Hoezo verneukt en waarom pijn doen?quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:14 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
Alles weer aardig verneukt. Ik weet het ook allemaal niet meer. Heel soms zou ik mezelf wel iets aan willen doen. Niets levensbedreigends. Pijn is genoeg.
Iets te beschamend om uit de doeken te doen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:16 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Hoezo verneukt en waarom pijn doen?
Wees blij dát je nog een vriendin hebt.quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:40 schreef Lastpost het volgende:
Geïrriteerd, vriendin gaat met dure zooi om alsof het niets is.
Dat maakt het gelukkig minder irritant.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wees blij dát je nog een vriendin hebt.
Bwoh... jaloers!quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:21 schreef motorbloempje het volgende:
Hier dus regen! Hele dag al lekker rond de 22 graden en nu nog wat koeler door de bui, dus kan straks nog lekker even gaan hardlopen
![]()
Dit.quote:Op zondag 19 augustus 2012 19:27 schreef Flippiee het volgende:
Het liefst zou ik in een hoekje kruipen, dekentje om mij heen en pas wakker worden als 'alles' voorbij is of gewoon een knuffel krijgen en iemand mij vertelt /garandeert dat 'alles' goed komt.
Same here, matras op de grond, westminister icetea erbij, ventilator en raam helemaal open.quote:Op zondag 19 augustus 2012 23:26 schreef miesjelle112 het volgende:
Zoals het een echte FOK!ker betaamt slaap ik op zolder, nu ben ik er echter iets minder blij mee....
Herkenbaar...quote:Op maandag 20 augustus 2012 01:17 schreef Pino112 het volgende:
Godverdegodver, mijn allerliefste schat ben ik kwijt![]()
![]()
![]()
Ik voel me belabberd, alleen, machteloos, verdrietig, alles wat ik liever niet heb![]()
![]()
![]()
Zoek ander werk?quote:Op maandag 20 augustus 2012 00:56 schreef Kimberliedje het volgende:
Chagrijnig. Heel m'n vakantie weer verziekt omdat ik altijd maar moet oppassen. Geen zin meer in. Ik wil gewoon naar het zwembad kunnen in plaats van altijd maar thuis zitten.
Was het maar werk. Tis m'n broertje waarvoor ik persé thuis moet blijven. Was ik maar gewoon enigskind gebleven.quote:
Oh dat is zuur inderdaadquote:Op maandag 20 augustus 2012 01:22 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Was het maar werk. Tis m'n broertje waarvoor ik persé thuis moet blijven. Was ik maar gewoon enigskind gebleven.
Hij is 9. Ik ben 18. Liever niet dusquote:Op maandag 20 augustus 2012 01:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh dat is zuur inderdaadneem hem mee naar het zwembad?
of is hij nog te jong?
O Pino toch.. Wat erg..quote:Op maandag 20 augustus 2012 01:17 schreef Pino112 het volgende:
Godverdegodver, mijn allerliefste schat ben ik kwijt![]()
![]()
![]()
Ik voel me belabberd, alleen, machteloos, verdrietig, alles wat ik liever niet heb![]()
![]()
![]()
Lucky you !quote:Op maandag 20 augustus 2012 01:41 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Ik voel me echt zo gelukkig![]()
Alles zit momenteel mee
Hehequote:Op zondag 19 augustus 2012 22:56 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Ben je opgewonden jax 1.000.000
Ben eigenlijk wel benieuwd naar wat en hoe precies.quote:Op maandag 20 augustus 2012 07:45 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
rijp voor de sloop.... kan mezelf wel schieten
ik ben het soort loser geworden waarvan ik net als vele anderen altijd dacht "hoe kan iemand zo zijn?"
het antwoord heb ik alleen niet. diep en dieptriest, bah.
netjes!quote:Op maandag 20 augustus 2012 17:14 schreef Lastpost het volgende:
Weer een leuk project in de pocket, kunnen we de komende zoveel maanden ook weer van eten.
"Als jullie de volumeknop omzetten, dan doe ik het ook".quote:Op maandag 20 augustus 2012 17:59 schreef Skitzofrenix het volgende:
stomme burenZeiken over mijn muziek maar moet wel hun geruzie aan horen
Preciesquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:06 schreef Fera het volgende:
[..]
"Als jullie de volumeknop omzetten, dan doe ik het ook".
Had gewoon je mond open moeten doen toen het zeer deedquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:19 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik voel me mishandeld door de tandarts! hij heeft het weer voor elkaar gekregen om mijn kaak te ontzetten! 3 jaar geleden de kaakchirurg, en eindelijk was het weer rustig, tot vanmiddag dus....
Lekkere wijsneusquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:47 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Had gewoon je mond open moeten doen toen het zeer deed
En nu dus naar kaakchirurg zo te lezen. Veel succes iig. Houd de volgende keer je kaken niet stijf op elkaar; je bent toch niet op je mond gevallen?quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:50 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Lekkere wijsneus
Hij had al maximaal verdoofd, en met een klem in je bek maak je niet zoveel herrie meer! + dat je de kaakpijn pas weer voelt als je klaar bent
Nee hoor, Dit wordt weer een gevalletje fysio!quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:56 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
En nu dus naar kaakchirurg zo te lezen. Veel succes iig. Houd de volgende keer je kaken niet stijf op elkaar; je bent toch niet op je mond gevallen?
Ik voel me lekker lui, net afwas gedaan, keuken schoongemaakt, nu lekker chillen met die bezwete billen
Ach, heeft je vriendje ook weer een beetje rustquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:58 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Nee hoor, Dit wordt weer een gevalletje fysio!En kaken strak is pure spanning!
quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:09 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Ach, heeft je vriendje ook weer een beetje rust
ken ik nietquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:19 schreef MrMonkeyman het volgende:
HOLY FUCK
TONY SCOTT HEEFT ZELFMOORD GEPLEEGD
KUT
Oh ja ik zie nu dat hij een regisseur was.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:28 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Top Gun, True Romance, Man on Fire
quote:
naam?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 02:14 schreef Nestalgie het volgende:
Slaperig toch blij omdat ik donderdag naar de film ga met een leuke.meid
Ik moet dan altijd denken aan dit liedje:quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:54 schreef Skitzofrenix het volgende:
links - linker whatever, irritant blijft het toch![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben net thuis, echt te fucked up om te werkenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 07:59 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Voel me echt heel slecht, maar ik ga sowieso werken misschien voel ik me dan beter...
RIPquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:59 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik ben net thuis, echt te fucked up om te werken
* shifto is ontzettend verkouden
Omdat ik mijn eigen leven verneuk ik wil er verder niet te veel over uitweiden. Maar voel me wel schuldig als ik dan jou zie postenquote:
Je moet je helemaal niet schuldig voelen joh. En zo te lezen heb je het nu zwaarder als ik. Hopelijk kom je er uit.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:15 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Omdat ik mijn eigen leven verneuk ik wil er verder niet te veel over uitweiden. Maar voel me wel schuldig als ik dan jou zie posten
Hoe is het met jou?
Pff heftig, heel veel sterktequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:30 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Je moet je helemaal niet schuldig voelen joh. En zo te lezen heb je het nu zwaarder als ik. Hopelijk kom je er uit.
Met mij gaat het wel goed. Gisteren 2e keer chemo gehad. Morgen of overmorgen ga ik het voelen in mn spieren, botten en huid maar deze keer heb ik daar extra pijnstillers voor, hopelijk werken ze.
Waar ik eerder zo onzeker over was is dus nu echt...weg. (je weet wel)
Wat zei zegt, klinkt heftig iig. Sterkte!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:32 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Pff heftig, heel veel sterkte
Hoop op niets, dan kan het alleen maar meevallen!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:37 schreef Pino112 het volgende:
Ik krijg weer wat hoop op tóch een goede afloop....
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:30 schreef Beach het volgende:
Kapot zenuwachtigmaar wel blij dat ik niet alleen sta
quote:
Thnxquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:33 schreef DaMook het volgende:
Wat zei zegt, klinkt heftig iig. Sterkte!
Jij hebt of je krijgt koppijn.quote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:50 schreef Snowbells het volgende:
Even mijzelf verbeteren; leeg en vreemd.
Waarvoor?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:30 schreef Beach het volgende:
Kapot zenuwachtigmaar wel blij dat ik niet alleen sta
Ik moet er nog 3 (inclusief vandaag) maar heb er zo super geen zin meer in.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 08:28 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Laatste dagje werken en dan 3.5 weken vakantie
What happened ?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:35 schreef Skitzofrenix het volgende:
ik ben in staat om mezelf door een raam te gooien zo boos echt sommige mensen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wat is er niet gebeurd is een betere vraagquote:
That's the spirit!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:07 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik kijk uit naar zondag, want dan ga ik nieuwe mensen ontmoeten
Bedankt, wel leuk om weer even terug te zijn! En nee, ies gratiesch! Ok, je wordt er elke 60 minuten uitgegooid, maar daarna mag je gewoon weer inloggen. Youtuben of downloaden mag nietquote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:00 schreef Maanvis het volgende:
jippie alvast welkom terug in holland.
enne is dat internet niet ontzettend duur!?
I know that feeling...quote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:06 schreef Etcetera het volgende:
Verdrietigprobeer te werken, gaat niet van harte.
pak een sultana of ander crackertje dan voel je je zo weer beterquote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:48 schreef Beach het volgende:
misselijkmaar weer een dagje zonder eten dan maar
beschuit met kaneel en wat suikerquote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:49 schreef Maanvis het volgende:
[..]
pak een sultana of ander crackertje dan voel je je zo weer beter
Gefeliciteerd, met de rest zal het dan ook wel goedkomen denk ik danquote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:33 schreef Luxuria het volgende:
Yesssssssssssssssssssss al een verslag terug met een 8,4!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Ik ben zo blij!!!!!
Nog 3 te gaan.
Thnxquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:48 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, met de rest zal het dan ook wel goedkomen denk ik dan
Ik voel me iig melig
Erg begripvol van je huisgenootjequote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:53 schreef miesjelle112 het volgende:
Beetje bozig/gefrustreerd, m'n huisgenootje nodigde me uit om mee te eten en schotelt me vervolgens een bord macaroni met gehakt voor terwijl ze weet dat ik vegetarisch ben. 'Dat moet je er even tussenuit halen.'
Dat gaat niet met gehakt
Bah, voel me vies
Hahhahahahahahahha nou pis ik dus echt in mijn broerkquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:19 schreef Kimberliedje het volgende:
Supahtoll! Morgen eventjes naar school toe en dan daarna volle bak corso bouwen. Duitse avond. Dat word kei hard mee jodelen met Schlager Muziek!
Waarvoor als ik vragen mag?quote:
Nu voel ik me al helemaal geweldig! Voor het eerst heb ik iemand in z'n broek laten pissen!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:20 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Hahhahahahahahahha nou pis ik dus echt in mijn broerk![]()
![]()
![]()
Een bepaalde test kan positief uitvallen. En doordat ik bang ben, begrijp je misschien al dat dat dan niet goed nieuws is.. Probleem is, ik ben pas volgende week thuis, dus naar een ha is wat lastig.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:20 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Waarvoor als ik vragen mag?
OT: dubbel meh: niet echt tevreden over een tekening die ik heb gemaakt terwijl hij in gedachten erg tof leek.
Waar je bent is toch vast wel een huisartsenpost ofzoquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Een bepaalde test kan positief uitvallen. En doordat ik bang ben, begrijp je misschien al dat dat dan niet goed nieuws is.. Probleem is, ik ben pas volgende week thuis, dus naar een ha is wat lastig.
Ai, op zoiets moeten wachten is inderdaad kloten. Hopelijk valt ie negatief uit.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Een bepaalde test kan positief uitvallen. En doordat ik bang ben, begrijp je misschien al dat dat dan niet goed nieuws is.. Probleem is, ik ben pas volgende week thuis, dus naar een ha is wat lastig.
of een kruidvat?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waar je bent is toch vast wel een huisartsenpost ofzo
Of een GGD?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:38 schreef Burdie het volgende:
[..]
of een kruidvat?
OT: voel me lekker.
Het laatste plaatje moet eigenlijk zoiets als dit zijn:quote:
Klopt, dat ben ik niet, maar dat gaat veranderen omdat ik anders mijn sociale doelen niet kan bereiken.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:12 schreef sawadie het volgende:
@ Comp lex: Dacht dat jij niet zo'n feestbeest was?
Ontopic: Moe, erg moe na 7 dagen achter elkaar stappen
Nooit jezelf geforceerd willen veranderen, werkt nietquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:31 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Klopt, dat ben ik niet, maar dat gaat veranderen omdat ik anders mijn sociale doelen niet kan bereiken.
Dat werkt inderdaad niet. Ik heb in mijn geval een kleine, eerste stap genomenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:42 schreef sawadie het volgende:
[..]
Nooit jezelf geforceerd willen veranderen, werkt niet
Hoe lang ben je overtijd? Je kunt een thuistest overwegen (als je al een tijdje overtijd bent) en anders, hoe kut het ook is... Wachten tot je thuis bent.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:19 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ziek. Maar als ik mn best doe kan ik het onderdrukken.
watquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:37 schreef Sneezeechu het volgende:
Kut zelf weer eens per ongeluk neergestoken onhandig kluns maar daar hebben we naald en draad voor en dettol
En dat heb je zelf dicht genaaid met draad?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:53 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
zat te spelen met een mes en toen pats... AUW!
Nu weer dicht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |