That's the spirit!quote:Op zondag 19 augustus 2012 15:25 schreef automatic_ het volgende:
Regels zijn er om gebroken te worden
Ik ook, mooie tijd gehad daar als assistent bedrijfsleider.quote:Op zondag 19 augustus 2012 14:50 schreef VRIDZ het volgende:
[..]
Ruim 5 jaar bij distributiecentrum van de Edah gewerkt, was het 2 graden binnen. Heerlijk!Blijf het jammer vinden dat Edah failliet is gegaan
Oh lekker, BBQen!quote:Op zondag 19 augustus 2012 15:31 schreef automatic_ het volgende:
Goed hoor!Nu even lekker op bed tv kijken en vanavond BBQen
Anders maak je een salade, is tenminste niet zo warmquote:Op zondag 19 augustus 2012 15:34 schreef Sammers het volgende:
Wat zal ik straks gaan maken voor avondeten..
Al gehad vandaagquote:Op zondag 19 augustus 2012 15:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Anders maak je een salade, is tenminste niet zo warm
Misschien wel broodjes kroketquote:Op zondag 19 augustus 2012 15:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Haha, ok!
Anders weet ik het niet, sorrie
ballen. gehaktballen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 15:34 schreef Sammers het volgende:
Wat zal ik straks gaan maken voor avondeten..
Geen zin inquote:Op zondag 19 augustus 2012 15:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Lang leve de supermarkt die op zondag open is!
Heb geen zin om twee keer in één weekend te BBQ'en..quote:
Dat kanquote:Op zondag 19 augustus 2012 15:44 schreef Sammers het volgende:
[..]
Heb geen zin om twee keer in één weekend te BBQ'en..
Jup.. al was ik ook nog jong om alles even goed te beseffen, dat er behoorlijk wat geld doorheen werd gejaagd daar, stond alleen stil bij mn eigen werkzaamheden. Waar heb jij gewerkt dan, en van/tot wanneer?quote:Op zondag 19 augustus 2012 15:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ook, mooie tijd gehad daar als assistent bedrijfsleider.
Maar ja, Laurus had geld nodig he
Dus.. waarschijnlijk worden het broodjes kroket!quote:
Wacht je tot morgen, is het weekend weer voorbijquote:Op zondag 19 augustus 2012 15:44 schreef Sammers het volgende:
[..]
Heb geen zin om twee keer in één weekend te BBQ'en..
Hier straks ook, maar voorlopig nog niet.. veel te warmquote:Op zondag 19 augustus 2012 15:46 schreef VRIDZ het volgende:
[..]
Wacht je tot morgen, is het weekend weer voorbij![]()
Hier zal de frietpan zometeen wel weer aangezwengeld worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |