Ik heb nog steeds maar 1 kutje die ik gebruikquote:Op zondag 19 augustus 2012 16:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja hoor Drommel heeft weer een kut gespot.
Hij vraagt wat het isquote:Op zondag 19 augustus 2012 16:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja hoor Drommel heeft weer een kut gespot.
Zozo.quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:07 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds maar 1 kutje die ik gebruik
Paar jaar terug eens broodje kroket bij een tent in België gehad.. een volkoren broodje, met sla en tomatenketchup, en dan dus de kroket.. damn dat smaakte onverwacht toch wel heel erg lekker! Is dus wel aan te raden om eens te proberen, broodje kroket met tomatenketchupquote:
Kroket met mosterd eet ik niet, maar bitterbal met mosterd wel.quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:08 schreef VRIDZ het volgende:
[..]
Paar jaar terug eens broodje kroket bij een tent in België gehad.. een volkoren broodje, met sla en tomatenketchup, en dan dus de kroket.. damn dat smaakte onverwacht toch wel heel erg lekker! Is dus wel aan te raden om eens te proberen, broodje kroket met tomatenketchup![]()
btw nooit gesnapt wat mensen lekker vinden aan kroket met mosterd
Mosterd, ik eet niet zonder.quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:08 schreef VRIDZ het volgende:
[..]
Paar jaar terug eens broodje kroket bij een tent in België gehad.. een volkoren broodje, met sla en tomatenketchup, en dan dus de kroket.. damn dat smaakte onverwacht toch wel heel erg lekker! Is dus wel aan te raden om eens te proberen, broodje kroket met tomatenketchup![]()
btw nooit gesnapt wat mensen lekker vinden aan kroket met mosterd
Ja, ik moest even een traantje wegpinken.quote:
1 maar?quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:10 schreef Samzz het volgende:
Ik heb ook een penis dit ik mag gebruiken. En het is geen neppert, maar een echte die aan een mannenlichaam vastzit
.
Voor jullie weer gekke gedachten krijgen.
quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:12 schreef heloef het volgende:
Ik gebruik trouwens ook maar een hand, ik ben heel erg trots op mezelf.
quote:
Ja, ik ben trouw aan mijn rechterhand.quote:
Gezien je signature niet veelquote:Op zondag 19 augustus 2012 16:12 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik squat, wat zou je met mij willen doen?
En ik maar denken dat je een vrouw was...quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:10 schreef Samzz het volgende:
Ik heb ook een penis dit ik mag gebruiken. En het is geen neppert, maar een echte die aan een mannenlichaam vastzit
.
Voor jullie weer gekke gedachten krijgen.
Je verwart dit topic met bobo.nl.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |