Dat is zeker goede hoop want opbouwend is dit centrale duo natuurlijk van het niveau droeftoeter.quote:Op zondag 19 augustus 2012 01:07 schreef Grifte het volgende:
Goede hoop dat De Vrij weer binnen twee weken inzetbaar is, volgens de clubarts.
Is het wel zo gepast om dit te zeggen als er langdurig spreekkoren richting de scheids waren vanuit het publiek?twitter:Koeman1963 twitterde op zondag 19-08-2012 om 00:11:27Aan de inzet heeft het niet gelegen! Op karakter met 10 en een fantastisch publiek toch een punt @Feyenoord reageer retweet
Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat dat account echt is.quote:Op zondag 19 augustus 2012 01:35 schreef TC03 het volgende:
Is het wel zo gepast om dit te zeggen als er langdurig spreekkoren richting de scheids waren vanuit het publiek?twitter:Koeman1963 twitterde op zondag 19-08-2012 om 00:11:27Aan de inzet heeft het niet gelegen! Op karakter met 10 en een fantastisch publiek toch een punt @Feyenoord reageer retweet
Handig.quote:Op zondag 19 augustus 2012 01:35 schreef TC03 het volgende:
Is echt and so what??? Publiek was fantastisch!quote:Op zondag 19 augustus 2012 01:37 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat dat account echt is.
Die ruimte die ga je dus nooit krijgen in wedstrijden, behalve in de topwedstrijden misschien, maar alle andere ploegen zullen zich waarschijnlijk gaan ingraven, veel mensen achter de bal houden en Feyenoord laten komen.quote:"'Met name voorin hadden we het moeilijk met Fernandez, Schaken en Cissé. Dat is geen pech. Fernandez is een type aanvaller die op zijn best is met veel ruimte, maar in dit soort wedstrijden is er amper ruimte. Op sommige momenten moet je dan rustiger zijn en meer het overzicht hebben. Dat ligt voor Guyon wat moeilijker.'
Spreekkoren zijn nooit echt terecht, en ik lig er zelf niet echt wakker van, maar als trainer ligt dat toch wat anders.quote:Op zondag 19 augustus 2012 01:45 schreef Nozem. het volgende:
[..]
Is echt and so what??? Publiek was fantastisch!
Dat beetje schelden stopte vanzelf en was terecht!
Dit is de echte Ronald Koeman hoor.quote:Op zondag 19 augustus 2012 01:37 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat dat account echt is.
Maakt niet eens fouten met dat/wat bijvoorbeeld.
Als 30.000 mensen nou roepen dat je moeder een hoer is........quote:Op zondag 19 augustus 2012 01:47 schreef TC03 het volgende:
[..]
Spreekkoren zijn nooit echt terecht, en ik lig er zelf niet echt wakker van, maar als trainer ligt dat toch wat anders.
Haha ja dan gaat zon scheids wel ff nadenken he? en miss ff navragen bij mammiequote:Op zondag 19 augustus 2012 01:51 schreef Nozem. het volgende:
[..]
Als 30.000 mensen nou roepen dat je moeder een hoer is........
Ja. Niets mis mee.quote:Op zondag 19 augustus 2012 01:35 schreef TC03 het volgende:
Kanker lekker op naar het jodentopicquote:Op zondag 19 augustus 2012 02:41 schreef Kabolter het volgende:
Ik wist niet eens dat Feyenoord een begroting had van ongeveer 37 miljoen. Stond daar wel even van te kijken.
Dat maakt het wel erg grappig. 50% meer geld uitgeven, thuis in het "o-zo-beruchte" stadion spelen. En het dan hebben over de scheids en 1, a 2 eigen spelers hebben. En dat tegen een club die zijn gehele gewaardeerde aanval is kwijt geraakt.
Er is geen (actief) Heerenveen-topic. Ik zie er voor 31 augustus ook niet 1 komen. Of we moeten toevallig een type Immers of Mathijsen kopen. Maar goed, we hebben helaas geen begroting van 37 miljoen zodat we een elftal om deze 'bepalende' spelers kunnen bouwen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 02:46 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Kanker lekker op naar het jodentopic
Flikker dan op naar dat topic met je jankstemmetje, en maak dat topic dan maar actief. Of ga lekker naar fôk-fryslan. Als je er geen verstand van hebt, moet je gewoon lekker in je schaatshal gaan zitten klappen met een plastic vouwvel.quote:Op zondag 19 augustus 2012 03:34 schreef Kabolter het volgende:
[..]
Er is geen (actief) Heerenveen-topic. Ik zie er voor 31 augustus ook niet 1 komen. Of we moeten toevallig een type Immers of Mathijsen kopen. Maar goed, we hebben helaas geen begroting van 37 miljoen zodat we een elftal om deze 'bepalende' spelers kunnen bouwen.
Beetje hypocriet dat dat geroepen wordt ja. Terwijl ze zelf niet eens in hun eigen stad Rotterdam blijven:quote:
heb je de wedstrijd wel gezien? Dat denk ik niet.quote:Op zondag 19 augustus 2012 09:02 schreef PIETR het volgende:
Mathijsen kan echt niet meer hoor. Veels te sloom voor dit niveau. Oogde ook zwaar onzeker aan de bal. Alleen maar tikkies breed. Hopen dat de Vrij snel herstelt, kan Mathijsen mooi naar de bank.
En Immers, tjah, bakt er helemaal niets van. Gooi Vilhena maar in de basis.
Mathijsen vond ik prima spelen tot z'n rode kaart. Beetje onwennig, maar niet zo slecht als jij het zag.quote:
Mathijsen zou met zijn ervaring iets moeten toevoegen, maar hij zorgt alleen maar voor onrust achterin. Kan niet opbouwen, geeft alleen maar balletjes breed, wordt er door iedereen uitgelopen, laat zich veel te makkelijk uitkappen, veroorzaakt een domme penalty. Kortom; voegt niets toe aan Feyenoord.quote:Op zondag 19 augustus 2012 09:28 schreef Sejt het volgende:
[..]
Mathijsen vond ik prima spelen tot z'n rode kaart. Beetje onwennig, maar niet zo slecht als jij het zag.
Immers vind ik daarentegen al alle wedstrijden tot nu toe weinig tot niets toevoegen. Daarnaast, en ik weet dat het weinig met kwaliteit te maken heeft, vind ik het gewoon jammer dat hij niet zichzelf helemaal kapotscheld als hij weer eens zo'n kans mist. Totaal geen emotie.
Grote club, hoge begroting. Wil echter niet zeggen dat er ook veel geld is om te besteden aan transfers.quote:Op zondag 19 augustus 2012 03:34 schreef Kabolter het volgende:
[..]
Er is geen (actief) Heerenveen-topic. Ik zie er voor 31 augustus ook niet 1 komen. Of we moeten toevallig een type Immers of Mathijsen kopen. Maar goed, we hebben helaas geen begroting van 37 miljoen zodat we een elftal om deze 'bepalende' spelers kunnen bouwen.
Onrust vond ik meevallen, de verdediging stond gewoon prima en als je een langzamere verdediger hebt, moet je hem gewoon rugdekking geven. Dat deden BMI en Nelom nauwelijks. Balletjes breed kun je ook van Clasie zeggen, zo hou je het veld breed en zoek je de ruimte op. Ik zag Mathijsen meerdere keren diep spelen, dus misschien hebben we door verschillende brillen gekeken. De beslissende tackle was op de bal, maar raakte ook de man en daar kunnen scheidsrechters penalties voor geven, erg jammer.quote:Op zondag 19 augustus 2012 09:33 schreef PIETR het volgende:
[..]
Mathijsen zou met zijn ervaring iets moeten toevoegen, maar hij zorgt alleen maar voor onrust achterin. Kan niet opbouwen, geeft alleen maar balletjes breed, wordt er door iedereen uitgelopen, laat zich veel te makkelijk uitkappen, veroorzaakt een domme penalty. Kortom; voegt niets toe aan Feyenoord.
Immers. Die kansen die hij mist. Begint echt pijnlijk te worden.
Blijkbaar biedt Feyenoord nog steeds meer salaris dan Heerenveenquote:Op zondag 19 augustus 2012 09:33 schreef Nozem. het volgende:
[..]
Grote club, hoge begroting. Wil echter niet zeggen dat er ook veel geld is om te besteden aan transfers.
Feyenoord werkt (i.t.t. jouw clubje) met een salarisplafond en heeft niet of nauwelijks geld besteedt aan het aankopen van spelers terwijl wij ook 3 'bepalende' spelers kwijt zijn geraakt.
Wat onze club groter maakt dan de jouwe is dat spelers als Janmaat liever transfervrij bij ons komen voetballen dan bijtekenen bij jouw schijtclubje zonder uitstraling of achterban.
BMI is een geweldenaar vergeleken met Mathijssen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 09:33 schreef PIETR het volgende:
[..]
Mathijsen zou met zijn ervaring iets moeten toevoegen, maar hij zorgt alleen maar voor onrust achterin. Kan niet opbouwen, geeft alleen maar balletjes breed, wordt er door iedereen uitgelopen, laat zich veel te makkelijk uitkappen, veroorzaakt een domme penalty. Kortom; voegt niets toe aan Feyenoord.
Immers. Die kansen die hij mist. Begint echt pijnlijk te worden.
Nee hoor. Gewoon een grotere, mooiere club om voor te spelen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 09:39 schreef Adames het volgende:
[..]
Blijkbaar biedt Feyenoord nog steeds meer salaris dan Heerenveen
Dat sowieso maar ook de salarissen liggen hogerquote:Op zondag 19 augustus 2012 09:43 schreef Nozem. het volgende:
[..]
Nee hoor. Gewoon een grotere, mooiere club om voor te spelen.
Dat, ja.quote:Op zondag 19 augustus 2012 09:38 schreef Sejt het volgende:
Maar denk je niet dat je voorbarig bent om te zeggen dat hij niks toevoegt na 1 wedstrijd?
Hij heeft nou al 4 wedstrijden een 1 op 1 kans met de keeper gemist . Die tijd is er niet. Hij zal de kansen gewoon af moeten maken tegen Praag anders is het Europese avontuur alweer voorbij.quote:Op zondag 19 augustus 2012 09:44 schreef mister_popcorn het volgende:
Mathijssen heeft 't prima gedaan.
Immers komt er ook nog wel, als wij m maar genoeg tijd geven...
Dus dit.quote:Op zondag 19 augustus 2012 09:46 schreef Happel het volgende:
Mijn god wat kunnen sommigen hier van leer trekken na een partij van een nieuwe speler.
Mathijsen deed het tot, zijn rode kaart, goed gisteren.
Schei is uit joh. Mathijsen was echt heel matig gisteren. De Vrij is nu al paar klassen beter.quote:Op zondag 19 augustus 2012 09:46 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat, ja.
Mijn god wat kunnen sommigen hier van leer trekken na een partij van een nieuwe speler.
Mathijsen deed het tot, zijn rode kaart, goed gisteren.
Ik schei niet uit. Dat De Vrij een paar klassen beter is wil niet zeggen dat Mathijsen het gisteren slecht deed, want dat deed hij niet.quote:Op zondag 19 augustus 2012 09:48 schreef PIETR het volgende:
[..]
Schei is uit joh. Mathijsen was echt heel matig gisteren. De Vrij is nu al paar klassen beter.
quote:Op zondag 19 augustus 2012 04:37 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Flikker dan op naar dat topic met je jankstemmetje, en maak dat topic dan maar actief. Of ga lekker naar fôk-fryslan. Als je er geen verstand van hebt, moet je gewoon lekker in je schaatshal gaan zitten klappen met een plastic vouwvel.
Was juist blij dat hij kwam. Dacht dat hij met al zijn ervaring iets toe zou kunnen voegen, maar dat blijkt absoluut niet het geval.quote:Op zondag 19 augustus 2012 09:52 schreef Sejt het volgende:
Objectief kijken is niet voor iedereen weggelegd.![]()
De mensen die bij voorbaat al Mathijsen afzeikten toen hij 'gekocht' werd, zitten nu op de 1e rij om wat stront te blaffen en zullen dat bij elke actie van hem blijven doen.
En dat constateer je na 1 wedstrijd, waar hij ook nog eens prima speeldequote:Op zondag 19 augustus 2012 09:57 schreef PIETR het volgende:
[..]
Was juist blij dat hij kwam. Dacht dat hij met al zijn ervaring iets toe zou kunnen voegen, maar dat blijkt absoluut niet het geval.
Objectief bekeken veroorzaakte hij de strafschop waar de 0-1 uit kwam en mocht ook vertrekken met rood.quote:Op zondag 19 augustus 2012 09:52 schreef Sejt het volgende:
Objectief kijken is niet voor iedereen weggelegd.![]()
De mensen die bij voorbaat al Mathijsen afzeikten toen hij 'gekocht' werd, zitten nu op de 1e rij om wat stront te blaffen en zullen dat bij elke actie van hem blijven doen.
quote:Op zondag 19 augustus 2012 09:59 schreef Steven184 het volgende:
Echt he, maak na een wedstrijd of 10 eens een balans op. Daarvoor is het per definitie onzin.
Wat een dooddoeners weer. Bij Guidetti zag je aan alles dat dat een grote ging worden. Immers en Mathijsen zit weinig rek in, die zullen het echt niet heel veel beter gaan doen dan nu het geval is.quote:Op zondag 19 augustus 2012 09:58 schreef Dekatria het volgende:
Guidetti was anders ook aardig onzichtbaar z'n eerste wedstrijden. Gingen mensen zeuren dattie geen veldgoal maakte
En de rest van zijn wedstrijd heb jij niet gezien?quote:Op zondag 19 augustus 2012 10:00 schreef Nozem. het volgende:
[..]
Objectief bekeken veroorzaakte hij de strafschop waar de 0-1 uit kwam en mocht ook vertrekken met rood.
Voor iemand die gehaald is om rust en ervaring te
brengen is dat i.m.o. een een enorm faaldebuut.
Laatste die het presteerde om met rood te debuteren was de 18-jarige Clausio in 1994.
Onzin, je moet speler beoordelen nadat ze tenminste een serie wedstrijden hebben neergezet en zodoende een aanpassingperiode hebben gehad. Daarnaast is het vrij lastig om 11 Guidetti's in het veld te hebben als Feyenoord zijn, ook spelers met intrinsiek minder kwaliteit kunnen voor een elftal zeer waardevol zijn als ze op de juiste manier worden gebruikt.quote:Op zondag 19 augustus 2012 10:03 schreef PIETR het volgende:
[..]
[..]
Wat een dooddoeners weer. Bij Guidetti zag je aan alles dat dat een grote ging worden. Immers en Mathijsen zit weinig rek in, die zullen het echt niet heel veel beter gaan doen dan nu het geval is.
Traag als dikke stront en nerveus aan de bal coacht niet. Matig in de opbouw.quote:Op zondag 19 augustus 2012 10:03 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
En de rest van zijn wedstrijd heb jij niet gezien?
Het is godverdomme zijn eerste wedstrijd.quote:Op zondag 19 augustus 2012 10:09 schreef Nozem. het volgende:
[..]
Traag als dikke stront en nerveus aan de bal coacht niet. Matig in de opbouw.
Die was meteen aanwezig alleen sommigen zeurden omdat hij eerst alleen penalties scoorde.quote:Op zondag 19 augustus 2012 10:06 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Onzin, je moet speler beoordelen nadat ze tenminste een serie wedstrijden hebben neergezet en zodoende een aanpassingperiode hebben gehad. Daarnaast is het vrij lastig om 11 Guidetti's in het veld te hebben als Feyenoord zijn, ook spelers met intrinsiek minder kwaliteit kunnen voor een elftal zeer waardevol zijn als ze op de juiste manier worden gebruikt.
Daarnaast raad ik je aan om de eerste wedstrijden van Guidetti nog eens terug te kijken.
Sneller zal hij niet worden hoor. Tegen een rappe aanvaller is hij kansloos.quote:Op zondag 19 augustus 2012 10:10 schreef Happel het volgende:
[..]
Het is godverdomme zijn eerste wedstrijd.
Geef het tijd. Ook hij moet wennen en in passen.
Rugdekking is dus van levensbelang.quote:Op zondag 19 augustus 2012 10:16 schreef PIETR het volgende:
[..]
Sneller zal hij niet worden hoor. Tegen een rappe aanvaller is hij kansloos.
Dit dus.quote:Op zondag 19 augustus 2012 10:22 schreef elCholo het volgende:
Wat een reacties van sommigen![]()
Mathijsen speelde gewoon redelijk tot aan de penalty.
Je moet spelers even de tijd geven. Om Immers nu al af te branden gaat ook wat te ver. Die pass van Fernandez op Immers was echt zwaar ruk.
En daarbij krijgt Immers gewoon vijf 100% kansen in drie wedstrijden. Kwestie van tijd voordat hij ze er in schiet.quote:Op zondag 19 augustus 2012 10:22 schreef elCholo het volgende:
Wat een reacties van sommigen![]()
Mathijsen speelde gewoon redelijk tot aan de penalty.
Je moet spelers even de tijd geven. Om Immers nu al af te branden gaat ook wat te ver. Die pass van Fernandez op Immers was echt zwaar ruk.
Kan gebeuren??? Imo niet bij een speler met zo veel ervaring als Mathijssen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 10:50 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik vond Mathijssen gewoon degelijk spelen gister, niks mis mee. Oliedom natuurlijk die rode kaart, maar dat kan gebeuren, helaas. Gun hem eens wat tijd jongens... dat geldt ook voor Lex. Kwestie van tijd voordat hij gaat scoren
Want daar wordt je beter van?quote:Op zondag 19 augustus 2012 09:28 schreef Sejt het volgende:
[..]
Mathijsen vond ik prima spelen tot z'n rode kaart. Beetje onwennig, maar niet zo slecht als jij het zag.
Immers vind ik daarentegen al alle wedstrijden tot nu toe weinig tot niets toevoegen. Daarnaast, en ik weet dat het weinig met kwaliteit te maken heeft, vind ik het gewoon jammer dat hij niet zichzelf helemaal kapotscheld als hij weer eens zo'n kans mist. Totaal geen emotie.
Ach, daar kan en heb ik niet zoveel mee.quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:39 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Het laat iig wel zien dat je passie hebt voor je vak
Guidetti werd altijd helemaal gek als hij een kans verprutste.quote:
Ik denk dat het vooral ligt aan de speler zelf. De één zal zich goed voelen bij het direct vergeten en de ander zal willen leren van de fouten die hij maakt.quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:43 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ach, daar kan en heb ik niet zoveel mee.
Wat je in veel interviews met spitsen leest, en daar ben ik het mee eens, is dat je eigenlijk geen energie moet besteden aan gemiste kansen, want daarmee toon je vaak juist mee aan dat je niet in vorm ben. Ik ben (meer was) van het direct vergeten een gemiste mogelijkheid, je kan er toch niks meer aan veranderen, op naar de volgende kans.
Gewoon dit.quote:Op zondag 19 augustus 2012 10:26 schreef Happel het volgende:
[..]
En daarbij krijgt Immers gewoon vijf 100% kansen in drie wedstrijden. Kwestie van tijd voordat hij ze er in schiet.
De schuld lag bij Indi, niet bij mathijssen. Klaar.quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:16 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Kan gebeuren??? Imo niet bij een speler met zo veel ervaring als Mathijssen.
quote:Clubarts: we gaan er alle aan doen om De Vrij binnen 2 weken fit te krijgen
De clubarts van Feyenoord Caspar van Eijk reageerde tegen RTV Rijnmond op de blessure van Stefan de Vrij. Media schreef aan hem toe dat De Vrij vier tot zes weken uit de roulatie zal zijn. Volgens Van Eijk is dat mogelijk, maar zou het ook goed kunnen dat De Vrij sneller terug is. 'We gaan er alles aan doen om hem binnen twee weken fit te krijgen.Het valt in zoverre mee dat hij in ieder geval niets gebroken heeft aan zijn enkel. Vorig seizoen is hij ook geblesseerd geweest aan zijn enkel. Nu is het zijn andere. We hopen dat het herstel sneller zal gaan als toen. Ik heb er het volste vertrouwen in.'
Objectief bekeken ben je gewoon een halve zool zonder verstand van voetbal en met een groot gebrek aan nuancequote:Op zondag 19 augustus 2012 10:00 schreef Nozem. het volgende:
[..]
Objectief bekeken veroorzaakte hij de strafschop waar de 0-1 uit kwam en mocht ook vertrekken met rood.
Voor iemand die gehaald is om rust en ervaring te
brengen is dat i.m.o. een een enorm faaldebuut.
Laatste die het presteerde om met rood te debuteren was de 18-jarige Clausio in 1994.
quote:Op zondag 19 augustus 2012 10:03 schreef PIETR het volgende:
[..]
[..]
Wat een dooddoeners weer. Bij Guidetti zag je aan alles dat dat een grote ging worden.
Op basis van 1 wedstrijd vind ik dat wat vroeg geoordeeldquote:Op zondag 19 augustus 2012 09:57 schreef PIETR het volgende:
[..]
Was juist blij dat hij kwam. Dacht dat hij met al zijn ervaring iets toe zou kunnen voegen, maar dat blijkt absoluut niet het geval.
Niet mee eens. Vorig jaar was ik hier echt niet de enige die na zijn eerste wedstrijd tegen NAC uit al zag dat Guidetti het echt wel in zich had. Natuurlijk wordt de hype groter als je een hattrick tegen Twente maakt, maar de mensen die Feyenoord een beetje intensief volgden waren al vrij snel overtuigd. Het is niet voor niets dat heel dit topic op z'n kop stond omdat Guidetti ziek was tegen Ajax-uit. Toen had hij nog niet zo bijster veel gepresteerd. Alleen inZanity vond Fernandez geloof ik een betere spits, maar die gast spoort dan ook niet.quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:45 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]joh, ga nou gauw weg
Na een wedstrijd of 6 werd er over die gozere ook flink geklaagd. Dat gedoe dat hij een grote ging worden kwam pas na twente op gang hoor.
Dat dus.quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:53 schreef Merkie het volgende:
[..]
Niet mee eens. Vorig jaar was ik hier echt niet de enige die na zijn eerste wedstrijd tegen NAC uit al zag dat Guidetti het echt wel in zich had. Natuurlijk wordt de hype groter als je een hattrick tegen Twente maakt, maar de mensen die Feyenoord een beetje intensief volgden waren al vrij snel overtuigd. Het is niet voor niets dat heel dit topic op z'n kop stond omdat Guidetti ziek was tegen Ajax-uit. Toen had hij nog niet zo bijster veel gepresteerd. Alleen inZanity vond Fernandez geloof ik een betere spits, maar die gast spoort dan ook niet.
inZanity - november 2011.quote:Mwah ik vind Guidetti zeker in potentie veel beter dan Fernandez.
Die in tegenstelling tot jou wel beschikt over argumenten.quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:43 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Objectief bekeken ben je gewoon een halve zool zonder verstand van voetbal en met een groot gebrek aan nuance
Je "argumentatie" mist elke nuance en is zodoende eveneens irrelevant.quote:Op zondag 19 augustus 2012 14:54 schreef Nozem. het volgende:
[..]
Die in tegenstelling tot jou wel beschikt over argumenten.
Jouw platvloerse mening is niemand hier in geinteresseerd.
Doe maar zo thuis tegen je moeder klaphark.
Hij veroorzaakte geen penalty en kreeg geen rood?quote:Op zondag 19 augustus 2012 15:45 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Je "argumentatie" mist elke nuance en is zodoende eveneens irrelevant.
Is begrijpend lezen zo moeilijk?quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:00 schreef Nozem. het volgende:
[..]
Hij veroorzaakte geen penalty en kreeg geen rood?
Van een bepalende speler mag je wel iets meer verwachten dan 'niet slecht spelen' hequote:Op zondag 19 augustus 2012 16:05 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Is begrijpend lezen zo moeilijk?
"Enorm faaldebuut" is overtrokken, gezien hij de rest van de wedstrijd niet slecht speelde, hij de bal gewoon raakte, en BMI gewoon geen rugdekking gaf terwijl hij 60m van de goal stond.
Ik denk dat de komende 10 weken we gewoon hetzelfde elftal zien staan... hoe erg het ook is.quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:16 schreef StraatSoldaat het volgende:
Wanneer gaat Koeman eindelijk een keer met een andere spits spelen? Ik was vorig seizoen fan van Fernandez ondanks zijn woede uitbarstingen maar nu speelt hij echt waardeloos. Cisse trouwens ook en Cabral ook. Alleen Schaken kan er wat van in de voorhoede
Omdat er geen andere spits is, gok ik zoquote:Op zondag 19 augustus 2012 16:16 schreef StraatSoldaat het volgende:
Wanneer gaat Koeman eindelijk een keer met een andere spits spelen? Ik was vorig seizoen fan van Fernandez ondanks zijn woede uitbarstingen maar nu speelt hij echt waardeloos. Cisse trouwens ook en Cabral ook. Alleen Schaken kan er wat van in de voorhoede
Immers,Achanbar, Te Vrede.quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:17 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Omdat er geen andere spits is, gok ik zo
Maar faalt tot nu toe in elke wedstrijdquote:Op zondag 19 augustus 2012 16:19 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Immers,Achanbar, Te Vrede.
Immers schiet in de trainingen er blijkbaar alles in.
Is blijkbaar ook een van de beste vrienden van Guidetti.quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:19 schreef ForzaCaptian het volgende:
Armenteros was toch (redelijk) goedkoop op te halen? Echte goalgetter is het misschien niet, maar nog altijd meer dan we nu in huis hebben, want er moet echt iets gebeuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |