mijn wenkbrouwen zijn 2cm dikquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:04 schreef Heatseeker het volgende:
Stop met het epileren van je wenkbrauwen.
Start met het epileren van je wenkbrauwen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
mijn wenkbrouwen zijn 2cm dik
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:07 schreef Meloewa het volgende:
. "Ik heb alleen een korte broek aan en zit in me bloot bovenlijf voor mijn PC. " Geil vertel meer!!!
quote:
Wil je pics?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:07 schreef Meloewa het volgende:
. "Ik heb alleen een korte broek aan en zit in me bloot bovenlijf voor mijn PC. " Geil vertel meer!!!
wil je een pic van me, jij knapperdquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:21 schreef Fok-it het volgende:
Fijn dat je ook even vermeld dat je geen shirt aan hebt fattie, gelijk geen eetlust meer
Nogal ja... had zojuist een ventilator op me gericht voor een half uurtje, ik deed hem uit en zweette me gelijk weer kapot omdat het dan dubbel zo warm aanvoelt.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:21 schreef BBQSausage het volgende:
Oh en trouwens, van de ventilator krijg je het uiteindelijk alleen maar warmer, weg met dat onding.
Echt crap ja, airco werkt in principe het zelfde, al werkt dat wat minder opvallend 'uit'.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:23 schreef Infection het volgende:
[..]
Nogal ja... had zojuist een ventilator op me gericht voor een half uurtje, ik deed hem uit en zweette me gelijk weer kapot omdat het dan dubbel zo warm aanvoelt.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:21 schreef Fok-it het volgende:
Fijn dat je ook even vermeld dat je geen shirt aan hebt fattie, gelijk geen eetlust meer
Smakelijkquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:21 schreef Fok-it het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |