Mijn AccuWeather is stuk. Die geeft 18 aan in Assen. Was dat maar zo.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:13 schreef minthy het volgende:
Volgens Accuweather loopt de temperatuur hier weer op, nu 32...
Aan jouw post te zien, te weinig smog. :pquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:55 schreef Djeez het volgende:
[..]
Mijn AccuWeather is stuk. Die geeft 18 aan in Assen. Was dat maar zo.
Weet iemand btw iets over de smog? Niet te doen nu, met mijn astma!
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:55 schreef Djeez het volgende:
[..]
Mijn AccuWeather is stuk. Die geeft 18 aan in Assen. Was dat maar zo.
Weet iemand btw iets over de smog? Niet te doen nu, met mijn astma!
hahahha... ik moest wel lachen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:59 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Aan jouw post te zien, te weinig smog. :p
Koop hem een koelvest.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:12 schreef hans1988 het volgende:
Mn husky vind dit weer toch echt helemaal niks
Ik heb de gordijnen de hele dag dicht, alle ramen tegen elkaar open (4 ramen in totaal). Het waait er opzich wel, maar dat is een warme windquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:23 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Ik slaap ook op zolder, warmte blijft er altijd fijn 'inhangen'.
Ramen open doen helpt niet; het waait nauwelijks.
In dit geval kan ik niet treuren om de droogte van de lucht, dat is nou net wat het dragelijk maakte vandaag (enigszins dragelijk dan)quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:28 schreef marcel-o het volgende:
[ afbeelding ]
t is alleen veeeel te droog in de lucht
Klopt, het viel nog mee vandaag, was niet zo benauwd als normaal met deze temperaturen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:52 schreef Klonk het volgende:
[..]
In dit geval kan ik niet treuren om de droogte van de lucht, dat is nou net wat het dragelijk maakte vandaag (enigszins dragelijk dan)
quote:
Zal hem hier ook aanslingeren, zal wel vies benauwd zijn bovenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:05 schreef Snowsquall het volgende:
[..]Ik heb em net ook aangesloten. Het is 26 C op de slaapkamer, dat wordt 'stoken' vannacht
Wat zou dat nu lekker zijn...quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:39 schreef DemonRage het volgende:
Morgen 38°C in het zuid-oosten.
Laat dit verkoelende beeld dan ff tot je inwerken:
[ afbeelding ]
Hier ook nog maar 28.3 graden buiten.quote:
Dat is vooral Duitsland wat op de kaart staat.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:43 schreef NaturalScience het volgende:
Voor Limburg wordt morgen grootschalig de 40 graden verwacht.
Zelfs een 41 graden kan mogelijk zijn in Limburg morgen.....
[ afbeelding ]
Tja, altijd beter dan binnen zitten met dit weer, gelijk hebben ze. Hier staat op de thermometer binnen 30,5 graden terwijl het buiten al afgekoeld is tot zo'n 24 graden...quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:54 schreef marcel-o het volgende:
hier ook 28 graden buiten
nadeel is wel veel hangjongeren buiten
gohquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat is vooral Duitsland wat op de kaart staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |