x2! Ik kan maar niet begrijpen dat mensen dit lekker vindenquote:
Hehequote:
Have funquote:Op zondag 19 augustus 2012 14:13 schreef marbasnarf het volgende:
ik ga in mn strookje schaduw zitten... tjuus!!
Het is te warm om ijs mee naar huis te nemen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 14:12 schreef STING het volgende:
[..]
Hehe
Aan de AH lag het iig niet, de ijsschappen waren gisteren helemaal nokjevol
Niet verwacht
Ja, die gedachte kwam gisteren ook al in me op, dat het ijs de terugreis nooit overleeft zou hebben, zeker zonder diepvriestasquote:Op zondag 19 augustus 2012 14:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is te warm om ijs mee naar huis te nemen.
quote:Op zondag 19 augustus 2012 14:12 schreef STING het volgende:
[..]
Hehe
Aan de AH lag het iig niet, de ijsschappen waren gisteren helemaal nokjevol
Niet verwacht
Dat lijkt mij ook.quote:
Daarom kocht ik dat kleurloze waterijs dat je zelf moet invriezenquote:Op zondag 19 augustus 2012 14:15 schreef STING het volgende:
[..]
Ja, die gedachte kwam gisteren ook al in me op, dat het ijs de terugreis nooit overleeft zou hebben, zeker zonder diepvriestas
Dit is zo enorm herkenbaar..quote:Op zondag 19 augustus 2012 14:08 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ben sowieso vrij "warmbloedig" heb het vrijwel nooit koud en dit weer is echt een hel.
20 graden is voor mij echt het maximale dat lekker is
Ik zit in een huurhuis van net 2 jaar oud.. hele huis voorzien van vloerverwarming en luchtcirculatie/ventilatie, en boiler op aardwarmte, overal dubbelglas. Heb thermostaat op 18 graden staan, maar hij geeft aan dat het hier iets van 22 a 23 graden is. Toch wel blij mee met dit huisje dat het hier niet zo belachelijk warm wordt binnenquote:Op zondag 19 augustus 2012 14:13 schreef Rafeiro het volgende:
Wel jammer dat met de hedendaagse technologie complete temperatuur controle binnenshuis nog steeds geen optie is zonder te dure climate control shit.
Haha, hadden we het laatst nog over ja. Jeugdsentimentquote:Op zondag 19 augustus 2012 14:16 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Daarom kocht ik dat kleurloze waterijs dat je zelf moet invriezen
28 graden binnen nuquote:Op zondag 19 augustus 2012 14:16 schreef VRIDZ het volgende:
[..]
Ik zit in een huurhuis van net 2 jaar oud.. hele huis voorzien van vloerverwarming en luchtcirculatie/ventilatie, en boiler op aardwarmte, overal dubbelglas. Heb thermostaat op 18 graden staan, maar hij geeft aan dat het hier iets van 22 a 23 graden is. Toch wel blij mee met dit huisje dat het hier niet zo belachelijk warm wordt binnenElke keer een verademing om binnen te komen als het buiten zo warm is!
11 - 20 en een andere 11 - 19 vlak bij centraal station, handig voor straksquote:
dit weer vind ik erg relax, maar het is funest voor mijn eetlust.quote:Op zondag 19 augustus 2012 14:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Doe mij ook maar een broodje gezond
Hier in de buurt nietsquote:Op zondag 19 augustus 2012 14:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
11 - 20 en een andere 11 - 19 vlak bij centraal station, handig voor straks
Heb met je te doen *mist de 'aai-over-de-bol'-smiley*quote:
Dat past nietquote:Op zondag 19 augustus 2012 14:19 schreef VRIDZ het volgende:
[..]
Heb met je te doen *mist de 'aai-over-de-bol'-smiley*
Al kan je altijd nog in je koelkast/diepvries gaan zitten
Beetje proppen dan past het welquote:
Salade..quote:Op zondag 19 augustus 2012 14:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Doe mij ook maar een broodje gezond
Het ergste wat je kan doen in een supermarkt met dit weer:quote:Op zondag 19 augustus 2012 14:22 schreef VRIDZ het volgende:
Grotere kopen of zelf kleiner worden.
Die Amerikaanse koelkasten zijn altijd zo belachelijk groot.. alle rekjes eruit slopen en proppen maar.
Of je kan natuurlijk naar de bios gaan, of hele dag in supermarkt vertoeven en op zn tijd een ijsje kopen daar (mits die dus open zijn op een zondag)
Je avondeten heb je iig alquote:Op zondag 19 augustus 2012 14:21 schreef Evie het volgende:
[..]
Nee dan gaat de supermarkt hier in de buurt pas open of ik moet naar de stad...
Vergeleken buiten is het koeler in de supermarktquote:Op zondag 19 augustus 2012 14:25 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Het ergste wat je kan doen in een supermarkt met dit weer:
"Goh wat is het lekker koel hier"
Als je daar aan het werk bent is het ook tering warm binnen, muil houden en doe je boodschappen.
/frustratierage.
1,2,3,4,5,6x dat horen is prima, maar 100x is echt frustrerend.quote:Op zondag 19 augustus 2012 14:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vergeleken buiten is het koeler in de supermarktdus de mensen hebben gelijk. Klacht ongegrond
Dat geldt voor alles wel, als je het te vaak hoort. Top40-syndroom noem ik dat. Al is 1x meestal al te vaak in het geval van de top40-'muziek'quote:Op zondag 19 augustus 2012 14:28 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
1,2,3,4,5,6x dat horen is prima, maar 100x is echt frustrerend.
Ik heb er ooit 1 gezien bij een kennis daar kon ik gewoon normaal in staanquote:Op zondag 19 augustus 2012 14:22 schreef VRIDZ het volgende:
Grotere kopen of zelf kleiner worden.
Die Amerikaanse koelkasten zijn altijd zo belachelijk groot.. alle rekjes eruit slopen en proppen maar.
Of je kan natuurlijk naar de bios gaan, of hele dag in supermarkt vertoeven en op zn tijd een ijsje kopen daar (mits die dus open zijn op een zondag)
Hahaquote:
quote:Op zondag 19 augustus 2012 14:41 schreef STING het volgende:
[..]
Haha
Al zou ik kunnen, dan zou jij juist het slachtoffer wordenmet je lasagne als voorgerecht
Dat is waarquote:Op zondag 19 augustus 2012 14:28 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
1,2,3,4,5,6x dat horen is prima, maar 100x is echt frustrerend.
Ach je hebt koelcellen waar je met een vrachtwagen in kan rijdenquote:Op zondag 19 augustus 2012 14:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb er ooit 1 gezien bij een kennis daar kon ik gewoon normaal in staan
Been there, done thatquote:Op zondag 19 augustus 2012 14:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach je hebt koelcellen waar je met een vrachtwagen in kan rijden
En jij denkt dat ik die uitspraak ook maar enigszins serieus ga nemen?quote:Op zondag 19 augustus 2012 14:43 schreef Evie het volgende:
[..]![]()
denk dat jij meer het slachtoffer wordt
![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2012 14:47 schreef STING het volgende:
[..]
En jij denkt dat ik die uitspraak ook maar enigszins serieus ga nemen?
Ruim 5 jaar bij distributiecentrum van de Edah gewerkt, was het 2 graden binnen. Heerlijk!quote:Op zondag 19 augustus 2012 14:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach je hebt koelcellen waar je met een vrachtwagen in kan rijden
Liefde is?quote:Op zondag 19 augustus 2012 14:50 schreef VRIDZ het volgende:
[..]
Ruim 5 jaar bij distributiecentrum van de Edah gewerkt, was het 2 graden binnen. Heerlijk!Blijf het jammer vinden dat Edah failliet is gegaan
lief·de (de; v; meervoud: liefdes, liefden) 1warme genegenheid: tussen die twee was het liefde op het eerste gezicht; (de) liefde bedrijven seks hebben2oprechte en warme belangstelling; het prijs stellen op: liefde voor de kunst3voorwerp van liefde: zijn eerste liefdequote:
In jouw geval de koelcel?quote:Op zondag 19 augustus 2012 14:51 schreef VRIDZ het volgende:
[..]
lief·de (de; v; meervoud: liefdes, liefden) 1warme genegenheid: tussen die twee was het liefde op het eerste gezicht; (de) liefde bedrijven seks hebben2oprechte en warme belangstelling; het prijs stellen op: liefde voor de kunst3voorwerp van liefde: zijn eerste liefde
De liefde bedrijven in een koelcel lijkt mij wel wat, zeker met dit warme weerquote:
Het is inderdaad warmquote:Op zondag 19 augustus 2012 14:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De liefde bedrijven in een koelcel lijkt mij wel wat, zeker met dit warme weer
Nou vind ik 2 graden wel een beetje erg fris daarvoorquote:Op zondag 19 augustus 2012 14:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goedemiddagquote:Op zondag 19 augustus 2012 14:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nou vind ik 2 graden wel een beetje erg fris daarvoor
Tevens hoi
Je krijgt het vanzelf warmquote:Op zondag 19 augustus 2012 14:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nou vind ik 2 graden wel een beetje erg fris daarvoor
Tevens hoi
Dat klopt, bedankt!quote:Op zondag 19 augustus 2012 14:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Goeiemiddag
Jou heb ik nog niet eerder gezien hier, wees welkom
Zou dus volgens de geruchten destijds ook paar keer gebeurd zijn, dat er mensen betrapt werden op het werkquote:Op zondag 19 augustus 2012 14:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goed bezig! Ik moet ook nog stofzuigen, maar doe ik vanavond wel..quote:Op zondag 19 augustus 2012 15:01 schreef -Engel- het volgende:
Ventilator versleept.... maar niks doen is nog steeds de beste optie... ik heb net stof gezogen gewoon omdat het nog moest, maar dat was geen geslaagde actie in deze warmte...
* -Engel- wenst een bad met ijsklontjes
Klinkt als een toffe baan. Vroeger werkte ik bij een supermarkt en daar hadden we een hele toffe baas, gingen we na afloop vaak nog een pilsje drinken, op kosten van de zaak uiteraardquote:Op zondag 19 augustus 2012 14:58 schreef VRIDZ het volgende:
Nouja, het speelde ook mee dat ik er redelijk dicht bij woonde, binnen paar minuten met de auto, of op de fiets.. Heb er allerlei functies gehad, verdiende zeker niet verkeerd, fijne werktijden (6:00-15:00)..
Hele mooie tijden beleefd daarOok de nodige chaos, maar had juist wel weer iets, gaf toch voldaan gevoel als alles eindelijk afgehandeld was. Normale werkweek van 40 uur.. in de periode dat we ook ineens allerlei producten van Super De Boer en Konmar gingen verwerken, damn.. de eerste week bijna 80 uur gemaakt
Met een paar collega's verantwoordelijk dat alles af was op het einde van de dag.. dagen gemaakt van 's morgens tot middernacht of nog later, en de volgende dag weer..
Best wel sick eigenlijk, maar iedereen had het er wel voor over / deed er aan meeals je honger had, kon je eten laten bestellen op kosten van de zaak, en meer van dat soort fijns
*bedenkt zich dat ie nu wel wat overkomt als een workaholic*
Dat soort geruchten heb je overal welquote:Op zondag 19 augustus 2012 14:59 schreef VRIDZ het volgende:
[..]
Zou dus volgens de geruchten destijds ook paar keer gebeurd zijn, dat er mensen betrapt werden op het werk
Ik moet nog zo veel doen in huisquote:Op zondag 19 augustus 2012 15:01 schreef Sammers het volgende:
[..]
Goed bezig! Ik moet ook nog stofzuigen, maar doe ik vanavond wel..
Ik moet eigenlijk nog meer doen, maar dan moet de ventilator weer versleept worden en ik ben nu lui...en oververhit *zucht* maybe heb ik nog een ijsjequote:Op zondag 19 augustus 2012 15:01 schreef Sammers het volgende:
[..]
Goed bezig! Ik moet ook nog stofzuigen, maar doe ik vanavond wel..
Vandaag is geen weer om iets (actiefs) uit te voeren. Ik geef je ontheffing van je huishoudelijke (en andere) taken!!quote:Op zondag 19 augustus 2012 15:03 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk nog meer doen, maar dan moet de ventilator weer versleept worden en ik ben nu lui...en oververhit *zucht* maybe heb ik nog een ijsje
Goed plan, ik heb mezelf ook al ontheffing gegeven!quote:Op zondag 19 augustus 2012 15:04 schreef Sammers het volgende:
[..]
Vandaag is geen weer om iets (actiefs) uit te voeren. Ik geef je ontheffing van je huishoudelijke (en andere) taken!!
Zoiets dus ja. Het mag dan eigenlijk misschien niet volgens de richtlijnen van de werkgever, maar door je personeel te binden / af en toe tegemoet te komen, zullen ze veel eerder dingen voor je over hebben, eerder bereid zijn over te werken enz. Volgens mij nog genoeg bedrijven die dat niet in kunnen/willen zien.quote:Op zondag 19 augustus 2012 15:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Klinkt als een toffe baan. Vroeger werkte ik bij een supermarkt en daar hadden we een hele toffe baas, gingen we na afloop vaak nog een pilsje drinken, op kosten van de zaak uiteraard
Mooi, je hebt het verdiendquote:Op zondag 19 augustus 2012 15:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Goed plan, ik heb mezelf ook al ontheffing gegeven!
Jij mag blijvenquote:Op zondag 19 augustus 2012 15:04 schreef Sammers het volgende:
[..]
Vandaag is geen weer om iets (actiefs) uit te voeren. Ik geef je ontheffing van je huishoudelijke (en andere) taken!!
joepie - ik heb al een ijsje gepaktquote:Op zondag 19 augustus 2012 15:04 schreef Sammers het volgende:
[..]
Geen idee. Wel is 't zo dat dat de enige werkplek was waar dat gebeurde.quote:Op zondag 19 augustus 2012 15:05 schreef VRIDZ het volgende:
[..]
Zoiets dus ja. Het mag dan eigenlijk misschien niet volgens de richtlijnen van de werkgever, maar door je personeel te binden / af en toe tegemoet te komen, zullen ze veel eerder dingen voor je over hebben, eerder bereid zijn over te werken enz. Volgens mij nog genoeg bedrijven die dat niet in kunnen/willen zien.
Thanks!quote:
Goedzo!quote:Op zondag 19 augustus 2012 15:06 schreef -Engel- het volgende:
[..]
joepie - ik heb al een ijsje gepakt
nopequote:Op zondag 19 augustus 2012 15:08 schreef VRIDZ het volgende:
Niet iemand hier die een vader heeft die als ijsboer werkt?
Je heet eigenlijk Gibbs?quote:
Die heeft ook regels voor allesquote:
Regel 1: Ik heb altijd gelijk.quote:
Dat klinkt goedquote:Op zondag 19 augustus 2012 15:17 schreef Sammers het volgende:
[..]
Regel 1: Ik heb altijd gelijk.
Regel 2: Als ik geen gelijk heb, treedt regel 1 automatisch in werking
Daarom!quote:Op zondag 19 augustus 2012 15:25 schreef automatic_ het volgende:
Regels zijn er om gebroken te worden
Ligt er aan hoe het uitkomt hequote:Op zondag 19 augustus 2012 15:24 schreef VRIDZ het volgende:
Gelden die regels voor iedere 'ik', of alleen als jij die 'ik' bent?
Hey Auto!quote:Op zondag 19 augustus 2012 15:25 schreef automatic_ het volgende:
Hoi automeisjequote:
That's the spirit!quote:Op zondag 19 augustus 2012 15:25 schreef automatic_ het volgende:
Ik ook, mooie tijd gehad daar als assistent bedrijfsleider.quote:Op zondag 19 augustus 2012 14:50 schreef VRIDZ het volgende:
[..]
Ruim 5 jaar bij distributiecentrum van de Edah gewerkt, was het 2 graden binnen. Heerlijk!Blijf het jammer vinden dat Edah failliet is gegaan
Oh lekker, BBQen!quote:Op zondag 19 augustus 2012 15:31 schreef automatic_ het volgende:
Goed hoor!Nu even lekker op bed tv kijken en vanavond BBQen
Anders maak je een salade, is tenminste niet zo warmquote:Op zondag 19 augustus 2012 15:34 schreef Sammers het volgende:
Wat zal ik straks gaan maken voor avondeten..
Al gehad vandaagquote:Op zondag 19 augustus 2012 15:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Anders maak je een salade, is tenminste niet zo warm
Misschien wel broodjes kroketquote:Op zondag 19 augustus 2012 15:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Haha, ok!
Anders weet ik het niet, sorrie
ballen. gehaktballen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 15:34 schreef Sammers het volgende:
Wat zal ik straks gaan maken voor avondeten..
Geen zin inquote:Op zondag 19 augustus 2012 15:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Lang leve de supermarkt die op zondag open is!
Heb geen zin om twee keer in één weekend te BBQ'en..quote:
Dat kanquote:Op zondag 19 augustus 2012 15:44 schreef Sammers het volgende:
[..]
Heb geen zin om twee keer in één weekend te BBQ'en..
Jup.. al was ik ook nog jong om alles even goed te beseffen, dat er behoorlijk wat geld doorheen werd gejaagd daar, stond alleen stil bij mn eigen werkzaamheden. Waar heb jij gewerkt dan, en van/tot wanneer?quote:Op zondag 19 augustus 2012 15:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ook, mooie tijd gehad daar als assistent bedrijfsleider.
Maar ja, Laurus had geld nodig he
Dus.. waarschijnlijk worden het broodjes kroket!quote:
Wacht je tot morgen, is het weekend weer voorbijquote:Op zondag 19 augustus 2012 15:44 schreef Sammers het volgende:
[..]
Heb geen zin om twee keer in één weekend te BBQ'en..
Hier straks ook, maar voorlopig nog niet.. veel te warmquote:Op zondag 19 augustus 2012 15:46 schreef VRIDZ het volgende:
[..]
Wacht je tot morgen, is het weekend weer voorbij![]()
Hier zal de frietpan zometeen wel weer aangezwengeld worden
Ik ben begonnen bij Laurus bij Basismarkt, maar we werden verkocht en toen ben ik bij de Edah terechtgekomen. Ben in 2002 bij de Edah in Beneden-leeuwen begonnen, in 2005 zijn wij toen omgebouwd naar een super de boer en dat was echt de stomste zet ooit. Wat ik dus ook zei tegen wat hoge mannen en dat hebben ze me nooit echt vergeven.quote:Op zondag 19 augustus 2012 15:45 schreef VRIDZ het volgende:
[..]
Jup.. al was ik ook nog jong om alles even goed te beseffen, dat er behoorlijk wat geld doorheen werd gejaagd daar, stond alleen stil bij mn eigen werkzaamheden. Waar heb jij gewerkt dan, en van/tot wanneer?
Dat is altijd lekker natuurlijkquote:Op zondag 19 augustus 2012 15:45 schreef Sammers het volgende:
[..]
Dus.. waarschijnlijk worden het broodjes kroket!
quote:Op zondag 19 augustus 2012 15:47 schreef Samzz het volgende:
Ik laat de kok vanavond wel een lekkere club sandwich klaarmaken.
Ik wacht ook nog wel even, heb pas een uurtje ofzo mn ontbijt opquote:Op zondag 19 augustus 2012 15:47 schreef Sammers het volgende:
[..]
Hier straks ook, maar voorlopig nog niet.. veel te warm
Oke.. ik vanaf begin 2002 bij de Edah begonnen, meteen al bij DC in Someren. Daarvoor eerst 3 maanden via Randstad, maar kon meteen een contract krijgen. Begonnen als zaterdagkracht, maar na school er full-time gaan werken en er altijd blijven plakken. In de loop der jaren allerlei functies gehad, maar grotendeels toch controleur uitgaande goederen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 15:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben begonnen bij Laurus bij Basismarkt, maar we werden verkocht en toen ben ik bij de Edah terechtgekomen. Ben in 2002 bij de Edah in Beneden-leeuwen begonnen, in 2005 zijn wij toen omgebouwd naar een super de boer en dat was echt de stomste zet ooit. Wat ik dus ook zei tegen wat hoge mannen en dat hebben ze me nooit echt vergeven.
Jou sowieso nietquote:Op zondag 19 augustus 2012 15:12 schreef Evie het volgende:
[..]
wtf was niet voor jou bedoelt hoor.. jij kan dat beter serieus niet doen![]()
Ja op management niveau is er echt heel veel fout gegaan bij Laurus.quote:Op zondag 19 augustus 2012 15:57 schreef VRIDZ het volgende:
[..]
Ik wacht ook nog wel even, heb pas een uurtje ofzo mn ontbijt op
[..]
Oke.. ik vanaf begin 2002 bij de Edah begonnen, meteen al bij DC in Someren. Daarvoor eerst 3 maanden via Randstad, maar kon meteen een contract krijgen. Begonnen als zaterdagkracht, maar na school er full-time gaan werken en er altijd blijven plakken. In de loop der jaren allerlei functies gehad, maar grotendeels toch controleur uitgaande goederen.
Maar inderdaad, die ombouw was wat Edah heeft genekt. Ook op het DC dus, wat ik straks al zei van die 80-urige werkweek.. ze wisten al maanden vantevoren dat er meer werk bij kwam etc, maar ze hadden helemaal niemand extra aangenomen of wat dan ook. We moesten zelf maar uitzoeken hoe we het werk gedaan kregen. Pas tijdje later dat er ook een avond/nachtploeg werd ingezet.. Was wel nodig ook, met name rond de drukkere periodes zoals Kerst.. toen de ochtendploeg begon om 6:00, checkte de avondploeg pas net uit, terwijl ze normaal tot uurtje of 23 werkten, joepie!
Dat sowieso!quote:
Een goed broodje kroket welquote:Op zondag 19 augustus 2012 16:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat wint niet van een club sandwich.
Smaken verschillen, ik vind namelijk van nietquote:
Of komijnenkaas.quote:
Grappig inderdaadquote:Op zondag 19 augustus 2012 16:00 schreef VRIDZ het volgende:
[..]
Dat sowieso!Weet nog dat mn pa eind jaren 90 een cd-rom liet zien met de eerste 3 afleveringen ooit erop.. Als je ziet hoeveel er veranderd is sinds toen.. damn!
Heb nog steeds niet alle afleveringen (helemaal) gezien, al weet ik dat ze allemaal online te vinden zijn..
Komijnenkaas is viesquote:Op zondag 19 augustus 2012 16:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Of komijnenkaas.
Mmm ik heb zin in een lekker broodje.
[..]
Grappig inderdaad
ik wel. en nu?quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:04 schreef Sammers het volgende:
[..]
Smaken verschillen, ik vind namelijk van niet
Ja hoor Drommel heeft weer een kut gespot.quote:
Inderdaad.. de laatste maanden (toen al bekend was dat het aflopende zaak was) waren er de nodige hogere functies vrijgekomen, doordat veel mensen al vroegtijdig de Edah verlieten.. Zo had ik de laatste maanden nog een administratief baantje gehad in combinatie met plannen van vrachtwagens.. de chefs die daar over gingen snapten er zelf de ballen niet van, ook nagenoeg niets te horen gekregen over richtlijnen of hoe er gewerkt diende te worden..quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja op management niveau is er echt heel veel fout gegaan bij Laurus.
Toch knap om in 2000 nog de nummer 2 achter AH te zijn en het binnen 5 jaar helemaal naar de klote te helpen.
Ik heb nog steeds maar 1 kutje die ik gebruikquote:Op zondag 19 augustus 2012 16:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja hoor Drommel heeft weer een kut gespot.
Hij vraagt wat het isquote:Op zondag 19 augustus 2012 16:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja hoor Drommel heeft weer een kut gespot.
Zozo.quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:07 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds maar 1 kutje die ik gebruik
Paar jaar terug eens broodje kroket bij een tent in België gehad.. een volkoren broodje, met sla en tomatenketchup, en dan dus de kroket.. damn dat smaakte onverwacht toch wel heel erg lekker! Is dus wel aan te raden om eens te proberen, broodje kroket met tomatenketchupquote:
Kroket met mosterd eet ik niet, maar bitterbal met mosterd wel.quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:08 schreef VRIDZ het volgende:
[..]
Paar jaar terug eens broodje kroket bij een tent in België gehad.. een volkoren broodje, met sla en tomatenketchup, en dan dus de kroket.. damn dat smaakte onverwacht toch wel heel erg lekker! Is dus wel aan te raden om eens te proberen, broodje kroket met tomatenketchup![]()
btw nooit gesnapt wat mensen lekker vinden aan kroket met mosterd
Mosterd, ik eet niet zonder.quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:08 schreef VRIDZ het volgende:
[..]
Paar jaar terug eens broodje kroket bij een tent in België gehad.. een volkoren broodje, met sla en tomatenketchup, en dan dus de kroket.. damn dat smaakte onverwacht toch wel heel erg lekker! Is dus wel aan te raden om eens te proberen, broodje kroket met tomatenketchup![]()
btw nooit gesnapt wat mensen lekker vinden aan kroket met mosterd
Ja, ik moest even een traantje wegpinken.quote:
1 maar?quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:10 schreef Samzz het volgende:
Ik heb ook een penis dit ik mag gebruiken. En het is geen neppert, maar een echte die aan een mannenlichaam vastzit
.
Voor jullie weer gekke gedachten krijgen.
quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:12 schreef heloef het volgende:
Ik gebruik trouwens ook maar een hand, ik ben heel erg trots op mezelf.
quote:
Ja, ik ben trouw aan mijn rechterhand.quote:
Gezien je signature niet veelquote:Op zondag 19 augustus 2012 16:12 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik squat, wat zou je met mij willen doen?
En ik maar denken dat je een vrouw was...quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:10 schreef Samzz het volgende:
Ik heb ook een penis dit ik mag gebruiken. En het is geen neppert, maar een echte die aan een mannenlichaam vastzit
.
Voor jullie weer gekke gedachten krijgen.
Je verwart dit topic met bobo.nl.quote:
Iedereen weet dat ik een man van 53 ben.quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:13 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je een vrouw was...
Waarschijnlijk is ze atheist.quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:15 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je houd niet van sexgoden of je wil niet onteerd worden?
ik ken wel de okkie.quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:17 schreef STING het volgende:
[..]
Je kent de Bobo toch wel, algemene ontwikkeling and such
Vast wel.quote:
Oh jaquote:
quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:19 schreef STING het volgende:
[..]
Oh kijk, er is nog hoop
En de Taptoe?
Have funquote:
LOLquote:Op zondag 19 augustus 2012 16:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Iedereen weet dat ik een man van 53 ben.
Ja dat is niet mijn schuld ik wil hard werken geen probleem, liever als dat niksen de hele dag.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kan ik je waarschijnlijk wel vertellen wat ze dan zeggen, dat ze niks voor je kunnen betekenen.
En sorry Kree, maar als ik hier af en toe de verhalen van je lees dan zou ik als chef zijnde waarschijnlijk ook besluiten om niet met je door te gaan.
Zwetende single meld zichquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:19 schreef xFriendx het volgende:
Hi sex-uitvoerenden, zwetende singles en overheerlijke kroketten.
Zwetende single hier!!quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:19 schreef xFriendx het volgende:
Het is hier gewoon 31 graden binnenquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zwetende single hier!!
Volgens mij ben ik al een kilo of 8 kwijt geraakt alleen al door het zweten
De zon schijnt vol mijn woonkamer binnenquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het is hier gewoon 31 graden binnen
Wat is dit? Ik ken het nietquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:59 schreef Huppelmuts het volgende:
Roy, heb jij het dansje al onder de knie?
Jij woont onder een steen?quote:
Daaromquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:02 schreef Royco1 het volgende:
Dat dansje is niet zo moeilijk hoor.
Wij vieren hier carnaval he, dit is makkelijk
Ik heb het bij heloef een paar keer voorbij zien komen maar er nooit op geklikt.quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij woont onder een steen?
Dit is rage enz jongen!!
Ja geniaal tochquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:03 schreef heloef het volgende:
Hij is ook binnengekomen in de Mega Top 50![]()
The virus is spreading.quote:
kroketten?quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:19 schreef xFriendx het volgende:
omdat?quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:16 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik moet voor donderdag het dansje van gangnam style en deze kennen._!
Dat is toch niet zo moeilijkquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:16 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga stappen met vriendinnen van Datedingquote:
Dit is niet leuk meer nee!quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:26 schreef Samzz het volgende:
Fuck dit, ik smelt op het werk. Net als m'n kaas.
ik weet wat het inhoudt en dat het uit de naad gegroeide bitterballen zijnquote:
Hoezo voor donderdag? Na dan heb je nog de tijd... lukt je welquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:16 schreef Huppelmuts het volgende:
Nou hier is het warmer dan gister hoorquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:27 schreef Evie het volgende:
[..]
is vandaag prima te doen anders in tegenstelling tot gister
Ik ook, lekker hé?quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:27 schreef Evie het volgende:
[..]
ik weet wat het inhoudt en dat het uit de naad gegroeide bitterballen zijnWeet zelfs hoe ik ze zelf moet maken don't worrie
Hier is het erger dan gisteren hoor.quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:27 schreef Evie het volgende:
[..]
is vandaag prima te doen anders in tegenstelling tot gister
quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hoezo voor donderdag? Na dan heb je nog de tijd... lukt je wel
quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga stappen met vriendinnen van Dateding
quote:
quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hier is het erger dan gisteren hoor.
misschien was het gister het haasten en bewegenquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou hier is het warmer dan gister hoor
Volgens mij heb ik er nog enkele in de diepvries liggen, zal ik er een paar opsturen?quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:29 schreef Evie het volgende:
[..]lang niet gegeten!!
[..]
[..]
misschien was het gister het haasten en bewegen![]()
Klinkt lekker!quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:30 schreef dawg het volgende:
[..]
champs, peperoni, bacon, rode ui, paprika en rundergehakt.
29 hierquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De zon schijnt vol mijn woonkamer binnen![]()
Ik durf de temp daar niet te meten!
Ik heb toen straks maar gegeten, om toch in m'n ritme te blijven.quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:31 schreef dawg het volgende:
[..]
is het ook.
maar nu nog lang niet, geen honger met dit weer.
overdrijven is ook een vak.quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:31 schreef Huppelmuts het volgende:
Als ik nu een rauw ei doorslik dan is het een gekookt ei nog voor het mn maag raakt
Kom je even in mijn sauna zitten? Je mag je kleren gewoon aanhouden hoor al wordt dat niet aangeraden!quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:31 schreef dawg het volgende:
[..]
overdrijven is ook een vak.
zo heet is het niet, vanmiddag wel redelijk maar nu niet meer.
Not really maar ik laat je maar in de waanquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Uiteraard, alles wat ik zeg is altijd logisch
een slimme meid is op de toekomst voorbereid!quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:31 schreef Sammers het volgende:
[..]
Ik heb toen straks maar gegeten, om toch in m'n ritme te blijven.
Hier is het 30 graden hoorquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:31 schreef dawg het volgende:
[..]
overdrijven is ook een vak.
zo heet is het niet, vanmiddag wel redelijk maar nu niet meer.
Daarom!quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:32 schreef dawg het volgende:
[..]
een slimme meid is op de toekomst voorbereid!
Graag denk dat ze ook wel klaar zijn tegen de tijd dat ze hier zijnquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:30 schreef Sammers het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik er nog enkele in de diepvries liggen, zal ik er een paar opsturen?
Inderdaadquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:33 schreef Evie het volgende:
[..]
Graag denk dat ze ook wel klaar zijn tegen de tijd dat ze hier zijn
ik kan heel warm weer heel goed hebben.quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kom je even in mijn sauna zitten? Je mag je kleren gewoon aanhouden hoor al wordt dat niet aangeraden!
Zoveel onzin kraam ik toch niet uit?quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Not really maar ik laat je maar in de waan
Voor de heerlijkheid die bij haar naar binnen glijdtquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:32 schreef dawg het volgende:
[..]
een slimme meid is op de toekomst voorbereid!
whehe.quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Voor de heerlijkheid die bij haar naar binnen glijdt
picsquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:33 schreef dawg het volgende:
[..]
ik kan heel warm weer heel goed hebben.
al heb ik nu geen kleding aan, het is lekker binnen en vrijheid blijheid.
quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:33 schreef dawg het volgende:
[..]
ik kan heel warm weer heel goed hebben.
al heb ik nu geen kleding aan, het is lekker binnen en vrijheid blijheid.
En dan gaan jullie die dansjes doen?quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga stappen met vriendinnen van Dateding
hehehequote:Op zondag 19 augustus 2012 18:31 schreef Huppelmuts het volgende:
Als ik nu een rauw ei doorslik dan is het een gekookt ei nog voor het mn maag raakt
Van wie?quote:
Uhm, neequote:Op zondag 19 augustus 2012 18:34 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb een dubbellikker![]()
![]()
![]()
Mijn god dit is beter dan seks!!
Dat zal niet aan het begin van de avond zijn he!!quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
En dan gaan jullie die dansjes doen?
Ook geen foon?quote:
Aan het eind van de avond maak je daar wel een goede indruk mee?quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat zal niet aan het begin van de avond zijn he!!
Mietjequote:
Na wat bier zou ik het op jouw leeftijd ook niet doen, dadelijk scheur je alles afquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat zal niet aan het begin van de avond zijn he!!
Op wie moeten we een goede indruk maken dan?quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Aan het eind van de avond maak je daar wel een goede indruk mee?
Er zijn nog wat plekjes van mijn lichaam die niet blauw zijn. Dus dat moet ik donderdag even goedmaken hequote:Op zondag 19 augustus 2012 18:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Na wat bier zou ik het op jouw leeftijd ook niet doen, dadelijk scheur je alles af
barryquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Op wie moeten we een goede indruk maken dan?
Bij sommige Foklieden gaat het er nou eenmaal altijd heet aan toe.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De zon schijnt vol mijn woonkamer binnen![]()
Ik durf de temp daar niet te meten!
Misschien zijn sommigen nog met vakantie..quote:
Ik begin morgen met een uurtje in de file staan. Dan 8 uur op kantoor zonder airco en dan duik ik weer de file inquote:
Wat wil jij daarmee zeggen lieverd?quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:38 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Bij sommige Foklieden gaat het er nou eenmaal altijd heet aan toe.
vertelquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:38 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Bij sommige Foklieden gaat het er nou eenmaal altijd heet aan toe.
Hebben niet enkel leraren/ouders van schoolgaande kinderen enzo rond deze tijd vakantie?quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:38 schreef Sammers het volgende:
[..]
Misschien zijn sommigen nog met vakantie..
Wanneer was die ook al weer?quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:39 schreef dawg het volgende:
het is warm en weekend. dan gaan we toch niet over werk praten?
beter hebben we het over de wet t-shirt contest van de dames van dit topic.
Nou ik was vanmiddag dus bij concert van Stef Bos en daar hadden ze speciekuipen met water en sponsen neergezet.quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:39 schreef dawg het volgende:
het is warm en weekend. dan gaan we toch niet over werk praten?
beter hebben we het over de wet t-shirt contest van de dames van dit topic.
Dan mag ik hopen dat ie in Gorinchem is anders ga ik het niet halen hoorquote:
Ik zal aan je denken!quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik begin morgen met een uurtje in de file staan. Dan 8 uur op kantoor zonder airco en dan duik ik weer de file in![]()
Ik heb er nu al zin in
roy en ik staan al klaar met de emmers.quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan mag ik hopen dat ie in Gorinchem is anders ga ik het niet halen hoor
Nee hoor.quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hebben niet enkel leraren/ouders van schoolgaande kinderen enzo rond deze tijd vakantie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |