mijn wenkbrouwen zijn 2cm dikquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:04 schreef Heatseeker het volgende:
Stop met het epileren van je wenkbrauwen.
Start met het epileren van je wenkbrauwen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
mijn wenkbrouwen zijn 2cm dik
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:07 schreef Meloewa het volgende:
. "Ik heb alleen een korte broek aan en zit in me bloot bovenlijf voor mijn PC. " Geil vertel meer!!!
quote:
Wil je pics?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:07 schreef Meloewa het volgende:
. "Ik heb alleen een korte broek aan en zit in me bloot bovenlijf voor mijn PC. " Geil vertel meer!!!
wil je een pic van me, jij knapperdquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:21 schreef Fok-it het volgende:
Fijn dat je ook even vermeld dat je geen shirt aan hebt fattie, gelijk geen eetlust meer
Nogal ja... had zojuist een ventilator op me gericht voor een half uurtje, ik deed hem uit en zweette me gelijk weer kapot omdat het dan dubbel zo warm aanvoelt.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:21 schreef BBQSausage het volgende:
Oh en trouwens, van de ventilator krijg je het uiteindelijk alleen maar warmer, weg met dat onding.
Echt crap ja, airco werkt in principe het zelfde, al werkt dat wat minder opvallend 'uit'.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:23 schreef Infection het volgende:
[..]
Nogal ja... had zojuist een ventilator op me gericht voor een half uurtje, ik deed hem uit en zweette me gelijk weer kapot omdat het dan dubbel zo warm aanvoelt.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:21 schreef Fok-it het volgende:
Fijn dat je ook even vermeld dat je geen shirt aan hebt fattie, gelijk geen eetlust meer
Smakelijkquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:21 schreef Fok-it het volgende:
Volgens mij is 't bij in de woonkamer iets van 40 C, dat krijg je als je steeds de zon vol op de ramen hebt.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:50 schreef trovey het volgende:
29,1 graden hier maar ik zweet niet echt veel, mits ik nu niet de lambada ga uitvoeren.
Gordijnen dicht zodat de zon minder kans heeft om de kamer op te warmen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:59 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Volgens mij is 't bij in de woonkamer iets van 40 C, dat krijg je als je steeds de zon vol op de ramen hebt.Maar ik hou 't ook goed uit en weiger een ventilator aan te zetten, dat geeft alleen maar een vals gevoel van verkoeling.
Dit inderdaad en dan 's avonds rond een uur of 7 alle ramen en deuren open.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:01 schreef trovey het volgende:
[..]
Gordijnen dicht zodat de zon minder kans heeft om de kamer op te warmen.Uiteraard dat wel 's morgensvroeg doen....of je gordijnen gewoon dichthouden van de vorige avond.
, scheelt heel wat graden opwarming.
Klopt wel, doe ik iig op m'n slaapkamer. (sowieso vind ik nu niet dat de buren recht in m'n slaapkamer hoeven te kijkenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:01 schreef trovey het volgende:
[..]
Gordijnen dicht zodat de zon minder kans heeft om de kamer op te warmen.Uiteraard dat wel 's morgensvroeg doen....of je gordijnen gewoon dichthouden van de vorige avond.
, scheelt heel wat graden opwarming.
Hier moet je mee oppassen: m'n ouders hebben dat 'n zomer gedaan met de voordeur...totdat er een vaag mens binnenkwam die beweerde 'n asielzoekster uit Somalië te zijn. Mens was gewoon knettergek en zat al jaren in een instelling in de buurt maar misschien dat de groepsleiding daar het ook een goed idee vond om alle deuren eens open te zetten?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:02 schreef TJV het volgende:
[..]
Dit inderdaad en dan 's avonds rond een uur of 7 alle ramen en deuren open.![]()
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ben aan het rukkken want buiten is het veel te warm voor mij. Binnen bedraagt de temperatuur 30.4°c. Ik ben liters aan het zweten en soms loopt er een zweetdruppeltje in me ogen.
Jammer genoeg blijft de warmte hier heerlijk hangen na een paar dagen warmte buiten....goed geisoleerd huis. Handig in de winter maar niet zo handig bij tropische dagen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:03 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Klopt wel, doe ik iig op m'n slaapkamer. (sowieso vind ik nu niet dat de buren recht in m'n slaapkamer hoeven te kijken) maar in de woonkamer zijn de gordijnen erg dun.
Ach op 'n gegeven moment is het gewoon overal warm.
Wordt vanzelf weer 'n keer winter.
Herkenbaar ja, hier ook. Het duurt altijd weer een paar dagen na de hittegolf voordat de warmte het huis uit is.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:06 schreef trovey het volgende:
[..]
Jammer genoeg blijft de warmte hier heerlijk hangen na een paar dagen warmte buiten....goed geisoleerd huis. Handig in de winter maar niet zo handig bij tropische dagen.
Idd in de winter scheelt het zeker in stookkosten voor mij.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:06 schreef trovey het volgende:
[..]
Jammer genoeg blijft de warmte hier heerlijk hangen na een paar dagen warmte buiten....goed geisoleerd huis. Handig in de winter maar niet zo handig bij tropische dagen.
Veel 's avonds en 's nachts de boel open laten, eigenlijk zolang het maar verantwoord is.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Herkenbaar ja, hier ook. Het duurt altijd weer een paar dagen na de hittegolf voordat de warmte het huis uit is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |