Dat is zeker goede hoop want opbouwend is dit centrale duo natuurlijk van het niveau droeftoeter.quote:Op zondag 19 augustus 2012 01:07 schreef Grifte het volgende:
Goede hoop dat De Vrij weer binnen twee weken inzetbaar is, volgens de clubarts.
Is het wel zo gepast om dit te zeggen als er langdurig spreekkoren richting de scheids waren vanuit het publiek?twitter:Koeman1963 twitterde op zondag 19-08-2012 om 00:11:27Aan de inzet heeft het niet gelegen! Op karakter met 10 en een fantastisch publiek toch een punt @Feyenoord reageer retweet
Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat dat account echt is.quote:Op zondag 19 augustus 2012 01:35 schreef TC03 het volgende:
Is het wel zo gepast om dit te zeggen als er langdurig spreekkoren richting de scheids waren vanuit het publiek?twitter:Koeman1963 twitterde op zondag 19-08-2012 om 00:11:27Aan de inzet heeft het niet gelegen! Op karakter met 10 en een fantastisch publiek toch een punt @Feyenoord reageer retweet
Handig.quote:Op zondag 19 augustus 2012 01:35 schreef TC03 het volgende:
Is echt and so what??? Publiek was fantastisch!quote:Op zondag 19 augustus 2012 01:37 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat dat account echt is.
Die ruimte die ga je dus nooit krijgen in wedstrijden, behalve in de topwedstrijden misschien, maar alle andere ploegen zullen zich waarschijnlijk gaan ingraven, veel mensen achter de bal houden en Feyenoord laten komen.quote:"'Met name voorin hadden we het moeilijk met Fernandez, Schaken en Cissé. Dat is geen pech. Fernandez is een type aanvaller die op zijn best is met veel ruimte, maar in dit soort wedstrijden is er amper ruimte. Op sommige momenten moet je dan rustiger zijn en meer het overzicht hebben. Dat ligt voor Guyon wat moeilijker.'
Spreekkoren zijn nooit echt terecht, en ik lig er zelf niet echt wakker van, maar als trainer ligt dat toch wat anders.quote:Op zondag 19 augustus 2012 01:45 schreef Nozem. het volgende:
[..]
Is echt and so what??? Publiek was fantastisch!
Dat beetje schelden stopte vanzelf en was terecht!
Dit is de echte Ronald Koeman hoor.quote:Op zondag 19 augustus 2012 01:37 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat dat account echt is.
Maakt niet eens fouten met dat/wat bijvoorbeeld.
Als 30.000 mensen nou roepen dat je moeder een hoer is........quote:Op zondag 19 augustus 2012 01:47 schreef TC03 het volgende:
[..]
Spreekkoren zijn nooit echt terecht, en ik lig er zelf niet echt wakker van, maar als trainer ligt dat toch wat anders.
Haha ja dan gaat zon scheids wel ff nadenken he? en miss ff navragen bij mammiequote:Op zondag 19 augustus 2012 01:51 schreef Nozem. het volgende:
[..]
Als 30.000 mensen nou roepen dat je moeder een hoer is........
Ja. Niets mis mee.quote:Op zondag 19 augustus 2012 01:35 schreef TC03 het volgende:
Kanker lekker op naar het jodentopicquote:Op zondag 19 augustus 2012 02:41 schreef Kabolter het volgende:
Ik wist niet eens dat Feyenoord een begroting had van ongeveer 37 miljoen. Stond daar wel even van te kijken.
Dat maakt het wel erg grappig. 50% meer geld uitgeven, thuis in het "o-zo-beruchte" stadion spelen. En het dan hebben over de scheids en 1, a 2 eigen spelers hebben. En dat tegen een club die zijn gehele gewaardeerde aanval is kwijt geraakt.
Er is geen (actief) Heerenveen-topic. Ik zie er voor 31 augustus ook niet 1 komen. Of we moeten toevallig een type Immers of Mathijsen kopen. Maar goed, we hebben helaas geen begroting van 37 miljoen zodat we een elftal om deze 'bepalende' spelers kunnen bouwen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 02:46 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Kanker lekker op naar het jodentopic
Flikker dan op naar dat topic met je jankstemmetje, en maak dat topic dan maar actief. Of ga lekker naar fôk-fryslan. Als je er geen verstand van hebt, moet je gewoon lekker in je schaatshal gaan zitten klappen met een plastic vouwvel.quote:Op zondag 19 augustus 2012 03:34 schreef Kabolter het volgende:
[..]
Er is geen (actief) Heerenveen-topic. Ik zie er voor 31 augustus ook niet 1 komen. Of we moeten toevallig een type Immers of Mathijsen kopen. Maar goed, we hebben helaas geen begroting van 37 miljoen zodat we een elftal om deze 'bepalende' spelers kunnen bouwen.
Beetje hypocriet dat dat geroepen wordt ja. Terwijl ze zelf niet eens in hun eigen stad Rotterdam blijven:quote:
heb je de wedstrijd wel gezien? Dat denk ik niet.quote:Op zondag 19 augustus 2012 09:02 schreef PIETR het volgende:
Mathijsen kan echt niet meer hoor. Veels te sloom voor dit niveau. Oogde ook zwaar onzeker aan de bal. Alleen maar tikkies breed. Hopen dat de Vrij snel herstelt, kan Mathijsen mooi naar de bank.
En Immers, tjah, bakt er helemaal niets van. Gooi Vilhena maar in de basis.
Mathijsen vond ik prima spelen tot z'n rode kaart. Beetje onwennig, maar niet zo slecht als jij het zag.quote:
Mathijsen zou met zijn ervaring iets moeten toevoegen, maar hij zorgt alleen maar voor onrust achterin. Kan niet opbouwen, geeft alleen maar balletjes breed, wordt er door iedereen uitgelopen, laat zich veel te makkelijk uitkappen, veroorzaakt een domme penalty. Kortom; voegt niets toe aan Feyenoord.quote:Op zondag 19 augustus 2012 09:28 schreef Sejt het volgende:
[..]
Mathijsen vond ik prima spelen tot z'n rode kaart. Beetje onwennig, maar niet zo slecht als jij het zag.
Immers vind ik daarentegen al alle wedstrijden tot nu toe weinig tot niets toevoegen. Daarnaast, en ik weet dat het weinig met kwaliteit te maken heeft, vind ik het gewoon jammer dat hij niet zichzelf helemaal kapotscheld als hij weer eens zo'n kans mist. Totaal geen emotie.
Grote club, hoge begroting. Wil echter niet zeggen dat er ook veel geld is om te besteden aan transfers.quote:Op zondag 19 augustus 2012 03:34 schreef Kabolter het volgende:
[..]
Er is geen (actief) Heerenveen-topic. Ik zie er voor 31 augustus ook niet 1 komen. Of we moeten toevallig een type Immers of Mathijsen kopen. Maar goed, we hebben helaas geen begroting van 37 miljoen zodat we een elftal om deze 'bepalende' spelers kunnen bouwen.
Onrust vond ik meevallen, de verdediging stond gewoon prima en als je een langzamere verdediger hebt, moet je hem gewoon rugdekking geven. Dat deden BMI en Nelom nauwelijks. Balletjes breed kun je ook van Clasie zeggen, zo hou je het veld breed en zoek je de ruimte op. Ik zag Mathijsen meerdere keren diep spelen, dus misschien hebben we door verschillende brillen gekeken. De beslissende tackle was op de bal, maar raakte ook de man en daar kunnen scheidsrechters penalties voor geven, erg jammer.quote:Op zondag 19 augustus 2012 09:33 schreef PIETR het volgende:
[..]
Mathijsen zou met zijn ervaring iets moeten toevoegen, maar hij zorgt alleen maar voor onrust achterin. Kan niet opbouwen, geeft alleen maar balletjes breed, wordt er door iedereen uitgelopen, laat zich veel te makkelijk uitkappen, veroorzaakt een domme penalty. Kortom; voegt niets toe aan Feyenoord.
Immers. Die kansen die hij mist. Begint echt pijnlijk te worden.
Blijkbaar biedt Feyenoord nog steeds meer salaris dan Heerenveenquote:Op zondag 19 augustus 2012 09:33 schreef Nozem. het volgende:
[..]
Grote club, hoge begroting. Wil echter niet zeggen dat er ook veel geld is om te besteden aan transfers.
Feyenoord werkt (i.t.t. jouw clubje) met een salarisplafond en heeft niet of nauwelijks geld besteedt aan het aankopen van spelers terwijl wij ook 3 'bepalende' spelers kwijt zijn geraakt.
Wat onze club groter maakt dan de jouwe is dat spelers als Janmaat liever transfervrij bij ons komen voetballen dan bijtekenen bij jouw schijtclubje zonder uitstraling of achterban.
BMI is een geweldenaar vergeleken met Mathijssen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 09:33 schreef PIETR het volgende:
[..]
Mathijsen zou met zijn ervaring iets moeten toevoegen, maar hij zorgt alleen maar voor onrust achterin. Kan niet opbouwen, geeft alleen maar balletjes breed, wordt er door iedereen uitgelopen, laat zich veel te makkelijk uitkappen, veroorzaakt een domme penalty. Kortom; voegt niets toe aan Feyenoord.
Immers. Die kansen die hij mist. Begint echt pijnlijk te worden.
Nee hoor. Gewoon een grotere, mooiere club om voor te spelen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 09:39 schreef Adames het volgende:
[..]
Blijkbaar biedt Feyenoord nog steeds meer salaris dan Heerenveen
Dat sowieso maar ook de salarissen liggen hogerquote:Op zondag 19 augustus 2012 09:43 schreef Nozem. het volgende:
[..]
Nee hoor. Gewoon een grotere, mooiere club om voor te spelen.
Dat, ja.quote:Op zondag 19 augustus 2012 09:38 schreef Sejt het volgende:
Maar denk je niet dat je voorbarig bent om te zeggen dat hij niks toevoegt na 1 wedstrijd?
Hij heeft nou al 4 wedstrijden een 1 op 1 kans met de keeper gemist . Die tijd is er niet. Hij zal de kansen gewoon af moeten maken tegen Praag anders is het Europese avontuur alweer voorbij.quote:Op zondag 19 augustus 2012 09:44 schreef mister_popcorn het volgende:
Mathijssen heeft 't prima gedaan.
Immers komt er ook nog wel, als wij m maar genoeg tijd geven...
Dus dit.quote:Op zondag 19 augustus 2012 09:46 schreef Happel het volgende:
Mijn god wat kunnen sommigen hier van leer trekken na een partij van een nieuwe speler.
Mathijsen deed het tot, zijn rode kaart, goed gisteren.
Schei is uit joh. Mathijsen was echt heel matig gisteren. De Vrij is nu al paar klassen beter.quote:Op zondag 19 augustus 2012 09:46 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat, ja.
Mijn god wat kunnen sommigen hier van leer trekken na een partij van een nieuwe speler.
Mathijsen deed het tot, zijn rode kaart, goed gisteren.
Ik schei niet uit. Dat De Vrij een paar klassen beter is wil niet zeggen dat Mathijsen het gisteren slecht deed, want dat deed hij niet.quote:Op zondag 19 augustus 2012 09:48 schreef PIETR het volgende:
[..]
Schei is uit joh. Mathijsen was echt heel matig gisteren. De Vrij is nu al paar klassen beter.
quote:Op zondag 19 augustus 2012 04:37 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Flikker dan op naar dat topic met je jankstemmetje, en maak dat topic dan maar actief. Of ga lekker naar fôk-fryslan. Als je er geen verstand van hebt, moet je gewoon lekker in je schaatshal gaan zitten klappen met een plastic vouwvel.
Was juist blij dat hij kwam. Dacht dat hij met al zijn ervaring iets toe zou kunnen voegen, maar dat blijkt absoluut niet het geval.quote:Op zondag 19 augustus 2012 09:52 schreef Sejt het volgende:
Objectief kijken is niet voor iedereen weggelegd.![]()
De mensen die bij voorbaat al Mathijsen afzeikten toen hij 'gekocht' werd, zitten nu op de 1e rij om wat stront te blaffen en zullen dat bij elke actie van hem blijven doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |