkelen.html
Vooral de laatste minuut ofzo
I have a BADDDDD touch
Zijn manier van pratenquote:Op zondag 19 augustus 2012 21:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wel een geniale kerel
I have a BADDDDD touch
Vind het een net een Japanner ofzo met die klemtoon van hemquote:
Ik dacht dat alleen bij het WK de speler prijzen omhoog gingen als ze goed speelden...quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb gisteren kunnen profiteren van het feit dat Michu goed speelde. Ik had er 1 voor 10k en voor 15.5k verkocht.
Leuk team heeft Swansea, vreselijk veel creativiteit! De Guzman speelde trouwens ook erg goed!quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb gisteren kunnen profiteren van het feit dat Michu goed speelde. Ik had er 1 voor 10k en voor 15.5k verkocht.
Leuk interview jaquote:Op zondag 19 augustus 2012 21:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wel een geniale kerel
I have a BADDDDD touch
Ik spreek het ook gewoon als Neemar uit.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:46 schreef Rijst het volgende:
Waarom spreken al die Nederlandse commentatoren Neymar uit als Naaimar?Het is toch gewoon Neemar.
Moet je van iemand even een kat lenen..quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:46 schreef poker4lifee het volgende:
Kut muizen. Gif helpt niethoe dan? Genetisch gemanipuleerde aidsbeesten. En muizenvallen natuurlijk ook niet.
[..]
Leuk interview ja
Geven meteen een omschrijving van de speler terwijl ze zijn naam noemen..scheelt weer woorden.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:46 schreef Rijst het volgende:
Waarom spreken al die Nederlandse commentatoren Neymar uit als Naaimar?Het is toch gewoon Neemar.
lolquote:Op zondag 19 augustus 2012 21:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Geven meteen een omschrijving van de speler terwijl ze zijn naam noemen..scheelt weer woorden.
bleh, ook kut beesten. Eerst nog maar ff afwachten.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:47 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Moet je van iemand even een kat lenen..
is er niet een oma,opa/pap/mam die een kat heeft, gewoon even vragen of die even langskomt, zijn er zo 3/4 muizen dood.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:49 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
lol
[..]
bleh, ook kut beesten. Eerst nog maar ff afwachten.
quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:46 schreef poker4lifee het volgende:
Kut muizen. Gif helpt niethoe dan? Genetisch gemanipuleerde aidsbeesten. En muizenvallen natuurlijk ook niet.
[..]
Leuk interview ja
haha wraak van de muizen!quote:
woonde ik maar uit huis met m'n 1 dag werkervaringquote:Op zondag 19 augustus 2012 21:50 schreef marcie216 het volgende:
[..]
is er niet een oma,opa/pap/mam die een kat heeft, gewoon even vragen of die even langskomt, zijn er zo 3/4 muizen dood.
fffuuuuuquote:
Zijn het er veel voor je gevoel? Oftewel is het echt een plaag of zijn het er 1 of 2?quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:46 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Leuk interview ja
quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zijn het er veel voor je gevoel? Oftewel is het echt een plaag of zijn het er 1 of 2?
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:43 schreef fh101 het volgende:
Pindakaas op/bij die vallen smeren. Pindakaas = wondermiddel
1 of 2, alhoewel ik het niet met volle zekerheid kan zeggenquote:Op zondag 19 augustus 2012 21:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zijn het er veel voor je gevoel? Oftewel is het echt een plaag of zijn het er 1 of 2?
K thx, lijkt me idd beter dan brood wat er nu op ligtquote:
9 van de 10 keren kan je er echt helemaal niets aan doen als je muizen hebt. Die kunnen op tal van manieren binnen komen, zeker oudere woningen zijn daar gevoelig voor. Als je in de buurt van een park oid woont is de kant ook groot dat je er een keer mee te maken hebt. Bij jullie zal de buttler het wel oplossen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Hoe leef je in godsnaam als je muizen of ratten in je huis hebt![]()
Dan was ik toch met kaas begonnen, want tekenfilms.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:54 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
1 of 2, alhoewel ik het niet met volle zekerheid kan zeggen
[..]
K thx, lijkt me idd beter dan brood wat er nu op ligt(niet mijn idee)
Heb je een ventilator? Lekker rondjes laten draaien op een paar meter afstand.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:54 schreef marcie216 het volgende:
Iemand een tip om te gaan slapen met deze hitten?
ventilator.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:54 schreef marcie216 het volgende:
Iemand een tip om te gaan slapen met deze hitten?
Nee, als een bronze of silver in de BPL goed speelt wordt die duurder, daardoor was The Ox vorig jaar ineens 20k waard.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:46 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik dacht dat alleen bij het WK de speler prijzen omhoog gingen als ze goed speelden...
nergens voor nodig.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
9 van de 10 keren kan je er echt helemaal niets aan doen als je muizen hebt. Die kunnen op tal van manieren binnen komen, zeker oudere woningen zijn daar gevoelig voor. Als je in de buurt van een park oid woont is de kant ook groot dat je er een keer mee te maken hebt. Bij jullie zal de buttler het wel oplossen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |