Iedereen weet dat ik een man van 53 ben.quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:13 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je een vrouw was...
Waarschijnlijk is ze atheist.quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:15 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je houd niet van sexgoden of je wil niet onteerd worden?
ik ken wel de okkie.quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:17 schreef STING het volgende:
[..]
Je kent de Bobo toch wel, algemene ontwikkeling and such
Vast wel.quote:
Oh jaquote:
quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:19 schreef STING het volgende:
[..]
Oh kijk, er is nog hoop
En de Taptoe?
Have funquote:
LOLquote:Op zondag 19 augustus 2012 16:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Iedereen weet dat ik een man van 53 ben.
Ja dat is niet mijn schuld ik wil hard werken geen probleem, liever als dat niksen de hele dag.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kan ik je waarschijnlijk wel vertellen wat ze dan zeggen, dat ze niks voor je kunnen betekenen.
En sorry Kree, maar als ik hier af en toe de verhalen van je lees dan zou ik als chef zijnde waarschijnlijk ook besluiten om niet met je door te gaan.
Zwetende single meld zichquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:19 schreef xFriendx het volgende:
Hi sex-uitvoerenden, zwetende singles en overheerlijke kroketten.
Zwetende single hier!!quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:19 schreef xFriendx het volgende:
Hi sex-uitvoerenden, zwetende singles en overheerlijke kroketten.
Het is hier gewoon 31 graden binnenquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zwetende single hier!!
Volgens mij ben ik al een kilo of 8 kwijt geraakt alleen al door het zweten
De zon schijnt vol mijn woonkamer binnenquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het is hier gewoon 31 graden binnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |