ik wens je slaapquote:Op zondag 19 augustus 2012 12:12 schreef Cobra4 het volgende:
Wens me geluk. Ik ga proberen te slapen.
Dat heb ik ook al een paar keer geroepenquote:Op zondag 19 augustus 2012 12:17 schreef LadyBlack het volgende:
Als ik de temperatuurkaart van Buienradar erbij pak, zou ik nu beter onderweg zijn naar Schiermonnikoog, daar is het lekker koel!
Helaas ligt virendje ziekig op de bank
Goed idee inderdaad! Maar.... hier thuis is het goed te doen op de benedenverdieping. Dus ik blijf lekker nog even hier.quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Alternatief voor Oof en LB: vind een supermarkt die vandaag open is en ga zeer lang overwegen of je 1 of 2 blikjes tomatenpuree wilt hebben
En stervensdruk nu daar en de combi warmte/dorst/horecaprijzen is vandaag een zeer slechte...quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dat laatste lijkt me een betere optie. Het stadscentrum is meestal een aantal graden warmer dan de rand van de stad
Heb je airco in de auto?quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:22 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dat heb ik ook al een paar keer geroepen![]()
Vanaf hier is het alleen een behoorlijk eind rijden
Precies, lekker rond blijven touren dusquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is juist verneukeratief.
Met airco is het heerlijk nu, totdat je de auto uit moet...
Arko dus...quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
niet te koud en een paar kilometer voor je er bent airco uit en ramen open (dit is voor de levensduur van je airco sowieso een aanrader). Dan vind ik de overgang nog wel meevallen.
I know, maar ik heb zo'n climate control aan boord en die knalt standaard de airco aan. En ik zet 'm dus niet handmatig weer uit...quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
voor je benzineverbruik is het ook redelijk wat gunstiger als je dat ding niet aan hebt als het niet nodig is. als ik me niet vergis kan dat tussen de 5 en 10% brandstofverbruik schelen.
Niet dat ik weet, maar ik heb me er eerlijk gezegd ook nog nooit in verdiept...quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
is dat geen instelling die je kan wijzigen?
Ik heb het serieus overwogenquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:17 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Precies, lekker rond blijven touren dus
Same here, en met de kids achterin gaat 'ie ook gewoon op de auto-20 gradenquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:32 schreef MadMaster het volgende:
I know, maar ik heb zo'n climate control aan boord en die knalt standaard de airco aan. En ik zet 'm dus niet handmatig weer uit...
Beetje kort, maar wel lekker.quote:
En nu lekker een 12 uurs dienst.quote:
nu krijg ik een beetje het beeld dat jullie in een enorm huis wonen met een rommelzolder waar achter in een hoekje nog een ventilator van een jaar of 30 oud ligtquote:Op zondag 19 augustus 2012 14:53 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn vriend herinnerde zich ineens dat we nog een ventilator boven hadden liggen!![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:41 schreef iamredleader het volgende:
[ afbeelding ]
Uitzicht bij het koken
quote:
hier wel ook echt warm, maar buikpijn, borstpijn en gisteren een laaaate nacht gewordenquote:Op zondag 19 augustus 2012 21:55 schreef _Ophelia_ het volgende:
Superheldenregenjas erbij?
[ afbeelding ]
PS![]()
Mijn bed moet nog even koelen voor ik erin kruip
mazzel.quote:
je mocht opblijven tot na sesamstraatquote:Op zondag 19 augustus 2012 21:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
hier wel ook echt warm, maar buikpijn, borstpijn en gisteren een laaaate nacht geworden
quote:The Relaxed Whisky Weekend
7 - 9 September 2012
The taste of MaltstockFellow whisky enthusiasts,Less than three weeks until Maltstock commences. Time to talk about food! Maltstock is all about good company and whisky. Both are best enjoyed on a healthy diet of good and tasty food. No worries! At Maltstock there will be plenty of that...
Indonesian/ Chinese buffet
The taste of Maltstock Friday will be spicy, sweet and sour. We’ll have a Indonesian/ Chinese dinner buffet prepared for you. Four different dishes will be presented to you with noodles, rice and fried rice. A good base for an evening of whisky fun and the Whisky Quiz by the Whisky shop Dufftown. www.whiskyshopdufftown.co.uk
Breakfast by Highlander Inn
The taste of Maltstock Saturday and Sunday morning is hearty and healthy! The Highlander Inn team will make sure everybody has the best possible start of the day. A full Scottish breakfast will be prepared for you on Saturday and Sunday. Baked beans, eggs, the famous Highlander Inn haggis, it will all be there!.
The Highlander Inn is a must visit place for every whisky enthusiast. Perfectly located in Craigellachie, in the heart of Speyside, they provide excellent accommodation, fantastic food, an amazing selection of whisky, and the best service! Visit their website for more details: www.whiskyinn.com
Food market
Tasting great food in combination with great whisky is an experience in itself! On Saturday afternoon two great chefs will create culinary snacks to accompany whisky. The chefs will suggest some whiskies that will probably match their creations. But it's up to you to try the delicious food and come up with your own suggestions. This is the only event at Maltstock that is not part of the all inclusive formula. But don't worry: for just a few euro's you can taste great culinary creations and combine them with whisky and discuss with fellow whisky enthusiasts which combinations work best.
Lunch
Of course lunch is included and our great volunteer team will prepare and present filled rolls for you on Saturday afternoon.
BBQ by BBQGuru and Ardbeg
Tasting continues because dinner on Saturday will truly be a tasting experience! There will be no dinner menu this year but a ‘line up’ of amazing foods and Ardbeg whisky.
Whole hog, (whole spit roasted, pig) basted with Alligator mop sauce
Whole salmon, with Ardbeg Uigeadail.
BBQ sundae with pulled pork, baked beans, coleslaw, a Pickle slice (BBQ sundae is a cup filled with baked beans, pork shoulder cooked for 15 hours on the BBQ, with coleslaw and a pickle disk)
Smoked chicken
Side dishes:
baked beans
coleslaw
pasta salad
These guys are truly passionate about BBQ and that shows! They travel the world to go to BBQ competitions. Visit www.BBQGuru.nl for more information.Ardbeg whisky will be included in some dishes. Furthermore, Ardbeg has kindly provided for whisky to accompany these great foods. For more information about Ardbeg and on how to become a Committee member: www.ardbeg.com
Midnight snack
The taste of night: for all night dwellers BBQGuru will prepare a little snack Saturday night to keep you going untill...
Moinkballs
Jakitori skewers
Bruschetta with grilled brie
So... be there and have a taste of Maltstock! Remember: there will be no ticket sales at the Maltstock gates. All tickets have to be ordered online in our web shop. Click here to order tickets.
If you can't make it this year, we already have the dates for next year: 6-8 September 2013.
Hope to see you all in September, see you at Maltstock!
Arthur, Bob, Eline, Rogier & Teun
* Its-Jojo-4you denk dat Cobra alleen voor het eten komtquote:Op zondag 19 augustus 2012 22:02 schreef MadMaster het volgende:
Mijn eigenste 'Campzone' over 3 weken en dat is dit alleen nog maar het voedseldeel:
[..]![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
* Its-Jojo-4you denk dat Cobra alleen voor het eten komt
Nice!quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:02 schreef MadMaster het volgende:
Mijn eigenste 'Campzone' over 3 weken en dat is dit alleen nog maar het voedseldeel:
[..]![]()
![]()
![]()
half zeven ja. 's ochtendsquote:Op zondag 19 augustus 2012 22:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
je mocht opblijven tot na sesamstraat
ik heb alweer een leuke jongen ontmoetquote:Op zondag 19 augustus 2012 22:09 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Toen was ik ook wakker! Ik kon om 4 uur niet meer slapen
quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik heb alweer een leuke jongen ontmoetNog leuker, deze keer
voormalig speler van Heracles (
) en nu werkt ie voor een bank
en oh ja hij is vannochtend naar barcelona gegaan en komt niet terug voor ik weg ben
En ik woon nu bij mn ouders en hij in utrecht dus er kwam verder ook vrij weinig van
haha hoezo?quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:20 schreef Etcetera het volgende:
PS, ik zag net de quote 'The story of Cinderella proves that one pair of shoes can change your life'. Ik moest aan jou denken
meh ik vind het maar gedoe. Die laatste was eeeecht leukquote:Op zondag 19 augustus 2012 22:20 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Je houdt de (semi-verplichte) variatie er wel in zo
Ik kan me het zomaar goed voorstellenquote:Op zondag 19 augustus 2012 22:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
meh ik vind het maar gedoe.
Alleen in de schaduw natuurlijk...quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:50 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik ga naar het platteland verhuizen denk ik. Volgens het KNMI zou het hier in de omgeving nu 23 graden moeten zijn
Slaap lekker.quote:
Ik vind nachtdiensten heerlijk.quote:Op maandag 20 augustus 2012 05:57 schreef Greenpeas het volgende:
Nachtdiensten zijn kut. Nog een uur dan kan ik naar huis en naar bed. Wel helaas nog een uur rijden van Hilversum naar Rotterdam, hoop dat er nog geen files zijn.
De dienst zelf valt wel mee inderdaad, maar de reis terugquote:
Ik sorteerde 's nachts post in drukke periodes, tikte ook lekker aanquote:Op maandag 20 augustus 2012 06:36 schreef iamredleader het volgende:
Nachtdiensten... Ik heb in m'n studententijd in een bakkerij gewerkt, van 23:00 tot 06:00 woensdag-donderdag, enerzijds heerlijk want lekker geld verdienen en vers brood mee de volgende ochtend. Maar de donderdag was een verloren dag
Doen. Ik vin het altijd een feestje. Ondanks dat het voor mij muzikaal dit jaar niet groots was, heb ik toch weer genoten.quote:Op maandag 20 augustus 2012 08:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
kom maar door met die LL verslagen, ben benieuwd
Had het er vorige week nog over met een vriend van me dat het misschien wel een goed idee is om volgend jaar ook weer eens te gaan.
Okay. Reden temeer om weer een keer te gaan.quote:Op maandag 20 augustus 2012 08:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ben er wel eens geweest en toen was het ook een mooi feest, is alleen alweer een tijdje geleden
Kantoor was muf-warm toen ik binnenkwam, overal de ramen en deuren opengezet, nu lekkere bries en frisse geur van gemaaid grasquote:Op maandag 20 augustus 2012 07:01 schreef _Ophelia_ het volgende:
Veel beter buiten nu dus alles open
Leuke bijbaan!quote:Ik sorteerde 's nachts post in drukke periodes, tikte ook lekker aan
quote:Op maandag 20 augustus 2012 08:14 schreef Diaan73 het volgende:
Gisteren wel een tijd met Majo zitten kletsen.![]()
Jij lijkt me wel een schoenen-koop-typequote:
Ach, nog maar een jaar wachten.quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:05 schreef peaceman het volgende:
Het was weer leuk! Jammer dat het voorbij is.
Morgen begin ik weer met aftellenquote:
Zo hoort het!quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
Morgen begin ik weer met aftellen
Wat was dat ook alweer, iemand die te hoog van de toren blies of zo?quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:38 schreef Mark het volgende:
Ach, zolang je niet de burgemeester van Aalst bent....
Was de laatste keer begrijp ik.quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
En nu even nagenieten met wat nummers van de Heideroosjes. Die waren weer goed
Ze zijn inderdaad bezig met hun afscheidstournee. Wel jammer, ik heb ze tot nu toe twee keer gezien (allebei de keren dit jaar) en zou daar graag nog een paar keer aan toevoegenquote:
ja klopt welquote:Op maandag 20 augustus 2012 09:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Jij lijkt me wel een schoenen-koop-type
Vannacht meer óp bed gelegen dan ķn bed, maar toch nog redelijk geslapen.
quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Binnenkort weer terug naar de US of A?
Not reallyquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
nu krijg ik een beetje het beeld dat jullie in een enorm huis wonen met een rommelzolder waar achter in een hoekje nog een ventilator van een jaar of 30 oud ligt
Ik geloof dat Fok! weer iets meer die richting op wil gaan, was laatst een poll over op de FP. Vind ik op zich prima, want de berichten zoals Novum en ANP die schrijven kan ik overal wel lezenquote:Op maandag 20 augustus 2012 18:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Voor de studenten onder ons: het is waar
'Zuipen maakt gelukkig'
Heeft Danny de rol van Djeez (of hoe heette die druif ook alweer overgenomen)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nobody expects the Spanish Inquisition!
ik heb altijd begrepen dat niemand hier een kloon heeftquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:11 schreef _Ophelia_ het volgende:
Heb je niet nog ergens een leuk kloontje liggen?
Volkomen gelijk in. Stelletje geflipte mafketels dat het zijn.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dat durf ik niet ik daar niet. Heb daar nog nooit gepost, laat staan een topic geopend.
Goed hoorquote:
Geen idee hoe het op Decibel was, daar was ik namelijk nietquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Hoe was het op het festival? Decibel was het toch?
Dat ben ik heul nie!quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:24 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Was het het Lakeside festival dan? Of nee, het strandfestival?
heb zelfs een foto van je gevonden![]()
[ afbeelding ]
Scheer je weg, vrouwmens! De mannen zijn nu aan het praten, ja?quote:
Nou Nep, iets vriendelijker mag ook wel!quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:32 schreef Nepbrionic het volgende:
[..]
Scheer je weg, vrouwmens! De mannen zijn nu aan het praten, ja?
Tietenverhaal voor de mannenquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:32 schreef Nepbrionic het volgende:
[..]
Scheer je weg, vrouwmens! De mannen zijn nu aan het praten, ja?
Effe lezenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nobody expects the Spanish Inquisition!
quote:
quote:
Zou dat nou een gat in de markt zijn: tieten waar bier uitkomt?quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
en niemand heeft nog iets over bier gezegd
Welke serie ben je aan het lezen?quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:10 schreef Etcetera het volgende:
Maar dat vind ik dan ook vies
Ik denk, laat ik eens boeken bestellen. Zijn nét die boeken die ik wil óf niet te koop tot in 2013, óf moet ik van Nederlands naar Engels switchen, halverwege een serie. Meh.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:48 schreef iamredleader het volgende:
And on that boobshell/bombshell, ladies and gentlemen, good night
Ik heb jou niet gezien, jij mij wel?quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Welke serie ben je aan het lezen?
Tevenslowlands nauwelijks overleefd
maar het was wel weer tof!
Zij zelf nietquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:09 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Mijn heldin van vroegerik wilde écht graag een zeemeermin zijn
Ik ben ooit begonnen in De Tovenaar op het Witte Paard, wat ik verrassend grappig en leuk vond. Maar vanaf deel 4 wordt het niet meer in het Nederlands vertaald.quote:
Ik wilde striptekenaar worden, of kinderboekenillustratorquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:15 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik zit me af te vragen wat ik wilde zijn als klein Oofje, zal vast iets met paarden geweest zijn maar ik kan me het niet herinneren...
Nope, anders had ik wel even gedag gezegdquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb jou niet gezien, jij mij wel?
Ik dierenartsquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:17 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik wilde striptekenaar worden, of kinderboekenillustrator
Nu heb ik al in geen jaren meer een pen / potlood aangeraaktineens vond ik alles wat ik tekende stom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh dat schiet lekker op danquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:12 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ben ooit begonnen in De Tovenaar op het Witte Paard, wat ik verrassend grappig en leuk vond. Maar vanaf deel 4 wordt het niet meer in het Nederlands vertaald.
Toen dacht ik: ik heb ook nog De Jonge Samoerai liggen, waar ik 2 delen van heb. Deel 3 is in herdruk, met als verwachte verschijingsdatum ergens in februari volgend jaar ofzo
quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:19 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik dierenarts
Zou je nog steeds dierenarts willen zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijkt me nog steeds leuk inderdaad (en financieel ook geen slechte keuze volgens mij)quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:20 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Zou je nog steeds dierenarts willen zijn?
Nem wel, maar dat waren niet echt gesprekken met weinig diepgang te noemenquote:
Mijn Engels is prima, maar ik heb geen zin in switchenquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
oh dat schiet lekker op dan
Maar je Engels is wel goed toch?
Dan zou ik gewoon in het Engels verdergaan
Dįįr zeg je wat, die wil ik nog in het Engels proberenquote:Ik ben ook een serie aan het lezen, Game of Thrones, ook een aanrader!
Maar dat is ook irritant, alles heet dan ineens anders en er zijn toch subtiele stijlverschillen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Mijn Engels is prima, maar ik heb geen zin in switchen
quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Speaking of English, iemand kwak nog gezien de laatste tijd?
Haha geen dankquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:33 schreef Etcetera het volgende:
Morgen of overmorgen in huisThanks MaJo
Trustequote:
Neequote:Op maandag 20 augustus 2012 22:21 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Lijkt me nog steeds leuk inderdaad (en financieel ook geen slechte keuze volgens mij)
Jij nog steeds striptekenaar/ illustrator of zeemeermin?
Doorgaans ben ik inderdaad geen bierdrinker, hoewel ik sommige biersoorten wel te drinken vindt...quote:
* zwaait terugquote:
Geen idee hoe druk het is, ik was op "doorreis", mijn trein wacht een paar minuten en rijdt dan door naar Driebergen-Zeistquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 08:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en, gezellig druk daar? Wanneer moet dat station klaar zijn (bedoel alleen het station, niet het hele project)?
Da's wel jammerquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 08:33 schreef Etcetera het volgende:
Gisteren vertelde vriendje dat hij zeer waarschijnlijk in de week van z'n verjaardag off-shore moet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan heb je toch flink gefaald als Friesche Vlag of Arlaquote:Melkunie is een sterk merk. Dat voor veel mensen nooit is weggeweest. Dat blijkt ook uit recente onderzoek. Bij 78% van Nederland is Melkunie nog steeds top of mind. Veel mensen denken dat ze Melkunie onlangs nog hebben gezien en zelfs gekocht. En dat terwijl Melkunie toch 12 jaar lang weg is geweest!
Ik zou zweren dat ik nog pakken vla/melk van Melkunie gezien heb in de schappen... Ik ga vanmiddag checkenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De naam Melkunie blijkt terug te komen, als vervanger voor Friesche Vlag (ten minste, voor een deel. Iets met licenties). Op de website staat de vraag "Waarom komt Melkunie terug?" met dit antwoord:
[..]
Dan heb je toch flink gefaald als Friesche Vlag of Arla
Nee, maar die is wel cutequote:
Jij bent toch ook regelmatig op pad?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:29 schreef Etcetera het volgende:
Die kans is wel aanwezigik zal wel zien hoe het komt, maar heb er nog geen zin in
Ik ben geen hele week wegquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij bent toch ook regelmatig op pad?
Er is nog een hele praktische/ dwingende reden....quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De naam Melkunie blijkt terug te komen, als vervanger voor Friesche Vlag (ten minste, voor een deel. Iets met licenties). Op de website staat de vraag "Waarom komt Melkunie terug?" met dit antwoord:
[..]
Dan heb je toch flink gefaald als Friesche Vlag of Arla
zeer waarschijnlijk Campina. Melkunie zat vroeger in het westen van het land, als ik me niet vergis in Wassenaar.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik zou zweren dat ik nog pakken vla/melk van Melkunie gezien heb in de schappen... Ik ga vanmiddag checken
Edit... hmmm of dat was Campina
Klopt, maar de licentie loopt pas af in 2019.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Het kan zijn dat de Friesland licentie afloopt en dat ze vinden dat de naar Arla hier niet aanslaat. Dus ze zullen marketing technisch hebben nagedacht over een herpositionering en daar is schijnbaar Melkunie uitgekomen
Dat laatste is juist...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
zeer waarschijnlijk Campina. Melkunie zat vroeger in het westen van het land, als ik me niet vergis in Wassenaar.
Je vergeet Raider --> Twix...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Klopt, maar de licentie loopt pas af in 2019.
Ook apart is dat ze nu kiezen voor een typisch Nederlandse naam, terwijl veel bedrijven juist voor de internationale markt gaan. Dat is geloof ik de reden dat Jif Cif werd, Melkunie Campina, Smith's Lay's enzovoort. Zij droppen nu de internationale naam Arla voor Melkunie, in plaats van meer te investeren in de eigen naam.
Is je vakantie nu voorbij?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:06 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Gisteren nog maar weinig puf om te posten...Heb ook een paar uurtjes 's middags geslapen.
Ja zeg, ik blijf niet bezigquote:
Vandaag is m'n laatste dag. Morgen weer aan het werk. Maar dan ben ik donderdag alweer vrij... is mijn vrije dag!quote:
Morgen dus alleen weer even proefdraaien...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Vandaag is m'n laatste dag. Morgen weer aan het werk. Maar dan ben ik donderdag alweer vrij... is mijn vrije dag!
Heerlijk ontspannend, die festivals...quote:Peace is vandaag weer begonnen. Die was er nog niet aan toe om weer te gaan werken.![]()
Yeps. Ben ook de enige van de afdeling. Mijn andere twee collega's zijn op woensdag vrij...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Morgen dus alleen weer even proefdraaien...
[..]
Niet alleen festival... gewoon einde van de vakantie... Hij had nog wel wat langer vakantie willen hebben.quote:Heerlijk ontspannend, die festivals...
Ik snap dat wel. Mensen willen tegenwoordig 'eerlijke' melk, dus van eigen boeren en dan moet het lekker Nederlands klinken.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ook apart is dat ze nu kiezen voor een typisch Nederlandse naam, terwijl veel bedrijven juist voor de internationale markt gaan. Dat is geloof ik de reden dat Jif Cif werd, Melkunie Campina, Smith's Lay's enzovoort. Zij droppen nu de internationale naam Arla voor Melkunie, in plaats van meer te investeren in de eigen naam.
Aldus de oer-Hollandse Bertha...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:48 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik snap dat wel. Mensen willen tegenwoordig 'eerlijke' melk, dus van eigen boeren en dan moet het lekker Nederlands klinken.
Ik denk dat je daar best een punt hebtquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:48 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik snap dat wel. Mensen willen tegenwoordig 'eerlijke' melk, dus van eigen boeren en dan moet het lekker Nederlands klinken.
Tsja, melk kan niet in de frituur, hč...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:06 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind melk zo vies... vroeger op de basisschool dronk ik het wel, omdat ik het pakje van het schoolmelk interessant vond.
100% Mee eens.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:07 schreef LadyBlack het volgende:
Ik geloof niet dat ik het op school echt lekker vondvan die lauwe melk.. Of houdbare, brrrr
Melk is alleen lekker als ie vers is en koud uit de koelkast komt
Nou ik heb het wel in huis, omdat ik cappuccino met houdbare melk nog altijd beter vind dan geen cappuccinoquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
100% Mee eens.![]()
Per ongeluk verkregen houdbare melk gaat meteen de gootsteen door...
Waarom gebruik je daar geen echte melk voor?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:09 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nou ik heb het wel in huis, omdat ik cappuccino met houdbare melk nog altijd beter vind dan geen cappuccinoMaar je proeft wel degelijk verschil, dus het is een noodgreep.
Neeeeeee voor mij ook niet, the horrorquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:09 schreef MadMaster het volgende:
Karnemelk is trouwens ook niet voor mij bestemd...
De houdbare is alleen voor als de verse per ongeluk op is!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waarom gebruik je daar geen echte melk voor?
Verse melk is hier eigenlijk altijd wel in huis, soms zelfs iets te veel...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:11 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
De houdbare is alleen voor als de verse per ongeluk op is!
Klopt, maar al de merken die jij noemt zijn marktleiders, zij zijn maar een (in Nederland) kleine onbekende speler die moet concureren tegen een hele grote marktleider en ik denk dat ze er alles aan moeten doen om - ook met het oog op de verdere toekomst - een marktpositie te veroveren....quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wij hebben niet eens een frituurpan.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tsja, melk kan niet in de frituur, hč...
Ja, jonge kinderen die overlijden is verschrikkelijk...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:42 schreef Diaan73 het volgende:
Pff Twan vertelt me net via de chat dat een jongen waar hij regelmatig mee voetbalde, is overleden vorige week. 12 jaar en hartstilstand... heftig!
Nee, echt niet....quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:54 schreef MaJo het volgende:
MelkKarnemelk
Jeetje wat heftig diaan, dat verwacht je toch niet bij een jongen van 12
Ik heb net bij de Jumbo Euroborg Melkunie pakken gezien!quote:
Ik heb het in huis voor noodgevallen-pannenkoeken of noodgevallen-cakesquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:09 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nou ik heb het wel in huis, omdat ik cappuccino met houdbare melk nog altijd beter vind dan geen cappuccinoMaar je proeft wel degelijk verschil, dus het is een noodgreep.
Preciesquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:11 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
De houdbare is alleen voor als de verse per ongeluk op is!
doe dat aub niet of plaats het op zijn minst in een spoiler.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:50 schreef MadMaster het volgende:
Sterren Springen Op Zaterdag...
Ben benieuwd of de siliconen van Kelly dat aankunnen...
[ afbeelding ]
Een foto van deelneemster Patty Brard durf ik hier niet te posten...
Mwoah, voor een vent heeft 'ie best een goed lichaam...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:59 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
doe dat aub niet of plaats het op zijn minst in een spoiler.
Elk woord wat aan die heks besteed wordt is er een teveel
Melk in een cakequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:49 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik heb het in huis voor noodgevallen-pannenkoeken of noodgevallen-cakes
Wij zijn opvallend veel bij Lima geweest. Normaal zijn we daar minder vaak te vinden.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:11 schreef Nembrionic het volgende:
Mijn Lowlands was een laagterecord aan bandbezoek maar het was wel heel erg leuk
Er zijn zelfs plekken waar ik voorheen altijd te vinden was en waar ik nu niet eens één keer binnen ben geweest
Hoogtepunt was vrijdagavond bij de 80-90-00
`quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij zijn opvallend veel bij Lima geweest. Normaal zijn we daar minder vaak te vinden.
Die 80-90-00 was leuk totdat de 00 begon, vond ik.
Ik denk dat wij er nu ook vaker te vinden zijn. Wel vonden we vaak dat de Lima te klein was voor de bandjes die er speelden... heel veel mensen stonden er!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
`
De laatste jaren ben ik vaak bij de Lima te vinden omdat daar de feestjes zijn
Ja het is vaak vrij drukquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik denk dat wij er nu ook vaker te vinden zijn. Wel vonden we vaak dat de Lima te klein was voor de bandjes die er speelden... heel veel mensen stonden er!
Klinkt als de Franse variant op 'Einstürzende Neubauten' en dat is ook niet om aan te horen...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja het is vaak vrij druk
Behalve dan bij "Les Ramoneurs De Menhirs", dat was afgrijslijk
Ja. Zeker als er cacao in gaat, dan moet er vaak enkele eetlepels in.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:05 schreef _Ophelia_ het volgende:
Oef, lijkt me toch behoorlijk schrikken inderdaad Diaan.
[..]
Melk in een cake
Denk dat ie het over Brard hadquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mwoah, voor een vent heeft 'ie best een goed lichaam...
'Moet' is nogal een groot woord, ik bak heel regelmatig cake, gewoon met gelijke delen boter, suiker, bloem, ei en eventuele smaakmakers (ook cacao) en ik heb zelden melk nodig.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:46 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ja. Zeker als er cacao in gaat, dan moet er vaak enkele eetlepels in.
Dat kwam mij prima uit, kon ik daar lekker in de schaduw liggen met een biertje naast mequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja het is vaak vrij druk
Behalve dan bij "Les Ramoneurs De Menhirs", dat was afgrijslijk
Dat dacht ik net ook alquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:03 schreef MadMaster het volgende:
Maar een muffin is geen cakequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:54 schreef B.ertha het volgende:
Is meer dat het niet droog wordt.
In muffins is een dergelijke natte toevoeging trouwens wel onmisbaar.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:58 schreef iamredleader het volgende:
Donderdag spontaan vrij genomenik ga lekker schilderen en studeren (niet tegelijk)
bedoelde Patty...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Klinkt als een typische vrije dag.. voor jou danquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:58 schreef iamredleader het volgende:
Donderdag spontaan vrij genomenik ga lekker schilderen en studeren (niet tegelijk)
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:21 schreef Whiteguy het volgende:
Klinkt als een typische vrije dag.. voor jou dan
Ik stem schijnbaar Piratenpartij dit jaarquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:08 schreef iamredleader het volgende:
Voor uw vermaak, nu of later:
www.stomwijzer.nl
Ik heb gelachen
Niet helemaal. Het kwam er op neer "Verder heeft niemand geklaagd, dus het zou kunnen komen door de SIM-kaart, maar zeker weten doen we het niet. Als je wilt proberen moet je lappen."quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:46 schreef _Ophelia_ het volgende:
voor de service van HI
Ja meneer, het probleem ligt bij ons ja. Oplossen, neuh nergens voor nodig
terechte klacht. Zeker met dit weer zou je nooit verwachten dat ze op zouden zijnquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:46 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik ga een klacht indienen bij de AH trouwens, de invriesijsjes waren op![]()
Die ijsjes mogen ongeacht het weer nooit op zijnquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
terechte klacht. Zeker met dit weer zou je nooit verwachten dat ze op zouden zijn
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:52 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Die ijsjes mogen ongeacht het weer nooit op zijn![]()
(normaal heb ik een voorraad, maar de laatste keer dat ik boodschappen deed waren ze ook al op)
en dat zal nog wel een paar dagen durenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:21 schreef MaJo het volgende:
Net weer 4 uur getukt maar ik blijf gaar
Dan koop je toch huismerk of Campina melk?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De lokale supermarkt bleek Melkunie in de reclame te hebben, dus ik heb weer twee pakken Hollands glorieToch jammer dat Arla een Deens bedrijf is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |