SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Toefjes' toernooi:quote:OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)Prijzengeld:quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:51 schreef Toefjes het volgende:
Kwartfinales:
Wieisboos - Toefjes 2-5, 2-1
Reemi - Poker4lifee
Gurbuh - Gekkegerrit Gekkegerrit wins.
GJE - Omnirocket 1-3, 0-3, OmniRocket wins
Wedstrijden uit en thuis, volgens Europese regels.
Probeer de wedstrijden voor donderdagavond af te werken om het tempo in het toernooi te houden, mocht dit echt niet lukken, laat het dan even weten. Verliezers in deze ronde ontvangen 3K.
Eerste ronde uitschakeling: 1K
Kwartfinale uitschakeling: 3K
Halve finale uitschakeling: 7.5K
Finalist: 11K
Winnaar: 21K
[ Bericht 2% gewijzigd door marcie216 op 19-08-2012 19:12:59 ]Op zaterdag 1 september 2012 20:43 schreef Tim86 het volgende :
Wedden bij de Toto is hetzelfde als betalen om een crackhoer neuken wanneer je zelf een fotomodel thuis hebt zitten.
dank SB enzo maarquote:
http://www8.livetv.ru/web(...)&lid=6191&ci=22&si=1quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:26 schreef Johnbon het volgende:
Heeft iemand een werkende sobcast link voor Ajax?
Overdrijven is ook een vakquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:38 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
dank SB enzo maarDaardoor echt gewoon geen zin meer om nog wat te posten(Geldt voor meer denk ik + mooi weer). Binnenkort maar stoppen met volgen ofzo. =[
kom je bij fifa 13 weer backquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:38 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
dank SB enzo maarDaardoor echt gewoon geen zin meer om nog wat te posten(Geldt voor meer denk ik + mooi weer). Binnenkort maar stoppen met volgen ofzo. =[
wat heb je gedaan danquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wat heb ik weinig gemist en dat terwijl ik de hele dag weg was. Ik ben benieuwd naar de doelpunten van Ajax
Hele dag naar het strand geweest en nu zometeen uit etenquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:56 schreef marcie216 het volgende:
[..]
wat heb je gedaan dan?
wow, op wie flipt de Boer helemaal uit.
Hele selectie ze speelde echt kut evenquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:56 schreef marcie216 het volgende:
[..]
wat heb je gedaan dan?
wow, op wie flipt de Boer helemaal uit.
Haha wel mooi hoe fanatiek hij is.quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hele selectie ze speelde echt kut even
Agja daar kan je CL mee winnen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:28 schreef vandermar het volgende:
NEC
Zo goed als NEC vandaag slecht speelde, zo goed anti voetbalde heerenveen gisteren.
NEC speelde gewoon slecht vandaag en Ajax speelde goed... Dan krijg je deze uitslagen... Ik kan nu alleen maar hopen op nieuwe Eredivisie informs...:pquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:28 schreef vandermar het volgende:
NEC
Zo goed als NEC vandaag slecht speelde, zo goed anti voetbalde heerenveen gisteren.
Ik hoop dat dit een troll isquote:
http://www.nu.nl/sport/28(...)nchester-united.htmlquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:41 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit een troll is![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:42 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/sport/28(...)nchester-united.html
Nee, kloptquote:Op zondag 19 augustus 2012 19:08 schreef Geluidssysteem het volgende:
Nu redden we de 1000 nooit meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |