Eindelijk eens een boeiende post tussen al het gezwetsquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:42 schreef D. het volgende:
[..]
Niet veel mensen hebben een langere paal
Ja, preciesquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:43 schreef Pisces29 het volgende:
Vind het net de dochter van Julie Fryer(?)
Danseres van eh Dancing with the stars, die danste met eh, ja lamaar. Te warm. Dat ik met dit weer binnen ga zitten voor dit programmaquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:44 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, precies
*geen idee waar Pisces het over heeft
Fritsje Sissing!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Danseres van eh Dancing with the stars, die danste met eh, ja lamaar. Te warm. Dat ik met dit weer binnen ga zitten voor dit programma
Ik heb net twee uur gelopen, nou dat wil je ook nietquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Danseres van eh Dancing with the stars, die danste met eh, ja lamaar. Te warm. Dat ik met dit weer binnen ga zitten voor dit programma
Te warm?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oeh, thanks!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:45 schreef Karina het volgende:
Zap naar 1, even kijken of Koefnoen wat is
+1quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:45 schreef Karina het volgende:
Zap naar 1, even kijken of Koefnoen wat is
Vanavond eerst een soort terugblik of zo.quote:
Geen 1x gelachen, ik zap even naar de LL stream.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
+1
Zal wel weer niet.
Oh ze dissen cavia's, idd niks dus
Nee ik bedoel ergens uit 2005, de eerste serie van Dancingquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Fritsje Sissing!
En Jimmetje Bakkum toch?
Ik wil ook m'n balkon op.
Ik zit ook nog op 0xquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen 1x gelachen, ik zap even naar de LL stream.
Als ik dat toch wel eens in het weekend voorbij zie komen, christus wat een verschil met HGTquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:50 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
Die van zometeen hebben meegedaan aan America's Best Dance Crew.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |