Graag denk dat ze ook wel klaar zijn tegen de tijd dat ze hier zijnquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:30 schreef Sammers het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik er nog enkele in de diepvries liggen, zal ik er een paar opsturen?
Inderdaadquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:33 schreef Evie het volgende:
[..]
Graag denk dat ze ook wel klaar zijn tegen de tijd dat ze hier zijn
ik kan heel warm weer heel goed hebben.quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kom je even in mijn sauna zitten? Je mag je kleren gewoon aanhouden hoor al wordt dat niet aangeraden!
Zoveel onzin kraam ik toch niet uit?quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Not really maar ik laat je maar in de waan
Voor de heerlijkheid die bij haar naar binnen glijdtquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:32 schreef dawg het volgende:
[..]
een slimme meid is op de toekomst voorbereid!
whehe.quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Voor de heerlijkheid die bij haar naar binnen glijdt
picsquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:33 schreef dawg het volgende:
[..]
ik kan heel warm weer heel goed hebben.
al heb ik nu geen kleding aan, het is lekker binnen en vrijheid blijheid.
quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:33 schreef dawg het volgende:
[..]
ik kan heel warm weer heel goed hebben.
al heb ik nu geen kleding aan, het is lekker binnen en vrijheid blijheid.
En dan gaan jullie die dansjes doen?quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga stappen met vriendinnen van Dateding
hehehequote:Op zondag 19 augustus 2012 18:31 schreef Huppelmuts het volgende:
Als ik nu een rauw ei doorslik dan is het een gekookt ei nog voor het mn maag raakt
Van wie?quote:
Uhm, neequote:Op zondag 19 augustus 2012 18:34 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb een dubbellikker![]()
![]()
![]()
Mijn god dit is beter dan seks!!
Dat zal niet aan het begin van de avond zijn he!!quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
En dan gaan jullie die dansjes doen?
Ook geen foon?quote:
Aan het eind van de avond maak je daar wel een goede indruk mee?quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat zal niet aan het begin van de avond zijn he!!
Mietjequote:
Na wat bier zou ik het op jouw leeftijd ook niet doen, dadelijk scheur je alles afquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat zal niet aan het begin van de avond zijn he!!
Op wie moeten we een goede indruk maken dan?quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Aan het eind van de avond maak je daar wel een goede indruk mee?
Er zijn nog wat plekjes van mijn lichaam die niet blauw zijn. Dus dat moet ik donderdag even goedmaken hequote:Op zondag 19 augustus 2012 18:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Na wat bier zou ik het op jouw leeftijd ook niet doen, dadelijk scheur je alles af
barryquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Op wie moeten we een goede indruk maken dan?
Bij sommige Foklieden gaat het er nou eenmaal altijd heet aan toe.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De zon schijnt vol mijn woonkamer binnen![]()
Ik durf de temp daar niet te meten!
Misschien zijn sommigen nog met vakantie..quote:
Ik begin morgen met een uurtje in de file staan. Dan 8 uur op kantoor zonder airco en dan duik ik weer de file inquote:
Wat wil jij daarmee zeggen lieverd?quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:38 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Bij sommige Foklieden gaat het er nou eenmaal altijd heet aan toe.
vertelquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:38 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Bij sommige Foklieden gaat het er nou eenmaal altijd heet aan toe.
Hebben niet enkel leraren/ouders van schoolgaande kinderen enzo rond deze tijd vakantie?quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:38 schreef Sammers het volgende:
[..]
Misschien zijn sommigen nog met vakantie..
Wanneer was die ook al weer?quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:39 schreef dawg het volgende:
het is warm en weekend. dan gaan we toch niet over werk praten?
beter hebben we het over de wet t-shirt contest van de dames van dit topic.
Nou ik was vanmiddag dus bij concert van Stef Bos en daar hadden ze speciekuipen met water en sponsen neergezet.quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:39 schreef dawg het volgende:
het is warm en weekend. dan gaan we toch niet over werk praten?
beter hebben we het over de wet t-shirt contest van de dames van dit topic.
Dan mag ik hopen dat ie in Gorinchem is anders ga ik het niet halen hoorquote:
Ik zal aan je denken!quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik begin morgen met een uurtje in de file staan. Dan 8 uur op kantoor zonder airco en dan duik ik weer de file in![]()
Ik heb er nu al zin in
roy en ik staan al klaar met de emmers.quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan mag ik hopen dat ie in Gorinchem is anders ga ik het niet halen hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |