Hoezo verneukt en waarom pijn doen?quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:14 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
Alles weer aardig verneukt. Ik weet het ook allemaal niet meer. Heel soms zou ik mezelf wel iets aan willen doen. Niets levensbedreigends. Pijn is genoeg.
Iets te beschamend om uit de doeken te doen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:16 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Hoezo verneukt en waarom pijn doen?
Wees blij dát je nog een vriendin hebt.quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:40 schreef Lastpost het volgende:
Geïrriteerd, vriendin gaat met dure zooi om alsof het niets is.
Dat maakt het gelukkig minder irritant.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wees blij dát je nog een vriendin hebt.
Bwoh... jaloers!quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:21 schreef motorbloempje het volgende:
Hier dus regen! Hele dag al lekker rond de 22 graden en nu nog wat koeler door de bui, dus kan straks nog lekker even gaan hardlopen
![]()
Dit.quote:Op zondag 19 augustus 2012 19:27 schreef Flippiee het volgende:
Het liefst zou ik in een hoekje kruipen, dekentje om mij heen en pas wakker worden als 'alles' voorbij is of gewoon een knuffel krijgen en iemand mij vertelt /garandeert dat 'alles' goed komt.
Same here, matras op de grond, westminister icetea erbij, ventilator en raam helemaal open.quote:Op zondag 19 augustus 2012 23:26 schreef miesjelle112 het volgende:
Zoals het een echte FOK!ker betaamt slaap ik op zolder, nu ben ik er echter iets minder blij mee....
Herkenbaar...quote:Op maandag 20 augustus 2012 01:17 schreef Pino112 het volgende:
Godverdegodver, mijn allerliefste schat ben ik kwijt![]()
![]()
![]()
Ik voel me belabberd, alleen, machteloos, verdrietig, alles wat ik liever niet heb![]()
![]()
![]()
Zoek ander werk?quote:Op maandag 20 augustus 2012 00:56 schreef Kimberliedje het volgende:
Chagrijnig. Heel m'n vakantie weer verziekt omdat ik altijd maar moet oppassen. Geen zin meer in. Ik wil gewoon naar het zwembad kunnen in plaats van altijd maar thuis zitten.
Was het maar werk. Tis m'n broertje waarvoor ik persé thuis moet blijven. Was ik maar gewoon enigskind gebleven.quote:
Oh dat is zuur inderdaadquote:Op maandag 20 augustus 2012 01:22 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Was het maar werk. Tis m'n broertje waarvoor ik persé thuis moet blijven. Was ik maar gewoon enigskind gebleven.
Hij is 9. Ik ben 18. Liever niet dusquote:Op maandag 20 augustus 2012 01:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh dat is zuur inderdaadneem hem mee naar het zwembad?
of is hij nog te jong?
O Pino toch.. Wat erg..quote:Op maandag 20 augustus 2012 01:17 schreef Pino112 het volgende:
Godverdegodver, mijn allerliefste schat ben ik kwijt![]()
![]()
![]()
Ik voel me belabberd, alleen, machteloos, verdrietig, alles wat ik liever niet heb![]()
![]()
![]()
Lucky you !quote:Op maandag 20 augustus 2012 01:41 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Ik voel me echt zo gelukkig![]()
Alles zit momenteel mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |