Dat is zeker goede hoop want opbouwend is dit centrale duo natuurlijk van het niveau droeftoeter.quote:Op zondag 19 augustus 2012 01:07 schreef Grifte het volgende:
Goede hoop dat De Vrij weer binnen twee weken inzetbaar is, volgens de clubarts.
Is het wel zo gepast om dit te zeggen als er langdurig spreekkoren richting de scheids waren vanuit het publiek?twitter:Koeman1963 twitterde op zondag 19-08-2012 om 00:11:27Aan de inzet heeft het niet gelegen! Op karakter met 10 en een fantastisch publiek toch een punt @Feyenoord reageer retweet
Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat dat account echt is.quote:Op zondag 19 augustus 2012 01:35 schreef TC03 het volgende:
Is het wel zo gepast om dit te zeggen als er langdurig spreekkoren richting de scheids waren vanuit het publiek?twitter:Koeman1963 twitterde op zondag 19-08-2012 om 00:11:27Aan de inzet heeft het niet gelegen! Op karakter met 10 en een fantastisch publiek toch een punt @Feyenoord reageer retweet
Handig.quote:Op zondag 19 augustus 2012 01:35 schreef TC03 het volgende:
Is echt and so what??? Publiek was fantastisch!quote:Op zondag 19 augustus 2012 01:37 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat dat account echt is.
Die ruimte die ga je dus nooit krijgen in wedstrijden, behalve in de topwedstrijden misschien, maar alle andere ploegen zullen zich waarschijnlijk gaan ingraven, veel mensen achter de bal houden en Feyenoord laten komen.quote:"'Met name voorin hadden we het moeilijk met Fernandez, Schaken en Cissé. Dat is geen pech. Fernandez is een type aanvaller die op zijn best is met veel ruimte, maar in dit soort wedstrijden is er amper ruimte. Op sommige momenten moet je dan rustiger zijn en meer het overzicht hebben. Dat ligt voor Guyon wat moeilijker.'
Spreekkoren zijn nooit echt terecht, en ik lig er zelf niet echt wakker van, maar als trainer ligt dat toch wat anders.quote:Op zondag 19 augustus 2012 01:45 schreef Nozem. het volgende:
[..]
Is echt and so what??? Publiek was fantastisch!
Dat beetje schelden stopte vanzelf en was terecht!
Dit is de echte Ronald Koeman hoor.quote:Op zondag 19 augustus 2012 01:37 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat dat account echt is.
Maakt niet eens fouten met dat/wat bijvoorbeeld.
Als 30.000 mensen nou roepen dat je moeder een hoer is........quote:Op zondag 19 augustus 2012 01:47 schreef TC03 het volgende:
[..]
Spreekkoren zijn nooit echt terecht, en ik lig er zelf niet echt wakker van, maar als trainer ligt dat toch wat anders.
Haha ja dan gaat zon scheids wel ff nadenken he? en miss ff navragen bij mammiequote:Op zondag 19 augustus 2012 01:51 schreef Nozem. het volgende:
[..]
Als 30.000 mensen nou roepen dat je moeder een hoer is........
Ja. Niets mis mee.quote:Op zondag 19 augustus 2012 01:35 schreef TC03 het volgende:
Kanker lekker op naar het jodentopicquote:Op zondag 19 augustus 2012 02:41 schreef Kabolter het volgende:
Ik wist niet eens dat Feyenoord een begroting had van ongeveer 37 miljoen. Stond daar wel even van te kijken.
Dat maakt het wel erg grappig. 50% meer geld uitgeven, thuis in het "o-zo-beruchte" stadion spelen. En het dan hebben over de scheids en 1, a 2 eigen spelers hebben. En dat tegen een club die zijn gehele gewaardeerde aanval is kwijt geraakt.
Er is geen (actief) Heerenveen-topic. Ik zie er voor 31 augustus ook niet 1 komen. Of we moeten toevallig een type Immers of Mathijsen kopen. Maar goed, we hebben helaas geen begroting van 37 miljoen zodat we een elftal om deze 'bepalende' spelers kunnen bouwen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 02:46 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Kanker lekker op naar het jodentopic
Flikker dan op naar dat topic met je jankstemmetje, en maak dat topic dan maar actief. Of ga lekker naar fôk-fryslan. Als je er geen verstand van hebt, moet je gewoon lekker in je schaatshal gaan zitten klappen met een plastic vouwvel.quote:Op zondag 19 augustus 2012 03:34 schreef Kabolter het volgende:
[..]
Er is geen (actief) Heerenveen-topic. Ik zie er voor 31 augustus ook niet 1 komen. Of we moeten toevallig een type Immers of Mathijsen kopen. Maar goed, we hebben helaas geen begroting van 37 miljoen zodat we een elftal om deze 'bepalende' spelers kunnen bouwen.
Beetje hypocriet dat dat geroepen wordt ja. Terwijl ze zelf niet eens in hun eigen stad Rotterdam blijven:quote:
heb je de wedstrijd wel gezien? Dat denk ik niet.quote:Op zondag 19 augustus 2012 09:02 schreef PIETR het volgende:
Mathijsen kan echt niet meer hoor. Veels te sloom voor dit niveau. Oogde ook zwaar onzeker aan de bal. Alleen maar tikkies breed. Hopen dat de Vrij snel herstelt, kan Mathijsen mooi naar de bank.
En Immers, tjah, bakt er helemaal niets van. Gooi Vilhena maar in de basis.
Mathijsen vond ik prima spelen tot z'n rode kaart. Beetje onwennig, maar niet zo slecht als jij het zag.quote:
Mathijsen zou met zijn ervaring iets moeten toevoegen, maar hij zorgt alleen maar voor onrust achterin. Kan niet opbouwen, geeft alleen maar balletjes breed, wordt er door iedereen uitgelopen, laat zich veel te makkelijk uitkappen, veroorzaakt een domme penalty. Kortom; voegt niets toe aan Feyenoord.quote:Op zondag 19 augustus 2012 09:28 schreef Sejt het volgende:
[..]
Mathijsen vond ik prima spelen tot z'n rode kaart. Beetje onwennig, maar niet zo slecht als jij het zag.
Immers vind ik daarentegen al alle wedstrijden tot nu toe weinig tot niets toevoegen. Daarnaast, en ik weet dat het weinig met kwaliteit te maken heeft, vind ik het gewoon jammer dat hij niet zichzelf helemaal kapotscheld als hij weer eens zo'n kans mist. Totaal geen emotie.
Grote club, hoge begroting. Wil echter niet zeggen dat er ook veel geld is om te besteden aan transfers.quote:Op zondag 19 augustus 2012 03:34 schreef Kabolter het volgende:
[..]
Er is geen (actief) Heerenveen-topic. Ik zie er voor 31 augustus ook niet 1 komen. Of we moeten toevallig een type Immers of Mathijsen kopen. Maar goed, we hebben helaas geen begroting van 37 miljoen zodat we een elftal om deze 'bepalende' spelers kunnen bouwen.
Onrust vond ik meevallen, de verdediging stond gewoon prima en als je een langzamere verdediger hebt, moet je hem gewoon rugdekking geven. Dat deden BMI en Nelom nauwelijks. Balletjes breed kun je ook van Clasie zeggen, zo hou je het veld breed en zoek je de ruimte op. Ik zag Mathijsen meerdere keren diep spelen, dus misschien hebben we door verschillende brillen gekeken. De beslissende tackle was op de bal, maar raakte ook de man en daar kunnen scheidsrechters penalties voor geven, erg jammer.quote:Op zondag 19 augustus 2012 09:33 schreef PIETR het volgende:
[..]
Mathijsen zou met zijn ervaring iets moeten toevoegen, maar hij zorgt alleen maar voor onrust achterin. Kan niet opbouwen, geeft alleen maar balletjes breed, wordt er door iedereen uitgelopen, laat zich veel te makkelijk uitkappen, veroorzaakt een domme penalty. Kortom; voegt niets toe aan Feyenoord.
Immers. Die kansen die hij mist. Begint echt pijnlijk te worden.
Blijkbaar biedt Feyenoord nog steeds meer salaris dan Heerenveenquote:Op zondag 19 augustus 2012 09:33 schreef Nozem. het volgende:
[..]
Grote club, hoge begroting. Wil echter niet zeggen dat er ook veel geld is om te besteden aan transfers.
Feyenoord werkt (i.t.t. jouw clubje) met een salarisplafond en heeft niet of nauwelijks geld besteedt aan het aankopen van spelers terwijl wij ook 3 'bepalende' spelers kwijt zijn geraakt.
Wat onze club groter maakt dan de jouwe is dat spelers als Janmaat liever transfervrij bij ons komen voetballen dan bijtekenen bij jouw schijtclubje zonder uitstraling of achterban.
BMI is een geweldenaar vergeleken met Mathijssen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 09:33 schreef PIETR het volgende:
[..]
Mathijsen zou met zijn ervaring iets moeten toevoegen, maar hij zorgt alleen maar voor onrust achterin. Kan niet opbouwen, geeft alleen maar balletjes breed, wordt er door iedereen uitgelopen, laat zich veel te makkelijk uitkappen, veroorzaakt een domme penalty. Kortom; voegt niets toe aan Feyenoord.
Immers. Die kansen die hij mist. Begint echt pijnlijk te worden.
Nee hoor. Gewoon een grotere, mooiere club om voor te spelen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 09:39 schreef Adames het volgende:
[..]
Blijkbaar biedt Feyenoord nog steeds meer salaris dan Heerenveen
Dat sowieso maar ook de salarissen liggen hogerquote:Op zondag 19 augustus 2012 09:43 schreef Nozem. het volgende:
[..]
Nee hoor. Gewoon een grotere, mooiere club om voor te spelen.
Dat, ja.quote:Op zondag 19 augustus 2012 09:38 schreef Sejt het volgende:
Maar denk je niet dat je voorbarig bent om te zeggen dat hij niks toevoegt na 1 wedstrijd?
Hij heeft nou al 4 wedstrijden een 1 op 1 kans met de keeper gemist . Die tijd is er niet. Hij zal de kansen gewoon af moeten maken tegen Praag anders is het Europese avontuur alweer voorbij.quote:Op zondag 19 augustus 2012 09:44 schreef mister_popcorn het volgende:
Mathijssen heeft 't prima gedaan.
Immers komt er ook nog wel, als wij m maar genoeg tijd geven...
Dus dit.quote:Op zondag 19 augustus 2012 09:46 schreef Happel het volgende:
Mijn god wat kunnen sommigen hier van leer trekken na een partij van een nieuwe speler.
Mathijsen deed het tot, zijn rode kaart, goed gisteren.
Schei is uit joh. Mathijsen was echt heel matig gisteren. De Vrij is nu al paar klassen beter.quote:Op zondag 19 augustus 2012 09:46 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat, ja.
Mijn god wat kunnen sommigen hier van leer trekken na een partij van een nieuwe speler.
Mathijsen deed het tot, zijn rode kaart, goed gisteren.
Ik schei niet uit. Dat De Vrij een paar klassen beter is wil niet zeggen dat Mathijsen het gisteren slecht deed, want dat deed hij niet.quote:Op zondag 19 augustus 2012 09:48 schreef PIETR het volgende:
[..]
Schei is uit joh. Mathijsen was echt heel matig gisteren. De Vrij is nu al paar klassen beter.
quote:Op zondag 19 augustus 2012 04:37 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Flikker dan op naar dat topic met je jankstemmetje, en maak dat topic dan maar actief. Of ga lekker naar fôk-fryslan. Als je er geen verstand van hebt, moet je gewoon lekker in je schaatshal gaan zitten klappen met een plastic vouwvel.
Was juist blij dat hij kwam. Dacht dat hij met al zijn ervaring iets toe zou kunnen voegen, maar dat blijkt absoluut niet het geval.quote:Op zondag 19 augustus 2012 09:52 schreef Sejt het volgende:
Objectief kijken is niet voor iedereen weggelegd.![]()
De mensen die bij voorbaat al Mathijsen afzeikten toen hij 'gekocht' werd, zitten nu op de 1e rij om wat stront te blaffen en zullen dat bij elke actie van hem blijven doen.
En dat constateer je na 1 wedstrijd, waar hij ook nog eens prima speeldequote:Op zondag 19 augustus 2012 09:57 schreef PIETR het volgende:
[..]
Was juist blij dat hij kwam. Dacht dat hij met al zijn ervaring iets toe zou kunnen voegen, maar dat blijkt absoluut niet het geval.
Objectief bekeken veroorzaakte hij de strafschop waar de 0-1 uit kwam en mocht ook vertrekken met rood.quote:Op zondag 19 augustus 2012 09:52 schreef Sejt het volgende:
Objectief kijken is niet voor iedereen weggelegd.![]()
De mensen die bij voorbaat al Mathijsen afzeikten toen hij 'gekocht' werd, zitten nu op de 1e rij om wat stront te blaffen en zullen dat bij elke actie van hem blijven doen.
quote:Op zondag 19 augustus 2012 09:59 schreef Steven184 het volgende:
Echt he, maak na een wedstrijd of 10 eens een balans op. Daarvoor is het per definitie onzin.
Wat een dooddoeners weer. Bij Guidetti zag je aan alles dat dat een grote ging worden. Immers en Mathijsen zit weinig rek in, die zullen het echt niet heel veel beter gaan doen dan nu het geval is.quote:Op zondag 19 augustus 2012 09:58 schreef Dekatria het volgende:
Guidetti was anders ook aardig onzichtbaar z'n eerste wedstrijden. Gingen mensen zeuren dattie geen veldgoal maakte
En de rest van zijn wedstrijd heb jij niet gezien?quote:Op zondag 19 augustus 2012 10:00 schreef Nozem. het volgende:
[..]
Objectief bekeken veroorzaakte hij de strafschop waar de 0-1 uit kwam en mocht ook vertrekken met rood.
Voor iemand die gehaald is om rust en ervaring te
brengen is dat i.m.o. een een enorm faaldebuut.
Laatste die het presteerde om met rood te debuteren was de 18-jarige Clausio in 1994.
Onzin, je moet speler beoordelen nadat ze tenminste een serie wedstrijden hebben neergezet en zodoende een aanpassingperiode hebben gehad. Daarnaast is het vrij lastig om 11 Guidetti's in het veld te hebben als Feyenoord zijn, ook spelers met intrinsiek minder kwaliteit kunnen voor een elftal zeer waardevol zijn als ze op de juiste manier worden gebruikt.quote:Op zondag 19 augustus 2012 10:03 schreef PIETR het volgende:
[..]
[..]
Wat een dooddoeners weer. Bij Guidetti zag je aan alles dat dat een grote ging worden. Immers en Mathijsen zit weinig rek in, die zullen het echt niet heel veel beter gaan doen dan nu het geval is.
Traag als dikke stront en nerveus aan de bal coacht niet. Matig in de opbouw.quote:Op zondag 19 augustus 2012 10:03 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
En de rest van zijn wedstrijd heb jij niet gezien?
Het is godverdomme zijn eerste wedstrijd.quote:Op zondag 19 augustus 2012 10:09 schreef Nozem. het volgende:
[..]
Traag als dikke stront en nerveus aan de bal coacht niet. Matig in de opbouw.
Die was meteen aanwezig alleen sommigen zeurden omdat hij eerst alleen penalties scoorde.quote:Op zondag 19 augustus 2012 10:06 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Onzin, je moet speler beoordelen nadat ze tenminste een serie wedstrijden hebben neergezet en zodoende een aanpassingperiode hebben gehad. Daarnaast is het vrij lastig om 11 Guidetti's in het veld te hebben als Feyenoord zijn, ook spelers met intrinsiek minder kwaliteit kunnen voor een elftal zeer waardevol zijn als ze op de juiste manier worden gebruikt.
Daarnaast raad ik je aan om de eerste wedstrijden van Guidetti nog eens terug te kijken.
Sneller zal hij niet worden hoor. Tegen een rappe aanvaller is hij kansloos.quote:Op zondag 19 augustus 2012 10:10 schreef Happel het volgende:
[..]
Het is godverdomme zijn eerste wedstrijd.
Geef het tijd. Ook hij moet wennen en in passen.
Rugdekking is dus van levensbelang.quote:Op zondag 19 augustus 2012 10:16 schreef PIETR het volgende:
[..]
Sneller zal hij niet worden hoor. Tegen een rappe aanvaller is hij kansloos.
Dit dus.quote:Op zondag 19 augustus 2012 10:22 schreef elCholo het volgende:
Wat een reacties van sommigen![]()
Mathijsen speelde gewoon redelijk tot aan de penalty.
Je moet spelers even de tijd geven. Om Immers nu al af te branden gaat ook wat te ver. Die pass van Fernandez op Immers was echt zwaar ruk.
En daarbij krijgt Immers gewoon vijf 100% kansen in drie wedstrijden. Kwestie van tijd voordat hij ze er in schiet.quote:Op zondag 19 augustus 2012 10:22 schreef elCholo het volgende:
Wat een reacties van sommigen![]()
Mathijsen speelde gewoon redelijk tot aan de penalty.
Je moet spelers even de tijd geven. Om Immers nu al af te branden gaat ook wat te ver. Die pass van Fernandez op Immers was echt zwaar ruk.
Kan gebeuren??? Imo niet bij een speler met zo veel ervaring als Mathijssen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 10:50 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik vond Mathijssen gewoon degelijk spelen gister, niks mis mee. Oliedom natuurlijk die rode kaart, maar dat kan gebeuren, helaas. Gun hem eens wat tijd jongens... dat geldt ook voor Lex. Kwestie van tijd voordat hij gaat scoren
Want daar wordt je beter van?quote:Op zondag 19 augustus 2012 09:28 schreef Sejt het volgende:
[..]
Mathijsen vond ik prima spelen tot z'n rode kaart. Beetje onwennig, maar niet zo slecht als jij het zag.
Immers vind ik daarentegen al alle wedstrijden tot nu toe weinig tot niets toevoegen. Daarnaast, en ik weet dat het weinig met kwaliteit te maken heeft, vind ik het gewoon jammer dat hij niet zichzelf helemaal kapotscheld als hij weer eens zo'n kans mist. Totaal geen emotie.
Ach, daar kan en heb ik niet zoveel mee.quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:39 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Het laat iig wel zien dat je passie hebt voor je vak
Guidetti werd altijd helemaal gek als hij een kans verprutste.quote:
Ik denk dat het vooral ligt aan de speler zelf. De één zal zich goed voelen bij het direct vergeten en de ander zal willen leren van de fouten die hij maakt.quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:43 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ach, daar kan en heb ik niet zoveel mee.
Wat je in veel interviews met spitsen leest, en daar ben ik het mee eens, is dat je eigenlijk geen energie moet besteden aan gemiste kansen, want daarmee toon je vaak juist mee aan dat je niet in vorm ben. Ik ben (meer was) van het direct vergeten een gemiste mogelijkheid, je kan er toch niks meer aan veranderen, op naar de volgende kans.
Gewoon dit.quote:Op zondag 19 augustus 2012 10:26 schreef Happel het volgende:
[..]
En daarbij krijgt Immers gewoon vijf 100% kansen in drie wedstrijden. Kwestie van tijd voordat hij ze er in schiet.
De schuld lag bij Indi, niet bij mathijssen. Klaar.quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:16 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Kan gebeuren??? Imo niet bij een speler met zo veel ervaring als Mathijssen.
quote:Clubarts: we gaan er alle aan doen om De Vrij binnen 2 weken fit te krijgen
De clubarts van Feyenoord Caspar van Eijk reageerde tegen RTV Rijnmond op de blessure van Stefan de Vrij. Media schreef aan hem toe dat De Vrij vier tot zes weken uit de roulatie zal zijn. Volgens Van Eijk is dat mogelijk, maar zou het ook goed kunnen dat De Vrij sneller terug is. 'We gaan er alles aan doen om hem binnen twee weken fit te krijgen.Het valt in zoverre mee dat hij in ieder geval niets gebroken heeft aan zijn enkel. Vorig seizoen is hij ook geblesseerd geweest aan zijn enkel. Nu is het zijn andere. We hopen dat het herstel sneller zal gaan als toen. Ik heb er het volste vertrouwen in.'
Objectief bekeken ben je gewoon een halve zool zonder verstand van voetbal en met een groot gebrek aan nuancequote:Op zondag 19 augustus 2012 10:00 schreef Nozem. het volgende:
[..]
Objectief bekeken veroorzaakte hij de strafschop waar de 0-1 uit kwam en mocht ook vertrekken met rood.
Voor iemand die gehaald is om rust en ervaring te
brengen is dat i.m.o. een een enorm faaldebuut.
Laatste die het presteerde om met rood te debuteren was de 18-jarige Clausio in 1994.
quote:Op zondag 19 augustus 2012 10:03 schreef PIETR het volgende:
[..]
[..]
Wat een dooddoeners weer. Bij Guidetti zag je aan alles dat dat een grote ging worden.
Op basis van 1 wedstrijd vind ik dat wat vroeg geoordeeldquote:Op zondag 19 augustus 2012 09:57 schreef PIETR het volgende:
[..]
Was juist blij dat hij kwam. Dacht dat hij met al zijn ervaring iets toe zou kunnen voegen, maar dat blijkt absoluut niet het geval.
Niet mee eens. Vorig jaar was ik hier echt niet de enige die na zijn eerste wedstrijd tegen NAC uit al zag dat Guidetti het echt wel in zich had. Natuurlijk wordt de hype groter als je een hattrick tegen Twente maakt, maar de mensen die Feyenoord een beetje intensief volgden waren al vrij snel overtuigd. Het is niet voor niets dat heel dit topic op z'n kop stond omdat Guidetti ziek was tegen Ajax-uit. Toen had hij nog niet zo bijster veel gepresteerd. Alleen inZanity vond Fernandez geloof ik een betere spits, maar die gast spoort dan ook niet.quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:45 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]joh, ga nou gauw weg
Na een wedstrijd of 6 werd er over die gozere ook flink geklaagd. Dat gedoe dat hij een grote ging worden kwam pas na twente op gang hoor.
Dat dus.quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:53 schreef Merkie het volgende:
[..]
Niet mee eens. Vorig jaar was ik hier echt niet de enige die na zijn eerste wedstrijd tegen NAC uit al zag dat Guidetti het echt wel in zich had. Natuurlijk wordt de hype groter als je een hattrick tegen Twente maakt, maar de mensen die Feyenoord een beetje intensief volgden waren al vrij snel overtuigd. Het is niet voor niets dat heel dit topic op z'n kop stond omdat Guidetti ziek was tegen Ajax-uit. Toen had hij nog niet zo bijster veel gepresteerd. Alleen inZanity vond Fernandez geloof ik een betere spits, maar die gast spoort dan ook niet.
inZanity - november 2011.quote:Mwah ik vind Guidetti zeker in potentie veel beter dan Fernandez.
Die in tegenstelling tot jou wel beschikt over argumenten.quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:43 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Objectief bekeken ben je gewoon een halve zool zonder verstand van voetbal en met een groot gebrek aan nuance
Je "argumentatie" mist elke nuance en is zodoende eveneens irrelevant.quote:Op zondag 19 augustus 2012 14:54 schreef Nozem. het volgende:
[..]
Die in tegenstelling tot jou wel beschikt over argumenten.
Jouw platvloerse mening is niemand hier in geinteresseerd.
Doe maar zo thuis tegen je moeder klaphark.
Hij veroorzaakte geen penalty en kreeg geen rood?quote:Op zondag 19 augustus 2012 15:45 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Je "argumentatie" mist elke nuance en is zodoende eveneens irrelevant.
Is begrijpend lezen zo moeilijk?quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:00 schreef Nozem. het volgende:
[..]
Hij veroorzaakte geen penalty en kreeg geen rood?
Van een bepalende speler mag je wel iets meer verwachten dan 'niet slecht spelen' hequote:Op zondag 19 augustus 2012 16:05 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Is begrijpend lezen zo moeilijk?
"Enorm faaldebuut" is overtrokken, gezien hij de rest van de wedstrijd niet slecht speelde, hij de bal gewoon raakte, en BMI gewoon geen rugdekking gaf terwijl hij 60m van de goal stond.
Ik denk dat de komende 10 weken we gewoon hetzelfde elftal zien staan... hoe erg het ook is.quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:16 schreef StraatSoldaat het volgende:
Wanneer gaat Koeman eindelijk een keer met een andere spits spelen? Ik was vorig seizoen fan van Fernandez ondanks zijn woede uitbarstingen maar nu speelt hij echt waardeloos. Cisse trouwens ook en Cabral ook. Alleen Schaken kan er wat van in de voorhoede
Omdat er geen andere spits is, gok ik zoquote:Op zondag 19 augustus 2012 16:16 schreef StraatSoldaat het volgende:
Wanneer gaat Koeman eindelijk een keer met een andere spits spelen? Ik was vorig seizoen fan van Fernandez ondanks zijn woede uitbarstingen maar nu speelt hij echt waardeloos. Cisse trouwens ook en Cabral ook. Alleen Schaken kan er wat van in de voorhoede
Immers,Achanbar, Te Vrede.quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:17 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Omdat er geen andere spits is, gok ik zo
Maar faalt tot nu toe in elke wedstrijdquote:Op zondag 19 augustus 2012 16:19 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Immers,Achanbar, Te Vrede.
Immers schiet in de trainingen er blijkbaar alles in.
Is blijkbaar ook een van de beste vrienden van Guidetti.quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:19 schreef ForzaCaptian het volgende:
Armenteros was toch (redelijk) goedkoop op te halen? Echte goalgetter is het misschien niet, maar nog altijd meer dan we nu in huis hebben, want er moet echt iets gebeuren.
Immers?quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:23 schreef RvLaak het volgende:
Weet iemand wat AZ voor Altidore wil hebben?
Je begrijpt het echt niet hequote:Op zondag 19 augustus 2012 16:15 schreef Nozem. het volgende:
[..]
Van een bepalende speler mag je wel iets meer verwachten dan 'niet slecht spelen' he
Snap echt niet waarom mensen hem ophemelen na gisteren.
komt wel, hij moet nog gewoon wennen aan het tempoquote:Op zondag 19 augustus 2012 16:15 schreef Nozem. het volgende:
[..]
Van een bepalende speler mag je wel iets meer verwachten dan 'niet slecht spelen' he
Snap echt niet waarom mensen hem ophemelen na gisteren.
Die Chevalier bij RKC is ook wel een baas hoor.quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:23 schreef ForzaCaptian het volgende:
Je hebt gewoon een spits nodig die scoort, zie Altidore nu bij AZ.
nee scoutingssysteem bij Feyenoord lijkt nog steeds niet op orde.quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:38 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Die Chevalier bij RKC is ook wel een baas hoor.
Kan me niet voorstellen dat RKC daar veel voor betaald heeft.
De volgende aasgieren cirkelen alweer boven manchesterquote:John Guidetti zet zijn loopbaan mogelijk voort bij AC Siena. De Italiaanse club zou volgens Sky Sport Italia een aanbieding hebben gedaan om de twintigjarige aanvaller van Manchester City komend jaar de wit en zwarte clubkleuren te laten dragen.
Siena wil de Zweed graag op huurbasis overnemen van The Citizens. In het huurcontract willen de Italianen gelijk een mogelijkheid tot koop opnemen. Bij de Bianconeri zou de aanvaller de opvolger moeten worden van Mattia Destro, die onlangs de overstap maakte naar AS Roma.
Guidetti heeft in Manchester geen vooruitzicht op speelminuten in het eerste elftal. Een verkoop of verhuur heeft daarom momenteel de voorkeur. Naast Siena zit ook Feyenoord, dat hem vorig jaar ook al huurde, achter de diensten van de spits aan.
Waar je je druk om kan maken. Het zijn niet eens directe concurrenten.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:02 schreef Chewbalhaar het volgende:
Kutweekend weer![]()
Die boeren, joden en kaasfiguren spelen hun tegenstanders compleet van de mat en scoren meer dan wij in de hele maand
nou als hij zo van Feyenoord houdt wimpelt hij dat af.quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:57 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
De volgende aasgieren cirkelen alweer boven manchester
AZ wel lijkt me.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:15 schreef Happel het volgende:
[..]
Waar je je druk om kan maken. Het zijn niet eens directe concurrenten.
Ik hoop uiteraard weer op een rukseizoen van een of meerdere van deze clubsquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:15 schreef Happel het volgende:
[..]
quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ajax psv en Twente die met dikke cijfers al hebben weten te winnen terwijl wij een betere selectie hebben dan alle drie. Een spits is echt belangrijk.
Helemaal mee ons hoor. Heb er ook wel vertrouwen in dat het ons gaat lukken om Europees te halen. Het blijft hopen dat Van Geel nog een spits weet te huren of dat Driedetti terugkomt. Nog twee weken afwachten.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:31 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Ik hoop uiteraard weer op een rukseizoen van een of meerdere van deze clubs
Ik vind dat de doelstelling op een plek bij de eerste 5 moet liggen (plek 4 of 5 dan uiteraard).
Zodra ze allemaal top spelen zijn het geen concurrenten, maar dan moet je wel boven de héle 'rest' blijven.
Snap ik. Was ook erg storend gisteren. Elftal speelde goed en Heerenveen had niet bijster veel in te brengen. Alleen zo een Fernandez.quote:Daarbij is het gewoon een stukje frustratie over ons gebrek aan scorend vermogen, want als je een goede aanval zou hebben zou je met de rest van de selectie wel degelijk weer om de 2e/3e plek kúnnen spelen, als er veel spelers een goed seizoen draaien. Zonde om dat dan niet te kunnen halen omdat we noodgedwongen met prutsers als Fernandez moeten spelen
Oppnan Gangnam style.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:44 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Die post je overal. Stoere boii.
Tegen een meevoetballend team kan hij nog wel eens iets brengen. Opzich waren zijn statistieken vorig seizoen niet eens zo slecht. Als er weinig ruimte is heb je alleen geen kut aan die kerel. Kan een hoop zeggen, maar daar had B2 toch wel gelijk inquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:41 schreef Happel het volgende:
[..]
Alleen zo een Fernandez.Die zou niet eens plaats mogen nemen op de tribune, zo slecht speelt die.
Met kuyt hadden we zeker gewonnen van zowel kiev als heerenveen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kuyt genoemd
Castaiginos, Guidetti Kalou en uiteindelijk komt er niemand
Redelijk goedkoop? Een paar miljoen ja. Kan Feyenoord nog altijd niet betalen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:19 schreef ForzaCaptian het volgende:
Armenteros was toch (redelijk) goedkoop op te halen? Echte goalgetter is het misschien niet, maar nog altijd meer dan we nu in huis hebben, want er moet echt iets gebeuren.
Gelimiteerde som toch van rond de miljoen?quote:Op zondag 19 augustus 2012 19:05 schreef TC03 het volgende:
[..]
Redelijk goedkoop? Een paar miljoen ja. Kan Feyenoord nog altijd niet betalen.
Bij Vålerenga, waar Singh vandaan komt, speelde een van de grootste spitsentalenten van Noorwegen/Europa, speelt nu voor Sallzburg. Dan denk je toch waarom wij hem niet zagen als we al sinds Januari bij Singh zaten.quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:50 schreef macca728 het volgende:
[..]
nee scoutingssysteem bij Feyenoord lijkt nog steeds niet op orde.
Je moet toch wel een paar leuke spitsen kunnen scouten die je voor weinig kan halen.
Nee, althans Ajax bood te weinigquote:Op zondag 19 augustus 2012 19:17 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Gelimiteerde som toch van rond de miljoen?
Bordeaux en omstreken.quote:Op zondag 19 augustus 2012 19:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waar scout Boskampie eigenlijk voor ons?
Belgie toch ?quote:Op zondag 19 augustus 2012 19:40 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Bordeaux en omstreken.
Al schijnt daar geen goede spits rond te lopen.
Waar schaal jij dit Feyenoord in dan?quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:15 schreef Happel het volgende:
[..]
Plek 3 of 4 en voor die plekken zijn AZ en twente de grootste tegenstanders.quote:Op zondag 19 augustus 2012 19:56 schreef Nozem. het volgende:
[..]
Waar schaal jij dit Feyenoord in dan?
Ik denk dat AZ, PSV en Twente voor de eerste 3 plaatsen zijn en wij het met ajax moeten uitvechten voor de 4e plaats. Voor de rest is er geen team dat in de buurt hoort te komen bij de top 5!quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:47 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Plek 3 of 4 en voor die plekken zijn AZ en twente de grootste tegenstanders.
Zo'n jongen is ook gewoon hetzelfde.quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:37 schreef Kerftminister het volgende:
Maar die Guyon kan echt niet meer joh, heb vandaag in een hele dag Eredivisie geen slechtere spits gezien dan hij. Misschien moeten we desnoods maar Tom van Weert van Den Bosch halen, kan nooit veel kosten.
Ik wacht voor de formaliteit nog een wedstrijd of 6 alvorens ik de "i told you so" story ga gevenquote:Op zondag 19 augustus 2012 01:21 schreef Nozem. het volgende:
Fijn toch dit. Een miljoen plus salaris verspilt aan een uitgerangeerde Joris de draak en gelijkspelen tegen de kutfriezen van san marco omdat de spitsenpositie geen prioriteit heeft ondanks de voorbereiding.
FC WANBELEID 2.0???
Idem mbt Fernandezquote:Op maandag 20 augustus 2012 12:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik wacht voor de formaliteit nog een wedstrijd of 6 alvorens ik de "i told you so" story ga geven
Gerechtigheid.quote:Aanklager wil Mathijsen één duel schorsen
Joris Mathijsen krijgt een rode kaart na een overtreding op Filip Djuricic (rechts) in de wedstrijd tegen Heerenveen in de Kuip. Het duel eindigde in een 1-1 gelijkspel. © anp.
De aanklager betaald voetbal wil Joris Mathijsen voor één wedstrijd schorsen. De verdediger van Feyenoord moet voor vanmiddag 15.30 uur laten weten of hij dat schikkingsvoorstel accepteert.
Mathijsen kreeg zaterdag tijdens de thuiswedstrijd van zijn nieuwe club tegen sc Heerenveen (1-1) een rode kaart . Als de verdediger akkoord gaat met een schorsing van één duel, dan mist hij zaterdag alleen de uitwedstrijd bij Heracles Almelo.
Ik kan me nog herinneren dat iemand riep dat Guidetti er gewoon maar uitgehaald moest worden, want guyon Fernandez was oh zoveel beter.quote:Op zondag 19 augustus 2012 14:07 schreef Merkie het volgende:
[..]
inZanity - november 2011.
Oké, genoeg gelachen om het verleden.
Fernandez is een prima eredivisiespits hoorquote:Op maandag 20 augustus 2012 13:01 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Ik kan me nog herinneren dat iemand riep dat Guidetti er gewoon maar uitgehaald moest worden, want guyon Fernandez was oh zoveel beter.![]()
Na de wedstrijd van zaterdag is toch wel weer pijnlijk duidelijk geworden dat we een spits nodig hebben. En Immers, tsja, dat gaat niets meer worden.
Dat hij er niks van kan.quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:05 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Welk gelijk mbt Fernandez wil je halen dan?
Hou alsjeblieft op man. Ja tegen een Ajax, PSV of Twente is het leuk dat hij veel kan rennen, maar zet hem dan op de vleugels, waar hij ook niet opgesteld hoeft te worden want daar hebben we 2 klasse betere spelers. In de spits moet je meer kunnen dan alleen maar rennen, en tevens heeft hij ook niet het inzicht van een echte spits. Nee die Fernandez is niks, en zal ook niks worden.quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Fernandez is een prima eredivisiespits hoor
Daar ben ik het overigens wel mee eens. Je gaat toch geen afgedankte jood halen, en nee ik ga deze discussie nu niet weer voeren. Achterlijke onzin.quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hier werd trouwens ook door best veel mensen gezegd liever Fernandez dan Buly
Dat is per definitie onzin. En Fernandez speelt nu zijn 6e seizoen in de Nederlandse competitie en is al aan Feyenoord gewend, dan hoef je nergens 6 wedstrijden op te wachten.quote:
Was de mening van Inzanity.. Hij heeft ook nog liever Fernandez dan bv Armenteros of Gerndt..quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:07 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Hou alsjeblieft op man. Ja tegen een Ajax, PSV of Twente is het leuk dat hij veel kan rennen, maar zet hem dan op de vleugels, waar hij ook niet opgesteld hoeft te worden want daar hebben we 2 klasse betere spelers. In de spits moet je meer kunnen dan alleen maar rennen, en tevens heeft hij ook niet het inzicht van een echte spits. Nee die Fernandez is niks, en zal ook niks worden.
Als je die discussie niet wil voeren beetje flauw om je eigen kortzichtige mening neer te pleuren.quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:07 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Daar ben ik het overigens wel mee eens. Je gaat toch geen afgedankte jood halen, en nee ik ga deze discussie nu niet weer voeren. Achterlijke onzin.
Als je geen duidelijk betere speler wilt halen moet je het ook niet doen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Was de mening van Inzanity.. Hij heeft ook nog liever Fernandez dan bv Armenteros of Gerndt..
Wij (of in ieder geval ik, met nog een paar andere mensen hier in dit topic) hebben deze discussie al gevoerd. Bulykin is net zoals een Armenteros of Gerndt niet heel veel beter dan Fernandez, wat ook weer aangeeft dat je hem niet moet kopen. Als er dan ook nog eens bijkomt dat het een afgedankt jood is, en we net weer 2e zijn geworden moet je dat niet willen. De afgedankte spelers halen van je grootste concurrent dat is keiharde vernedering.quote:[..]
Als je die discussie niet wil voeren beetje flauw om je eigen kortzichtige mening neer te pleuren.
Alle 3 die spelers zijn echt klassen beter dan Fernandez. Apart dat dan zo weinig wordt gezien.quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:12 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Als je geen duidelijk betere speler wilt halen moet je het ook niet doen.
[..]
Wij (of in ieder geval ik, met nog een paar andere mensen hier in dit topic) hebben deze discussie al gevoerd. Bulykin is net zoals een Armenteros of Gerndt niet heel veel beter dan Fernandez, wat ook weer aangeeft dat je hem niet moet kopen. Als er dan ook nog eens bijkomt dat het een afgedankt jood is, en we net weer 2e zijn geworden moet je dat niet willen. De afgedankte spelers halen van je grootste concurrent dat is keiharde vernedering.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:12 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Bulykin is net zoals een Armenteros of Gerndt niet heel veel beter dan Fernandez.
Hou alsjeblieft op man. Gerndt en Armenteros en Bulykin zijn echt geen klasse beter dan Fernandez. Laat me alsjeblieft niet lachen man.quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Alle 3 die spelers zijn echt klassen beter dan Fernandez. Apart dat dan zo weinig wordt gezien.
Fernandez is gewoon niveau Excelsior.
Ja leuk. Maar het is zo.quote:
Alle 3 kunnen ze een bal controleren. Dan ben je al gelijk een aantal klasses beter dan Fernandez.quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:17 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Hou alsjeblieft op man. Gerndt en Armenteros en Bulykin zijn echt geen klasse beter dan Fernandez. Laat me alsjeblieft niet lachen man.
[..]
Ja leuk. Maar het is zo.
Armenteros en Gerndt wordt hier echt overschat mbt de toegevoegde waarde die ze voor Feyenoord zouden hebben momenteel. Bulykin is een ander verhaal.quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Alle 3 die spelers zijn echt klassen beter dan Fernandez. Apart dat dan zo weinig wordt gezien.
Fernandez is gewoon niveau Excelsior.
Daar zou je nog over kunnen discussiëren inderdaad. Ik denk dat je gelijk hebt dat Buly op dit moment van de meeste toegevoegde waarde zou zijn.quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:17 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Armenteros en Gerndt wordt hier echt overschat mbt de toegevoegde waarde die ze voor Feyenoord zouden hebben momenteel. Bulykin is een ander verhaal.
Onzin man. Dan kunnen we net zo goed Achahbar erin zetten. We zitten in een financiele situatie waar je niet elke lamlul moet gaan halen. Als het geen Guidetti achtige spelers zijn (dus een echte toegevoegde waarde hebben) moet je ze niet halen. Al die spelers zijn gewoon ruk, en kan je prima af met jeugd of Fernandez zelf.quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Alle 3 kunnen ze een bal controleren. Dan ben je al gelijk een aantal klasses beter dan Fernandez.
En Bulykin wordt echt overschat. WTF zien al die mensen in die gozer. Zo goed is die helemaal niet hoorquote:Op maandag 20 augustus 2012 13:17 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Armenteros en Gerndt wordt hier echt overschat mbt de toegevoegde waarde die ze voor Feyenoord zouden hebben momenteel. Bulykin is een ander verhaal.
Heel simpel, hij heeft Ajax op zijn CV staan.quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:20 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
En Bulykin wordt echt overschat. WTF zien al die mensen in die gozer. Zo goed is die helemaal niet hoor
De statistieken laten iets anders zien.quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:20 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Onzin man. Dan kunnen we net zo goed Achahbar erin zetten. We zitten in een financiele situatie waar je niet elke lamlul moet gaan halen. Als het geen Guidetti achtige spelers zijn (dus een echte toegevoegde waarde hebben) moet je ze niet halen. Al die spelers zijn gewoon ruk, en kan je prima af met jeugd of Fernandez zelf.
[..]
En Bulykin wordt echt overschat. WTF zien al die mensen in die gozer. Zo goed is die helemaal niet hoor
Per minuut productiever dan Guidetti, zeker als je meeneemt dat hij de penalty's niet nam en Guidetti wel.quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:22 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Heel simpel, hij heeft Ajax op zijn CV staan.
Is hij zo goed, of was de rest van het team zo goed in het in stelling brengen van hem?quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
De statistieken laten iets anders zien.
Reden om em al dus niet te halen.§quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:22 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Heel simpel, hij heeft Ajax op zijn CV staan.
Ok, dank voor je uitleg wat je in hem ziet. Dat geeft mij gelijk inzicht in het feit dat jij er geen pepernoot van begrijpt. Want als jij alleen naar de statistieken gaat zitten kijken zegt het voor mij genoeg.quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
De statistieken laten iets anders zien.
Moet je het nog steeds afmaken. Denk dat hij best tot z'n recht zou komen met de voorzetten van o.a. Schaken, Janmaat en Vormer op dit moment.quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:24 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Is hij zo goed, of was de rest van het team zo goed in het in stelling brengen van hem?
Bljikbaar weet hij veel te scoren, zelfs met weinig speeltijd. Groot, sterk en kan koppen .. dan ben je doorgaans meteen een gemankeerde voetballer, maar in het juiste systeem kan zo'n spits enorm renderen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:20 schreef TheGreatHooD het volgende:
Jij kijkt alleen naar of het een " afgedankte Jood" is triangeljostiquote:Op maandag 20 augustus 2012 13:24 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Reden om em al dus niet te halen.§
[..]
Ok, dank voor je uitleg wat je in hem ziet. Dat geeft mij gelijk inzicht in het feit dat jij er geen pepernoot van begrijpt. Want als jij alleen naar de statistieken gaat zitten kijken zegt het voor mij genoeg.
Hij kan wel degelijk voetballen hoor, ik heb idee dat hij nu te veel gaat nadenken als hij aan de bal komt. Net als die pass op Immers, eigenlijk had het gewoon moeten zijn: Niet nadenken gewoon die keeper met bal en al het doel inwerken. Nu probeert hij een voetballende spits te zijn (Tomasson), terwijl hij gewoon moet scoren (Makaay).quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:22 schreef Lastpost het volgende:
Ik vind die drie trouwens niet zozeer geweldige voetballers, maar Fernandez kan echt maar twee dingen in het veld, zich als een debiel gedragen en als een blind paard rennen.
OMFG. Dit ga je toch niet menen. In de laatste kwartiertjes invallen, tegen matige ploegen zoals VVV, NEC, NAC, etc. om dan een doelpuntje of 2 mee te pikken die hij er alleen maar 2cm over de lijn hoeft te tikken omdat een andere speler geheel in zijn eentje het doelpunt heeft voorbereid om zo de productiefste speler te worden in de ED. En daar ga jij het dan allemaal op baseren?!quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Per minuut productiever dan Guidetti, zeker als je meeneemt dat hij de penalty's niet nam en Guidetti wel.
Volgens mij zei Knut dat het een goede speler was.quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij kan wel degelijk voetballen hoor, ik heb idee dat hij nu te veel gaat nadenken als hij aan de bal komt. Net als die pass op Immers, eigenlijk had het gewoon moeten zijn: Niet nadenken gewoon die keeper met bal en al het doel inwerken. Nu probeert hij een voetballende spits te zijn (Tomasson), terwijl hij gewoon moet scoren (Makaay).
En dat waren al mijn open deuren voor vandaag.![]()
Oh en Gerndt is echt baggerslecht.
Jaar daarvoor legt ie er bij Ado ook gewoon 21 in hoor.quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:25 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
OMFG. Dit ga je toch niet menen. In de laatste kwartiertjes invallen, tegen matige ploegen zoals VVV, NEC, NAC, etc. om dan een doelpuntje of 2 mee te pikken die hij er alleen maar 2cm over de lijn hoeft te tikken omdat een andere speler geheel in zijn eentje het doelpunt heeft voorbereid om zo de productiefste speler te worden in de ED. En daar ga jij het dan allemaal op baseren?!
Dus geen goede spits voor Feyenoord imo.quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Bulykin is de perfecte afmaker hoor. Het nadeel dat hij alleen op voorzetten leeft en voor de rest niet nuttig is.
Inderdaad.quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:26 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dus geen goede spits voor Feyenoord imo.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:26 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dus geen goede spits voor Feyenoord imo.
Tot dusver vliegen er iedere wedstrijd genoeg uitstekende voorzetten de 16 meter in.quote:
Gerndt gaat dit seizoen wel bewijzen dat het een goede voetballer isquote:Op maandag 20 augustus 2012 13:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij kan wel degelijk voetballen hoor, ik heb idee dat hij nu te veel gaat nadenken als hij aan de bal komt. Net als die pass op Immers, eigenlijk had het gewoon moeten zijn: Niet nadenken gewoon die keeper met bal en al het doel inwerken. Nu probeert hij een voetballende spits te zijn (Tomasson), terwijl hij gewoon moet scoren (Makaay).
En dat waren al mijn open deuren voor vandaag.![]()
Oh en Gerndt is echt baggerslecht.
Het is het totaalpakket he, qua potentie ben ik het zeker met je eens. Maar je hebt niks aan die potentie als de gemiddelde Breuer je uit de wedstrijd kan fysieken.quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:25 schreef elCholo het volgende:
Achahbar is nu al twee klassen beter dan Fernandez ondanks dat hij ook nog te licht is misschien. Qua potentie kan je die twee niet eens vergelijken. Met het talent wat Achahbar heeft zou die nog best wel eens kunnen gaan verrassen als hij de kans krijgt.
Hoezo vind jij het een goede voetballer dan?quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Gerndt gaat dit seizoen wel bewijzen dat het een goede voetballer is
Blijkbaar kijk ik dan niet goed genoeg. Ik zal er dit weekend eens extra aandacht aan schenkenquote:Op maandag 20 augustus 2012 13:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[..]
Tot dusver vliegen er iedere wedstrijd genoeg uitstekende voorzetten de 16 meter in.
Omdat er misschien een mannetje staat die elke wedstrijd 1 of 2 voorzetten geeft die precies aankomen. Voor de rest heeft hij geen pepernoot gedaan. Het is een trage speler die wel kan koppen. Jeej, dat kan Immers volgens mij ook, zet hem dan maar in de spits. Kom op man, kijk wat verder dan je neus lang is, en houd die financiele situatie nou eens mee in je conclusies. Met een Bulykin ga je echt geen sprongen vooruit en eindig je op precies dezelfde plek als zonder hem.quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jaar daarvoor legt ie er bij Ado ook gewoon 21 in hoor.
En ik beweer hier niet dat het een wereldvoetballer is ofzo, maar wel een enorme verbetering in vergelijking met Fernandez.
Heb je hem dan voor zijn FC Utrecht-tijd al zien spelen Knut? Tot nu toe kan hij mij zeker niet overtuigen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Gerndt gaat dit seizoen wel bewijzen dat het een goede voetballer is
Goede techniek, goed schot en loopt goed. Ik kijk best vaak naar wedstrijden Utrecht en zie hem ook af en toe trainen waar ze er van alle kanten invliegen. Vorig jaar was gewoon een kutseizoen met die rechtzaak enzo, maar dit seizoen gaat ie er zeker 15-20 maken.quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoezo vind jij het een goede voetballer dan?
Nee, maar wel erg veel bij Utrecht dus, ook op de training.quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Heb je hem dan voor zijn FC Utrecht-tijd al zien spelen Knut? Tot nu toe kan hij mij zeker niet overtuigen.
Heb je gelijk in.quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is het totaalpakket he, qua potentie ben ik het zeker met je eens. Maar je hebt niks aan die potentie als de gemiddelde Breuer je uit de wedstrijd kan fysieken.
Die kleine kereltjes bij Barca staan ook fysiek hun mannetje, en dat maakt ze nog moeilijker af te stoppen.
Is hij een Guidetti in wording? Zo ja, gooi hem maar voor de leeuwen. Het is niet alsof er zo veel extra kwaliteit rondlooptquote:Op maandag 20 augustus 2012 13:32 schreef macca728 het volgende:
tijd voor Achahbar dan maar in de spits ?
Slechter dan Fernandez zal het niet zijn en die heeft helemaal geen potentie.quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:33 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Is hij een Guidetti in wording? Zo ja, gooi hem maar voor de leeuwen. Het is niet alsof er zo veel extra kwaliteit rondloopt
Iedereen scoort veel op de trainingen...quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:31 schreef RvLaak het volgende:
Over trainingen gesproken... Er werd, volgens mij in het vorige topic, gezegd dat Immers veel scoort op de trainingen... Iemand hier dat live gezien?
quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:33 schreef macca728 het volgende:
[..]
Slechter dan Fernandez zal het niet zijn en die heeft helemaal geen potentie.
Mulder incluis?quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Iedereen scoort veel op de trainingen...
Grapjurk.quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:34 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ach, ook een renner heeft zo zijn nut. Lijkt me handig op het middenveld. Kan hij zowel mee naar voren als mee naar achter.
[..]
Mulder incluis?
Om wat te doen? Als hij zo graag nutteloos op en neer rent, geef hem dan een vlag in z'n handen en posteer hem aan de zijlijn...quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:34 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ach, ook een renner heeft zo zijn nut. Lijkt me handig op het middenveld. Kan hij zowel mee naar voren als mee naar achter.
Het zou toch kunnen? Je ziet vaak genoeg keepers naar voren komen als de nood hoog is. Lijkt me dan handig als ze ook kunnen voetballenquote:Op maandag 20 augustus 2012 13:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Grapjurk.
Je snapt wat ik bedoel: op trainingen vliegen de omhalen, volleys en afstandsschoten vanaf 40 meter in de kruising je om de oren. Is toch wel ff wat anders met 40-45 duizend man op de tribune en slechts één enkele kans
Ik denk dat ze daar in Alkmaar nog nachtmerries van hebbenquote:Op maandag 20 augustus 2012 13:41 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Het zou toch kunnen? Je ziet vaak genoeg keepers naar voren komen als de nood hoog is. Lijkt me dan handig als ze ook kunnen voetballen.
Misschien dat ze nu wel de kans krijgen, nu de Ramadan is afgelopen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
Fernandez en Cisse hebben de kans nu wel gehad dacht ik zo tijd voor Elabdellaoui en Achabar ?
FF een nuance in de hele spitsen discussie: we zijn nog maar 2 wedstrijden ver.quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
Fernandez en Cisse hebben de kans nu wel gehad dacht ik zo tijd voor Elabdellaoui en Achabar ?
2 competitiewedstrijden, 2 Vcl wedstrijden en 1 serieuze oefenwedstrijd.quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:51 schreef RvLaak het volgende:
[..]
FF een nuance in de hele spitsen discussie: we zijn nog maar 2 wedstrijden ver.
Het is dan ook een nuancequote:Op maandag 20 augustus 2012 13:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
2 competitiewedstrijden, 2 Vcl wedstrijden en 1 serieuze oefenwedstrijd.
Werkt ook zo in Praag. Vanmorgen voor uitwedstrijd kaart besteld daar. Nu binnen. Eretribune here we come.quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:24 schreef Mixende_match het volgende:
zo, kaartjes binnen voor a.s. donderdag! Wel fijn, zo kaartje bestellen voor t vak van je seizoenskaart
Oh, vet! Wilde ook naar praag, maar degene met wie ik altijd ga nietquote:Op maandag 20 augustus 2012 14:28 schreef Happel het volgende:
[..]
Werkt ook zo in Praag. Vanmorgen voor uitwedstrijd kaart besteld daar. Nu binnen. Eretribune here we come.
Spartanen gaan tegenwoordig alleen nog naar PSV.quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:24 schreef zoekeenleven het volgende:
Is die bel hassani van Sparta niets voor ons? Behendige buitenspeler, en wekenlijks uitblinker bij sparta.
Hoe heb je dat gefixt? Via die Tsjechische ticketsite?quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:28 schreef Happel het volgende:
[..]
Werkt ook zo in Praag. Vanmorgen voor uitwedstrijd kaart besteld daar. Nu binnen. Eretribune here we come.
quote:'Fans Aston Villa vragen trainer om derde speler met Feyenoord-band'
Volgens de Birmingham Mail wil de achterban van Aston Villa graag dat John Guidetti naar hun club komt. De spits is eigendom van Manchester City, maar staat daar erg laag in de pikorde. Om die reden mocht hij vorig seizoen verhuurd worden aan Feyenoord en daar werd hij een sensatie. De supporters in Birmingham willen dat nu graag zelf meemaken, terwijl men in Rotterdam ook nog hoop houdt.
Guidetti's toekomst ligt, met nog elf dagen voor de boeg op de transfermarkt, nog helemaal open. Zeker lijkt dat hij door de aanwezigheid van Sergio Agüero, Mario Balotelli, Edin Dzeko en Carlos Tévez geen kansen krijgt bij City. Directeur Brian Marwood sprak al met collega Martin van Geel over de situatie rondom de spits, maar absolute zekerheid kreeg Feyenoord niet.
Andere clubs waagden de afgelopen periode al pogingen bij the Citizens om Guidetti te huren of te kopen, maar vooralsnog kwam er niets concreets langs. Bovendien is het zeer de vraag of de makkelijk scorende Zweed snel weer op een veld staat. Feyenoord-arts Casper van Eijck onthulde zaterdag nog dat de blessure waarmee Guidetti kampt, erg serieus is. De dokter zei dat men zelfs vreesde voor een vroegtijdig einde van de carrière van de Scandinavische spits.
“De eerlijkheid gebied te zeggen dat we dat wel in ons achterhoofd hebben gehouden. Bij bepaalde voedselvergiftingen gaat het lichaam allerlei anti-stoffen aanmaken om die bacterie op te ruimen. Soms kunnen die stoffen ook zenuwbanen aantasten. Dat is bij John het geval. Ook de zenuw in zijn rechterbeen, waarmee hij moet voetballen, is aangetast. Het herstel daarvan duurt eindeloos. Dat kun je eigenlijk niet behandelen.”
De supporters van Aston Villa hopen vurig dat Guidetti snel herstelt en op huurbasis naar Villa Park zal komen. In een grote poll gaf 31 procent aan dat hij de voorkeur geniet als zomeraanwinst voor in de voorhoede. Mocht Guidetti werkelijk komen, dan loopt hij sowieso twee bekenden tegen het lijf. Karim El Ahmadi en Ron Vlaar transfereerden ook al naar de Engelse club. En vóór dat duo koos Brett Holman ook al voor de overstap vanaf AZ.
Die kaarten wel. Je krijgt gewoon een e-ticket. Wat ik begreep is het hoofdtribune, geen ere. Avonturiers als we zijn gaan wel proberen er te komen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:23 schreef TN-FR het volgende:
[..]
Hoe heb je dat gefixt? Via die Tsjechische ticketsite?
Wat voor mij er vooral uit springt zijn de woorden van de clubarts... Voor ons is het lastig oordelen of Guidetti zou kunnen herstellen of niet, hij zit er veel dichter op. Als hij serieuze twijfels heeft, lijkt het mij verstandig om het toch voorbij te laten gaan.quote:
Dat mag weer niet.quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:29 schreef Pinguino81 het volgende:
Feyenoordforum waar ik zit en wat meer aanmeldingen wil hebben
quote:
Dit. Maar goed dat je het eerst vraagtquote:
Hoezo mag dat niet dan? Puur uit interesse, aangezien ik daar toch niet komquote:Op maandag 20 augustus 2012 16:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
[..]
Dit. Maar goed dat je het eerst vraagt
Als mensen het daar gezellig vinden komen ze minder snel hier weer heen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:32 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hoezo mag dat niet dan? Puur uit interesse, aangezien ik daar toch niet kom
Wat Typisch zegtquote:Op maandag 20 augustus 2012 16:32 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hoezo mag dat niet dan? Puur uit interesse, aangezien ik daar toch niet kom
quote:
En dat is meteen het irritante. De selectie is goed. Met een goede spits maakt Feyenoord kans op de top5.quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:38 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Ik zou persoonlijk Boymans wel willen zien komen als het met Guidetti niks wordt. Ik denk dat die redelijk in het systeem van Feyenoord zou passen. Nadeel (maar wellicht voordelig voor de vraagprijs) is z'n blessuregevoelighieid tot nu toe. Maar die zal ook wel niet binnen het budget passen.
Ajax gaat hem halen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 17:15 schreef PizzaGeit het volgende:
Hmmm, die Helenius uit Denemarken lijkt me wel wat. Zal alleen wel weer een prijskaartje aan zitten, maar toch, die gast kan tenminste een beetje voetballen/doelpunten maken
Ja dan baal ik flink, die gast lijkt me een uitstekende afmaker, eigenlijk precies wat Feyenoord nodig heeft. Misschien zou Feyenoord hem kunnen huren met optie tot koop ofzo, of een andere vage constructie.quote:
Beetje eenquote:Op maandag 20 augustus 2012 17:20 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ja dan baal ik flink, die gast lijkt me een uitstekende afmaker, eigenlijk precies wat Feyenoord nodig heeft. Misschien zou Feyenoord hem kunnen huren met optie tot koop ofzo, of een andere vage constructie.
En Ajax heeft al spitsen en Feyenoord niet en dat is niét eerlijk
Of met Wijnaldumquote:Op maandag 20 augustus 2012 17:25 schreef DonRaja het volgende:
Kunnen we PSV niet overtuigen om met Matavz of Lens een Bakkalletje te doen?
Inderdaad, om op te richten tijdens de training. Misschien dat het dan beter gaat met Immers & coquote:
En het ergste is, als Wijnaldum of Fer terug zouden komen en veel zouden scoren worden ze (weer) vereerd als heldenquote:Op maandag 20 augustus 2012 17:32 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Inderdaad, om op te richten tijdens de training. Misschien dat het dan beter gaat met Immers & co
Ik heb niks tegen die 10,5 miljoen a.k.a. Leroy & Giniquote:Op maandag 20 augustus 2012 17:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En het ergste is, als Wijnaldum of Fer terug zouden komen en veel zouden scoren worden ze (weer) vereerd als helden
Eigenlijk best een hypocriet volk die fans (ik inclusief, ben net zo erg)
Uitzondering, regelquote:Op maandag 20 augustus 2012 17:37 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen die 10,5 miljoen a.k.a. Leroy & Gini
Nee, maar ik heb echt niks tegen dat soort gozersquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 17:41 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb echt niks tegen dat soort gozersHet waren NSB acties, maar voor 10,5 miljoen wil ik dat graag door de vingers zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:'Nicklas Helenius vrijdag bekeken door Feyenoord'
Het is goed mogelijk dat het contingent Deense spelers in de Eredivisie op korte termijn uitgebreid wordt met één of twee landgenoten. Scouts van zowel Ajax als Feyenoord zouden vrijdag op de tribune hebben gezeten bij het duel tussen Aalborg BK en FC Midtjylland in de Deense competitie.
Volgens technisch directeur Lynge Jakobsen van Aalborg ging het om twee voetballers van zijn club, te weten Nicklas Helenius en Lucas Andersen. Volgens Sporten.dk waren overigens ook afvaardigingen van onder meer Chelsea, Manchester City, Anderlecht en VfL Wolfsburg aanwezig om Helenius, een 21-jarige aanvaller, en Andersen, een zeventienjarige aanvallende middenvelder, te bekijken.
Jakobsen heeft laten weten dat er op beide spelers al een concreet bod is uitgebracht, maar onthulde niet door welke club de aanbiedingen waren gedaan. Wel gaf de beleidsbepalers dat de bedragen die geboden werden in de ogen van Aalborg nog niet aantrekkelijk genoeg waren. Helenius staat in ieder geval open voor een transfer. “Dan zou ik het liefst naar Duitsland of Nederland gaan.” Andersen werd al eerder in verband gebracht met Ajax.
IMO toch net iets teveel partijen die interesse tonen. Als het ging tussen Ajax, Feyenoord en City zou ik wél optimistisch zijn over mogelijk een één tweetje tussen de laatste twee.quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik denk dat het goed is dat City erbij zit
Daar hoopte ik inderdaad op, een 1-2tje tussen City en ons. Maar de eerlijkheid gebiedt te zeggen, dat ik nog nooit van die Deen had gehoord.quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:28 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
IMO toch net iets teveel partijen die interesse tonen. Als het ging tussen Ajax, Feyenoord en City zou ik wél optimistisch zijn over mogelijk een één tweetje tussen de laatste twee.
Behalve het feit dat er meerdere kapers op de kust zijn voor wie zo'n afkoopsom geen probleem hoeft te zijn denk ik dat we niet al teveel waarde moeten hechten aan het verhaal dat City zo tevreden van over de manier waarop John zich in Rotterdam heeft ontwikkeld en de actieve rol van Feyenoord daarin.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Daar hoopte ik inderdaad op, een 1-2tje tussen City en ons. Maar de eerlijkheid gebiedt te zeggen, dat ik nog nooit van die Deen had gehoord.
Kunnen Ronald en Gio niet wat regelen voor ons?quote:AS Roma wil af van talent Bojan
FC Barcelona heeft Bojan voor meerdere seizoenen ondergebracht bij de Romeinse club. De 21-jarige Spanjaard heeft een positieve intentie afgegeven voor een nieuw seizoen bij AS Roma, maar dat zou niet wederzijds zijn. Genoa wil hierbij ook geen rol spelen.
"Bojan komt niet naar ons, maar AS Roma wil van hem af", zegt Genoa-preses Enrico Preziosi in de Italiaanse media. Roma-coach Zdenek Zeman, de opvolger van Luis Enrique, zou meer perspectief zien in andere spelers.
Die kan bij elke willekeurige Spaanse club in de basis spelen denk ik.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:22 schreef elCholo het volgende:
[..]
Kunnen Ronald en Gio niet wat regelen voor ons?
Zulke dingen gaan makkelijker als je in het recente verleden een speler hebt gehad die door een periode bij Feyenoord enorme sprongen heeft gemaakt in z'n carrière. Wat heeft Feyenoord or de Eredivisie deze jongen nou te bieden?quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:22 schreef elCholo het volgende:
[..]
Ik meende ook gelezen te hebben dat Achabar een eerlijke kans zou krijgen dit seizoen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:46 schreef Happel het volgende:
Spitsenprobleem bestaat niet. Jong Feyenoord scoort net drie keer in vier minuten. Één keer manu en twee keer Achabar.
Ramadan.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik meende ook gelezen te hebben dat Achabar een eerlijke kans zou krijgen dit seizoen.
Tot nu toe weinig van gezien, daar het toch al overduidelijk is dat hij de kans voor het grijpen zou moeten hebben
Vind het ook wel apart dat hij steeds niet bij de selectie zit.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:27 schreef Typisch het volgende:
Manu mag van mij wel boven Cabral geplaatst worden in de pikorde.
Als Cabral niet verkocht gaat worden gaat hij zelfs misschien naar Excelsior volgens mij.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:29 schreef elCholo het volgende:
[..]
Vind het ook wel apart dat hij steeds niet bij de selectie zit.
Speelde wel aardig en was daarnaast topscorer van de voorbereiding.
Klopt.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als Cabral niet verkocht gaat worden gaat hij zelfs misschien naar Excelsior volgens mij.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als Cabral niet verkocht gaat worden gaat hij zelfs misschien naar Excelsior volgens mij.
quote:
quote:In het Algemeen Dagblad laat Martin van Geel weten af te wachten met een beslissing over de verhuur van Elvis Manu aan Excelsior. 'Hij blijft minimaal tot het einde van de maand. We willen eerst afwachten of er bij ons nog mutaties in de voorhoede plaatsvinden. Iedereen weet dat wij nog naar een spits zoeken.'
twitter:tancredipalmeri twitterde op maandag 20-08-2012 om 23:51:24According to Sky Italy,Manchester City in next 48h will reply to Siena request for loan of John Guidetti.Player and Siena already found deal reageer retweet
quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:52 schreef Tarado het volgende:
twitter:tancredipalmeri twitterde op maandag 20-08-2012 om 23:51:24According to Sky Italy,Manchester City in next 48h will reply to Siena request for loan of John Guidetti.Player and Siena already found deal reageer retweet
Barcelona heeft Bojan aan AS Roma verkocht met een terugkoop clausule in zijn contract. Die hebben daar niks over te zeggen lijkt mij.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:22 schreef elCholo het volgende:
[..]
je moet sowieso niet tot eind augustus wachtenquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:54 schreef Tomatenboer het volgende:
Mocht het tussen Sienna en Manchester City nou rondkomen dan weet Van Geel in ieder geval dat hij niet meer tot eind augustus hoeft te wachten, en meteen actie kan ondernemen in de zoektocht naar een andere spits, mits hij nog andere namen op zijn lijstje heeft staan dan alleen Guidetti natuurlijk.
Van Geel heeft altijd aangegeven bereid te zijn tot eind augustus op een evt terugkeer van Guidetti te wachten.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
je moet sowieso niet tot eind augustus wachten
Guidetti is toch sowieso nog paar maanden out, lijkt mij dat je tot die tijd ook wel iemand nodig hebt
Snap het ook niet.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:29 schreef elCholo het volgende:
[..]
Vind het ook wel apart dat hij steeds niet bij de selectie zit.
Speelde wel aardig en was daarnaast topscorer van de voorbereiding.
Geef toe dat dat best stupid isquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:48 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Van Geel heeft altijd aangegeven bereid te zijn tot eind augustus op een evt terugkeer van Guidetti te wachten.
Als Guidetti binnen enkele dagen vertrekt naar Siena dan weet Van Geel in ieder geval wat hem te doen staat, en dat is NU actie ondernemen voor het regelen van een andere goedkope spits waarvoor hij niet tot eind augustus hoeft te wachten.
Ach, dan heb je nog 5 minuten om wat belletjes te plegen. Tiet zatquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 01:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Geef toe dat dat best stupid is
Wat nou als Guidetti op 31augustus om 23.55 beslist om niet naar feyenoord te gaan? Dan hebben jullie best een probleem denk ik
Jullie zullen vast nog wel een 5de spits hebben die niet voorkomt in de plannen van Frankie, toch?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 01:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Geef toe dat dat best stupid is
Wat nou als Guidetti op 31augustus om 23.55 beslist om niet naar feyenoord te gaan? Dan hebben jullie best een probleem denk ik
Sightorsson en van Kessel bij Jong Ajax, meer spitsen heeft Ajax niet.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 07:47 schreef Happel het volgende:
[..]
Jullie zullen vast nog wel een 5de spits hebben die niet voorkomt in de plannen van Frankie, toch?
Het is normaal gesproken Guidetti of niks, met een zeer kleine kans op een speler die laatste dag ergens weg moet zoals elkaar wel voorkomt op de 31e bij al die knotsgekke clubs zonder beleid in de grotere competities. Maar meestal wordt je daar niet beter van, dus dat zie ik eigenlijk ook niet gebeuren.quote:
Guidetti moet je echt niet aan beginnen zolang hij niet fit is en niet bekend is wanneer hij weer fit is.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:13 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Het is normaal gesproken Guidetti of niks, met een zeer kleine kans op een speler die laatste dag ergens weg moet zoals elkaar wel voorkomt op de 31e bij al die knotsgekke clubs zonder beleid in de grotere competities. Maar meestal wordt je daar niet beter van, dus dat zie ik eigenlijk ook niet gebeuren.
Ik laat alles aan van Geel, die wordt er toch voor betaald. Ik oordeel wel aan het eind van het seizoen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:16 schreef macca728 het volgende:
[..]
Guidetti moet je echt niet aan beginnen zolang hij niet fit is en niet bekend is wanneer hij weer fit is.
twitter:superguidetti twitterde op dinsdag 21-08-2012 om 09:55:47Vamooos
http://t.co/Ky38XeOZ reageer retweet
Waarheid.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 03:07 schreef heiden6 het volgende:
Als dit het is, doen we het er maar mee. Trots zijn we toch wel.
Leuk geprobeerd Feyenoord.quote:21-08-2012 Extra kaarten voor uitduel in Praag
Feyenoord kan over 250 extra kaarten beschikken voor de wedstrijd Sparta Praag – Feyenoord, op donderdag 30 augustus. Het totaal aantal voor Feyenoord-supporters beschikbare kaarten komt daarmee op 1250. De toewijzing van genoemde 250 extra kaarten is het resultaat van een bezoek van een delegatie van Feyenoord aan Sparta Praag.
Zo’n 650 kaarten van het totaal van 1250 zijn inmiddels verkocht aan de houders van een Diamond- en Goldcard. Vanaf morgen – woensdag 22 augustus – kunnen ook de houders van een Silvercard een kaart kopen. Van de beschikbare plaatsen zijn 200 kaarten toegewezen aan de Feyenoord Supportersvereniging, die een busreis naar Praag organiseert.
Rond de wedstrijd in de Generali Arena zullen strikte regels ten aanzien van het toegangsbeleid worden gehanteerd. Sparta Praag heeft de eerste twee competitiewedstrijden zonder publiek moeten spelen, als gevolg van problemen met supporters in het vorige seizoen. Een van de maatregelen die Sparta Praag heeft genomen om problemen te voorkomen, is het invoeren van geregistreerde kaartverkoop voor de eigen supporters. Kaarten worden op naam verkocht en de naam van de koper wordt op de kaart geprint. Bij het betreden van het stadion wordt gecontroleerd of de supporter die naar binnen wil ook de persoon is die de kaart heeft gekocht. Wanneer dit niet het geval is, wordt geen toegang verleend.
Sparta Praag wil voorkomen dat Feyenoord-supporters op andere dan de bezoekersvakken terecht komen en verkoopt geen kaarten aan Nederlanders. Feyenoord-supporters die zich bij andere ingangen melden, krijgen geen toegang tot het stadion. Met Feyenoord is de afspraak gemaakt dat deze supporters in geen geval worden toegelaten tot de bezoekersvakken.
Feyenoord raadt supporters die geen kaart kunnen bemachtigen met klem af om naar Praag te reizen. Zonder een via Feyenoord gekochte kaart is de kans op het bezoeken van de wedstrijd nagenoeg uitgesloten.
Voor de thuiswedstrijd van Feyenoord tegen Sparta Praag, aanstaande donderdag om 20.00 in Stadion Feijenoord, zijn nog kaarten beschikbaar. Voor deze wedstrijd geldt een clubcardverplichting. Per clubcard kunnen vier toegangskaarten worden gekocht. Ga voor meer informatie over kaartverkoop en het kopen van kaarten naar
Antibiotica slaat door de ramadan niet aan.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:25 schreef elCholo het volgende:
Volgens mij zorgde de ramadan ervoor dat hij nog niet helemaal fit was (had ergens last van en herstelde niet goed).
Toch wel goed gezien.quote:Heracles weken zonder Schenkeveld
Toegevoegd: dinsdag 21 aug 2012, 11:08
Heracles moet het zeker vier weken stellen zonder Bart Schenkeveld.
De van Feyenoord overgekomen verdediger heeft een liesbreuk. Onderzoek moet uitwijzen of een operatie noodzakelijk is.
Ach, iedereen zit er wel eens naast.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:26 schreef inZanity het volgende:
En dan waren er nog mensen die het raar vonden dat Schenkeveld weg mocht.
Niets zo menselijk als falenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ach, iedereen zit er wel eens naast.
Klopt. Maar hoe kan je er in het geval van Schenkeveld nou weer naast kunnen zitten.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ach, iedereen zit er wel eens naast.
Mathijsen hebben ze toch ook goed gezienquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hadden ze dat maar goed in gezien met Immers/Mathijsen/[insert random spits]
Een aantal mooie goals. Wel in de deense competitie, maar dan nog. We hebben een spits nodig die goed meespeelt en ik acht die jongen daar wel mee in staat. Een type fernandez is eigenlijk nutteloos, wanneer hij de bal nooit krijgt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:33 schreef Sejt het volgende:
Ben benieuwd of dat nog wat wordt met dat Helenius gerucht.
Ziet eruit als een redelijk sterke speler met een goed schot.
Alle scouts ter wereld zaten hem te bekijken, zal wel een jaartje verhuurd worden via Arsensal ofzo....quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:53 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Een aantal mooie goals. Wel in de deense competitie, maar dan nog. We hebben een spits nodig die goed meespeelt en ik acht die jongen daar wel mee in staat. Een type fernandez is eigenlijk nutteloos, wanneer hij de bal nooit krijgt.
Guidetti kwam de bal vaak zat halen en ik zie dat een fernandez niet doet. Achahbar zie ik dat wel doen, maar die kon de laatste weken niet voetballen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |