SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Toefjes' toernooi:quote:OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)Prijzengeld:quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:51 schreef Toefjes het volgende:
Kwartfinales:
Wieisboos - Toefjes 2-5, 2-1
Reemi - Poker4lifee
Gurbuh - Gekkegerrit Gekkegerrit wins.
GJE - Omnirocket 1-3, 0-3, OmniRocket wins
Wedstrijden uit en thuis, volgens Europese regels.
Probeer de wedstrijden voor donderdagavond af te werken om het tempo in het toernooi te houden, mocht dit echt niet lukken, laat het dan even weten. Verliezers in deze ronde ontvangen 3K.
Eerste ronde uitschakeling: 1K
Kwartfinale uitschakeling: 3K
Halve finale uitschakeling: 7.5K
Finalist: 11K
Winnaar: 21K
[ Bericht 2% gewijzigd door marcie216 op 19-08-2012 19:12:59 ]Op zaterdag 1 september 2012 20:43 schreef Tim86 het volgende :
Wedden bij de Toto is hetzelfde als betalen om een crackhoer neuken wanneer je zelf een fotomodel thuis hebt zitten.
dank SB enzo maarquote:
http://www8.livetv.ru/web(...)&lid=6191&ci=22&si=1quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:26 schreef Johnbon het volgende:
Heeft iemand een werkende sobcast link voor Ajax?
Overdrijven is ook een vakquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:38 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
dank SB enzo maarDaardoor echt gewoon geen zin meer om nog wat te posten(Geldt voor meer denk ik + mooi weer). Binnenkort maar stoppen met volgen ofzo. =[
kom je bij fifa 13 weer backquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:38 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
dank SB enzo maarDaardoor echt gewoon geen zin meer om nog wat te posten(Geldt voor meer denk ik + mooi weer). Binnenkort maar stoppen met volgen ofzo. =[
wat heb je gedaan danquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wat heb ik weinig gemist en dat terwijl ik de hele dag weg was. Ik ben benieuwd naar de doelpunten van Ajax
Hele dag naar het strand geweest en nu zometeen uit etenquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:56 schreef marcie216 het volgende:
[..]
wat heb je gedaan dan?
wow, op wie flipt de Boer helemaal uit.
Hele selectie ze speelde echt kut evenquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:56 schreef marcie216 het volgende:
[..]
wat heb je gedaan dan?
wow, op wie flipt de Boer helemaal uit.
Haha wel mooi hoe fanatiek hij is.quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hele selectie ze speelde echt kut even
Agja daar kan je CL mee winnen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:28 schreef vandermar het volgende:
NEC
Zo goed als NEC vandaag slecht speelde, zo goed anti voetbalde heerenveen gisteren.
NEC speelde gewoon slecht vandaag en Ajax speelde goed... Dan krijg je deze uitslagen... Ik kan nu alleen maar hopen op nieuwe Eredivisie informs...:pquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:28 schreef vandermar het volgende:
NEC
Zo goed als NEC vandaag slecht speelde, zo goed anti voetbalde heerenveen gisteren.
Ik hoop dat dit een troll isquote:
http://www.nu.nl/sport/28(...)nchester-united.htmlquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:41 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit een troll is![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:42 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/sport/28(...)nchester-united.html
Nee, kloptquote:Op zondag 19 augustus 2012 19:08 schreef Geluidssysteem het volgende:
Nu redden we de 1000 nooit meer.
Opeens is een hele groep weg inderdaad.quote:Op zondag 19 augustus 2012 19:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik ben echt superbenieuwd waar iedereen is, ik mis ze zo
Ah, is dat de reden?quote:Op zondag 19 augustus 2012 19:26 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Het is natuurlijk ook wel vreselijk mooi weer hé.
quote:Op zondag 19 augustus 2012 19:26 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Het is natuurlijk ook wel vreselijk mooi weer hé.
Ja nu wel jaquote:Op zondag 19 augustus 2012 19:28 schreef vandermar het volgende:
[..]kut weer, het is hier bewolkt en ziek broeierig. In huis is het koeler dan buiten en heel veel waar ik mee omga zijn naar lowlands
niet van het seizoen, van de zomerquote:Op zondag 19 augustus 2012 19:25 schreef vandermar het volgende:
Suitskut dat het volgende week al de laatste episode van het seizoen is
tja, ik vind niet dat ik daarin overdrijf. Die man post zoveel onzin en is zo irritant. En een paar andere dat in mindere mate.quote:
Helemaal niet gek. Als een verjaardagsfeestje niet gezellig is, gaat er uiteindelijk ook een hele groep weg.quote:Op zondag 19 augustus 2012 19:29 schreef Geluidssysteem het volgende:
Pittig apart dat opeens een groep weg is.
Vanmiddag hier ook af en toe bewolkt en in de zon was het nog warmerquote:Op zondag 19 augustus 2012 19:29 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ja nu wel ja
Vanmiddag en gister niet.
quote:Op zondag 19 augustus 2012 19:30 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
niet van het seizoen, van de zomer
[..]
tja, ik vind niet dat ik daarin overdrijf.
die is goedquote:Op zondag 19 augustus 2012 19:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Helemaal niet gek. Als een verjaardagsfeestje niet gezellig is, gaat er uiteindelijk ook een hele groep weg.
o wacht sorry misschien heb je gelijk. Verwar het denk ik met een andere seriequote:Op zondag 19 augustus 2012 19:31 schreef vandermar het volgende:
[..]komt er in novermber ofzo weer? Een jaar er tussen trek ik niet
met de Walking dead moet je ook ziek lang wachten altijd
Op wikipedia staat dat seizoen 2 16 episodes moet hebbenquote:Op zondag 19 augustus 2012 19:33 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
o wacht sorry misschien heb je gelijk. Verwar het denk ik met een andere serie![]()
oh toch gelijk danquote:Op zondag 19 augustus 2012 19:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
Op wikipedia staat dat seizoen 2 16 episodes moet hebbendan komen er nog 8!
Aan het einde van deze episode zeiden ze dat het de summer finale was en op pedia zouden er 16 epiosode komenquote:Op zondag 19 augustus 2012 19:35 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
oh toch gelijk dankon niet vinden wanneer het weer zou beginnen.
Ja, Toefjes, VDM, Tim, mathijs,Kent, allemaalquote:Op zondag 19 augustus 2012 19:36 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Hahahahahahahaha we hebben ze weggejaagd blijkbaar, Rijst zie ik daar possten, en vast nog wel een paar.
Oke, maar heb even een vraagquote:
Avengers sinds gister uit.quote:Op zondag 19 augustus 2012 19:59 schreef StijnDa het volgende:
Weet er iemand een leuke film? Iets wat een (half) jaartje terug in de bios was ofzo.
tja, je vriendjes lopen daar natuurlijk gelijk irritant te trollen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:00 schreef marcie216 het volgende:
[..]
waarom ga je daar dan niet weer posten?
Project Xquote:Op zondag 19 augustus 2012 19:59 schreef StijnDa het volgende:
Weet er iemand een leuke film? Iets wat een (half) jaartje terug in de bios was ofzo.
Lees het vorige topic even door. Dat is geen SC meer maar Spamchatquote:Op zondag 19 augustus 2012 20:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
Opgeschoond. Iedereen mag hier posten en ook weer weggaan. Alle onderwerpen mogen ook besproken worden want he is een SC. On-topic en kappen met bitchen naar elkaar.
Gaat goed, maar sommige lopen hier flink te stoken, en dreigen. maar dan terugkomen, en weer dreigen. En achter sommige zijn rug om nog meer stoken, en beledigen...quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
Opgeschoond. Iedereen mag hier posten en ook weer weggaan. Alle onderwerpen mogen ook besproken worden want he is een SC. On-topic en kappen met bitchen naar elkaar.
Nee, hier gaan we gewoon weer on-topic.quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:02 schreef Rijst het volgende:
[..]
Lees het vorige topic even door. Dat is geen SC meer maar Spamchat
Maak TR's en negeer het.quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:02 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Gaat goed, maar sommige lopen hier flink te stoken, en dreigen. maar dan terugkomen, en weer dreigen. En achter sommige zijn rug om nog meer stoken, en beledigen...
Isgoed.quote:
Morpheus, mijn vriend, het is hier nooit ontopic.quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
Discussie over Tweakers / FOK! is gesloten. Nogmaals on-topic!
Jawel slowchatten. Geen gezeik over wie op FOK! post of op Tweakers.quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:03 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Morpheus, mijn vriend, het is hier nooit ontopic.
quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:04 schreef Dudeweiser het volgende:
En als het je niet bevalt ga je maar weg
Nice, welke?quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:04 schreef vandermar het volgende:
Morgen even een iPad kopen, kan ik lekker filmpie kijken op bed
Dat is kut hoor.quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:04 schreef vandermar het volgende:
Morgen even een iPad kopen, kan ik lekker filmpie kijken op bed
iPad 2 omdat 3 alleen retina leuk is maar daar ga ik geen 100 euro meer voor lappen!quote:
Geen warez posten.quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
iPad 2 omdat 3 alleen retina leuk is maar daar ga ik geen 100 euro meer voor lappen!
Sorry, wist ik nietquote:
Ja klopt, iPad 2 is ook al heel goedquote:Op zondag 19 augustus 2012 20:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
iPad 2 omdat 3 alleen retina leuk is maar daar ga ik geen 100 euro meer voor lappen!
Ja en moet zich ook aan de policy houdenquote:
Kan je dit topic niet naar KPD verplaatsen? Ik wil hier meer tietjes zien.quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja en moet zich ook aan de policy houden
quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kan je dit topic niet naar KPD verplaatsen? Ik wil hier meer tietjes zien.
Helaasquote:Op zondag 19 augustus 2012 20:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan kunnen sommigen hier niet meer posten, dat lijkt me niet eerlijk!quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jaaaaaa aub aub aub aub. Dan is alles meteen opgelostquote:Op zondag 19 augustus 2012 20:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
is wel echt een bazenspel.quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:07 schreef Dudeweiser het volgende:
Nou dan ga ik ook maar hier verdersowieso een fijner forum dan tweakers maar dat terzijde. Hoe bevalt FM Marc?
Papa zit in de woonkamer, gaat dus nietquote:Op zondag 19 augustus 2012 20:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
HelaasGa je toch daarheen en lekker fappen
Gewoon doen!quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:09 schreef vandermar het volgende:
[..]
Papa zit in de woonkamer, gaat dus niet
jawel, maar de film die ik wou was er niet in .aviquote:Op zondag 19 augustus 2012 20:11 schreef vandermar het volgende:
Kan je geen .avi afspelen op de iPad?
oquote:Op zondag 19 augustus 2012 20:11 schreef marcie216 het volgende:
[..]
jawel, maar de film die ik wou was er niet in .avi
ook als je het gewoon op je computer gaat kijkenquote:Op zondag 19 augustus 2012 20:12 schreef vandermar het volgende:
[..]
oja lol ik download altijd alles in .avi
Jaquote:Op zondag 19 augustus 2012 20:12 schreef marcie216 het volgende:
[..]
ook als je het gewoon op je computer gaat kijken?
Doe ik ookquote:Op zondag 19 augustus 2012 20:12 schreef marcie216 het volgende:
[..]
ook als je het gewoon op je computer gaat kijken?
7gbquote:Op zondag 19 augustus 2012 20:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jaik ga niet films van 7gb downloaden als het in 700mb kan
Hoe was je intro kamp?quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:13 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Doe ik ookGewoon het gemakkelijkst.
op een 15 inch beeldscherm is het gewoon normale tv kwaliteit vind ikquote:Op zondag 19 augustus 2012 20:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Films van 700mb
Fuck de film kijken, pixels tellen is veel leuker
Die kwaliteit kan me echt niet boeien.quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Films van 700mb
Fuck de film kijken, pixels tellen is veel leuker
Awesomequote:
Lekker analoge kwaliteit jaquote:Op zondag 19 augustus 2012 20:14 schreef vandermar het volgende:
[..]
op een 15 inch beeldscherm is het gewoon normale tv kwaliteit vind ikdigitale tv is wel een stuk beter maar het is do-able
quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:15 schreef StijnDa het volgende:
[..]
AwesomeEcht een leuk weekend gehad.
Vanochtend wel de ergste kater gehad in tijden, zo niet de ergste so far. Was echt drama met 35 graden
Dat is het leven van een student hèquote:Op zondag 19 augustus 2012 20:16 schreef Kamikazie het volgende:
[..]![]()
Ik had ook zieke koppijn vanochtend, komt vooral door uitdroging van zon + alcohol.
Mja, gewoon goed op mijn tablet hoorquote:Op zondag 19 augustus 2012 20:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Lekker analoge kwaliteit ja
Wacht ik liever een kwartier meer, voor superkwaliteit
Nog geen kamerquote:Op zondag 19 augustus 2012 20:17 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat is het leven van een student hè![]()
Waar in Maastricht ga je wonen?
Wat ga je studeren?quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:19 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nog geen kamer
Blijf eerst nog even treinen, omdat ik weet dat als ik kamers ga ik niet de discipline heb om ook nog goed iets te doen aan mijn studie en ik twijfel of ik mijn studie wel aan kan. Maar ben nu wel al beetje aan het rondkijken dat ik over maandje of 2 kan vertrekken.
Er is volgens mij nog wel wat vrij in mijn huis, als mijn huisbaas ze nog niet heeft opgevuld in deze vakantie. Laat maar weten als je gaat zoekenquote:Op zondag 19 augustus 2012 20:19 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nog geen kamer
Blijf eerst nog even treinen, omdat ik weet dat als ik kamers ga ik niet de discipline heb om ook nog goed iets te doen aan mijn studie en ik twijfel of ik mijn studie wel aan kan. Maar ben nu wel al beetje aan het rondkijken dat ik over maandje of 2 kan vertrekken.
Ja klopt, maar toch bedankt voor het aanbodquote:Op zondag 19 augustus 2012 20:21 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Er is volgens mij nog wel wat vrij in mijn huis, als mijn huisbaas ze nog niet heeft opgevuld in deze vakantie. Laat maar weten als je gaat zoeken
edit; Niet in het centrum, wat wel fijner zou zijn met een economische studie.
Dan zouden we veel Fifa gaan spelen denk ikquote:Op zondag 19 augustus 2012 20:23 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja klopt, maar toch bedankt voor het aanbod
Zal je wel een DM sturen als het zover is ...
TEveel fifa denk ikquote:Op zondag 19 augustus 2012 20:24 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dan zouden we veel Fifa gaan spelen denk ik
GTA: Maastrichtquote:Op zondag 19 augustus 2012 20:26 schreef Dudeweiser het volgende:
Als je maar geen GTA met hem gaat spelen.
Heb jij die?quote:
quote:
Gewoon pepperspray met een kleurtjequote:Op zondag 19 augustus 2012 20:34 schreef marcie216 het volgende:
[..]hoezo?, was net even aan het rondkijken, dacht dat het illegaal was, is gewoon legaal
Ik heb hem thuis, nog nooit gebruikt. Ik wou hem eigenlijk op mij testen, kijken wat het nou precies was, maar ik lees net dat het 2-3 dagen blauwe plekken blijven zitten, toch maar niet doen danquote:Op zondag 19 augustus 2012 20:35 schreef Dudeweiser het volgende:
X-marker nodig hebbenGEWOON KEIHARD KLAPPEN JONGUH
En legaal, en nee pepperspray doet echt pijn, X-marker niet.quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gewoon pepperspray met een kleurtje
dat mis je natuurlijk wel, op Tweakers kan je dit soort dingen niet postenquote:
3x op rij posten, er is ook een edit knop hequote:Op zondag 19 augustus 2012 20:36 schreef marcie216 het volgende:
[..]
dat mis je natuurlijk wel, op Tweakers kan je dit soort dingen niet posten
oh oh oh jij bent er zo eentje die dan op YT verschijnt omdat zichzelf mishandeltquote:Op zondag 19 augustus 2012 20:36 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik heb hem thuis, nog nooit gebruikt. Ik wou hem eigenlijk op mij testen, kijken wat het nou precies was, maar ik lees net dat het 2-3 dagen blauwe plekken blijven zitten, toch maar niet doen dan
Ja maar zodra iemand een wapen heeft, heb je weinig aan je handjes
Ja kwam ik net ook achter, maar een post kan je niet verwijderen toch, en ik had gedacht dat iemand er wel tussen zou posten.quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:37 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
3x op rij posten, er is ook een edit knop he
Dat ding spuit schuim, doe jij maar eens scheerschuim in je oogquote:Op zondag 19 augustus 2012 20:36 schreef marcie216 het volgende:
[..]
En legaal, en nee pepperspray doet echt pijn, X-marker niet.
Wat, die 1e zin snap ik niet helemaal.quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:38 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
oh oh oh jij bent er zo eentje die dan op YT verschijnt omdat zichzelf mishandelt
maar wat is dan de active compound van die X-marker? dacht dat het gewoon pepperspray was?
het spuit geen scheerschuimquote:Op zondag 19 augustus 2012 20:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dat ding spuit schuim, doe jij maar eens scheerschuim in je oog
ja is een beetje een achterlijke zin nu ik het teruglees. Maar je kent wel van die filmpjes van mensen die pepperspray op zichzelf uitproberen, dit is een beetje vergelijkbaar.quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:39 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Wat, die 1e zin snap ik niet helemaal.
Nee pepperspray doet pijn, X-marker niet, is alleen maar schuim wat je in je gezicht krijgt, en dan moet je dat eerst weghalen voordat je weer iets kan zien, maar het doet geen pijn
Komt op hetzelfde neer tochquote:
Haha, ooh nog nooit gezien, zo'n filmpje.quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja is een beetje een achterlijke zin nu ik het teruglees. Maar je kent wel van die filmpjes van mensen die pepperspray op zichzelf uitproberen, dit is een beetje vergelijkbaar.
M'n Ronaldo scoort nog steeds lekker veelquote:Op zondag 19 augustus 2012 20:40 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Komt op hetzelfde neer toch
Blijf je toch lekker thuis?quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:41 schreef Dudeweiser het volgende:
ik lees nu die beschrijving, wat een bazenspulloop je 3 dagen voor lul met je blauwe kop
Ja, dat is misschien nog wel het leukstequote:Op zondag 19 augustus 2012 20:41 schreef Dudeweiser het volgende:
ik lees nu die beschrijving, wat een bazenspulloop je 3 dagen voor lul met je blauwe kop
quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Blijf je toch lekker thuis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |