abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 15:28:11 #26
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_115715916
quote:
9s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 15:23 schreef Infection het volgende:

[..]

Nogal ja... had zojuist een ventilator op me gericht voor een half uurtje, ik deed hem uit en zweette me gelijk weer kapot omdat het dan dubbel zo warm aanvoelt. :')
Echt crap ja, airco werkt in principe het zelfde, al werkt dat wat minder opvallend 'uit'.
pi_115716079
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 15:21 schreef Fok-it het volgende:
Fijn dat je ook even vermeld dat je geen shirt aan hebt fattie, gelijk geen eetlust meer :')
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_115716097
quote:
Manboobs :')
pi_115716101
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 15:21 schreef Fok-it het volgende:
Fijn dat je ook even vermeld dat je geen shirt aan hebt fattie, gelijk geen eetlust meer :')
Smakelijk :)
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_115716152
Je zou mij eens moeten zien na een fapsessie van een halfuur :') Om de vijf minuten m'n handen moeten bevrijden van mijn speelgoed om mijn voorhoofd af te drogen :')
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 15:43:59 #31
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_115716384
quote:
We kennen je gezicht al, lekker optijd ben je met dat zwarte vak. :')
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 15:47:01 #32
381504 JosefDettelbacher
Approved by VD en Geelman! XD
pi_115716483
Ben jij dat echt TS???

Man, wat een fretten! :9~
100% gluten en koemelk eiwitvrij!
pi_115717735
quote:
vind je het gek dat je zo zweet vetzak :')
It's not too late to change your hikikomori ways!
pi_115718143
29,1 graden hier maar ik zweet niet echt veel, mits ik nu niet de lambada ga uitvoeren. :+
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 16:58:47 #35
382193 Mucha-Girl
Butterflies are free....
pi_115718442
Ga even met je kop in de vriezer hangen. Of pak twee ijsklontjes en leg die op de binnenkant van je polsen (wel even een plastic zakje omheen doen, anders krijg je brandwonden). Scheelt de helft!!

En extreem belangrijk; drinken, drinken, drinken. En bij voorkeur iets lauws of warms. Het kost je lichaam namelijk ook weer water om je drankje op lichaamstemperatuur te krijgen. Neem een bouillon ofzo.
Om 17 aug 2012 om 22:51:31 uur schreef TBakkert:
naaaisss :D
goede FOK!ster jij _0_
pi_115718462
quote:
Val dan ook wat af, dan kruipt er al geen zweet meer tussen je plooien.
pi_115718467
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 16:50 schreef trovey het volgende:
29,1 graden hier maar ik zweet niet echt veel, mits ik nu niet de lambada ga uitvoeren. :+
Volgens mij is 't bij in de woonkamer iets van 40 C, dat krijg je als je steeds de zon vol op de ramen hebt. :') Maar ik hou 't ook goed uit en weiger een ventilator aan te zetten, dat geeft alleen maar een vals gevoel van verkoeling.
Hallon!
pi_115718536
quote:
6s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 16:59 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Volgens mij is 't bij in de woonkamer iets van 40 C, dat krijg je als je steeds de zon vol op de ramen hebt. :') Maar ik hou 't ook goed uit en weiger een ventilator aan te zetten, dat geeft alleen maar een vals gevoel van verkoeling.
Gordijnen dicht zodat de zon minder kans heeft om de kamer op te warmen. ;) Uiteraard dat wel 's morgensvroeg doen....of je gordijnen gewoon dichthouden van de vorige avond. :P , scheelt heel wat graden opwarming. :D
Optimist tot in de kist
pi_115718563
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 17:01 schreef trovey het volgende:

[..]

Gordijnen dicht zodat de zon minder kans heeft om de kamer op te warmen. ;) Uiteraard dat wel 's morgensvroeg doen....of je gordijnen gewoon dichthouden van de vorige avond. :P , scheelt heel wat graden opwarming. :D
Dit inderdaad en dan 's avonds rond een uur of 7 alle ramen en deuren open. :7 :9
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_115718603
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 17:01 schreef trovey het volgende:

[..]

Klopt wel, doe ik iig op m'n slaapkamer. (sowieso vind ik nu niet dat de buren recht in m'n slaapkamer hoeven te kijken :P ) maar in de woonkamer zijn de gordijnen erg dun. ;( Ach op 'n gegeven moment is het gewoon overal warm. :') Wordt vanzelf weer 'n keer winter. ^O^

quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 17:02 schreef TJV het volgende:

[..]

Dit inderdaad en dan 's avonds rond een uur of 7 alle ramen en deuren open. :7 :9
Hier moet je mee oppassen: m'n ouders hebben dat 'n zomer gedaan met de voordeur...totdat er een vaag mens binnenkwam die beweerde 'n asielzoekster uit Somalië te zijn. Mens was gewoon knettergek en zat al jaren in een instelling in de buurt maar misschien dat de groepsleiding daar het ook een goed idee vond om alle deuren eens open te zetten? :')
Hallon!
pi_115718645
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 15:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ben aan het rukkken want buiten is het veel te warm voor mij. Binnen bedraagt de temperatuur 30.4°c. Ik ben liters aan het zweten en soms loopt er een zweetdruppeltje in me ogen.

pi_115718665
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 17:03 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Klopt wel, doe ik iig op m'n slaapkamer. (sowieso vind ik nu niet dat de buren recht in m'n slaapkamer hoeven te kijken :P ) maar in de woonkamer zijn de gordijnen erg dun. ;( Ach op 'n gegeven moment is het gewoon overal warm. :') Wordt vanzelf weer 'n keer winter. ^O^
Jammer genoeg blijft de warmte hier heerlijk hangen na een paar dagen warmte buiten....goed geisoleerd huis. Handig in de winter maar niet zo handig bij tropische dagen. :')
Optimist tot in de kist
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 17:07:37 #43
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_115718700
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 17:06 schreef trovey het volgende:

[..]

Jammer genoeg blijft de warmte hier heerlijk hangen na een paar dagen warmte buiten....goed geisoleerd huis. Handig in de winter maar niet zo handig bij tropische dagen. :')
Herkenbaar ja, hier ook. Het duurt altijd weer een paar dagen na de hittegolf voordat de warmte het huis uit is.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
pi_115718717
De oplossing TS.

pi_115718769
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 17:06 schreef trovey het volgende:

[..]

Idd in de winter scheelt het zeker in stookkosten voor mij. ^O^
Hallon!
pi_115718783
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 17:07 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Herkenbaar ja, hier ook. Het duurt altijd weer een paar dagen na de hittegolf voordat de warmte het huis uit is.
Veel 's avonds en 's nachts de boel open laten, eigenlijk zolang het maar verantwoord is. :P Slaapkamerdeur staat nu ook open richting koele overloop en gang anders kun je er vannacht niet slapen want ook vol op het Zuiden. :X
Optimist tot in de kist
  Forum Admin zaterdag 18 augustus 2012 @ 17:11:19 #47
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_115718812
Geen weer voor een capuchon, maar om nou nakend te gaan FOK!ken..
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')